WestCord Strandhotel Seeduyn

Badweg 3 8899 BV Vlieland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant WestCord Strandhotel Seeduyn

- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Super lekker gegeten. Leuke sfeer en fijne bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. De beste entrecote sinds jaren hier gegeten.
Mariekelegrand .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Een groot contrast tussen de kwaliteit van de service en de kwaliteit van het eten. Het eten was uitzonderlijk goed, misschien wel het beste wat we op Vlieland hebben gegeten. Heerlijke carpaccio van Rib-eye en paprikaroomsoep vooraf en een zeer malse entrecote als hoofdgerecht. Bediening was weinig vriendelijk en erg gehaast, verzoeken werden op onvriendelijke wijze afgewezen ("ik breng het eten alleen maar weg, vraag maar iemand anders")en drinken was zeer moeilijk te krijgen (eerst al een vergeten bestelling, daarna niet de mogelijkheid om tijdens het hoofdgerecht een tweede drankje te bestellen). Het eten zelf was ontzettend lekker, maar het plezier was er voor ons wel een beetje af.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
prima bediening, nette ontvangst en welkom.
Wat hebben wij gegeten?
Vooraf carpaccio aardig prijzig €12,- wel puur vlees, dus kwaliteit prijs kwam overeen.
Hoofdgerecht: eendenborstfilet en een entrecote met dragonsaus. Qua hoeveelheid, het is één bord zonder verdere bijgerechten, wat aardappeltjes op het bord en wat boontjes onder het vlees.
Voor dit alles rekenden wij €70,- af.
Joost-Dirk .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Een hartelijke ontvangst en meteen een goede start met lekker goed vers brood. De paprikasoep was heerlijk. Het hoofdgerecht Entrecote was heerlijk gebakken en super mals. Bediening was erg vriendelijk maar had weinig kennis van de gerechten en al helemaal niet van de wijnen. Mijn tafelgenoot nam als nagerecht verschillende Vlielander kaasjes. Zag er goed uit. Lekker lang nagetafeld. Top, fijne avond gehad ondanks kleine missertjes.
UMCG .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Afgelopen week met een grote groep hier heerlijk gegeten en overnacht. De bediening is erg gastvrij. Je voelt je hier snel thuis. Zowel het restaurant als de hotelkamer zijn leuk ingericht waardoor er een authentieke en huiselijke sfeer ontstaat. Het eten was echt fantastisch. De gerechten waren veelal huisgemaakt en verrukkelijk. Wij hebben echt genoten en gaan hier zeker weer naartoe!
Erlimare .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Tijdens het verblijf in het hotel wilde ik graag eten in de brasserie, daarom het culinaire arrangement genomen. Een vier gangen diner met bijpassend wijnarrangement. Helaas viel dit erg tegen. Voorgerecht was gerookte kalkoenfilet (plakjes vleeswaar)die zo uit de supermarkt leek te komen, met een kerriesaus die erg korrelig was. Tweede gerecht was strandkrabbensoep. Erg zout en geen krab te bekennen enkel een uitgedroogde gamba. Daarna het hoofdgerecht, kabeljauwfilet , die niet gekruid was, op een bedje van groente en zoete aardappelpuree. Dit kon er mee door, maar niet culinair te niemen. Als dessert een erg kleine en harde pannacotta met oude stukjes koek. De sommelier kon ons enkel de etiketten voorlezen maar niets vertellen over de wijnen die geschonken werden. Erg jammer. De manager kwam nog even vragen wat wij niet lekker vonden aan het eten, helaas stond hij niet open voor kritiek en ging hij volledig in de verdediging. Helaas... Voor ons nooit meer Seeduyn.
Ingrid1959 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Redelijk gegeten, niet heel bijzonder. Gewone gerechten met weinig extra's. Grappig detail: naast onze tafel werd gevraagd wat een maïskip was en het antwoord was dat dit geen echte kip was, maar wel een soort gevogelte...tja, maar verder erg vriendelijke bediening.
Johson01 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Prachtig gelegen restaurant. Met aan de ene kant de vuurtoren in het zicht en aan de andere kant de Noordzee. Schelvisje was iets te ver, verder prima gegeten. Aanrader is voor mij de Hollandse garnalencocktail. De bediening is attent. Ook de verwachtingen voor de duur van de doorkomst van de gerechten wordt keurig "gemanaged".
Houwe .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Ik kom hier al jaren, en elke keer word ik weer verrast. Het ligt echt super mooi op de duinen. Het is er altijd gezellig en er hangt een goeie sfeer. Het is heel lekker eten alleen vind ik dat het soms een beetje lang duurt, maar de bediening is heel goed en heel aardig.
Hamburger favoriet.
Gr. Houwe 11 jaar
EtenmetRinus .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Erg lekker gegeten in het entre deux mer. Gerechten waren prima, mooie presentatie en goede smaak. Bediening is wat onzeker maar is goed. het restaurant is wat gedateerd, wordt tijd dat ze hier iets gaan vernieuwen. Maar alles bij elkaar een voldoende
HennieJan .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Wij waren hier voor de eerste keer en is ons ontzettend goed bevallen.
Tijdens ons verblijf hebben we elke avond in de brasserie gegeten.
We lieten ons iedere keer verrassen met het 3-gangen menu. Het was voortreffelijk en het dessert was een waar kunstwerk. Elke dag was er ook de vangst van Klaas, die had bv., toen wij er waren, een heerlijke zeebaars gevangen.
De bediening was erg vriendelijk. Omdat het voorjaarsvakantie was en het druk was in het restaurant, moesten we wel lang op ons eten wachten.
We komen zeker een keer terug.
GplusT .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
We komen vaker , maar de nieuwe kok heeft een heerlijk 5 gangen diner gemaakt met een heerlijke lasagne van kreeft , gamba en rivier krab vooraf
Daarbij een heerlijke Bouchard Finlayson die evenals de wijn bij de Tarbot ( Vouvray sec Cuvee Silex een klein titteltje had (sur lit)
Hoofdgerecht een malse fazant borst met eerlijke zuurkool en een perfecte Syrah Rijks Estate ( zuid Afrika)
Met een Fries mekkertje werd als kaas nagerecht werd het helemaal af

