WestenWind

Westeinde 2 1931 AB Egmond aan Zee Nederland Kaart

Over restaurant WestenWind

Uit alle windstreken

Een driegangen menu stel je hier zelf samen en voor de kids is er een speciale kaart om uit te kiezen. Comfort en genieten is de essentie van dit restaurant. Gelegen aan de boulevard van Egmond aan Zee is het de ideale plek na een heerlijke dag strand. Uitwaaien met de hond? Natuurlijk mag hij mee als je een hapje gaat eten bij Westenwind!

Meer informatie over restaurant WestenWind

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 22:30
Zaterdag en Zondag 09:00 - 22:30
- Ontbijt 08:00 - 10:30

Duur
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben met onze 2 kids hier gegeten omdat het er gezellig uitzag. In de serre is dit zeker het geval. In achterste deel, waar wij eerst zaten, is het echt niet gezellig. Het eten was m.b.t. de zalm en de frikandellen van de kids OK. De spareribs waren echt niet te eten: slechts 10% was gemarineerd, er zat een grote hoeveelheid vet aan en de sausjes waren niet bijzonder. De frites voor alle 4 waren slecht doorbakken en ook niet erg lekker. We kregen als compensatie een gratis drankje. Desert hebben we niet genomen, aangezien je alleen maar ijs kon krijgen en dit ook nog eens buitengewoon kostbaar was: 3 bolletjes ijs voor €8. Dan maar aan de overkant een heerlijk ijsje eten voor €1,25. Bediening was goed en OK. Toiletten waren schoon en zagen er verzorgd uit. Conclusie: redelijk eten, maar neem hier nooit de spareribs.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Hier gegeten op 08/10/16. We hadden gekozen voor een stokbroodje vooraf. En als hoofdgerecht de gebakken Scholfilet en de Varkensschnitzel. Beide gerechten waren lekker. De bediening was zeer vriendelijk, alert en snel. Complimenten daarvoor.
MargaB .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wij hebben deze keer gekozen voor een menu. Voorgerecht uiensoep, hoofdgerecht scholfile en nagerecht ijs met slagroom. De soep was lekker en goed warm. Het hoofdgerecht smaakte heerlijk. Het gerecht was voorzien van veel groente met daarnaast salade en patat. De bediening was prima. Wij zaten in de serre en hadden gezellig uitzicht over wat er zich buiten afspeelde. Kortom prima restaurant!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
De start was niet optimaal vanwege een niet schoongemaakte tafel en maar 2 menukaarten voor 5 personen. Het verwachtingspatroon was dan ook niet erg hoog.
Het begon met een heerlijke tomatensoep.
En wat werden we verrast met erg lekker eten vanaf zeer mooi opgemaakte gerechten zoals spare-ribs, zalmfilet, scholfilet. Er werd zonder daarom te hoeven vragen aangeboden om een extra schaaltje met patat en/of groente.
En dit alles voor zeer redelijke prijzen!
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
De spareribs waren verrukkelijk en te veel. Het bordje zalm vooraf vond ik lekker maar andere vonden de verse zalm te vet en te e flauw. Het toetje met de 3 bollen ijs waren perfect van smaak. Verder zaten we heerlijk buiten maar wel beschut achter glas op n mooie locatie. En heel vriendelijk en grappig personeel.
Wij komen weer!! Ook zonder de Shell actie
R.cillessen6 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Wij hebben de zalm gegeten,was heerlijk op de huid gebakken,heerlijke groeten erbij lekker toetje 3 bolletjes ijs met slagroom.zeer vriendelijke bedieningen,hebben daar de avond doorgebracht,heerlijk in de serre gezeten,was voor ons een Topavond.
Liana T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Er was een speciaal Shell keuze menu voor 32,50.
keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 desserts. Prima keuze. Eigenlijk een beetje grote porties voor ons. Maar heel lekker gegeten. Aardige bediening. We zaten in de serre met uitzicht op het strandgebeuren.
Ronv1 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Hier gegeten in het kader van de Shell aktie. Het restaurant had een "kleine" kaart samengesteld waarop overigens meer dan voldoende keuze was. Wij kozen voor het menu met carpaccio (veel en erg lekker) en spareribs (ook grote portie en buitengewoon lekker, geserveerd met en uitstekende salade en heel erg lekkere frites). Een erg lekker ijsdessert sloot het diner af.
Het meisje dat ons bediende had er veel zin in en straalde één en al service uit. Helemaal top en een 10 waardig; hier was niets meer aan te verbeteren.
Kortom: een fijne avond uit met prima eten en dat in een leuke ambiance (buiten op het terras onder het afdak)
E V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Lekker 3-gangen-menu gegeten met Shell-actie.
Ruime porties, bijv. carpaccio met veel sla. Lekkere soep.
Bij het hoofdgerecht (zalm) veel lekkere knapperige groente en mooie frieten.
Er is een mooie, al dan niet overdekte, serre waar je ook op wat koelere momenten heerlijk kunt zitten.
Goede, snelle bediening.

