Kudelstaartseweg 22 1431 GA Aalsmeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Westeinder Paviljoen

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,8
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Een mooie locatie, maar wat was dit een teleurstelling. Het eten was prima, daar niet van, maar de bediening....een van de serveersters zat te roken en blies alles onze kant op. We werden aan een tafel in de volle zon gezet, toen we een andere tafel vroegen kregen we chagrijnige blikken, maar het werd wel snel geregeld. Eenmaal gezeten aan onze nieuwe tafel, werd de hele boel gereorganiseerd en we werden volledig 'ingebouwd' door twee enorme tafels, een van 13 en een van 11. Wat een ongelofelijke herrie, men snapt toch ook wel dat je als tweetje niet omringd wil worden door zulke enorme rumoerige tafels? Geef dat dan van tevoren aan. Het dessert hebben we maar achterwege gelaten vanwege de herrie om ons heen. Nogmaals, voor het eten zouden we graag terugkomen, maar omdat de bediening zo slecht is en het meedenken met de gast zo beperkt is, zien ze ons hier niet terug. Het relatief hoge cijfers komt door de kwaliteit uit de keuken.
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Vandaag getracht een plekje op het terras te krijgen met uitzicht op de Westeinder, helaas werd ons kortaf verteld dat wegens reserveringen en indekken, MIND YOU!! om half 5, er geen plek voor ons was anders dan in de z.g. Lounge. De klantonvriendelijkheid droop ervan af, zelfs mijn opmerking dat ik graag lekker in het zonnetje een wijntje wilde nuttigen en ruim op tijd weer zou vertrekken hielp niet.. Hier kennnen ze de basisregels van horeca ondernemen en verhouding klant/ondernemer totaal niet. Een aantal apathische serveersters keek weg en ik werd volledig genegeerd. Treurig en misplaatste arrogantie aan de Westeinder..Mij zien ze hier nooit meer.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Vanwege het prachtige weer, waren wij neergestreken in het Westeinder paviljoen op woensdag 17 Mei. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen, en mochten we plaatsnemen op de barkrukken in de lounge, een prima plek met mooi uitzicht over het water. De service begon prima, totdat onze glazen leeg waren. Bediening was wel te zien in het restaurant, maar niet in de lounge. Ondanks dat we er na veel gebaren nog wel een bestelling werd opgenomen, ging het uit serveren op een uiterst trage manier, waarbij ook het een en ander is vergeten.
Ook een borrelhapje was niet meer mogelijk gezien de welvermeende drukte... Gelukkig bleef de sfeer gemoedelijk omdat we met mede gasten in de lounge onze sarcastische humor de vrije loop konden laten, maar hier waren wij, en onze mede gasten niet voor gekomen. Een serieuze gemiste kans en jammer van deze ervaring op een mooie bijna zomerse dag! Afrekenen aan tafel bleek door de drukte ook niet mogelijk, aan de bar binnen was dit in een handomdraai wel gepiept, waarbij we wel gemeende excuses hebben gekregen van een medewerker die verrassend veel leek op Jesse Klaver. Ondanks dit, hebben wij een zeer teleurstellend gevoel aan ons bezoek aan het Westeinder paviljoen overgehouden, waar wij blijkbaar overbodige gasten waren.
Dante V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ik vind de sfeer altijd erg rustgevend en het heeft een prachtige ligging. Zeker in de zomer, maar ook het interieur ziet er goed uit. Grand dessert gegeten, kan er nog van nagenieten!
Bol F.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Perfecte plek met prachtig uitzicht op het water, hele vriendelijke en ontspannen bediening en uitstekend eten en drinken - kortom, absoluut een aanrader!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Kerstlunch met 25 collega's met een driegangenkeuzemenu. Vooraf keuze uit 'vis', vlees en vegetarisch: een schaaldierenproeverij, dungesneden hertenbout of BIET EN GEIT(enkaas). Voor mij de schaaldierenproeverij, bestaande uit een bitterbal van rivierkreeft, cocktail van garnalen en bisque van langoustine. Het duurde even voordat het werd opgediend, maar was heerlijk van smaak, mooi van opmaak en goed qua formaat portie: niet te groot, niet te klein. Daarna duurde het weer even voordat het hoofdgerecht kwam. Voor mij was dat vlees: een combinatie van Iberico haas en -wang, met jus van gerookte knoflook en gesmoorde savoiekool. De haas had iets (meer) rosé mogen zijn, de wang was prima! Saus en groente waren dat ook. De porties waren aan de grote kant. (Eenzelfde commentaar hoorde ik over de 'vis' (op de huid gebakken schotse zalmfilet). De vegetarische optie - een ravioli - heb ik niet op tafel zien verschijnen.) Als toetje een combinatie van een chocoladetaartje en vanilleijs. Gezellige setting, redelijk attente bediening (ik wacht nog steeds op de suiker bij m'n koffie) en als ik mijn collega mag geloven: redelijk betaalbaar. Aanrader!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Walking Diner gehad ter gelegenheid van de verjaardag een familie lid. Groep was ongeveer 50 gasten. Zeer goed gegeten. 6 gangen, vast menu wat uitgeserveerd werd. Timing was perfect, maar het aller belangrijkste, het eten was van hoogstaande kwaliteit. Mooi opgemaakt en een uitstekend van smaak. Genoten. Bediening was vriendelijk en snel met drankjes. Wisten je ook nog te vinden als je in de tussentijd aan een ander tafeltje was gaan staan. Al met al een hele fijne en goedverzorgde avond gehad. Dank!
Andre M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Wij hadden gereserveerd voor twee personen en werden nog wat onnozel ontvangen. Maar dit was waarschijnlijk alleen omdat het erg druk was, binnen was een bruiloft gaande. De rest van de avond werd er heerlijk voor ons gezorgd. Er waren wel wat kleinere foutjes, zoals een salade die we extra als voorgerecht kregen (achteraf was ik heel blij want deze was heerlijk!). Overal was de sfeer ontspannen en persoonlijk. de service was goed. het beste van de avond was zeker de vis. Vers, lekker, veelzijdig en grote porties. Ik had een bouillabaisse en het daggerecht: zeeduivel. Allebeide heel erg lekker ondanks het feit dat de bouillabaisse niet echt volgens origineel recept was gemaakt.

