Wet 'N Wild

Meer informatie over restaurant Wet 'N Wild

7,1
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met vrienden hier naar toe gegaan. Alle vier een menu genomen met onder andere vis, vlees, risotto. Alles is goed van smaak en er wordt voldoende geserveerd.
Het enige dat minder prettig was: onze kleding kon de andere dag direct naar de stomerij, omdat alles nog steeds rook naar de etensluchtjes van dit restaurant.
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Met mooi weer een heerlijke plek om te lunchen.

Even genieten van het september zonnetje, dat kan prima op dit terras.
We namen allen een andere salade. De zomerse salade was lekker alleen vond ik de krab te veel aangemaakt met saus. De volgende salade had erg veel geitenkaas. Als aanrader de salade met gamba's. Prima gedoseerd en de saus van koriander-limoenmayonaise maakte de salade echt af.
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
voor de lunch hier neergestreken. het is prachtig weer en je hebt vanaf het terras uitzicht op een meertje met watersportactiviteiten. we zitten lekker onder een parasol in dit indian summer weer. We houden het eenvoudig. uitsmijter voor de een en een krabsalade voor de ander. het geheel is vlak van smaak , de eieren zijn niet subliem gebakken (een is drillerig de ander heeft een bruin randje) De koffie is bovengemiddeld van kwaliteit.
Rodolph I.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Op een van de warmste dagen naar dit restaurant aan de plas om te eten en wat verkoeling te zoeken. Wij waren niet de enigen met die gedachte. Het was er stampvol wat een goed teken is en de bediening kon het goed aan. Prima plek op het terras met uitzicht op het water. Brood vooraf was lekker en vers maar de sausjes die erbij geserveerd waren stonden al even zo te zien. Op een tropische dag als deze kan dat eigenkijk niet net zo min als met de mayo bij de frites (donker laagje). Lamshaas was niet bijzonder maar OK. Frites en groente waren prima.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Het was al weer even geleden dat we hier gegeten hebben. De sfeer/ambiance is nog wel hetzelfde, maar de kaart heeft een metamorfose ondergaan. Op deze tweede paasdag was het er gezellig druk en er was genoeg bediening om alles vlot te laten verlopen.
Onze keuzes vielen als voorafje op de mosterdsoep en de biefstukpuntjes met heerlijke salade. Als hoofdgerecht namen we de USA-steak met groenten en frites i.p.v. puree. De steak was prima, de groenten en frites redelijk. De gewokte gamba's op een bed van spinazie en pasta van de Amsterdamse Pastafabriek werden als matig ervaren. De gamba's hadden iets pittiger gemogen om de flauwe spinazie en pasta te compenseren.
Overigens nog een opmerking. Bij de soep werd in eerste instantie geen lepel geserveerd. Dit werd heel snel goedgemaakt door de bediening maar men vergat de mes en vork van het voorgerecht te verwijderen. Aandachtspuntje?
De zeven als eindtotaal vinden we eigenlijk iets aan de hoge kant. Helaas kunnen we geen 6,5 geven.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
leuk restaurant met mooie ligging.
Vind juist dat je veel aandacht krijgt van het personeel. Eten ook erg lekker.
Al met al een super locatie voor een lekker avondje uit.
Ghislaine V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Samen met mijn nichten een high tea gedaan. Van te voren aangegeven dat we 1 persoon hadden met lactose intolerantie. Er was inderdaad rekening mee gehouden dat 1 iemand geen melkproducten mocht, en hoewel het eten erg lekker was, vond ik het heel jammer dat er apart gekookt was voor die persoon. Alle andere mensen hadden echt een high tea met kleine hartige en zoete hapjes (heel lekker en zeker meer dan genoeg) terwijl de persoon met allergie soep, brood en salade kreeg. Ook heel lekker, maar geen high tea, en dat is toch echt wel mogelijk als je rekening houdt met de allergie.
Ik zou daarom niet opnieuw hier met dezelfde groep gaan high-tea'en, maar het is zeker leuk ook qua locatie om er te eten/drinken.
Muispip .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Ik vind het een leuke tent, de muziek staat er alleen vaak veel te hard. de boxen hangen overal dus er is niet aan te ontkomen, zelfs buiten niet. We konden elkaar niet verstaan , moesten over de tafel hangend naar elkaar gillen. Even gevraagd of het wat zachter kon. Toen was het nog veel te hard. Muziek is voor op de achtergrond lijkt me anders zet ik mijn Dr Dre wel op mijn hoofd.
Voor mensen die geen vlees willen eten is er geen keuze. Ik ga dus ook niet meer. Er is geen voor gerecht en slechts 1 hoofdgerecht zonder vlees. Jammer. In mijn omgeving stoppen er steeds meer mensen met vlees dus een beetje aandacht daarvoor zou fijn zijn.
Prisje01 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Zondag 28 juni gelunched bij Wet n Wild.

