Westpoort

31-206867900

Meer informatie over restaurant Westpoort

Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Sinds kort heeft deze zaak een nieuwe eigenaar en dat is de gezelligheid alleen maar ten goede gekomen. Echt heerlijke broodjes voor een super goede prijs, en nu met deze nieuwe dames in de bediening is het dus helemaal top! Mijn favoriet, een echt Hollands broodje bal gehakt, maar de Clubsandwich en de eiersalade zijn ook echt aan te bevelen.
Zo blij dat deze (H)eerlijke echt Hollandse zaak weer open is

Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Buiten de kaart op kozen we voor de visschotel. En die was erg lekker en ruim genoeg als avondeten. We werden vriendelijk geholpen door Debby, een goedlachse serveerster.
De inrichting vind ik niet bijzonder, maar we komen zeker terug.
Joyce_H .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Het eten is hier goed. Helaas kan je dat niet over het personeel zeggen. Hier werken een paar dames die van gastvrijheid nog nooit gehoord hebben. Zo onbeschoft als men hier met hun klanten omgaan heb ik nog nooit meegemaakt. De dames hier zijn alleen geïnteresseerd in zichzelf en niet in de gasten, erg jammer.
Cstols .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
Is prima restaurant om lekker even te lunchen of snel een hapje te eten. Geen hoogstaand eten maar wel lekkere broodjes en ook verse soep wat zeker aan te raden is!
R T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Het eten is prima, maar de bediening heel erg langzaam en ongeïnteresseerd! Denken niet mee en lijken geen zin te hebben om hun best te doen.
Jan-Dries M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
de broodjes zijn echt lekker, maar de service is ronduit verschrikkelijk: bot personeel, altijd iets anders op tafel dan wat je besteld had, geen prettige ervaring