All in all: een geslaagde avond, wij komen er graag weer terug.
Wolter K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Niet geschikt voor vrienden, maar ook geschikt voor een zakelijk of familiaire lunch/diner.
Edith T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Eten prima, hoewel de salade Riche wel erg karig bedeeld was met kreeft. Vlgs de kaart 1/2 kreeft maar dat waren 2 kleine stukjes. 27 euro is dan stevig aan de prijs....
Bediening was beneden peil, een dame die ons op geen enkele manier welkom deed voelen. Onbeleefd en te bijdehand. Als er 200 euro wordt afgerekend aan het eind van de avond moet alles in orde zijn. Dat was het jammer genoeg niet, en als ik voorgaande recensies bekijk ben ik niet de enige die de service niet in orde vind.
TotalRandy .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteren voor een zakelijk diner wezen eten. Speciaal uigekozen ivm het warme weer, dus lekker aan het water gezeten. Eten is van prima kwaliteit en voor een schappelijke prijs. Ik had overigens de pata negra als voorgerecht en als hoofdgerecht de ribeye (special van de dag). Wij moesten wel ontzettend lang op het voor en hoofdgerecht wachten. Het was druk, maar wij zagen gasten later binnenkomen die eerder werden geholpen. Ik wilde het niet te laat maken dus de ribeyenaar binnen werken toen het er eindelijk was, voelde wat gehaast. Erg jammer. Ik ben overigens wel eens eerder gekomen voor zakelijke lunches, dus ik weet dat ze beter kunnen.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Op 24 augustus geluncht bij het Pavilhoen, we hadden niet gereserveerd maar kregen een mooi tafeltje met zicht op het water. Goede en nette bediening en goed gegeten. Prijs kwaliteit goed in orde. Komen zeker nog eens langs. Natuurlijk getagd op FB.
IB I.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Voor de lunch hier geweest.
Eten was lekker en goed; de westeinder club; vers brood met verse producten oa gegrilde kip en gebakken ei en zoute chips erbij en oosterse salade; groot bord met veel vlees en heerlijk smaak.

Het betrof een warme dag dus lekker aan de waterkant gezeten op het schelpenstuk. Veel last van kleine vliegjes; er was een plaag werd verteld.

