Westewind

Strandweg 15 2586 JK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Westewind

Restaurant Westewind is gelegen op de boulevard van Scheveningen onder het Kurhaus. Een warm en sfeervol restaurant met een ongedwongen sfeer, waar je geniet van de lekkerste gerechten zo uit de zee. Als visliefhebber ben je hier helemaal aan het juiste adres. Maar ook de vlees liefhebber kan hier zijn ei kwijt. Met de uitgebreide menukaart is er voor ieder wat wils en geniet je van de ongedwongen sfeer die Westewind uitstraalt. Met een uitzicht op zee is de locatie een waar pareltje. In de zomer is het heerlijk vertoeven op het terras en kun je borrelen tot onder een prachtige sterrenhemel met de geluiden van de zee, in de winter geniet je van het warme interieur. Bij Westewind weten ze wat het recept is voor een geslaagde avond. Hier ben je altijd op de juiste plek!

Meer informatie over restaurant Westewind

- Ontbijt 09:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Westewind

Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Helaas ging er iets fout in de keuken waardoor één persoon van onze tafel zijn eten later kreeg. De manier waarop de bediening dit oppakte, signaleerde, de goedmaker (met de service kwamen zij direct aan tafel) en de zichtbare teleurstelling bij de bediening zorgde ervoor dat wij ons niet konden storen aan dit misverstand. Kortom, een mooie zaak, gezellige en enthousiaste bediening en prima eten. Wij hebben genoten van de avond!
Samantha H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Gezellig avond gehad, alleen krijg de hele tafel hun eten en moest ik nog n minuut of 3/4 wachten dus gevraagd waar het bleef. Daarna kreeg ik mijn eten, was niet super warm maar Opzich wel te doen. Bediening was super vriendelijk!
G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Gezellig terras met een leuke sfeer. De hoofdgerechten waren niet echt warm. Bedienend personeel waren niet erg attent, je moest zelf om de bediening vragen. Goede hoeveelheden, niet te veel en niet te weinig.
Nadya L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
- gevraagd of de keuken was gesloten. Meisje zegt onbeschoft nee weet ik niet en maakt verder schoon
- Pina colada teruggebracht verhouding alcohol niet goed.
- ketchup en pindasaus vergeten
- medium rare burger besteld, burger was overcooked
B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk ontbijtbuffet, heel uitgebreid, veel keus, ziet er mooi uit, alles vers. Boven verwachting goed!
Personeel heel vriendelijk.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het was jammer dat de helft al bijna klaar was met eten voordat de rest het eten kreeg.
Het duurde lang voordat onze tafel werd opgeruimd waardoor er koffie geserveerd werd op een volle tafel.
Het eten was heerlijk en het personeel was vriendelijk.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Vriendelijk ontvangen en lekker gegeten. Hierdoor een hele leuke avond gehad bij dit restaurant. Het is sfeervol ingericht en de gerechten worden op een creatieve manier opgediend. De frietjes worden bijvoorbeeld in een langwerpig bakje geserveerd, waardoor ze veel langer warm blijven.
R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Voor ons was het niet de eerste keer maar ook deze keer weer heerlijk.
Alleen vind ik het jammer dat je voor iets te drinken altijd apart moet bestellen.
Iets van melk of sinaasappelsap zou wel lekker zijn als je dat zo zou kunnen pakken. Dan de prijs iets omhoog toch.
Verder zat er een vervelende sleuf op de grond waar normaal de buitengevel zit.
Diverse keren ging het net goed en vielen de mensen hier bijna.
Maar wij komen zeker terug want het was weer genieten.
G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Na een voorstelling heerlijk op het terras genoten van het theatermenu: lekkere carpaccio en een malse steak, goed medium uitgeserveerd. Bediening was vlot; en in het zonnetje aan de sfeervolle tafels genoten van een (h)eerlijke maaltijd ; de zee en"mensjes kijken"....kortom: de perfecte combi !
Filip M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Vond eten voor dat geld zeker prima ,alleen de gewone drankjes zijn wel aardig aan de prijs ,vindt wel wat overdreven ,maar ja ze moeten ergens wat aan verdienen.
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Was weer super kwaliteit als van ouds komen hier meerdere malen per jaar lekker ontbijten met familie en zijn nog nooit teleurgesteld. Alles is super vers en zoveel keus dat je wel meerdere malen langs al dat lekkers moet Lopen of je wil of niet heel vervelend.
Tertia M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Hier vanavond gegeten. Prima ontvangst, superleuke gastheren! Topwijn; echt goede Chardonnay! Maar dan het eten. Beiden bestelden wij Vitello Tonato. Echt heel slecht. Waarschijnlijk bevroren geweest. Was erg bleek erg nattig en smakeloos. Het water stond op het bord. Teleurstellend. Dit ook eerlijk aan de ober medegedeeld. Het hoofdgerecht van partner gamba's was goed. Ik had tongfilet. Volgens mij waren ze in de frituur geweest. In elk geval zodanig hard gebakken dat er nog maar weinig eetbare vis over bleef. Jammer. Ook nog maar toetje geprobeerd. Een dame blanche (witte dame noemen ze het daar). Chocolade wordt apart geserveerd maar blijft niet vloeibaar zodat je blokken chocolade over je ijs krijgt......niet de bedoeling volgens mij. Geen zin dit ook nog te melden, zo sneu voor de jongens van de bediening. Ik kom hier niet terug. Alleen voor de wijn en de vriendelijke bediening dan misschien...................
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Super goed verzorgd ontbijt buffet. Personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Voldoende keuze, zelfs om half 12 werd er nog aangevuld!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het eten mag ietsjes meer zijn. Eten is erg lekker. Bediening is super. Mensen die er werken zijn gezellig en vriendelijk en erg goed met kinderen.
Ina N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
vriendelijk personeel. Vlotte bediening
R.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prima locatie, vriendelijk personeel en uitstekende prijs-kwaliteit verhouden. Wel jammer dat de online reservering niet was doorgezet. Gelukkig was het niet druk op dat moment.
H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Erg gezellig restaurant met goed eten, zeer gastvrije bediening en een uitstekende sfeer!! De DJ die nog muziek draaide met echte lp's was geweldig
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten, alleen wat weinig groente, maar prima.
Goede lokatie op de boulevard van scheveningen.
Erg aardig en behulpzaam personeel.
D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Westewind. Prima service. Aangenaam onder de terrasverwarmer. Uitzicht op zee. Een aanrader.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Mooie locatie! En een prima indeling. Jammer dat het personeel wat langzaam was met het voorgerecht. Ook vond ik de hamburger niet lekker