Westeinder Paviljoen

Kudelstaartseweg 22 1431 GA Aalsmeer Nederland Kaart

Over het restaurant Westeinder Paviljoen

Het Westeinder Paviljoen is te vinden in de gemeente Aalsmeer direct gelegen aan de Westeinderplassen, wat je garandeert van een prachtig uitzicht vanuit het restaurant of vanaf het terras. Het restaurant is te vinden op ongeveer 15 minuten rijden van luchthaven ‘Schiphol’, Amsterdam, Amstelveen en Hoofddorp.

De trots van het Westeinder Paviljoen is het zonneterras. Je kunt je dag op het water dan ook prima afsluiten door je boot af te meren aan de naastgelegen steiger waarna je kan genieten van een borrel of een heerlijk diner. Met minder goed weer heb je de mogelijkheid om in het sfeervolle restaurant en/of het bargedeelte plaats te nemen.

De keuken is veelzijdig en verrassend. Hier wordt ambachtelijk, puur en goed eten geserveerd met, indien gewenst, een bijpassende wijn gekozen vanuit de dynamische internationale wijnkaart met daarop meer dan 150 wijnen in elke prijscategorie.

Restaurant Westeinder Paviljoen wordt gekenmerkt door hoge gastvrijheid, een unieke ambiance, ontspannen sfeer en bijzondere gerechten. Een droom aan het water, dat is het Westeinder Paviljoen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Westeinder Paviljoen

357 (halte: zwarteweg), 340 (halte: zwarteweg), 198 (halte: hortensiaplein)
  • : ca. 80 openbare parkeergelegenheden

7 dagen in de week van 12:00 tot 00:00.

Jouw recensie over het restaurant Westeinder Paviljoen

Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Uitstekende locatie, heerlijk gegeten , goede bediening, die ons terzijde stond met uitleg van de gerechten op menukaart. Aan te bevelen. Hebben daar al eerder de lunch gebruikt, die ook prima bevallen is.
Christina Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Nice salad
Jari D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima gegeten en geholpen. Wachten op het dessert dessert duurde wat lange vanwege een foutje in de keuken maar dit werd gecompenseerd door de kosten van het dessert weg te laten op rekening. Overall een heerlijke avond en natuurlijk een prachtig uitzicht..
M. L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Het was erg warm en wij zaten op het terras. Er werd gevraagd of wij een flesje water wilden, maar wij vroegen om een karaf met ijswater. Dat kon, op de rekening kostte dit 2,50 euro. Erg veel voor kraanwater, zeker als je bedenkt dat wij ook een aantal glazen wijn hadden. Het eten was goed, bijzondere gerechten, maar behoorlijk aan de prijs, zeker de voorgerechten. Ondanks de drukte werd er vlot en vriendelijk bediend.
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het personeel was niet goed op elkaar ingespeeld . Soms wat onnodige foutjes
J.P. J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Westeinder Paviljoen ligt mooi aan het water. Voor een restaurant met een dergelijke plek en opzet is het binnen vrij donker. Bediening was vlot en zeer vriendelijk. Voorgerecht met gambas was prima, maar randje te spicy. Hoentje als hoofdgerecht was zeer smakelijk, heel mals en mooi rond van smaak. Dessert was rommelig, maar wel gewoon lekker. Twee soorten droge witte wijn geprobeerd, beide erg vlak. Muscat bij het dessert was heerlijk.
Martine J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Ondanks dat het niet heel warm was hebben we heerlijk op het terras kunnen zitten.
De bediending was vlot, kundig en vriendelijk.
De gerechten waren meer dan uitstekend
We komen hier graag nog eens terug.
Carolien R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Druk, weinig aandacht voor ons. Geen kaarsje, geen brood, wel beide toegezegd. water pas na 2 keer vragen, koffie ook 2 keer gevraagd. Eten prima. Mooie locatie.
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Ai ai. we dachten even fijn een hapje te gaan eten op dit terras. Maar gezien de moeite die het al kostte om een wijnkaart te krijgen, de ober die vooral erg veel aandacht had voor een gezelschap naast ons en de ongelijkheid in de glazen waarin de wijn werd geschonken zijn we na een overigens heerlijk wijntje en een goede chicken tempura maar vertrokken. Prachtig uitzicht op een rustig terras met zulk weer en dan zo'n medewerker..zondr
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Perfect gegeten! Alles wat ik at was 1 grote smaakexplosie! Echt super! Mooi opgemaakte borden, origineel en actueel qua ingrediënten.. echte aanrader!
F. V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten, leuke en goede bediening, voor herhaling vatbaar.
mark M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
afgelopen zaterdag hier gegeten met een groep van 12 personen. voordat we aan tafel gingen hebben we eerst op het terras een drankje genomen, prachtig uitzicht over de westeinder plassen. het eten was voortreffelijk, iedereen heeft enorm genoten, zeer goed gevuld vooraf, fruits de mer, lekkere burrata met tomaatjes en pompoen en als hoofdgerecht zelden zo een goede pepersteak gegeten! de ravioli was ook erg lekker en een behoorlijke portie,alle gerechten worden mooi opgediend en alles kwam tegelijk. de huiswijn is prima, goede prijs voor een groot gezelschap. komen zeker terug, een aanrader.
Inge O.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ik had gevraagd om een aardigheidje tgv verjaardag oude dame. Niets mee gedaan. Als reden gaf restaurant dat ze nie bij jullie aangesloten zitten en het daarom niets door krijgen.... was niet duidelijk vòor mij tijdens reserveren en daar was ik erg teleurgesteld over. Je vraagt het niet voor niets tenslotte. Een sterretje in de lunch had het al byzonder gemaakt en leek me kleine moeite.
Beste mevrouw Oussoren, een sterretje in het lunchgerecht is inderdaad een kleine moeite. Het klopt dat wij niet aangesloten zijn bij Iens, maar wel bij Couverts. Deze organisaties zijn laatst samengegaan en ik denk mijn collega die u te woord heeft gestaan hier niet van op de hoogte is. Ik heb uw online-reservering gecontroleerd en ik zie inderdaad dat u bij de opmerkingen heeft getypt dat er iemand jarig is. Dit heb ik over het hoofd gezien en niet genoteerd in ons reserveringsysteem. Slordig! Om zeker te weten dat dit een volgende keer wel gebeurt raad ik u aan dit bij binnenkomst even te zeggen tegen het bedienend personeel. Het is namelijk altijd in huis! Hopelijk is de rest van uw lunch wel naar wens geweest en zien wij u in de toekomst nog een keer terug. Met vriendelijke groet, Het Westeinder Paviljoen
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Geluid akoestiek zou beter kunnen, te veel gesprek geluid van overige aanwezigen.
Stella M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Ontzettend fijne avond gehad. Aardige bediening, heerlijk eten en heel leuke inrichting! Dit was de tweede keer en weer net zo leuk en lekker als eerste
Keer! Aanrader! Mooi opgemaakte borden. Echt verwend!
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Ik heb over een aantal maanden verspreid hier elke keer prima gegeten, maar vraag mij af wanneer er weer eens een andere kaart komt.....
Beste Margot,