De service is echter erg slecht; er werd totaal niet op ons gelet; we zijn zelfs zelf drinken gaan bestellen en menu kaart gaan halen. Vervolgens zijn we ook zelf naar binnen gelopen om de bestelling te regelen. Als die dan gebracht wordt, wordt het op tafel gezet, niet gevraagd wie wat had, waardoor borden verkeerd stonden. We hebben in de 2,5 uur dat we er zaten zeker 5 of 6 verschillende personeelsleden gezien, maar zij zagen ons dus niet. Het was gezellig druk maar niet te druk dus daar kan de slechte service niet aan gelegen hebben.
Verder slechte zaak dat je als klant geen parkeerplaats hebt op het terrein omdat daar ook de mensen die op het strandje gaan liggen mogen parkeren. In de straat er tegenover nog net 1 plekje. De zakenlui die net na mij kwamen zijn elders naartoe gegaan. Volgens mij laat je zo omzet liggen.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
we waren er voor lunch. hond mee. prima, bak water. vanwege het slechte weer binnen geluncht.
we bestelden salade de luxe maar dan als hoofdgerecht dwz een halve kreeft ipv 1 klein stukje kreeft. moesten 1 uur wachten en toen kwam het gerecht toch als lunchgerecht. geen excuses, niks.
zeer teleurstellend. uitzicht super en misschien... volgende keer betere communicatie met de bediening die de order opnam.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Voor een lunch aan het water deze locatie opgezocht. De entree is zonder aandachtstrekker niet alszodanig herkenbaar. Er stond een boog met witte balonnen, waardoor je de vraag naar boven komt: Zijn we welkom, misschien een "besloten feest" of iets dergelijks? Verder ter hoogte van de ingang de lucht van stinkende afvalcontainer(s). Binnen en buiten verrassend, na de ervaring met de buitenzijde. Aardig ingericht. Werden niet aangesproken, dus zelf gevraagd waar we plaats konden nemen. Duurde even voordat we aandacht kregen. Eerlijk, het was druk. In de menukaart staan wijnen genoemd. Best prijzig, zonder dat ons duidelijk werd dat er ook huiswijn geschonken wordt. Misschien een idee om na binnenkomst een drankenkaart te presenteren. De keuze viel op een Westeinder burger en club. Prijs niet helemaal in verhouding met kwaliteit. Kortom voor een hogere waardering zijn er wat verbeterpuntjes.
l.bronger .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Vrijdagavond gezellig met mijn zoon hier gegeten. De ontvangst en bediening vonden we vriendelijk. Er was aandacht voor de klant. Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht waren overheerlijk. Mooi opgediend....heerlijke wijn. Afgesloten met koffie.
We komen zeker terug.

Beste heer/mevrouw Bronger,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven! Wij vinden het erg leuk om te horen dat alles naar wens is geweest =D.

Tot ziens!

Merel Meijer

Angie B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk gegeten in een geweldige omgeving aan het water. Gereserveerd via IENS en we werden op ons wenken bediend. We hadden onze hond mee, en daar is rekening mee gehouden bij het tafeltje. Fijn om te merken dat onze hond welkom is! Lekker buiten gezeten met de tafelhaard aan. Lekkere gerechten, goed gemaakt, vriendelijke bediening, attent. Ik ben enthousiast en ga zeker vaker verschijnen in dit restaurant!!
Beste An91e,

Wij zijn erg blij om te horen dat u een top avond heeft gehad en wij u in de toekomst nogmaals mogen ontvangen!

Merel Meijer
Mark1213 B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Gereserveerd voor een lunch en bij aankomst een prettige ontvangst en zoals gevraagd een
tafel bij het raam met een mooi uitzicht.Ongedwongen sfeer maar correcte en gastvrije bediening. Met drie personen drie verschllende gerechten ; tournedos,carpaccio en club sandwich ( die overigens niet als een torentje wordt geserveerd maar in de lengte ).
Alles goed verzorgd en een goede prijs/kwaliteit verhouding
Beste Mark,

Als het mogelijk is zorgen wij altijd dat de wens van de gast wordt vervuld. In dit geval is een tafel bij het raam dus gelukt. Goed om te horen :). Wij zullen uw positieve woorden doorgeven aan het team dat die dag heeft gewerkt.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen.

Het Westeinder Paviljoen
grdriessen .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Na een dagje fietsen in de omgeving een heerlijk punt om even gezellig uit te rusten en te genieten van uitzicht en de ambiance van dit etablissement.
Het eten was, zoals we al van voorgaande keren gewend waren, weer subliem. De bediening vriendelijk en de wijnsuggesties paste precies bij de gekozen gerechten.
Een aanrader waar je ook makkelijk kunt komen en ook goede je auto kunt parkeren.

Beste gast,

Bedankt voor de positieve recensie, dit wordt zeer gewaardeerd. Goed om te horen dat wij u na een dagje fietsen hebben kunnen voorzien van een heerlijk diner met bijpassende wijnen en goede service. Dit horen wij graag :).

Wij hopen u de volgende keer weer te mogen ontvangen!

Het Westeinder Paviljoen
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Gisteravond hier zakelijk gegeten. Al weer een tijdje geleden en toe viel het een beetje tegen. Maar nu op alle fronten een stuk beter. Mooie kaart met vers en goed bereide gerechten, leuke asperge kaart. Vlotte bediening en uiteraard een prachtig uitzicht over de plas.
Beste Patrick,

Fijn om te horen dat u ondanks een minder goede ervaring toch nog een keer een bezoek heeft gebracht aan het restaurant en dat de service en de gerechten deze keer wel naar wens waren. Bedankt voor uw positieve recensie. Wij waarderen dit zeer.

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen.

Merel Meijer | Westeinder Paviljoen