Meer informatie over restaurant Westkaai

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Esperanza P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We zijn super vriendelijk ontvangen. We hebben gekozen voor de lunch en het was heerlijk. We hebben in het verleden al gedineerd en ook deze gerechten zijn heel erg lekker. Toprestaurant en we blijven komen.
Elmapatrick .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooie verse producten en goed gepresenteerd. De bediening is professioneel en los, een fijne combinatie. Bij ontvangst en verlaten van het restaurant word je netjes geholpen en begeleid. Kortom, we komen hier zeker terug.
Mpico .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij hebben fantastisch gegeten bij Westkaai. De verschillende gerechten waren precies goed op smaak. Het gebruik van verschillende combinaties binnen de gerechten (zoet, zout e.d.) vonden wij erg lekker! Zo waren de gerechten in balans.
De ober was heel vriendelijk en professioneel legde goed uit wat we bij ieder gerecht op ons bord hadden.
Ook kwam de kok persoonlijk aan tafel om een gerecht brengen en te vragen of alles in orde was.
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het restaurant is goed van inrichting, de bediening laat niets te wensen over en de kwaliteit van de gerechten is super Ga hier zeker nog meer uit eten!
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij komen hier niet voor de eerste keer... Soms valt het dan wat tegen. Wij vonden het nu nog beter en smaakvoller, de wijnen waren ook goed passend. De bediening krijgt ook een goed cijfer van ons beide!
Jilles D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij hebben zalig gegeten, overheerlijk dessert en zeer gezellige dames in de bediening,
die ondanks de drukte toch nog tijd namen voor een kort praatje.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten mooi opgemaakt. Lekkere wijnen en personeel kon er ook het een en ander over vertellen. Wij hebben erg genoten van onze avond. Benieuwd naar wat er voor andere gerechten zijn, dus komen zeker terug.
Pleun R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Hartelijk personeel .Akoestiek niet juist. Smaak/kwaliteit was goed. Voor dit geld dineer je ook in een sterren restaurant .
bram.knecht .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Bediening was zeer behulpzaam, goede tips over Openbaar Vervoer naar Rotterdam. Erg vriendelijk personeel. Eten heel goed . AH deal maar heel goed 3 gangen menu.
ericinadam .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Al met al prettig gezeten en gegeten, maar omdat mijn vorige ervaring over het eten heel positief was, viel het eten deze keer wat tegen.
We hebben het 3-gangen menu genomen met extra tussengerecht coquilles. Voorgerecht van rauwe zalm was erg lekker. Voorgerecht van wildzwijn was wat droog en de carnberry compote had wat zachter/zoeter mogen zijn. Coquilles gerecht was lekker, maar voor mijn smaak waren de coquilles wat te ver gegaard. Hoofdgerecht Picanha steak was lekker, met een pittige portsaus. De Heek viel tegen, was te droog geworden en zonder veel smaak, de beure blanc erbij was lekker, maar een beetje weinig ook omdat de couscous droog was + linzen weinig toevoegde aan het totaal. De parfait was gewoon goed. Kaasplankje ook OK.
brigitta .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Uitstekende bediening, goede locatie, gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Prima restaurant in Vlaardingen
Leo N.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Goed en lekker gegeten, ondanks drukte prima gastvrouw, de kom kwam aan tafel het dessert uitleggen , kan kaasplankje adviseren als je van kaas houdt, hebben lekker wijnen komen vast nog eens terug , doen het erg goed , volgende keer boven zitten kan je in de keuken kijken :-)
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten. We hadden een vijf gangen menu en al de gangen waren voortreffelijk. Ook de tijden tussen de gangen precies goed en ook een heerlijk wijn arrangement. Bediening erg goed en attent. Al met al een aanrader.
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ik vond de sfeer, warm, gezellig ingericht, ik voelde me helemaal thuis.
Het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht was exclusief, heel apart klaar gemaakt, zag er heel mooi uit.
De smaak was voortreffelijk van alle gerechten.
Een heerlijke ontspannen tijd gehad.
CHAPEAU !!!!!
Luco O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lekker gegeten met de AH-actie. Mooie keuzes te maken en uit te breiden met een tussengerecht. Service was vriendelijk en correct. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Korrie L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Mooie plek in Vlaardingen, goede balans heerlijke Franse keuken, prettige ambiance en ongedwongenheid.
En dat op Sinterklaasavond.
margotnaaborg .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zeer vriendelijk personeel. Ambiance heel smaakvol ingericht. De rode wijn heel zacht. De gerechten zeer goed van kwaliteit. Een restaurant om nog eens terug te komen.
Chris01 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gevieren genoten van het Westkaai-menu. Zowel vlees-, vis- als vegetarische gerechten waren heerlijk. Prima huiswijn erbij. Allemaal heel tevreden en voldaan huiswaarts gekeerd.
Pluspaleroel B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gezellig en goede kwaliteit. Het menu was niet minder, omdat het een actie van AH was. We komen er zeker terug. Wat de reservering betreft, kreeg ik waar ik om gevraagd had, een plaatsje in de erker.