Westkaai Vers & Puur

Westhavenkade 10 3131 AB Vlaardingen Nederland Kaart

Over het restaurant Westkaai Vers & Puur

Van harte welkom bij Westkaai Vers & Puur. Vol passie en liefde voor het vak werken onze chefkoks uitsluitend met verse en pure ingrediënten. Meer dan ooit tevoren is dineren bij restaurant Westkaai een bijzondere smaakbeleving waarbij u verzekerd bent van enthousiaste en eerlijke gastvrijheid en waar u volop culinair zal genieten. Dat geldt voor onze visgerechten maar uiteraard ook voor onze vleesgerechten en vegetarische gerechten. Graag tot ziens!

Meer informatie over restaurant Westkaai Vers & Puur

Buslijn op het Liesveld viaduct (2 min lopen) Treinstation Vlaardingen Centrum (10 min lopen)

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wij hebben ontzettend genoten van het eten, de zeer vriendelijke bediening en de sfeer.
Voor ons een reden om zeker nog eens terug te komen.

Groeten Tineke Kester
Siebe H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Erg goede gegeten en gedronken in de Westkaai.
Van onze keuze voor de 5 gangen proeverij met bijpassend wijnarrangement hebben wij zeker geen spijt.
ellen G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
alles was inderdaad erg goed alleen wat ik wat minder goed vond dat er niet gevraagd werd of we wat wilde drinken en er werd gevraagd of we stokbrood wilde en dat hebben we niet gekregen maar nogmaals was het erg lekker
leKKerBek1984 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Voor de tweede keer bij Westkaai wezen eten, dit keer op Valentijnsdag. Het restaurant was erg sfeervol maar niet te overdreven aangekleed in de Valentijnsfeer! Wij kozen voor het Valentijnsmenu en lieten dit voorafgaan door een Valentijns bubbel! Het voorgerecht was een groot bord met allerlei kleine voorgerechtjes om te delen, erg smaakvol en goed gevarieerd, erg leuk was dat de chef zelf het voorgerecht kwam uitleggen!. Als tussengerecht hadden we coquilles met buikspek en puree van groene bloemkool, om je vingers bij op te eten. Het hoofdgerecht was minstens zo lekker, zachte botermalse diamanthaas met krokante polenta en knapperige spruitjes. Het dessert was ook om te delen, een grote houtenplank vol met zoete heerlijkheden, crème brullee, ijzerkoekjes ijs, chocomouse en nog veel meer lekkers. Bij restaurant Westkaai beschikken ze over uitstekende wijnen en een prima gastheer. Wij komen hier graag snel een keer terug
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Met 4 personen een 4-gangen menu en wijnarrangement.
Heerlijke gerechten, coquilles zijn een aanrader. De wijnen werden met veel enthousiasme toegelicht en zijn van uitstekende kwaliteit. Zo hoort uit eten te zijn.
LO-1962- O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten alleen jammer dat er geen groente bij het eten geserveerd werd, alleen wat garnituur op het bord. Dit moet je dus extra bestellen. Lijkt me wel bij het eten te horen qua prijs. Verder erg lange wachttijd tussen de gangen. Een kan op tafel voor het water zou handig zijn i.p.v het meenemen van de glazen om ze bij te vullen. Het eten was verder heerlijk qua smaak, niets op aan te merken.
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goede ambiance, zeer leuke en goede bediening. Wij hadden het westkaaimenu (incl extra tussengang) en dat was prima. Ook de rode (cabernet) huiswijn was fijn om te drinken. Hoeveelheid is wat aan de magere kant maar dat is natuurlijk per persoon verschillend. De gerechten zien er goed en mooi gepresenteerd uit en zijn puur van smaak. Het is echt lekker maar zeker niet heel spannend van structuur of smaak (nu kan er uiteraard niet voor voor elke mond gekookt worden dus dit is mijn & tafelgenote persoonlijke mening).. toch een prima adres voor een leuke, lekkere en gezellige avond maar indien op zoek naar bijzondere "smaak-explosies" dan zijn er alternatieven die voor hetzelfde geld echt meer spannende gerechten kunnen bieden.
Wendy A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben met z'n drietjes gegeten met de zegeltjes van de AH restaurantactie.
Ze hadden er geen apart AH- menu, maar we mochten een keuze maken uit het Westkaai menu. Dit was een keuze tussen vlees/vis. Er werd rekening gehouden met voedselintoleranties.
