Over het restaurant Westkaai Vers & Puur

Van harte welkom bij Westkaai Vers & Puur. Vol passie en liefde voor het vak werken onze chefkoks uitsluitend met verse en pure ingrediënten. Meer dan ooit tevoren is dineren bij restaurant Westkaai een bijzondere smaakbeleving waarbij u verzekerd bent van enthousiaste en eerlijke gastvrijheid en waar u volop culinair zal genieten. Dat geldt voor onze visgerechten maar uiteraard ook voor onze vleesgerechten en vegetarische gerechten. Graag tot ziens!

Meer informatie over restaurant Westkaai Vers & Puur

Buslijn op het Liesveld viaduct (2 min lopen) Treinstation Vlaardingen Centrum (10 min lopen)

Zondag t/m donderdag:

Diner: 17:00 uur -22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Westkaai Vers & Puur

pj_vrijn .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Prima avond gehad. Eten is uitstekend, en dat geldt ook voor de bediening: persoonlijk, hartelijk, zonder dat het te dichtbij komt.
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
prima gelegenheid om exclusief te genieten van voedsel , met een prettige bediening , die correct en attent zijn functie verstaat
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Op vrijdagavond vlak na de prachtige pinksterdagen gegeten. Daardoor niet overdreven druk. Voorgerecht buiten op het terras. Locatie niet spectaculair met veel herrie van scooters die op nog geen meter langs razen. Hoofdgerecht en dessert binnen gegeten. Sfeer is netjes en stijlvol. Er wordt uitgebreid en kundig vertelt over de kaart en je keuze. Prijzen toegankelijk. We gaan er nog eens heen.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Jammer dat het zo stil was , geen andere gasten aanwezig ! Eten was prima , lekkere wijnen erbij.................................
Joke Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk eten ,goede wijnadviezen prima bediening.we hebben weer genoten
Gaby K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten. We hebben op ons gemak kunnen eten en de wachttijden tussen de gerechten was prima, niet gehaast. Goede en vriendelijke service.
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het eten was absoluut heerlijk. Deskundige en zeer vriendelijke staf. Goede prijs voor zo’n hoog niveau. De wachttijd was wel lang.
Mia H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gelunched, en meer dan uitstekende bediening. Originele kaart, ook met prima vegetarische opties. We komen hier graag terug.
Helma G.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Fantastisch, een aanrader.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Zijn helaas niet berekend op een volle zaak. Gekozen voor het menu, viel ontzettend tegen. Tartaar niet op smaak, veel te veel liflafjes en moeilijk gedoe. Zorg voor een schoon toilet, vlotte bediening en lekker eten. Op zogenaamde pretenties zit in Vlaardingen niemand te wachten en ook niet op teveel betalen voor slechte kwaliteit.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het was de avond van Koningsdag. Het restaurant had in de ochtend nog maar een paar reserveringen staan, maar liep toch vol met gasten die voor een belangrijk deel al een feestdag achter de rug hadden. Dit maakte dat de sfeer rumoeriger was dan normaal.
De proeverij was uitstekend, met goede bijpassende wijnen. Vooral het hoofdgerecht met lam klaargemaakt op verschillende manieren met een prima saus van gepofte knoflook en seizoensgroenten was heerlijk.
J.A. B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Zeer slechte lunch gehad vorige week. Zeer lang wachten . Geen andere tafels bezet! Mijn zakenrelatie vroeg zich af wat er dan goed was aan dit restaurant. Ik kom dus niet meer met relaties
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
19 uur afgesproken. 19.10 1e vraag iets te drinken. 19.20 Er kon geen verse jus 'd orange geperst worden want het was te druk. Water vooraf gedronken. 19.40 uur gevraagd of we mochten bestellen. 20 uur weer gevraagd en ja dat kon. 10 min later gevraagd of ik mijn wijnarrangement alvast mocht proeven. Het 1e glaasje werd uitgeschonken. 5 min later kwam het voorgerecht op tafel. Voorgerecht kalfs-tartaar slecht. Te grote stukken en zeer taai. Zonde van t geld. Om 20.50 uur gevraagd of de kok naar huis was.... Hoofdgerecht komt binnen 10 minuten, de drie !! koks waren er mee bezig. Na weer 16 minuten kwam het hoofdgerecht. Alleen vlees ( bief) zeer goed. Aparte frieten te lang gebakken. helft leeg! Inmiddels 21.25. Geen toetje meer kunnen (willen) eten. Nogmaals geklaagd, afgerekend en snel weg. Ik kom hier NOOIT meer mede omdat ik al gehoord had dat de bediening en 3 koks niet in staat zijn om 20 tafels van eten te voorzien. binnen een normale tijd.
Des B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Kwaliteit op zich heel goed, MAAR: Doet zich voor als op zeer hoog niveau, maar weet op essentiele punten niet hoe het gaat: Omdat ik mijn rundvlees "bleu" bestellde (de bediening wist niet wat dit betekent) kwam uit de keuken de goed bedoelde aanbeveling niet het Black Angus, maar liever de Ossehaas uit het menu te nemen.
Daarop moesten we dan ca. 45' op de tweede gang wachten. Mijn vlees was doorgebraden (nauwelijks nog roze).
Teruggestuurd, moest erop wijzen, dat ook de pommes frites meegenomen moesten worden. Mijn vrouw moest dus alleen eten, na ca. 20' dan de ossehaas. Dit keer uitstekend, de pommes frites waren heet maar nauwelijks gebakken.
Mijn vrouw kreeg bij haar vis een normaal mes, ik bij mijn vlees ook. Interessanterwijze kregen onze tafelburen bij de kaas steakmessen.
Zeer vriendelijke bediening, maar volkomen inkompetent.
Wachttijd belachelijk lang.
In het geheel een zeer slechte prijs-kwaliteitsverhouding.
Eelco T.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Uitstekend restaurant zowel wat de kwaliteit van het gebodene op de kaart betreft als de uitstekende en vriendelijke bediening!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Met zakenlieden uitstekend gegeten, rustige en prettige sfeer in het restaurant. Goede, gezellige en vlotte bediening. Wordt volgende keer weer de Westkaai.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Met zakenrelatie heerlijk gegeten. Gevraagd of de gerechten snel konden doorkomen en dat was geen probleem. Kwaliteit was zeer hoog. Zeer vriendelijke bediening.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Hier wederom prima gegeten! De ruimte is erg goed, mooi licht en je hebt geen overspraak van de andere gasten. Het eten en de wijnen zijn prima! Op bezoek met een Amerikaanse klant (dit restaurant is ook erg handig voor zakelijke diners) werd ter plekke de menukaart even vertaald, erg klantgericht.
Henriette D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Was dinsdagavond dus redelijk rustig, wat begrijpelijk is. Porties goed voor de gemiddelde eter, mogelijk iets aan kleine kant voor grote eters. Eten is lekker, zou net iets meer uitgesproken qua smaak kunnen zijn.
C.M.J. .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We waren aan de vroege kant, maar werden toch heel vriendelijk ontvangen en werd de tafel , die voor 4 personen gedekt was, meteen voor 3 personen op nieuw gedekt, heel attent! Wij hebben heerlijk gegeten en vonden de dame van de bediening reuze aardig en kundig - een aanrader!!