Over het restaurant Westkaai Vers & Puur

Van harte welkom bij Westkaai Vers & Puur. Vol passie en liefde voor het vak werken onze chefkoks uitsluitend met verse en pure ingrediënten. Meer dan ooit tevoren is dineren bij restaurant Westkaai een bijzondere smaakbeleving waarbij u verzekerd bent van enthousiaste en eerlijke gastvrijheid en waar u volop culinair zal genieten. Dat geldt voor onze visgerechten maar uiteraard ook voor onze vleesgerechten en vegetarische gerechten. Graag tot ziens!

Meer informatie over restaurant Westkaai Vers & Puur

Buslijn op het Liesveld viaduct (2 min lopen) Treinstation Vlaardingen Centrum (10 min lopen)

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Remco V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Emanuel A.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
f.wielaard9 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en goede bediening! De diverse gerechten smaakten prima en werden op een leuke manier opgediend. Alle lof!
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prima lunch genoten op een zaterdagmiddag. Goede presentatie en zeer smaakvolle gerechten.
Enthousiaste gastheer die gepassioneerd spreekt over wijnen. Erg goede adviezen op dat gebied. Aanrader om daar te gaan eten.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
smaken zijn niet alles. Er wordt veel zout gebruikt in de gerechten, zelfs zodanig dan het overheerst en alle andere smaken wegdrukt.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Personeel uiterst bekwaam en betrokken. Komen zeker terug.
brigitta .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, geweldige bediening, we komen zeker weer terug.
We hadden geen haast en hebben dan ook op ons gemak kunnen eten. Wachttijd recensie is dan ook nvt
Ine D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gerechten zijn voor kleine eters.
Vandaar de verhouding gerecht / prijs vind ik niet goed?
Ruimte in zaak is beperkt, de gasten zitten erg dicht op elkaar
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Deze keer met de AH actie met 4 personen hier gegeten. Een verrassende amuse met haring, een lekker broodplankje en een mooi en uitgebalanceerd voor-, hoofd- en nagerecht werden met aandacht geserveerd. De bediening was daarnaast ook perfect.
G.W. V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Wij zijn aangenaam verrast door de gastvrijheid en de kwaliteit en variatie van de gerechten.
Een echte aanrader! Wij gaan beslist nog eens terug
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Voor- en hoofdgerecht van het menu waren prima, het dessert is wel aan 'vernieuwing' toe. Dessert wordt door mij ook niet als 'vers en puur' ervaren. Klantgerichtheid van personeel kan vele malen beter.
leKKerBek1984 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wederom lekker gegeten bij restaurant Westkaai, wij zijn hier al vaker geweest en dit was zeker niet de laatste keer! Hier hebben ze kwaliteit hoog in het vaandel staan en is het duidelijk dat de chef en bediening achter hun product staan!
G.J. Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gewoon goed en lekker gegeten, zonder dat het ergens echt buitengewoon was. Bediening vriendelijk, prijs normaal voor deze kwaliteit, wellicht wat aan de hoge kant.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vriendelijk en netjes ontvangen! Er wordt rekening gehouden met allergieën en ook met zwangerschappen. Al het personeel is hiervan op de hoogte. Alle combinaties kloppen, heerlijk gegeten en super goed bediend!
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het was de eerste keer dat we hier zijn geweest. We hebben prima gegeten. Het was een gezellige avond. Deze zin is omdat de recensie tenminste 120 tekens moet bevatten :-)
tonnyhokke .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij eten regelmatig bij de Westkaai en ook nu was het eten weer heel erg lekker. En een hele fijne sfeer en ze houden heel goed rekening met mijn allergieën .
Loes W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten, heerlijk gedronken en lekker buiten gezeten op jet terras. Hele leuke bedieningen veel verstand van de producten. Dat maakt de avond toch compleet!
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prettige ontvangst in het eigentijds ingerichte restaurant Westkaai.
Heerlijk menu, keuze uit vlees of vis, goede bediening.
Wij komen hier zeker terug.
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een heerlijk avondje uit met voortreffelijke gerechten, echt om je vingers bij af te likken. Het enige kleine aandachtspuntje zou moeten liggen in de aanlooproute dmv een gordijn met buiten (open deur) anders in te richten. Naarmate de avond vorderde kwam er koude wind langs ons tafeltje. Meerdere malen gevraagd het gordijn te sluiten. Voor de rest een topavond.