Westkaai Vers & Puur

Westhavenkade 10 3131 AB Vlaardingen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
    • Chocolade
      Kaas

Over het restaurant Westkaai Vers & Puur

Van harte welkom bij Westkaai Vers & Puur. Vol passie en liefde voor het vak werken onze chefkoks uitsluitend met verse en pure ingrediënten. Meer dan ooit tevoren is dineren bij restaurant Westkaai een bijzondere smaakbeleving waarbij u verzekerd bent van enthousiaste en eerlijke gastvrijheid en waar u volop culinair zal genieten. Dat geldt voor onze visgerechten maar uiteraard ook voor onze vleesgerechten en vegetarische gerechten. Graag tot ziens!

Meer informatie over restaurant Westkaai Vers & Puur

Buslijn op het Liesveld viaduct (2 min lopen) Treinstation Vlaardingen Centrum (10 min lopen)

Zondag t/m donderdag:

Martin D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Jelle Z.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Lekker gegeten en goede service. Dat maakte onze avond top!
Marjan E.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Gezellige leuke avond met AH menu !
Bediening uitstekend Eten uitstekend.
Totaal plaatje perfect!
Carly G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het is een chic restaurant aan de oude haven van Vlaardingen. Mooi gelegen in een oud pand. Nette bediening en mooi opgemaakte gerechten. Ik kom hier graag nog een keer terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Niet voor de eerste keer bij restaurant Westkaai gegeten. Altijd goed. Dit keer via de AH restaurantactie. Heerlijk getafeld van 18.30 uur tot even na 22.00 uur. We waren de laatste gasten die weggingen. Dat zegt ook wel iets toch? Ga er zeker nog een keer naar toe.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk weer, dus buiten kunnen eten.
Tussen de gerechten door, moesten we wel iets te lang wachten.
Het was er redelijk druk.
Eten was prima.
De opmaak van de schotels was verrassend.
John V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Keurig ontvangen gisteravond, zeer smakelijk gegeten. Niet te lang hoeven wachten en zeer vriendelijk personeel.
Kortom een verdiende 10!!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Prima!lekker gegeten goed verzorgd.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk buiten aan de haven gegeten. Zeer vriendelijke en gezellige bediening.
Ineke Rendering R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Prima gegeten, alleen zou het uitserveren iets sneller kunnen, er was ook maar 1 meisje in de bediening, misschien iets te weinig. Maar het eten was heerlijk
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Goed, en verfijnd eten, met aandacht opgemaakt. We waren blij verrast dat ze ook zo hun best deden met de AH actie.

Dat er maar 1 bediende was vanavond vonden wij wat weinig, het arme meisje liep d’r benen uit haar lijf. Desondanks was ze behulpzaam en meedenkend.

Het wachten duurde soms wat lang maar de kwaliteit van het eten en de service maakten dat meer dan goed.

Wij komen zeker terug!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Afgelopen zaterdag een nieuwe kans gegeven nadat we met de boot hebben aangelegd in de buurt. In het verleden regelmatig goed gegeten in een vlotte ambiance, nu doet de kwaliteit van Service rommelig aan , het lijkt erop of ze niet op meerdere tafels berekend zijn . Eten is niet heel slecht maar voor deze prijzen/ ambities mag meer verwacht worden; Voor een Simpel kaasplankje is 13,50 euro toch wel heel veel geld, Stukje Vis was te gaar, dit kan gebeuren. Wachttijden zijn veel te lang. Dit alles is jammer, want het is een prachtige locatie na een dag op het water
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Geweldige service, heerlijk eten en een toplocatie!
Luuk E.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Gezellig terras aan het water alleen de stoelen zitten niet erg lekker. We hebben uit het keuzemenu gekozen en het was allemaal heel erg lekker.
Bediening was top, een leuke aardige serveerster!!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Erg vriendelijke bediening, driegangenmenu was heerlijk, alleen de steak viel wat tegen. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Lekkere rode huiswijn. Binneninrichting is heel mooi, maar de tafeltjes op het terras mogen wel wat meer aangekleed worden. Een leuk tafelkleed doet wonderen!
JJG T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Ivm hitte buiten op terras gegeten. Jammer dat je niet van de hele kaart kon kiezen en dan zoals bij vele andere restaurants die mee doen het duurste gerecht moet betalen. 1 persoon in de bediening is te weinig daardoor ook wat langere wachttijden. Wel leuk restaurant
Kees Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Mijn vrouw vond dat we erg lang moesten wachten op het voorgerecht ca 1,30 uur
Pascale V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Jammer genoeg hebben wij niet kunnen proeven van de waarschijnlijk heerlijke gerechten die om ons heen werden uitgeserveerd maar die helaas nooit onze tafel hebben bereikt. Het ging vanaf het begin al mis. De actie die ik had geboekt was niet goed doorgekomen dus hadden we geen recht op het 2e menu gratis. Nadat we dan toch uiteindelijk een compromis hadden bereikt hebben we onze keuze doorgegeven maar toen er na 3 kwartier nog niet eens een kruimeltje brood op onze tafel verscheen en toen we hier uiteindelijk zelf maar om hebben gevraagd kwam er nog steeds niets onze kant op. Na 1,5 uur in dit restaurant te hebben doorgebracht hebben we om kwart over 8 de moed maar opgegeven en hebben onze drankjes betaald en met een slap excuus van de bediening zijn we vertrokken. Hier ga ik dus niet meer terugkomen. Zeer teleurstellend allemaal.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We konden lekker buiten eten. Het eten was goed, de bijpassende wijnen ook. Prima!
Annette L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten met een super bediening. Wij aten op het terras aan het water een leuke plek zo midden in Vlaardingen.
Het menu is spannend maar wij kozen toch voor de a la carte optie. Er is voor ieder wat wils, vlees, vis, vegetarisch. Wij hebben hierna een lekker chocolade dessert besteld met daarbij een bijzondere zoete sherry, een echte aanrader het streelt de tong met een vleugje rozijnen en de oranje kleur is zo feestelijk.