DaphneBuurten .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Heerlijk gegeten met de shell tank en dineer actie. Goede service, niet opgejaagd gevoel (zoals je soms krijgt). Goede keus uit 3 gerechten bij alle 3 gangen. Zeer zeker een aanrader. Ga hier vaker komen!
Monies .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Als voorgerecht hadden we carpaccio. Heerlijk, veel sla en toefjes pesto erbij. Spareribs als hoofdgerecht. Veel vlees aan ribben, niet vet. Nagerecht was een trio van ijs met slagroom. Dit vonden we vrij eenvoudig. IJs niet echt bijzonder. Dit zou een verbeterpunt kunnen zijn. Lekkerder ijs dan is het helemaal top. De inrichting hadden ze sinds kort gemoderniseerd. Leuke inrichting en het was buiten koud, maar binnen heerlijk warm!
Jolandavanderlinden63 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Met 6 personen bij Westenwind gegeten. Er is een 3 gangen, 3 keuze menu voor de Shell actie voor € 32,50. Het eten is van goede kwaliteit. Het restaurant is mooi en sfeervol aan de boulevard van Egmond. Helaas ging het bij het dessert mis met de bediening, waarschijnlijk 2 tafels van 6 personen door elkaar gehaald, jammer!
Gretha N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
erg lekker eten,zeker genoeg,mooie locatie ,goede bediening,een aanrader,zou er graag nog een keer naar toe gaan',,,,,,,,,,,,,,,
Martijndijkstra77 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Erg leuk restautant, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Wij hadden het shell menu en elke gang was verrassend lekker. Zeker een aanrader
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Goede kaart met Shellactie en zoals altijd persoonlijke aandacht en vriendelijkheid
Prima visgerechten en goede dranken
Robengel .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Voor het eerst bij WestenWind gegeten, Zeer prettige ontvangst en leuke bediening, Eten zeer goed verzorgt en ruim voldoende aan hoeveelheid, Gezellige inrichting waar je je heerlijk thuis voelt, zeker een aanrader waar we graag terug komen.
Manfred.vanzuijlen .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Wij hadden Shell arrangement. Voorgerecht Carpaccio was heerlijk, hoofdgerechten zalm en spareribs waren heerlijk. Nagerecht koffie met een likeur er in was heerlijk.
Bediening was vriendelijk en en adequaat.
Jeaninekamphuis .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Bediening was vriendelijk.
Het eten was goed je kreeg het shellmenu waaruit je nog kon kiezen uit verschillende voor,hoofd en nagerechten.
Zeker aan te raden.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We hebben zaterdag 9 april gegeten bij WestenWind in Egmond aan Zee. We hadden het driegangen Shellmenu. We werden heel vriendelijk ontvangen en er lag al een shellmenu kaart op tafel.Als voorgerecht hebben we carpaccio gegeten. Mijn man heeft de spareribs genomen en ik de vegetarische lasagne.Het was super veel en heel erg lekker. De bediening was heel vriendelijk. Het toetje was ook goed. We raden dit restaurant zeker aan!
123kos .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We gingen voor het shell menu, was top! Zeer ruime porties. Mooie locatie, vriendelijke bediening, mooi restaurant met een diversiteit aan zitplaatsen. We komen hier zeker terug.