Westerkaatje Noord

Benthuizerstraat 60A 3036 CK Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Westerkaatje Noord

Astrid O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Voor 22 personen eten besteld ter ere van een feestelijke gelegenheid.
Na online bestelling werd er per telefoon contact opgenomen om wat dingen af te stemmen en werd me zelfs geadviseerd om wat minder te bestellen.
Wij genoten van een mezze borrelbuffet, brood met smeersels, hartige taarten en een taartjesbuffet. Alles was uitstekend verzorgd (mooie schalen worden erbij geleverd), vers en heerlijk! Wij hebben veel complimenten gekregen.
Voor herhaling vatbaar en een zekere aanrader!
Naz K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Westerkaatje aan de lusthofstraat. Heerlijk om even neer te strijken op een zonnige dag..als ik langsloop en een plekje vrij zie word ik erg gelukkig..het eten is simpel maar zo smakelijk..heerlijk om een lekkere tuinbonenhumus op te snoepen met wat korianderpesto en een bord antipasti waar je allemaal lekkers op uit kunt kiezen naar smaak..van dit eten wordt je echt even happy..er komen ook heel veel mensen eten afhalen..echt een aanrader als je trek hebt in heerlijk en gezond eten.
Lee V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijk lunch adres, plus een echte traiteur dus gelijk inslaan zodat je huiswaarts gaat met een tas vol lekkers.
Alles vers en uitermate goed bereid. Alleen bij drukte is het soms lang wachten. Maar dat wordt ruimschoots beloond, dus het wachten meer dan waard.
Alise K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Hier altijd lekkere verse gerechten en heerlijke toetjes. Ik hou nogal van rauwkost alleen niet met teveel mayo. Hier is het altijd lekker en zeer afwisselend. Lekkere toetjes en voor een feestje hebben ze hier overheerlijke smeersels. Ook leuke cadeau artikelen zoals nederlandse wijnen.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Ik ga hier al jaren, meestal eens per week, een maaltijdje en een dessert halen. De dessert zijn steeds bijzonder, n bijna altijd erg lekker. De maaltijden wisselen wat, dat is een kwestie van smaak natuurlijk. In ieder geval zijn ze altijd met zorg bereid, en vaak heel smakelijk. De dames achter de toonbank zijn bijna allemaal heel vriendelijk. Een enorm minpunt is dat alleen maar gepind kan worden
Eliza V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Wij hadden gehoord dat westerkaatje ook diners deed dus dat wilden we uitproberen. Vooraf voor 18,50 diverse vleeswaren dat was lekker, als hoofdgerecht dreef de galette met zoete aardappel in de olijfolie was de falafel ook zacht en om uit te wringen en de lamskofte te droog. En het is te duur voor wat je krijgt, het was niet vies maar ook niet iets om terug te komen. Te duur te vet jammer hoor.