De locatie is erg mooi en het is leuk om tijdens het eten naar de watersporters te kijken.

De bediening en het eten valt daarentegen erg tegen.

Allereerst warden we slecht geholpen. We moesten 15 min wachten op de menukaart en uiteindelijk de menukaart zelf gehaald. De jongen die ons bediende was niet klantvriendelijk en alleen maar bezig op zijn telefoon om de bestelling op te nemen.

We hebben de gegrilde gamba's besteld en de geitenkaas salade. Voor de prijs die je moet betalen krijg je maar 2 gamba's. En de de salade is erg klein voor de prijs die je moet betalen.

Prijs kwaliteit verhouding is niet in balans. De bediening is slecht en stond veel met eigen collega's bij de bar te kletsen en geinen zonder zicht te hebben op de klanten in het restaurant.

Sasja-v .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Wat een geweldige ligging heeft dit restaurant. Bij mooi weer kun je heerlijk vertoeven op het terras aan het water. Maar ook binnen kijk je door de grote ramen uit op de zegerplas. Binnen mooi aangekleed. Wel jammer dat de tv's achter de bar aanstaan automatisch wordt je blik ernaartoe getrokken. Jonge, enthousiaste bediening die bovendien snel bediende. Niet al te grote kaart maar wat we kregen (hamburger xxl, zalm, kipsate en varkenshaas) was niet heel bijzonder maar wel heel goed bereid.
Een aanrader!!
Jan-Willem H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Opnieuw zo verrassend om een avondje te genieten aan tafel aan het water van de Zegerplas.
De ligging is by far het mooiste in Alphen.
En als je dan ook nog op zo'n warme manier bediend wordt, is hét nog niet eens begonnen.
Voor mij is er 'eten' en 'verrast worden.
Dat laatste gold weer hier..
We kozen voor de licht aangezette tonijn met een korst van sesamzaad, met uitgebakken kalfsspekjes en wasabi mousse. Verzin het maar: het smolt weg op de tong. Ik ben geen liefhebber van wasabi, maar dan vooral omdat men meestal geen maat weet te houden. Maar dit was perfect: alles ten dienste van de tonijn.

Verder kwam er een salade van lauwwarme camembert met een chutney van walnoot: niet uit te leggen, zo verfijnd.

En dan de varkenshaas! Wat nou, varkenshaas gewoon? Hij was perfect gevuld met feta en salie en overgoten met een rode wijnsaus. Top!

Het grand dessert was één grote zonde voor afvalgoeroes, maar zo lekker!

Een 10 geven is gewaagd.
Maar hier is het helemaal verdiend.

Ditigelaar .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
supergezellige ambiance aan het water met leuke inrichting. Ik vreesde even voor het eten, met slechts één vegetarisch gerecht op de kaart. Maar op de vraag of ze iets anders konden maken, kreeg ik een heeeeerlijke risotto, menukaartwaardig! Ook de bediening was ongedwongen en gezellig. oftewel, leuke plek!
Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Ja, hier maken ze er wat van, Burgers XXL dat is, Large, en belangrijk, goede kwaliteit vlees met aankleding van Bacon, Cheese en Pickles, Prettige bediening en de juiste prijzen, en Tip voor Alphen en omstreken, als het terras weer is is de beleving compleet.
Avntp .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Heerlijk gegeten. Waren met drie personen, rustige tijd in restaurants maar uiteindelijk niet het enige tafeltje. Voorgerechten heel mooi, champignons, trio gamba en aangezette tonijn. De gebakken spekjes leken wat hard, maar dat kan aan mij liggen was net bij tandarts geweest. Hoofdgerechten super, heek, runderribeye en XXL Burger. Alles gewoon goed en erg lekker! De XXL burger doet zijn naam echt eer aan. Wij komen zeker weer.
Jan-Willem H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Jarengeleden kwam ik hier voor het eerst. En gelijk ook voor het laatst. Het viel toen bar tegen...
De zaak al weer een tijd geleden afgebrand, opgebouwd en overgenomen.
Steeds nam ik me voor om er toch weer eens te gaan eten, al was het alleen al voor de unieke ligging aan de Zegerplas.

