WestCord Strandhotel Seeduyn

- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant WestCord Strandhotel Seeduyn

Arend D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gisteren in het voor ons nieuwe strandrestaurant gegeten. De locatie is indrukwekkend, prachtig gebouwd met veel stijl. Nadeel: iets te massaal, maar na door te lopen, zover je kunt naar achteren toch een mooi plekje kunnen vinden. De bediening is jong, en in ons geval vakantiekrachten. Maar ronduit goed, enthousiast en plezierig. We hebben voor een weetburger gekozen. De burger vond ik zelfs lekkerder dan een vleesburger, veel verschillende structuren, knapperig en erg smakelijk. Een aanrader
Jochem J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Waarschijnlijk verkeerde lichting stagiairs over. Normaliter eet je hier lekker en krijg je een prettige service. Wij hadden helaas pech. Bestel je een fles wijn, krijg je een blend. Wordt er doodleuk gezegd, de ander is op dus schenken we deze in. Ook vrij kortaf in bediening. Kan beter jongens, kom op!
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
In het hotel moet je slapen en in een restaurant eten. Aan deze regel hebben we ons jarenlang gehouden, nood breek wet, door ziekte maar in het hotel gegeten en daar hebben we geen spijt van gekregen. Heerlijk ossenstaartsoep vooraf, zeer smakelijke sliptong als hoofdgerecht. Bediening erg formeel, mag wel lachje bij en een wijncursus zou hier op z'n plaats zijn. Maar een dikke voldoende.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Super lekker gegeten. Leuke sfeer en fijne bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. De beste entrecote sinds jaren hier gegeten.
Mariekelegrand .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Een groot contrast tussen de kwaliteit van de service en de kwaliteit van het eten. Het eten was uitzonderlijk goed, misschien wel het beste wat we op Vlieland hebben gegeten. Heerlijke carpaccio van Rib-eye en paprikaroomsoep vooraf en een zeer malse entrecote als hoofdgerecht. Bediening was weinig vriendelijk en erg gehaast, verzoeken werden op onvriendelijke wijze afgewezen ("ik breng het eten alleen maar weg, vraag maar iemand anders")en drinken was zeer moeilijk te krijgen (eerst al een vergeten bestelling, daarna niet de mogelijkheid om tijdens het hoofdgerecht een tweede drankje te bestellen). Het eten zelf was ontzettend lekker, maar het plezier was er voor ons wel een beetje af.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
prima bediening, nette ontvangst en welkom.
Wat hebben wij gegeten?
Vooraf carpaccio aardig prijzig €12,- wel puur vlees, dus kwaliteit prijs kwam overeen.
Hoofdgerecht: eendenborstfilet en een entrecote met dragonsaus. Qua hoeveelheid, het is één bord zonder verdere bijgerechten, wat aardappeltjes op het bord en wat boontjes onder het vlees.
Voor dit alles rekenden wij €70,- af.
Joost-Dirk .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Een hartelijke ontvangst en meteen een goede start met lekker goed vers brood. De paprikasoep was heerlijk. Het hoofdgerecht Entrecote was heerlijk gebakken en super mals. Bediening was erg vriendelijk maar had weinig kennis van de gerechten en al helemaal niet van de wijnen. Mijn tafelgenoot nam als nagerecht verschillende Vlielander kaasjes. Zag er goed uit. Lekker lang nagetafeld. Top, fijne avond gehad ondanks kleine missertjes.
UMCG J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Afgelopen week met een grote groep hier heerlijk gegeten en overnacht. De bediening is erg gastvrij. Je voelt je hier snel thuis. Zowel het restaurant als de hotelkamer zijn leuk ingericht waardoor er een authentieke en huiselijke sfeer ontstaat. Het eten was echt fantastisch. De gerechten waren veelal huisgemaakt en verrukkelijk. Wij hebben echt genoten en gaan hier zeker weer naartoe!
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Tijdens het verblijf in het hotel wilde ik graag eten in de brasserie, daarom het culinaire arrangement genomen. Een vier gangen diner met bijpassend wijnarrangement. Helaas viel dit erg tegen. Voorgerecht was gerookte kalkoenfilet (plakjes vleeswaar)die zo uit de supermarkt leek te komen, met een kerriesaus die erg korrelig was. Tweede gerecht was strandkrabbensoep. Erg zout en geen krab te bekennen enkel een uitgedroogde gamba. Daarna het hoofdgerecht, kabeljauwfilet , die niet gekruid was, op een bedje van groente en zoete aardappelpuree. Dit kon er mee door, maar niet culinair te niemen. Als dessert een erg kleine en harde pannacotta met oude stukjes koek. De sommelier kon ons enkel de etiketten voorlezen maar niets vertellen over de wijnen die geschonken werden. Erg jammer. De manager kwam nog even vragen wat wij niet lekker vonden aan het eten, helaas stond hij niet open voor kritiek en ging hij volledig in de verdediging. Helaas... Voor ons nooit meer Seeduyn.
Ingrid1959 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Redelijk gegeten, niet heel bijzonder. Gewone gerechten met weinig extra's. Grappig detail: naast onze tafel werd gevraagd wat een maïskip was en het antwoord was dat dit geen echte kip was, maar wel een soort gevogelte...tja, maar verder erg vriendelijke bediening.
Johson01 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Prachtig gelegen restaurant. Met aan de ene kant de vuurtoren in het zicht en aan de andere kant de Noordzee. Schelvisje was iets te ver, verder prima gegeten. Aanrader is voor mij de Hollandse garnalencocktail. De bediening is attent. Ook de verwachtingen voor de duur van de doorkomst van de gerechten wordt keurig "gemanaged".
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Jaarlijks bezoeken wij het IDFA festival op Vlieland en maken gebruik van het " Seeduyn" arrangement. Op vrijdagavond 5-12 hebben wij ons laten verleiden voor het film menu in in brasserie. Bestond uit twee gangen voor een prijs van €21,50. Hiervoor werd een schnitzel met frites en groenten geboden en een dame blanche als desert. Kwaliteit van dit alles was onder het snackbar niveau. Schnitzel kwam uit de vriezer en was vet en kromgetrokken, frites was slap en salade was zeer simpel. Bediening was niet attent. Nabestelling voor meer salade is nooit gekomen. En bij het serveren van de frites werd aangegeven dat het lekkerste er nu aankomt !!!
Dorette V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
We hadden een dagje in de wellness achter de rug en vanwege guur weer geen zin om nog naar buiten, naar het dorp te gaan om iets te eten. In tegenstelling tot veel van onderstaande recensies hebben we uitstekend gegeten!
De bediening was enorm attent, goed op de hoogte van de gerechten en daar wanneer je ze nodig had. Enige wat je zou kunnen opmerken is dat we meerdere gezichten zagen, maar verder totaal niet storend.

