Wevershuisje

7,1
7,2
CristelK .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Risotto met textuur van puree en super harde taaie friet. 6 keer komen vragen of je nog drinken wilt terwijl het glas nog half vol was. Jammer
AnjaKe .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Vandaag eindelijk bij het Wevershuisje gegeten. Heel vriendelijke ontvangst in een knus huis eigenlijk. Mooi gedekte tafels. We kregen meteen heerlijk versgebakken brood met lekkere kruidenboter. Als voorafje een kleine uiensoep, wat een heel normale kop soep bleek te zijn. Lekkere pittige soep! Daarna kogelbiefstuk met pepersaus. Ik gaf op mijn biefstuk medium-rare te willen en dit leek tot op de seconde gelukt te zijn. Pepersaus was heerlijk. Als garnituur lag er een beetje aardappelpuree met boontjes en asperges. Allemaal even heerlijk op smaak gebracht.
Echt goed en heerlijk eten! Aanrader!
J. D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
gisteren geweest. onze indruk: men gaat voor de maximale winst
er heerst werkdtress op de vloer, de keuken dicteert
keuken wordt al schoongepoetst en opgeruimd voor onze gangen geserveerd zijn (veel harteloze prefab?)
verder erg vol, matig geinteresserd personeel (kan ook niet anders met deze bezetting dan overal achteraan hollen), standaard hap, enorne tijdgaten tussen de gangen
als dat zo doorgaat voorzie ik een gevalletje herman den blijker.
een lichtpuntje: de prijs. je krijgt voor wat je betaalt. in ons geval bijna dan (als anderen hier een 9 voor durven geven kunnen ze toevallig een slechte avond gehad hebben).
Thom1234 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Heerlijk gegeten bij het wevershuisje! Het weversmenu biedt voor ieder wat wils. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend te noemen.
Verder is het restaurant knus ingericht en is de sfeer gemoedelijk. Sommige tafels staan (zoals eerder opgemerkt) dicht op elkaar, dit hebben wij echter niet als storend ervaren.
Evyjanssen .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Hier onlangs een verrassingsmenu gegeten. We hebben prima gegeten. Het is een leuke en kleine knusse locatie. Sommige tafels staan wat dicht op elkaar. Het zit regelmatig vol, dus wij zullen niet de enige tevreden gasten zijn geweest.