Over het restaurant Westkaai Vers & Puur

Van harte welkom bij Westkaai Vers & Puur. Vol passie en liefde voor het vak werken onze chefkoks uitsluitend met verse en pure ingrediënten. Meer dan ooit tevoren is dineren bij restaurant Westkaai een bijzondere smaakbeleving waarbij u verzekerd bent van enthousiaste en eerlijke gastvrijheid en waar u volop culinair zal genieten. Dat geldt voor onze visgerechten maar uiteraard ook voor onze vleesgerechten en vegetarische gerechten. Graag tot ziens!

Meer informatie over restaurant Westkaai Vers & Puur

Buslijn op het Liesveld viaduct (2 min lopen) Treinstation Vlaardingen Centrum (10 min lopen)

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Westkaai Vers & Puur

Peter K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening en.... voor herhaling vatbaar.
Han H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Toen wij in het restaurant Westkaai arriveerden, wist men van GEEN boeking; ik liet de bevestiging van IENS op mijn telefoon zien; gelukkig was er nog voldoende plaats (in de uiterste hoek van het restaurant) om van een zeer geod diner te kunnen genieten.

Tijdens het eten werd ik opgebeld door HET RESTAURANT WESTKAAI, en gevraagd of 'wij, nog gebruiik gingen maken van onze reservering van 19.30 uur, ONZE RESERVERING was voor 18.30 uur... (de naam die genoemd werd was NIET onze naam, dus een verwisseling van boekingen); ik zag de staff aan de bar met de telefoon, en wist meteen hier was weer een boeking verkeerd gegaan, en ik werd door hem gebeld. Dit vind ik zeer vervelend...

Voor de 3e keer is dit gebeurt met een boeking van IENS; wij komen aan in een Restaurant(geboekt via IENS) en de boeking is niet correct doorgegeven.

mvg
josefienh .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu (proeverij) icm wijnarrangement is een aanrader. Echte culinaire verwennerij met goede uitleg.
leKKerBek1984 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Bijzonder fijne avond beleefd op valentijn, ondanks de drukte zijn wij super geholpen. Heerlijk menu met uitbreidings opties en lekkere bijpassende wijnen.
Komen snel terug!
arjen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten was perfect maar door gebrek aan personeel duurde het eten in totaal meer dan 3 uur. Mensen aan tafel naast ons (op gelijk moment aangekomen) hadden nagerecht al op toen wij het hoofdgerecht nog moesten krijgen. ( Voor alle gasten een identiek Valentijn-diner ) Meerdere tafels rondom maakten opmerkingen over lange wachttijd. Vriendelijke ober verontschuldigde zich wel en gaf bij vertrek een "waardebon" van € 15 voor bij een volgend bezoek...........Een gratis kopje koffie zou misschien beter zijn geweest. Jammer, ieder had van tevoren gereserveerd en men had dus kunnen inschatten hoeveel personeel er dan nodig zou zijn........... Al met al toch wel een mooie Valentijn geweest
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten en de wijn was prima, wel te prijzig als je het mij vraagt. De service was in eerste instantie niet goed; we moesten lang wachten op de amuse en het voorgerecht (waren al een halfuur binnen) en het was duidelijk dat de bediening geen vaste tafels had waardoor het enigszins rommelig was en we door 3 verschillende mensen werden bediend en de bestelling 2 keer werd opgenomen. Uiteindelijk werd dat beter gedurende de avond. Bediening was erg vriendelijk verder.
Koen T.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
gzzrehztwfkjdfkjndsfsdofjoijfoiewjfowjfowhfwehfowehjfowiejhfowejhfoewjhfoejfdoejhwfoehjfoewhjfoewhjfoejhdhtsgdfgfdgdfsghrhhtyrrtwuyjhgertetertret3trtrty64uyrukjkhnnbbzcvbvbfgggfrgfgfgr
breesnewworld .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heel leuk geholpen door Maurice en collega.
Veel verstand van wijnen.
Pompoensoep en kabeljauw en frites waren heerlijk.
Dessert graag iets meer keuzes, bv oa fruit.
Lekker koekje of chocolade bij koffie na dessert zou lekker zijn.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken! De bediening is erg vriendelijk en zeer attent! Dit restaurant is echt aan te raden voor een gezellige avondje!
Armand L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijke gerechten met mooie wijn combinaties. Vriendelijk personeel wat op de weet wat ze serveren en erbij moeten schenken. Wachttijd als redelijk benoemd niet als nadeel maar omdat er de tijd voor wordt genomen.

top
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Leuk restaurant op een geweldige
plek. 4 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. De King crab was de topper qua gerechten, perfecte smaken. Prijs en kwaliteit prima in verhouding. Kort samengevat echt een aanrader.
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het hoofdgerecht was niet al te warm en het toetje waren 12 druppels op een bordje ... toch wel duur voor €130
De smaken waren zeer goed .
leKKerBek1984 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wederom een voltreffer, mooi restaurant, fijne sfeer, gerechten mooi in balans, mooi wijnarrangement. Wij komen hier graag!!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Alles was heerlijk, verrassende combinaties, maar het dessert was een absolute topper (chocolade in allerlei vormen). Service en bediening prima! Kortom een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Mooie lokatie met vriendelijke bediening.
De binnenkomsthapjes waren leuk en lekker, heel attentvol.
Goed en netjes geholpen.
Alles was tiptop in orde.
fvanwieringen .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gastheerschap zonder stijf gedoe, 4 gangen verrassingsmenu klopt, zeker in combinatie met het wijnarrangement.
Zou een Bib Gourmand van Michelin waard zijn.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
We hebben een fijne avond gehad: goede sfeer en bediening, de gerechten waren verrassend en heerlijk en mooi geserveerd.
W.R.M. W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Geweldig gegeten fijne gerechten goede wijn en prima bediening
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eerste kerstdag het kerstmenu mogen genieten, het was heerlijk, rustig tempo en heerlijke wijn erbij. Vriendelijk ontvangst, prima uitleg van de gerechten en uiteindelijk kwamen de heren uit de keuken nog een rondje door het restaurant doen, top. Voor herhaling vatbaar.
A.C D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017