Ik had de pasta met haas, werkelijk tongstrelend! Heerlijke verse pasta, uitstekende combinatie met vijgen. Echt zitten smullen! Prijs prima, meende 18 euro. Mijn man kalfsvlees, hoog op smaak, maar goed gebakken en lekker met wat groentes. Uitstekende rode wijn, die op tafel stond, niet goedkoop voor 6 euro per glas, maar o zo lekker en hij kon de zware rooksmaak van het kalfsvlees aan. Voor een hotelrestaurant gezellige sfeer, comfortabele stoelen en een open haard.

Minpunten:
- driegangen menu was 'uitverkocht', helaas bood men geen alternatief
- geen vaste tafelheer
- mijn man had nog trek na 1 hoofdgerecht

Pluspunten:
- ruime keuze op de kaart, vlees, vis en vegetarisch
- gezellige ambiance met open haard
- attente bediening
- uitstekende kwaliteit eten ( en we zijn best kritisch)
- heerlijke wijn
- creativiteit en meedenken ( ik had geen zin in een heel dessert, maar wel iets zoets bij de koffie. Kreeg een mooi schaaltje diverse bonbons buiten kaart om )
anna62 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
drie gangenmenu gegeten in het restaurant. Menu was eenvoudig. De carpaccio te koud en het hoofdgerecht was goed van smaak maar de opmaak van de borden was slordig en kleurloos. het kaasplankje toe was goed en ook de bediening was professioneel. Wijn is goed !
Ook een avond gegeten in de brasserie. Dat was een regelrechte ramp. De schnitzel leek wel een kindermenu, de bijbehorende salade was men vergeten en toen ie kwam bleek er kaas op te zitten. Aangezien wij niet verwachtte dat op een standaardsalade bij een hoofdgerecht kaas zou zitten hebben wij niet vooraf gemeld dat wij geen kaas wenste. Ook de hamburger was zijn geld niet waard. Slechte presentatie van de gerechten. Meerdere mensen beklaagden zich die avond in de brasserie. Als excuus werd aangevoerd dat er boven een grote groep zat. Daar heeft de gast natuurlijk geen boodschap aan..
Adriana D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
We hebben zowel in de brasserie als in het restaurant gegeten.
De brasserie heeft een leuke kaart met redelijke prijzen.
Een maaltijd salade met lamsvlees was heerlijk alleen werd het zonder brood geserveerd, vind ik persoonlijk een misser. In het andere restaurant aten we een drie gangen menu met bijpassende wijnen. Heerlijk eten en mooi gepresenteerd, de bediening was professioneel en vriendelijk
Vlielandgast .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Afgelopen zaterdag 5 juli hier geluncht,

