Kudelstaartseweg 22 1431 GA Aalsmeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Westeinder Paviljoen

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Buiten_de_deur B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Walking Diner gehad ter gelegenheid van de verjaardag een familie lid. Groep was ongeveer 50 gasten. Zeer goed gegeten. 6 gangen, vast menu wat uitgeserveerd werd. Timing was perfect, maar het aller belangrijkste, het eten was van hoogstaande kwaliteit. Mooi opgemaakt en een uitstekend van smaak. Genoten. Bediening was vriendelijk en snel met drankjes. Wisten je ook nog te vinden als je in de tussentijd aan een ander tafeltje was gaan staan. Al met al een hele fijne en goedverzorgde avond gehad. Dank!
Andre M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Wij hadden gereserveerd voor twee personen en werden nog wat onnozel ontvangen. Maar dit was waarschijnlijk alleen omdat het erg druk was, binnen was een bruiloft gaande. De rest van de avond werd er heerlijk voor ons gezorgd. Er waren wel wat kleinere foutjes, zoals een salade die we extra als voorgerecht kregen (achteraf was ik heel blij want deze was heerlijk!). Overal was de sfeer ontspannen en persoonlijk. de service was goed. het beste van de avond was zeker de vis. Vers, lekker, veelzijdig en grote porties. Ik had een bouillabaisse en het daggerecht: zeeduivel. Allebeide heel erg lekker ondanks het feit dat de bouillabaisse niet echt volgens origineel recept was gemaakt.

All in all: een geslaagde avond, wij komen er graag weer terug.
Wolter K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Niet geschikt voor vrienden, maar ook geschikt voor een zakelijk of familiaire lunch/diner.
Edith T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Eten prima, hoewel de salade Riche wel erg karig bedeeld was met kreeft. Vlgs de kaart 1/2 kreeft maar dat waren 2 kleine stukjes. 27 euro is dan stevig aan de prijs....
Bediening was beneden peil, een dame die ons op geen enkele manier welkom deed voelen. Onbeleefd en te bijdehand. Als er 200 euro wordt afgerekend aan het eind van de avond moet alles in orde zijn. Dat was het jammer genoeg niet, en als ik voorgaande recensies bekijk ben ik niet de enige die de service niet in orde vind.
TotalRandy .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteren voor een zakelijk diner wezen eten. Speciaal uigekozen ivm het warme weer, dus lekker aan het water gezeten. Eten is van prima kwaliteit en voor een schappelijke prijs. Ik had overigens de pata negra als voorgerecht en als hoofdgerecht de ribeye (special van de dag). Wij moesten wel ontzettend lang op het voor en hoofdgerecht wachten. Het was druk, maar wij zagen gasten later binnenkomen die eerder werden geholpen. Ik wilde het niet te laat maken dus de ribeyenaar binnen werken toen het er eindelijk was, voelde wat gehaast. Erg jammer. Ik ben overigens wel eens eerder gekomen voor zakelijke lunches, dus ik weet dat ze beter kunnen.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Op 24 augustus geluncht bij het Pavilhoen, we hadden niet gereserveerd maar kregen een mooi tafeltje met zicht op het water. Goede en nette bediening en goed gegeten. Prijs kwaliteit goed in orde. Komen zeker nog eens langs. Natuurlijk getagd op FB.
IB69 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Voor de lunch hier geweest.
Eten was lekker en goed; de westeinder club; vers brood met verse producten oa gegrilde kip en gebakken ei en zoute chips erbij en oosterse salade; groot bord met veel vlees en heerlijk smaak.

Het betrof een warme dag dus lekker aan de waterkant gezeten op het schelpenstuk. Veel last van kleine vliegjes; er was een plaag werd verteld.

