Westkaai Vers & Puur

Westhavenkade 10 3131 AB Vlaardingen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
    • Chocolade
      Kaas

Over het restaurant Westkaai Vers & Puur

Van harte welkom bij Westkaai Vers & Puur. Vol passie en liefde voor het vak werken onze chefkoks uitsluitend met verse en pure ingrediënten. Meer dan ooit tevoren is dineren bij restaurant Westkaai een bijzondere smaakbeleving waarbij u verzekerd bent van enthousiaste en eerlijke gastvrijheid en waar u volop culinair zal genieten. Dat geldt voor onze visgerechten maar uiteraard ook voor onze vleesgerechten en vegetarische gerechten. Graag tot ziens!

Meer informatie over restaurant Westkaai Vers & Puur

Buslijn op het Liesveld viaduct (2 min lopen) Treinstation Vlaardingen Centrum (10 min lopen)

Zondag t/m donderdag:

Diner: 17:00 uur -22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Westkaai Vers & Puur

Christine H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Proeverij van 5 gangen was uitstekend! Prettige ontvangst en leuke interactie met kok/gastheer. Dit restaurant is nog maar een paar dagen open dus wat een mazzel dat we er nog hebben kunnen genieten.
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Een fijne zaak om gezellig uit eten te gaan. Het is jammer dat deze per 1 oktober gaat sluiten. Hopen op een nieuwe eigenaar die op dezelfde voet verder gaat.
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heel jammer dat Westkaai gaat sluiten. Nog een week te gaan en dan is het afgelopen. Ik hoop dat er een goede bestemmimg voor het pand gaat komen. Er blijkt geen opvolging vh restaurant te zijn. Helaas!
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Van voorgerecht tot nagerecht heerlijk plus een prima wijn. Vriendelijke ontvangst en bediening. Niet de goedkoopste. Jammer dat de zaak dicht gaat.
De tafel van Ad M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ontzettend lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Zo jammer dat deze zaak gaat sluiten.
Peter M.
Zeer goed en gezellig gegeten, jammer dat ze stoppen !
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Leuke gerechten
Laurens A.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten, leuke uitleg door de gastheer
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Lekker gegeten, met de AH actie.
Vriendelijke bediening en prima eten. Door de uitmuntende recensies hadden wij misschien iets té hoge verwachtingen. Maar al met al zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
George G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Leuke tent en super gegeten. Kundige bediening en kom zeker terug.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Ontvangst beetje stroef. Kregen een standje omdat we met z n 4 en kwamen ipv met 2 ivm ah actie. We kregen dus ook maar voor 1 persoon korting maar moesten wel allemaal het ah menu eten. De wijn ging per ongeluk per glas. Lang wachten tussen de gangen door.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Via de AH actie geboekt. Vier personen was niet meer mogelijk 2 personen wel. Waarom doen we hier zo moeilijk over? Dit heeft de "grote baas" besloten. Deze krijgen we echter niet te zien.
Onprofessionele jonge bediensters.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heeeeerlijk eten.
Leuke sfeer
Vriendelijke bediening
We komen hier zeker terug.

Top!!!!
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Vooraf een amuse op 3 manieren bereidde aardappel, geprakt, als schuim en als gebakken, als chips.
Vooraf Runder carpaccio, truffelmayonaise & Parmazan met pijnboompitten
Hoofdgerecht Scholfilet, bospeen, oesterzwam & Kruidenolie. Bij deze gerechten hebben we twee glazen witte wijn ieders genomen. Verder was er tegen betaling brood met smeersels te krijgen, even als extra frites tegen betaling.
Als nagerecht hebben we gekozen voor een kaasplankje dat bestond uit een rode korstkaas, een kaas met truffel, Tomme kaas en als laatste een Nederlandse pittige schimelkaas met voor 2 personen twee x chutney. Hierbij hebben we een lekkere port gedronken. Allen de wachttijd tussen het hoofdgerecht duurde meer dan 35 minuten, zodat we maar zijn gaan vragen of ze ons vergeten waren, omdat er geen nagerecht kwam. Kort daarna kregen we het kaasplankje na 40 minuten opgediend.
Jelle Z.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Lekker gegeten en goede service. Dat maakte onze avond top!
Marjan E.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Gezellige leuke avond met AH menu !
Bediening uitstekend Eten uitstekend.
Totaal plaatje perfect!
Carly G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het is een chic restaurant aan de oude haven van Vlaardingen. Mooi gelegen in een oud pand. Nette bediening en mooi opgemaakte gerechten. Ik kom hier graag nog een keer terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Niet voor de eerste keer bij restaurant Westkaai gegeten. Altijd goed. Dit keer via de AH restaurantactie. Heerlijk getafeld van 18.30 uur tot even na 22.00 uur. We waren de laatste gasten die weggingen. Dat zegt ook wel iets toch? Ga er zeker nog een keer naar toe.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk weer, dus buiten kunnen eten.
Tussen de gerechten door, moesten we wel iets te lang wachten.
Het was er redelijk druk.
Eten was prima.
De opmaak van de schotels was verrassend.