Westerbergen 'eten en drinken'

Meer informatie over restaurant Westerbergen 'eten en drinken'

Jouw recensie over het restaurant Westerbergen 'eten en drinken'

Walter V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Hele weekend hier gegeten.
Gezellige entourage met de geur van de open haard
Gerechten prima te doen
Alleen jammer dat ik hele nacht ziek ben geweest na het eten de steak tartaar
En dat heb ik echt nooit
Baltus .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Gezellig restaurant, lekker buiten kunnen zitten, leuk aangekleed.
De wijn was goed, de tomatensoep was lekker, maar een pizza moet je daar niet eten, de bodem was niet knapperig, integendeel, het was een dun laagje taai deeg, de vulling was wel oké. Maar de bodem moet echt anders.
Bediening was ook goed, hoewel niet iedereen "goedenavond" als openingszin had.
Daffy .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
Wij hebben tijdens onze vakantie een week op vakantiepark Westerbergen doorgebracht. Op dit vakantiepark hebben ze ook een restaurant. Hier hebben wij een avond gegeten en het beviel ons zeer. Het grootste gedeelte van het personeel bestaat uit vakantie krachten maar ze zijn zeker vriendelijk. Kleine minpunt is dat ze niet echt ervaren zijn maar ze doen hun best en dat maakt een hoop goed. Iedereen moet het immers leren.

Het voor- en nagerecht werd snel opgediend, smaakte erg goed en het zijn zeker geen zuinige porties.

Het voorgerecht bestond voor mij uit Franse uiensoep en voor mijn partner en dochter uit pomodorisoep. Beide smaakte erg goed. Het hoofdgerecht bestond voor mij uit gebakken schnitzel met uit, spekjes en champignons, voor mijn partner gebakken kabeljauw en voor mijn dochter gebakken zalm. Alle 3 waren goed bereid en vol van smaak.

Het is dat het restaurant te ver bij ons woon adres is anders waren wij hier vaker heen gegaan.
koopmans .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
We hebben in het restaurant à la carte gegeten met 10 personen (6 volwassenen en 4 kinderen). De schnitzel was erg taai, vrijwel niet te eten. De bediende bood hier overigens zijn excuus voor aan, maar verder gebeurde er niets. De portie kipsaté was erg weinig (1 spies) in verhouding tot de prijs. We hadden lang vantevoren een speciale tafel gereserveerd. Kregen we niet. Ook de toegezegde kinderstoelen moesten we zelf nog ergens vandaan halen. We moesten erg lang wachten voordat we eten hadden De kinderen hadden een kindermenu. De extra bestelde appelmoes stond wel op de rekening, maar is niet geserveeerd. 6 volwassenen kregen 2 zakken friet, 1 schaaltje warme groente en 1 schaaltje salade. De gevraagde gebakken aardappeltjes moesten extra worden betaald. We hebben 1 portie friet en salade nabesteld. Kregen we uiteindelijk. We wilden ijs nabestellen. Er werd ons geadviseerd om maar een ijsje voor de kinderen uit de snackbar te halen. We hadden er toen genoeg van en zijn maar gaan betalen en zonder dessert naar huis gegaan. Misschien kwam het door de Pinksterdrukte, maar wij hebben besloten om hier niet weer te gaan eten. Tot onze spijt moeten we tot deze conclusie komen. De prijs-/kwaliteitverhouding is niet in balans.
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Wij hebben hier met ons gezin gegeten in het cafetaria gedeelte van dit restaurant. Voor ons volwassenen bestelden we een saté-menu en voor de kinderen elk een kindermenu (bestaand uit friet met kip-nuggets en een flesje drinken).

De bediening was redelijk vlot, binnen een kwartier hadden wij de maaltijd op tafel. Persoonlijk vond ik de portie (varkens) saté aan de magere kant, terwijl er in verhouding een groot bord friet bij geserveerd werd. Overigens werd de maaltijd wel netjes met een salade afgeserveerd. De kinderen hebben hun bordje geheel leeggegeten.

Het decor was netjes maar verder sober afgewerkt. De service vonden wij voldoende.