De service is echter erg slecht; er werd totaal niet op ons gelet; we zijn zelfs zelf drinken gaan bestellen en menu kaart gaan halen. Vervolgens zijn we ook zelf naar binnen gelopen om de bestelling te regelen. Als die dan gebracht wordt, wordt het op tafel gezet, niet gevraagd wie wat had, waardoor borden verkeerd stonden. We hebben in de 2,5 uur dat we er zaten zeker 5 of 6 verschillende personeelsleden gezien, maar zij zagen ons dus niet. Het was gezellig druk maar niet te druk dus daar kan de slechte service niet aan gelegen hebben.
Verder slechte zaak dat je als klant geen parkeerplaats hebt op het terrein omdat daar ook de mensen die op het strandje gaan liggen mogen parkeren. In de straat er tegenover nog net 1 plekje. De zakenlui die net na mij kwamen zijn elders naartoe gegaan. Volgens mij laat je zo omzet liggen.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
we waren er voor lunch. hond mee. prima, bak water. vanwege het slechte weer binnen geluncht.
we bestelden salade de luxe maar dan als hoofdgerecht dwz een halve kreeft ipv 1 klein stukje kreeft. moesten 1 uur wachten en toen kwam het gerecht toch als lunchgerecht. geen excuses, niks.
zeer teleurstellend. uitzicht super en misschien... volgende keer betere communicatie met de bediening die de order opnam.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Voor een lunch aan het water deze locatie opgezocht. De entree is zonder aandachtstrekker niet alszodanig herkenbaar. Er stond een boog met witte balonnen, waardoor je de vraag naar boven komt: Zijn we welkom, misschien een "besloten feest" of iets dergelijks? Verder ter hoogte van de ingang de lucht van stinkende afvalcontainer(s). Binnen en buiten verrassend, na de ervaring met de buitenzijde. Aardig ingericht. Werden niet aangesproken, dus zelf gevraagd waar we plaats konden nemen. Duurde even voordat we aandacht kregen. Eerlijk, het was druk. In de menukaart staan wijnen genoemd. Best prijzig, zonder dat ons duidelijk werd dat er ook huiswijn geschonken wordt. Misschien een idee om na binnenkomst een drankenkaart te presenteren. De keuze viel op een Westeinder burger en club. Prijs niet helemaal in verhouding met kwaliteit. Kortom voor een hogere waardering zijn er wat verbeterpuntjes.
L.bronger .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Vrijdagavond gezellig met mijn zoon hier gegeten. De ontvangst en bediening vonden we vriendelijk. Er was aandacht voor de klant. Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht waren overheerlijk. Mooi opgediend....heerlijke wijn. Afgesloten met koffie.
We komen zeker terug.

Beste heer/mevrouw Bronger,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven! Wij vinden het erg leuk om te horen dat alles naar wens is geweest =D.

Tot ziens!

Merel Meijer

Angie B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk gegeten in een geweldige omgeving aan het water. Gereserveerd via IENS en we werden op ons wenken bediend. We hadden onze hond mee, en daar is rekening mee gehouden bij het tafeltje. Fijn om te merken dat onze hond welkom is! Lekker buiten gezeten met de tafelhaard aan. Lekkere gerechten, goed gemaakt, vriendelijke bediening, attent. Ik ben enthousiast en ga zeker vaker verschijnen in dit restaurant!!
Beste An91e,

Wij zijn erg blij om te horen dat u een top avond heeft gehad en wij u in de toekomst nogmaals mogen ontvangen!

Merel Meijer
Mark1213 B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Gereserveerd voor een lunch en bij aankomst een prettige ontvangst en zoals gevraagd een
tafel bij het raam met een mooi uitzicht.Ongedwongen sfeer maar correcte en gastvrije bediening. Met drie personen drie verschllende gerechten ; tournedos,carpaccio en club sandwich ( die overigens niet als een torentje wordt geserveerd maar in de lengte ).
Alles goed verzorgd en een goede prijs/kwaliteit verhouding
Beste Mark,

Als het mogelijk is zorgen wij altijd dat de wens van de gast wordt vervuld. In dit geval is een tafel bij het raam dus gelukt. Goed om te horen :). Wij zullen uw positieve woorden doorgeven aan het team dat die dag heeft gewerkt.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen.

Het Westeinder Paviljoen
Grdriessen .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Na een dagje fietsen in de omgeving een heerlijk punt om even gezellig uit te rusten en te genieten van uitzicht en de ambiance van dit etablissement.
Het eten was, zoals we al van voorgaande keren gewend waren, weer subliem. De bediening vriendelijk en de wijnsuggesties paste precies bij de gekozen gerechten.
Een aanrader waar je ook makkelijk kunt komen en ook goede je auto kunt parkeren.

Beste gast,

Bedankt voor de positieve recensie, dit wordt zeer gewaardeerd. Goed om te horen dat wij u na een dagje fietsen hebben kunnen voorzien van een heerlijk diner met bijpassende wijnen en goede service. Dit horen wij graag :).

Wij hopen u de volgende keer weer te mogen ontvangen!

Het Westeinder Paviljoen
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Gisteravond hier zakelijk gegeten. Al weer een tijdje geleden en toe viel het een beetje tegen. Maar nu op alle fronten een stuk beter. Mooie kaart met vers en goed bereide gerechten, leuke asperge kaart. Vlotte bediening en uiteraard een prachtig uitzicht over de plas.
Beste Patrick,

Fijn om te horen dat u ondanks een minder goede ervaring toch nog een keer een bezoek heeft gebracht aan het restaurant en dat de service en de gerechten deze keer wel naar wens waren. Bedankt voor uw positieve recensie. Wij waarderen dit zeer.