Duurde ontzettend lang voor we geholpen werden, de bediening kon het niet aan terwijl het restaurant niet eens vol zat.

Broodje hamburger besteld, dit broodje was echt hard en de hamburger was doorbakken, dit hoort allebei anders. hamburger mag vrij roze zijn van binnen, en het broodje wat zachter (verser).

Soep was wel goed, waren ze wel brood bij vergeten te geven, andere tafel kreeg dit wel.

durfde bijna geen drinken te bestellen, omdat de bediening constant bezig was en niet bereikbaar.
BrabanderP .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
4-gangen verrassingsdiner. Smaakvol van het voorgerecht tot en met het dessert
Deze kok kan er wat van. Attente bediening, niet opdringerig.
Alleen jammer dat het zo stil was in dit restaurant dat we samen zaten.
Het andere restaurant van dit hotel, 'de brasserie' zat wel gezellig vol.
Hier dus naar toe gegaan voor de koffie!
Lizzie V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
We verbleven in het hotel en na een lekkere stranddag wilden we in de brasserie eten, het verhaal van de kok sprak ons aan. We kregen snel een tafel, bestelden drankjes en kregen de kaart, we kozen beiden voor de soep van strandkrab. Erbij werd goed brood geserveerd met olijfolie en boter. De eerste lepels soep waren heerlijk maar tegen het einde ging de smaak overheersen, het was niet te zoutig, misschien saffraan, maar de laatste lepels smaakten niet.
Als hoofdgerecht kwam er rode mul en piepkuiken. Het kuiken was in de oven gebakken en van binnen rosé, maar het gepeuter viel de tafelgenoot tegen. De salade was heerlijk, met onder andere bietenblad. Mijn mul was goed, maar viel een beetje tegen. De frites krijgt een 9,5 , lekker krokant, niet hard en van binnen gaar en met zelfgemaakte mayonaise. In de eerste karaf water zat heel veel ijs, de tweede karaf een paar klontjes. De chardonnay was goed en de rekening bedroeg 71 euro, wel aan de hoge kant voor 2 entrees , 2 hoofgerechten en 2 glazen wijn.
De bediening wisselt sterk, de bedrijfsleider dekt de tafel door voor iemand langs te gaan, de obers zijn vriendelijk en de een kundiger dan de ander. De inrichting is wat rommelig, bij het raam staan grote fauteuils en een vleugel, er zijn grote tafels en op een verhoging kleinere tafels. Het is niet mogelijk om met uitzicht op zee te eten, dat kan wel in het gastenrestaurant er naast, maar in de brasserie is de sfeer losser.
Alastair .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Brasserie Seeduyn, We werden binnen 10 minuten door drie obers benaderd of we iets wilden drinken! Zeer nerveuze en chaotische bediening. Maaltijd was redelijk. Wijnkaart een puinhoop na twee items besteld te hebben waarvan het jaar niet klopte toch maar de huiswijn..indien de ambiance zou verbeteren heeft de entourage potentie!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2013
Bij binnenkomst staan er 5 a 6 man personeel aan de bar, het duurt even voor er iemand naar je toekomt. Als je dan eindelijk zit met een menukaart gebeurd er niets meer. Het personeel lijkt niet te worden aangestuurd, de manager in pak is wel druk met uitserveren... Bijzonder... Het eten is niet best. Geen mooi stuk tonijn met een bitter paprikaprutje. Wel knap om paprika bitter te krijgen! Bijgerechten smakeloos en salade bar onder de maat. Ons zien ze niet meer terug. Tip voor het management; laat je personeel eens stagelopen. Vervang je chefkok!