Westeinder Paviljoen

Kudelstaartseweg 22 1431 GA Aalsmeer Nederland Kaart

Over het restaurant Westeinder Paviljoen

Het Westeinder Paviljoen is te vinden in de gemeente Aalsmeer direct gelegen aan de Westeinderplassen, wat je garandeert van een prachtig uitzicht vanuit het restaurant of vanaf het terras. Het restaurant is te vinden op ongeveer 15 minuten rijden van luchthaven ‘Schiphol’, Amsterdam, Amstelveen en Hoofddorp.

De trots van het Westeinder Paviljoen is het zonneterras. Je kunt je dag op het water dan ook prima afsluiten door je boot af te meren aan de naastgelegen steiger waarna je kan genieten van een borrel of een heerlijk diner. Met minder goed weer heb je de mogelijkheid om in het sfeervolle restaurant en/of het bargedeelte plaats te nemen.

De keuken is veelzijdig en verrassend. Hier wordt ambachtelijk, puur en goed eten geserveerd met, indien gewenst, een bijpassende wijn gekozen vanuit de dynamische internationale wijnkaart met daarop meer dan 150 wijnen in elke prijscategorie.

Restaurant Westeinder Paviljoen wordt gekenmerkt door hoge gastvrijheid, een unieke ambiance, ontspannen sfeer en bijzondere gerechten. Een droom aan het water, dat is het Westeinder Paviljoen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Westeinder Paviljoen

357 (halte: zwarteweg), 340 (halte: zwarteweg), 198 (halte: hortensiaplein)
  • : ca. 80 openbare parkeergelegenheden

7 dagen in de week van 12:00 tot 00:00.

Jouw recensie over het restaurant Westeinder Paviljoen

Skey B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
WAT EEN HEERLIJKE PLEK IS DIT TOCH
Selia K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Hier weggelopen nadat de eigenaar zich als een asociaal heeft opgesteld en ons met het schuim om z’n mond even te woord stond omdat we een klacht hadden. Zelfs zijn personeel heeft zich verontschuldigd voor zijn gedrag! Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik was nog even bang dat hij mijn man aan zou vliegen!
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Geen
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijk gegeten op een heel mooie plek
Jaschenka H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Omdat ik geen vlees , zuivel eet
Zouden ze een vis maaltijd salade maken
Het leek echter een lunch , met veel saus en weinig vis
Had dus echt nog trek na de tijd
En ben niet eens een grote eter
Jammer....
Ook met dit hete weer zelf elke keer de bediening om drinken moeten vragen
Ze zagen ons niet zo leek het
Wrnr J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
3 tafels bezet van de 20 buiten. We worden op onbeschofte wijzen door een oudere vrouw van de bediening verteld niet aan een gedekte tafel mogen zitten voor een hapje en drankje. We zijn ditect vertrokken
Eda B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Prima restaurant, heerlijk eten en uitstekende wijn assortiment. De rode huiswijn is zeer aan te bevelen. ga hier zeker nog een keer naar toe.
G. G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Mooie locatie aan het water. Lunch was erg lekker. Wij zijn van plan om hier nog een x komen eten.
Je V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zeer slechte behandeling. Gisteravond en vandaag geen plek voor ons, te druk, niet voldoende personeel... maar vooral geen enkel alternatief geboden. Hier moet je echt niet komen!
Marie-Jose D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijke stek aan de rand van het water, Top locatie voor een zonnige avond!
Laetitia D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Prima lunch in mooie ambiance met prachtig weer!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Uitstekende locatie, heerlijk gegeten , goede bediening, die ons terzijde stond met uitleg van de gerechten op menukaart. Aan te bevelen. Hebben daar al eerder de lunch gebruikt, die ook prima bevallen is.
Christina Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Nice salad
Jari D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima gegeten en geholpen. Wachten op het dessert dessert duurde wat lange vanwege een foutje in de keuken maar dit werd gecompenseerd door de kosten van het dessert weg te laten op rekening. Overall een heerlijke avond en natuurlijk een prachtig uitzicht..
M. L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Het was erg warm en wij zaten op het terras. Er werd gevraagd of wij een flesje water wilden, maar wij vroegen om een karaf met ijswater. Dat kon, op de rekening kostte dit 2,50 euro. Erg veel voor kraanwater, zeker als je bedenkt dat wij ook een aantal glazen wijn hadden. Het eten was goed, bijzondere gerechten, maar behoorlijk aan de prijs, zeker de voorgerechten. Ondanks de drukte werd er vlot en vriendelijk bediend.
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het personeel was niet goed op elkaar ingespeeld . Soms wat onnodige foutjes
J.P. J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Westeinder Paviljoen ligt mooi aan het water. Voor een restaurant met een dergelijke plek en opzet is het binnen vrij donker. Bediening was vlot en zeer vriendelijk. Voorgerecht met gambas was prima, maar randje te spicy. Hoentje als hoofdgerecht was zeer smakelijk, heel mals en mooi rond van smaak. Dessert was rommelig, maar wel gewoon lekker. Twee soorten droge witte wijn geprobeerd, beide erg vlak. Muscat bij het dessert was heerlijk.
Martine J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Ondanks dat het niet heel warm was hebben we heerlijk op het terras kunnen zitten.
De bediending was vlot, kundig en vriendelijk.
De gerechten waren meer dan uitstekend
We komen hier graag nog eens terug.
Carolien R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Druk, weinig aandacht voor ons. Geen kaarsje, geen brood, wel beide toegezegd. water pas na 2 keer vragen, koffie ook 2 keer gevraagd. Eten prima. Mooie locatie.
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Ai ai. we dachten even fijn een hapje te gaan eten op dit terras. Maar gezien de moeite die het al kostte om een wijnkaart te krijgen, de ober die vooral erg veel aandacht had voor een gezelschap naast ons en de ongelijkheid in de glazen waarin de wijn werd geschonken zijn we na een overigens heerlijk wijntje en een goede chicken tempura maar vertrokken. Prachtig uitzicht op een rustig terras met zulk weer en dan zo'n medewerker..zondr