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen.

Merel Meijer | Westeinder Paviljoen
Lynn0107 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Het nieuwe brasserie menu geprobeerd, lekker niet spectaculair Car­p­ac­cio, sate, moest tegenover de bar zitten op hoge krukken, er was een feest gaande in het brasserie gedeelte. Goede bediening kwam gelukkig niet 60 x vragen smaakt het top gedaan!

Negen van de tien keer kun je in het weekend niet in het brasserie gedeelte eten omdat dat er dan een besloten feest gaande is. Ik heb zelfs mensen gesproken die in de rokensgedeelte zaten te eten ivm gebrek aan plek. Al met al niet bijzonder, restaurant gedeelte weet ik niet, mijn recensie is puur op de brasserie kaart, ik vond het wel erg duur voorbeeld 11 euro voor een carpaccio.
Beste Lynn0107,

Wat fijn om te horen dat de service en het eten naar wens was. Naar aanleiding van de bovengenoemde opmerkingen zal ik het een en ander toelichten.

De Westeinder Brasserie is alleen op woensdag, donderdag en vrijdag geopend. Dit verklaart waarom er in het weekend niet bij de Westeinder Brasserie gegeten kan worden. Daarnaast hoort het bargedeelte ook bij de Brasserie, onze excuses als dat niet duidelijk is gecommuniceerd.

Wat betreft het eten in de rokersruimte, dit gebeurt altijd in overleg met de gast.

Bedankt voor uw bezoek en wij hopen u snel nog eens te mogen ontvangen.

Chris V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Uitstekend restaurant, we volgden het menu van de chef, wat zowel qua gerechten als qua wijnen een heerlijke keuze bleek. Stevige prijs maar meer dan waard!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Het eten en de service waren echt perfect. Heerlijke gerechten in het verrassingsmenu, Vooral de hertenbiefstuk was fantastisch. Heerlijk mals en perfect gebakken.
De service was top. Attent en ook gezellig.
Top restaurant op een toplocatie. Aanrader!
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Voor het eerst hier wezen eten omdat we een dinercheque van dit restaurant hadden gekregen. We werden niet zo warm onthaald. Dit gaf een beetje een ongemakkelijk gevoel omdat we hier voor het eerst waren. We hadden gereserveerd en wilden vooraf nog een drankje drinken in de lounge. We werden geplaatst naar wat later de bar bleek en niet de lounge. De lounge was afgesloten vanwege een besloten partij. Jammer maar begrijpelijk, was alleen onduidelijk.
We bestelden onze drankjes en ook wat ' borrelhapjes' wat heerlijk was. Met name de gerookte zalm.
Nadat we hadden aangegeven aan tafel te willen gaan werden we begeleid naar het restaurant gedeelte. De vriendelijke en hartelijke bediening maakte het koude ontvangst goed. Het decor was ook een stuk warmer, bijna woonkamerachtig. Heel fijn. Heerlijk gegeten en goede wijnen gedronken. Ondanks dat we heerlijk gegeten en gedronken hadden was het behoorlijk prijzig. We komen ondanks dit, graag nog eens terug.
Beste Esmeralda,

Wat leuk dat jullie voor de eerste keer bij ons zijn komen eten. Een warm onthaal is altijd belangrijk, maar zoals u zelf al beschrijft is de service de rest van de avond wel naar wens geweest. Het ‘koude’ ontvangst is dan ook zeker niet bewust geweest. Wat betreft de (buiten) lounge, hier wordt eigenlijk alleen in de zomer gebruik van gemaakt om wat te drinken. In de winter gebeurt dit eigenlijk altijd in het bargedeelte.

Leuk dat wij jullie in de toekomst nog een keer mogen verwelkomen, en als dit in de zomer plaatsvindt zijn jullie meer dan welkom in de lounge.

Yentle G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Met de verjaardag van mijn beste vriendin gegeten. Als voor en hoofd gerecht het plateau genomen, was echt heerlijk en uitgebreid. Het is een chique restaurant. Als dessert heerlijke scropinno's.
Beste Yentle, Fijn om te horen dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad in ons restaurant! De Scroppino's zijn inderdaad heerlijk ;). Wij hopen jullie snel weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Merel Meijer | Westeinder Paviljoen

Bert68 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Een prachtige locatie aan de Westeinderplassen, gezellige ontvangst! Wij hadden gekozen voor de truffelpasta met kreeft en als nagerecht de sorbet, geweldig lekker, echt genoten mede dankzij de vriendelijke bediening en het fantastische uitzicht! we gaan snel weer langskomen!