De bediening was correct en vriendelijk.
Als ze het toetje (parfait van ijzerkoekjes en ijs) per kilobak zouden verkopen, dan had ik zeker een bak mee genomen; verrukkelijk!
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Lekker gegeten. Prijs/kwaliteit waren goed. Niet geschikt voor grote eters. De drankjes waren prijzig. Bij het raam is het overdag een lust voor het oog. Uitzicht op de oude haven. Geluidsniveau van de muziek was prima. We konden goed met elkaar praten.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met man en dochter genoten van een twee gangen lunch. We waren in bezit van een AH restaurantactie-kaart. Er was een speciaal menu met vlees of vis voor de AH- klanten. Het eten was puur en vers. De zaak is schoon en fraai ingericht met cormfortabele stoelen. Ook voor de mindervalide, zoals ik, is de zaak goed toegankelijk. Echt een aanrader!
Esperanza P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We zijn super vriendelijk ontvangen. We hebben gekozen voor de lunch en het was heerlijk. We hebben in het verleden al gedineerd en ook deze gerechten zijn heel erg lekker. Toprestaurant en we blijven komen.
Elmapatrick .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooie verse producten en goed gepresenteerd. De bediening is professioneel en los, een fijne combinatie. Bij ontvangst en verlaten van het restaurant word je netjes geholpen en begeleid. Kortom, we komen hier zeker terug.
Mpico .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij hebben fantastisch gegeten bij Westkaai. De verschillende gerechten waren precies goed op smaak. Het gebruik van verschillende combinaties binnen de gerechten (zoet, zout e.d.) vonden wij erg lekker! Zo waren de gerechten in balans.
De ober was heel vriendelijk en professioneel legde goed uit wat we bij ieder gerecht op ons bord hadden.
Ook kwam de kok persoonlijk aan tafel om een gerecht brengen en te vragen of alles in orde was.
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het restaurant is goed van inrichting, de bediening laat niets te wensen over en de kwaliteit van de gerechten is super Ga hier zeker nog meer uit eten!
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij komen hier niet voor de eerste keer... Soms valt het dan wat tegen. Wij vonden het nu nog beter en smaakvoller, de wijnen waren ook goed passend. De bediening krijgt ook een goed cijfer van ons beide!
Jilles D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij hebben zalig gegeten, overheerlijk dessert en zeer gezellige dames in de bediening,
die ondanks de drukte toch nog tijd namen voor een kort praatje.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten mooi opgemaakt. Lekkere wijnen en personeel kon er ook het een en ander over vertellen. Wij hebben erg genoten van onze avond. Benieuwd naar wat er voor andere gerechten zijn, dus komen zeker terug.
Pleun R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Hartelijk personeel .Akoestiek niet juist. Smaak/kwaliteit was goed. Voor dit geld dineer je ook in een sterren restaurant .
bram.knecht .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Bediening was zeer behulpzaam, goede tips over Openbaar Vervoer naar Rotterdam. Erg vriendelijk personeel. Eten heel goed . AH deal maar heel goed 3 gangen menu.
ericinadam .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Al met al prettig gezeten en gegeten, maar omdat mijn vorige ervaring over het eten heel positief was, viel het eten deze keer wat tegen.
We hebben het 3-gangen menu genomen met extra tussengerecht coquilles. Voorgerecht van rauwe zalm was erg lekker. Voorgerecht van wildzwijn was wat droog en de carnberry compote had wat zachter/zoeter mogen zijn. Coquilles gerecht was lekker, maar voor mijn smaak waren de coquilles wat te ver gegaard. Hoofdgerecht Picanha steak was lekker, met een pittige portsaus. De Heek viel tegen, was te droog geworden en zonder veel smaak, de beure blanc erbij was lekker, maar een beetje weinig ook omdat de couscous droog was + linzen weinig toevoegde aan het totaal. De parfait was gewoon goed. Kaasplankje ook OK.