Over het restaurant Westkaai Vers & Puur

Van harte welkom bij Westkaai Vers & Puur. Vol passie en liefde voor het vak werken onze chefkoks uitsluitend met verse en pure ingrediënten. Meer dan ooit tevoren is dineren bij restaurant Westkaai een bijzondere smaakbeleving waarbij u verzekerd bent van enthousiaste en eerlijke gastvrijheid en waar u volop culinair zal genieten. Dat geldt voor onze visgerechten maar uiteraard ook voor onze vleesgerechten en vegetarische gerechten. Graag tot ziens!

Meer informatie over restaurant Westkaai Vers & Puur

Buslijn op het Liesveld viaduct (2 min lopen) Treinstation Vlaardingen Centrum (10 min lopen)

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Westkaai Vers & Puur

Esperanza P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Marthijn Broekman B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Weerfantastisch gegeten bij westkaai, dit restaurant wordt steeds beter en het is merkbaar dat er een vast team staat, een culinair pareltje in Vlaardingen en omstreken
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zeer goede kwaliteit in een rustige sfeer met prima bediening. Dat geldt voor het voorgerecht, hoofdgerecht en het dessert. Dit is voor ons een Top restaurant!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De kwaliteit en sfeer blijft prima of je nu met of zonder AH spaarkaart bent. We hebben er weer erg van genoten.
Perfecte bediening.
Ellie H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was hartelijk. Goede uitleg aan tafel wat de gerechten betreft. Zeker voor herhaling vatbaar.
Janny Z.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Leuke ambiance prima eten we troffen een uiterst charmante jonge vrouw voor de bediening. Helaas was het restaurant bijna leeg voor de lunch .
gijsplug .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het bezoek kon niet aan onze verwachting voldoen. De porties waren van goede kwaliteit, maar aan de kleine kant. Een negatief punt vonden we de prijs voor de frietjes... 4 euro is toch erg prijzig voor een schaaltje friet. Bij het hoofdgerechte kwam ook de smaak van truffel niet goed naar voren in de truffel-jus. Niet perse negatief maar wel opvallend was het vele gebruik van gelei in elk van de 3 gangen. We hebben lekker gegeten, maar het was niet uitzonderlijk.
antondenouden .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Beide gangen (vis) zagen er smaakvol uit en smaakten ook prima, evenals het nagerecht met de weinig belovende naam Eton mess. Ook de service was heel plezierig.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gastvrije ontvangst.
Bediening zeer correct en kundig.
Prachtig menu van zeer hoge kwaliteit.
Zelf lid van een culinaire kookclub.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prijs was ok. Maar twee gangen lunch was flauw.masr de extra tussen gerecht st Jacobs schelpen was goed. Prijs was ok. Maar twee gangen lunch was flauw.masr de extra tussen gerecht st Jacobs schelpen was goed.
Jarna .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH bon. Vriendelijke en attente bediening. Borden waren mooi opgemaakt en de gerechten waren heel smaakvol. Het was een goed gekozen menu. Gezellige sfeer in mooie ambiance. Kortom een fijne avond gehad. We komen zeker een keer terug. Een aanrader!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wat een deceptie! We hadden gekozen voor een 3-gangenmenu van € 32,50 en moesten uiteindelijk € 60 p.p. afrekenen. Dit vonden we achteraf toch wel erg gortig. Bleek dat we € 7,50 moesten betalen voor het huisaperitief, dit werd 'aangeboden' toen we net zaten en nog geen kaart hadden gezien. Verder voor de frietjes, het water en een ander voorgerecht bij moeten betalen. Ook was er 2 wijn teveel gerekend. Het is vooral de manier waarop zaken worden gepresenteerd die ons achteraf heel erg tegen staat. Ik ben de dag daarna terug gegaan om dit gevoel met het restaurant te delen en te vragen naar de 2 teveel betaalde wijn. Kon vervolgens weer naar huis want de collega zou me terugbellen. Toen had het restaurant al afgedaan. De teveel betaalde wijn kon ik terugkrijgen maar moest dit dan weer komen halen. Heb gezegd dat ze dit in de fooienpot konden stoppen. Wat een slechte aftersales! Jammer want ik gun Vlaardingen een goed restaurant maar mij zien ze hier niet meer.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Gisteren 2 oktober zeer lekker gegeten het menu en rekening gehouden met dieetwensen, zeer leuke gelegenheid!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben hier in het kader van de AH restaurantactie heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk en attent. De prijzen zijn gezien de kwaliteit van het gebodene gewoon gunstig te noemen.
Zeker een nieuw bezoek waard.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zeker een nieuw bezoek waard.
Biancawv .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant Westkaai. Er zat weinig tijd tussen brood en 1e gang, alles ging redelijk rap. Een volgende keer zullen wij aangeven dat het iets rustiger mag. Het eten is heerlijk mer verrassende smaken. Aanrader!
leKKerBek1984 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Niet de eerste keer dat we hier zijn wezen eten, proeverij menu met bijpassende wijnen is en blijft een aanrader! Coquilles met gebakken bloedworst en zwezerik met pompoen en epoise kaas waren echte toppers net zoals de Portugese wijnen!
Snel weer hier eten.
eurosurvey77 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Wij waren hier al eerder geweest (niet tijdens de AH-actie). De kwaliteit is prima; de bediening goed, deskundig en leuk.
Maar het voorgerecht kregen we pas toen we al 1,5 uur binnen waren. En we moesten dit keer erg lang wachten tussen de gangen; er zat bijv. 40 minuten tussen het tussengerecht en het hoofdgerecht. Dat is echt veel te lang.
We hebben dit ook gezegd. Het zou komen, doordat er een tafel met 12 personen was (zaten er al toen wij arriveerden). Maar dat zou naar onze mening toch niet mogen resulteren in zulke lange wachttijden. Het restaurant was niet vol (een tafel van 5, van 6, van 4, wij (2) en dan de tafel van 12). Met wat meer personeel zou het wat vlotter gaan.
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was wederom erg lekker, mooi opgemaakt en met een goede uitleg geserveerd. We komen hier graag en het bijpassende wijnarrangement is aan te raden.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gastvrije, persoonlijke en vriendelijke bediening. Mooie gerechten en goede wijn. Attent dat er rekening gehouden werd met ons "tijdschema" ivm theater bezoek.