Wester

Service8,3/10
Decor8,2/10
Kees H. Meesterproever (125 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Twee haar geleden (we maken een tochtje met onze boot) aten we hier. Eernewoude biedt niet echt veel keus in restaurants. Toen met een matig gevoel en nu dezelfde menu's gewoon goed. De wrap en schnitzel, aangevoeld met aardappelen en groentes smaakten prima en alles keurig verzorgd. Bediening plezierig.
Wieb D. Expertproever (6 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Zondagavond 16-8-2015. Afsluiting van onze vakantie met een etentje bij Jan Wester en echtgenote. Ook deze keer was het eten top geregeld. De gamba's en het zalmtaartje als voorgerechten waren weer prima. De witte wijn was goed koud. Jammer dat er maar één witte wijn is! De snoekbaars is perfect op de huid gebakken en je krijgt echt een forse snoekbaarsfilet. Echt heerlijk! De bediening is prima, gastvrij en hartelijk. Er wordt alles aan gedaan om het je zo goed mogelijk naar de zin te maken. Ijs met advocaat staat niet op de kaart maar wordt op verzoek altijd gemaakt en niet krenterig met de advocaat. De bonbon bij de uitstekende cappuccino maakt ons goeie gevoel compleet! Complimenten aan de fam Wester en collega's. Het was helemaal af!!
Westra . Fijnproever (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Wij zijn best kritische eters maar wij hebben de laatste tijden nog nooit zo fijn gegeten. Goede bediening en het eten was kwalitatief erg goed. Alles erop en eraan. Het eten werd mooi op tijd gereserveerd. Ikzelf had als hoofdmaaltijd Kogelbiefstuk met champignons. Er werd gevraagd hoe ik de biefstuk wilde en het vlees was goed mals. Erbij kregen wij: gebakken krieltjes, bloemkool, salade en rabarbercompote. Niets was doorgekookt of fluffy. Wij gaan hier zeker nog een keer heen. misschien één aanmerkingspuntje: speelgoed voor een peuter aanschaffen.
Karin S. Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Goede prijs-kwaliteit verhouding en bijbestellen van bv de gebakken aardappeltjes geen probleem. Vlotte vriendelijke bediening. De Franse uiensoep vond ik persoonlijk erg lekker.
Annemieke H. Meesterproever (24 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Op een maandagavond lekker bij Wester gegeten; ondanks de bouwvak en lekker weer was het niet druk. Leuke zaak, net en modern. Vlotte bediening. We hebben runderstoofpot en pangasiusfilet gegeten, vooral de garnituur is onderscheidend.
Kees H. Meesterproever (125 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Vriendelijke bediening, vriendelijke prijzen en prima gegeten. De vegetarische wrap is heerlijk en heeft een heel nette prijs. Je ziet wel eens anders voor vegetarisch geknutsel. De schnitzel lekker dun en bordvullend. Gemengde salade, sperzieboontje, zelfgemaakte rabarber en gebakken aardappelen maakten er een goed geheel van. Ik weet niet wanner de zaak verbouwd is, maar vergeleken met vroeger ziet alles er keurig uit. Aanrader!!

Kristas_tassen . Expertproever (6 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Niet hier gegeten maar wel een overheerlijk dessert gehad! Verse aardbeien en softijs en de ijskoffie was ook erg goed van smaak. Alleen het kinderijsje viel wat tegen, één bolletje ijs en verder niks, zat wel leuk in een vogel verpakt. En volgens mij heetten ze nu Westersail...
Hoogervorst . Meesterproever (12 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Heerlijk gegeten de dag na hemelvaart en hadden met z'n zessen de dagschotel besteld (Victoriabaars met geb. aardappelen en groente). Was absoluut heel lekker, daar wij dit niet hadden verwacht voor deze prijs. Zeker voor herhaling vatbaar. Bediening was ook goed, kunnen echter wel iets vaker langs de tafel lopen om te kijken of de glazen al leeg zijn. Mooie trendy inrichting.
Henk B. Meesterproever (21 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Met 2 kinderen hier gegeten. Eten was echt niet bijzonder. Eerder veredelde friettent. Een extra salade bestellen kon niet. Kinderijsje voor 3,50 euro zo'n plastic bakje met wat ijs. Teleurstellend geheel, zeker voor 80 euro!
Willem S. Fijnproever (3 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2012
Ik ben elk jaar met vakantie in eernewoude.
Diverse malen gegeten bij Wester en niet ene keer tegengevallen
prima restaurant en een zeer goede kwaliteit/prijsverhouding.
Bediening erg vriendelijk .
Dit jaar ook een weekend in leeuwarden geweest in een hotel maar ben toch weer even langs Wester gereden.
Het was het dik waard.
31 augustus ben ik weer in ernewoude voor 1 dag maar ga toch weer langs bij Wester.