Bedankt voor je positieve bericht! De verwachting is dat wij voor de zomer, over ongeveer een maand, weer een nieuwe kaart krijgen.

Met vriendelijke groet,

Merel Meijer | Westeinder Paviljoen
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Gisteren hier voortreffelijk gegeten. Zeer correct geholpen door personeel. Niks op aan te merken. Wij hebben een nieuw adresje gevonden!
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Een mooie locatie, maar wat was dit een teleurstelling. Het eten was prima, daar niet van, maar de bediening....een van de serveersters zat te roken en blies alles onze kant op. We werden aan een tafel in de volle zon gezet, toen we een andere tafel vroegen kregen we chagrijnige blikken, maar het werd wel snel geregeld. Eenmaal gezeten aan onze nieuwe tafel, werd de hele boel gereorganiseerd en we werden volledig 'ingebouwd' door twee enorme tafels, een van 13 en een van 11. Wat een ongelofelijke herrie, men snapt toch ook wel dat je als tweetje niet omringd wil worden door zulke enorme rumoerige tafels? Geef dat dan van tevoren aan. Het dessert hebben we maar achterwege gelaten vanwege de herrie om ons heen. Nogmaals, voor het eten zouden we graag terugkomen, maar omdat de bediening zo slecht is en het meedenken met de gast zo beperkt is, zien ze ons hier niet terug. Het relatief hoge cijfers komt door de kwaliteit uit de keuken.
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Vandaag getracht een plekje op het terras te krijgen met uitzicht op de Westeinder, helaas werd ons kortaf verteld dat wegens reserveringen en indekken, MIND YOU!! om half 5, er geen plek voor ons was anders dan in de z.g. Lounge. De klantonvriendelijkheid droop ervan af, zelfs mijn opmerking dat ik graag lekker in het zonnetje een wijntje wilde nuttigen en ruim op tijd weer zou vertrekken hielp niet.. Hier kennnen ze de basisregels van horeca ondernemen en verhouding klant/ondernemer totaal niet. Een aantal apathische serveersters keek weg en ik werd volledig genegeerd. Treurig en misplaatste arrogantie aan de Westeinder..Mij zien ze hier nooit meer.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Vanwege het prachtige weer, waren wij neergestreken in het Westeinder paviljoen op woensdag 17 Mei. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen, en mochten we plaatsnemen op de barkrukken in de lounge, een prima plek met mooi uitzicht over het water. De service begon prima, totdat onze glazen leeg waren. Bediening was wel te zien in het restaurant, maar niet in de lounge. Ondanks dat we er na veel gebaren nog wel een bestelling werd opgenomen, ging het uit serveren op een uiterst trage manier, waarbij ook het een en ander is vergeten.
Ook een borrelhapje was niet meer mogelijk gezien de welvermeende drukte... Gelukkig bleef de sfeer gemoedelijk omdat we met mede gasten in de lounge onze sarcastische humor de vrije loop konden laten, maar hier waren wij, en onze mede gasten niet voor gekomen. Een serieuze gemiste kans en jammer van deze ervaring op een mooie bijna zomerse dag! Afrekenen aan tafel bleek door de drukte ook niet mogelijk, aan de bar binnen was dit in een handomdraai wel gepiept, waarbij we wel gemeende excuses hebben gekregen van een medewerker die verrassend veel leek op Jesse Klaver. Ondanks dit, hebben wij een zeer teleurstellend gevoel aan ons bezoek aan het Westeinder paviljoen overgehouden, waar wij blijkbaar overbodige gasten waren.