Meer informatie over restaurant Westkaai

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Margotnaaborg .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zeer vriendelijk personeel. Ambiance heel smaakvol ingericht. De rode wijn heel zacht. De gerechten zeer goed van kwaliteit. Een restaurant om nog eens terug te komen.
Chris01 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gevieren genoten van het Westkaai-menu. Zowel vlees-, vis- als vegetarische gerechten waren heerlijk. Prima huiswijn erbij. Allemaal heel tevreden en voldaan huiswaarts gekeerd.
Pluspaleroel B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gezellig en goede kwaliteit. Het menu was niet minder, omdat het een actie van AH was. We komen er zeker terug. Wat de reservering betreft, kreeg ik waar ik om gevraagd had, een plaatsje in de erker.
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteravond liepen wij door vlaardingen en dit restaurant viel ons enorm op, wat een gezellig pandje dachten wij! Toen wij naar binnen liepen werden wij warm welkom geheten door (ik denk) de eigenaar die onze jassen aannam en ons naar de tafel begleidde. Het was geen probleem dat wij niet hadden gereserveerd en het zat nog behoorlijk vol. Na een heerlijke amuse (pompoensoep) kozen wij voor het 3 gangen menu. Wat een ontzettend fijne ervaring was dit! De versheid en smaak van de gerechten waren voortreffelijk! De uitleg van de eigenaar aan tafel maakte het geheel totaal af. Een keurige jongeman die zijn vak verstaat. Wij komen hier zeker weten terug!
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteravond liepen wij door vlaardingen en dit restaurant viel ons enorm op, wat een gezellig pandje dachten wij! Toen wij naar binnen liepen werden wij warm welkom geheten door (ik denk) de eigenaar die onze jassen aannam en ons naar de tafel begleidde. Het was geen probleem dat wij niet hadden gereserveerd en het zat nog behoorlijk vol. Na een heerlijke amuse (pompoensoep) en brood met kaassalade en kruidenboter kozen wij voor het 3 gangen menu. Wat een ontzettend fijne ervaring was dit! De versheid en smaak van de gerechten waren voortreffelijk! De uitleg van de eigenaar aan tafel maakte het geheel totaal af. Een keurige jongeman die zijn vak verstaat. Wij komen hier zeker weten terug!
Annelize69 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten op een hele leuke plek.
Entourage, bediening, het eten qua opmaak, smaak en hoeveelheid....allemaal top!!!
AM V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gastvrije ontvangst. Driegangen menu gegeten van de AH restaurantactie. Bij elke gang keuze uit 2 gerechten , beide gerechten besteld om alles te kunnen proeven, dus borden ruilen halverwege. Begonnen met broodplankje, speltbrood met truffelmayonaise en oude kaassalade. Zeer subtiel en smakelijk. De amuse, pompoensoepje, was lekker. Voorgerechten waren beide erg lekker, mooi opgemaakt en een aardige portie. Hoofdgerechten: zowel de vis als de biefstuk goed klaargemaakt en smakelijk. Minpunt: vrijwel geen groenten/garnituur bij de hoofdgerechten, waardoor het voor de gemiddelde eter een karig bordje is. Verder moet er bijbetaald worden voor de heerlijke huisgemaakte frietjes. Nagerechten: Prima kaasplankje, heel diverse soorten kaas met chutney en stukje vijgenbrood. Het andere dessert, de parfait is vooral lekker voor de zoetekauw. Conclusie: goed eten, attente bediening, maar niet voor de grote eter, tenzij je er van alles bijbestelt.
Gre P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
we hebben dank zij jullie een geweldige avond gehad dank daarvoor het eten was super lekker de bediening erg vriendelijk echt een toprestaurant we komen zeker terug
Mr_Verbrugge .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening, kok kwam aan tafel uitleg geven over het kaasplankje.
Een aanrader!
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Voor de derde keer met gebruik van AH bon gegeten bij Westkaai. Kan weer niets slecht bedenken, eten heerlijk, bediening vriendelijk/joviaal en ook al hadden we beperkte keuze (ivm AH bon) toch enorm voldaan weer naar huis. Aanrader.!!! Oja.........ook als mijn AH bonnen op zijn, ga ik er weer eten..............
Brigitta .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk 3-gangen diner gegeten en vriendelijk en deskundig personeel, mooie locatie met uizicht op de haven van Vlaardingen, een aanrader.
Gre P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
we hebben heerlijk gegeten ook de kinderen vonden het leuk en lekker een 8 ik kom gauw nog een keer eten heb al met ons bowlingclubje ge reserveert prima hoop dat het weer zo lekker is
L.a.romijn .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Leuk intiem ingericht restaurant,rustige bediening goede sfeer en het eten was fantastisch.
Wij komen graag nog een keer terug.
Ilse06 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, goede vriendelijke bediening. Goed wijnarrangement bij de maaltijd, ook een bob-arrangement mogelijk. Kortom echt een aanrader.
Shirin M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We hebben een erg fijne avond beleeft met lekker eten, de gerechtjes waren lekker en erg mooi om te zien. De droge witte chardonay was ook erg lekker! Bediening was vriendelijk en we hadden een erg leuk plekje aan het raam in het erkertje.
Noel D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij hebben zelden zo ontzettend lekker gegeten! Wij hebben gekozen voor het 4 gangen menu. Van cocquilles, zwaardvis, eend & een fantastisch dessert van huisgemaakte zoetigheden. Ook was het supergaaf om te zien dat de koks zelf de gerechten kwamen brengen en vol passie en overtuiging vertelde wat er werd geserveerd. Wij waren uiterst verrast door deze fantastische combinaties. Het eten was werkelijk waar fantastisch!! Het is zeldzaam, maar dit heerlijke culinaire avondje krijgt van ons een dikke 10!
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prima geluncht met een zakenrelatie. We waren op deze middag alleen in het restaurant, dus geluidsniveau en attentheid van de bediening zijn dan vanzelf in orde. Prima carpaccio gegeten.
Inge M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Mooi restaurant, we zaten op een leuke plek in de erker van het restaurant met uitzicht op het water.
Heerlijk gegeten, verassende combinatie van smaken, dat gecombineerd met een gezellige bediening, een aanrader.
Hier gaan we zeker nog een eten.
P T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Prijs > kwaliteit verhouding redelijk tot goed.
Wachttijd voor een avond vullend programma in ons geval goed.
. .
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Tweede kennismaking met Westkaai, omdat het maandagavond was, niet veel gasten. De volledige aandacht gekregen van de vriendelijke gastvrouw van een viltje onder de wiebelende tafel tot adviezen over het eten. Heerlijk mini-soepje vooraf van het huis alsmede brood met smeersel, kalkoenpastrami en garnaaltaartje een verrassing, black anus beef heerlijk en parfait van ijzerkoekjes-ijs met vruchten een geweldig slotstuk
Kortom..........een aanrader