Wat een verrassing! De inrichting is geweldig: informeel en toch met klasse.
Het viergangen diner was met zorg gemaakt in het kader van de Alphense restaurantweken.
Een prachtige pasta vooraf, een minestrone die zelfs mijn partner heerlijk vond, terwijl dei normaal niet van 'soep' houdt.
De ossenhaas klopte totaal en het dessert betoverde.
Voor minder dan 90 euro was het een complete avond met alles er op en eraan. Ja, ook een spontane en attente bediening!
Weer een mooi restaurant op mijn lijstje!
Jasmijn E.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Gistermiddag zaten wij gezellig op het terras bij WnW. Na te hebben besteld besteld stond het eten vrij snel op tafel. We hadden een broodje geitenkaas, broodje taleggio en een salade met gamba's. De 2 laatstgenoemden smaakten prima. Het broodje geitenkaas was niet erg smakelijk en werd dus ook niet volledig opgegeten. Pas nadat we klaar waren met eten kwam er iemand vragen of alles naar wens was. Toen dus aangegeven dat het broodje geitenkaas niet lekker was. Het meisje wat ons bediende reageerde een beetje vaag en liep weer naar binnen. Vervolgens kwam ze weer naar buiten wat er precies niet lekker was en of ze een nieuw broodje kon laten maken. De persoon in kwestie wilde dit in de eerste instantie niet maar vroeg toch maar of ze dan een tosti kon krijgen. Dit moest ze even gaan vragen binnen. Vervolgens kwam er een vrouw bij ons aan tafel die op zeer arrogante toon vroeg of er een probleem was. Er kon geen nieuw broodje gemaakt worden, want ja dan had ze maar iets moeten kiezen wat ze lekker vindt(persoon in kwestie neemt overal een broodje geitenkaas)Zo ging het nog even door. Niet een al te vriendelijke manier om met je gasten om te gaan. Deze vrouw kwam sowieso vrij ongeinteresserd en verveeld over. Al met al prima gegeten, maar met dit soort personen in de bediening zal ik hier niet snel terugkomen
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
We zijn hier nu voor de derde keer geweest, maar voor het eerst in de zomer. Dat scheelt aanmerkelijk. het terras aan het water was gezellig vol; er was WK-voetbal op diverse schermen en er was in de bovenzaal een bruiloftsdiner gaande.
Desondanks was de bediening prima, snel en attent.
Het eten was wat we er van verwachtten. Vooraf een visserspalet met forel, zalm en garnalen en gemengde sla. Jammer dat de forel nogal wat zachte graten bevatte.
Het hoofdgerecht bestond uit eendenborst met een heerlijke honing/tijmsaus en een diamanthaas met uitstekende, enigszins zoute rode wijnsaus. Daarbij gemengde salade en roseval aardappelen. Een smakelijk en goed bereid geheel.
De koffie ná smaakte ook prima, zodat we geen spijt hadden er nog weer naar toe gegaan te zijn.
Inclusief de drankjes kostte het € 74,-
Georgette T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Wij boekten de lunch op vrijdag. Hartelijk welkom, vriendelijke en zeer vrolijke enthousiaste bediening! Fijne uitgebreide kaart.Prima portionering en schone tafels. Prijs/kwaliteit in prima verhouding. Verzorgde ambiance voor jong en oud geschikt! Heerlijk uitzicht op het water, met ook een hartelijk welkom voor ons hondje. Wij genoten van dit geweldige restaurant, en kregen, omdat de crème Brulée op dat moment niet gemaakt kon worden GRATIS een Grand Dessert proeverijtje van het huis dus. Dit hadden wij niet verwacht en vonden dit een leuke geste. Een super aanrader!
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Ruim een jaar geleden voor het eerst hier gegeten. Nu in het kader van de Restaurantweken (plaatselijk) op basis van het aanbod voor Wet n Wild gekozen. Hiervan hebben we geen spijt gehad. Er werd een viergangen menu aangeboden voor 25 euro. de kreeftenbisque was heerlijk maar iets te lauw en de carpaccio was goed. Alleen heeft de kok nog steeds een grote voorliefde voor olijven; dit wordt niet door iedere gast gedeeld en het zou verstandiger zijn, wat minder olijven te gebruiken in de gerechten. Het tussengerecht was een bitterbal met Surinaamse kip op een bedje van gefrituurd brood en sla. Dit was zeer goed! De scholcombinatie smaakte wel goed, maar bevatte erg weinig schol; daarentegen was de tournedos in spek gerold prima met een heerlijk wijnsaus. Het nagerecht, koffie compleet, bevatte een heerlijke warme wafel met poedersuiker en chocolade, met slagroom en een heerlijk kopje koffie.
Zeker gezien het feit dat er meer dan 60 personen hier aan het dineren waren, geeft aan dat Wet n Wild zich een behoorlijke positie op de lokale markt aan het verwezenlijken is en dat is volkomen terecht. Ga zo door!
Ester P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Hier gegeten in het kader van de restaurantweek. Als voorgerecht de carpacho. Daar is niet veel op aan te merken alleen jammer dat de pesto-dressing uit een flesje leek te komen. Als tussengerecht een soort bitterbal... Het hoofdgerecht bestond uit een visfiletje en erg vette pasta; er stond heel veel olie omheen. De twee gamba's smaakten muf. De als dessert beloofde chocololade taart was naar onze mening gewoon een brownie. Vermeld dan ook brownie op de kaart en niet chocoladetaart. Vervelend was ook dat na thuiskomst ons haar en kleding helemaal naar keukenlucht rook. Jammer van de wijn en de locatie, wij zullen hier niet meer komen eten denk ik.