Kortom een goed verzorgd diner voor veel mensen en het was super lekker

De bombe Grand Marnier was voor de echte toetjes liefhebbers met lavendel, vanille en witte chocolade met sinaasappel siroop.

Vanavond een smaakvol dagmenu met superzachte kalfs ribeye en morgen weer met de boot naar huis

Kortom een uitstekend kerstdiner
Gerard de Groot
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Jaarlijks bezoeken wij het IDFA festival op Vlieland en maken gebruik van het " Seeduyn" arrangement. Op vrijdagavond 5-12 hebben wij ons laten verleiden voor het film menu in in brasserie. Bestond uit twee gangen voor een prijs van €21,50. Hiervoor werd een schnitzel met frites en groenten geboden en een dame blanche als desert. Kwaliteit van dit alles was onder het snackbar niveau. Schnitzel kwam uit de vriezer en was vet en kromgetrokken, frites was slap en salade was zeer simpel. Bediening was niet attent. Nabestelling voor meer salade is nooit gekomen. En bij het serveren van de frites werd aangegeven dat het lekkerste er nu aankomt !!!
Dorette V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
We hadden een dagje in de wellness achter de rug en vanwege guur weer geen zin om nog naar buiten, naar het dorp te gaan om iets te eten. In tegenstelling tot veel van onderstaande recensies hebben we uitstekend gegeten!
De bediening was enorm attent, goed op de hoogte van de gerechten en daar wanneer je ze nodig had. Enige wat je zou kunnen opmerken is dat we meerdere gezichten zagen, maar verder totaal niet storend.

Ik had de pasta met haas, werkelijk tongstrelend! Heerlijke verse pasta, uitstekende combinatie met vijgen. Echt zitten smullen! Prijs prima, meende 18 euro. Mijn man kalfsvlees, hoog op smaak, maar goed gebakken en lekker met wat groentes. Uitstekende rode wijn, die op tafel stond, niet goedkoop voor 6 euro per glas, maar o zo lekker en hij kon de zware rooksmaak van het kalfsvlees aan. Voor een hotelrestaurant gezellige sfeer, comfortabele stoelen en een open haard.

Minpunten:
- driegangen menu was 'uitverkocht', helaas bood men geen alternatief
- geen vaste tafelheer
- mijn man had nog trek na 1 hoofdgerecht

Pluspunten:
- ruime keuze op de kaart, vlees, vis en vegetarisch
- gezellige ambiance met open haard
- attente bediening
- uitstekende kwaliteit eten ( en we zijn best kritisch)
- heerlijke wijn
- creativiteit en meedenken ( ik had geen zin in een heel dessert, maar wel iets zoets bij de koffie. Kreeg een mooi schaaltje diverse bonbons buiten kaart om )
Anna62 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
drie gangenmenu gegeten in het restaurant. Menu was eenvoudig. De carpaccio te koud en het hoofdgerecht was goed van smaak maar de opmaak van de borden was slordig en kleurloos. het kaasplankje toe was goed en ook de bediening was professioneel. Wijn is goed !
Ook een avond gegeten in de brasserie. Dat was een regelrechte ramp. De schnitzel leek wel een kindermenu, de bijbehorende salade was men vergeten en toen ie kwam bleek er kaas op te zitten. Aangezien wij niet verwachtte dat op een standaardsalade bij een hoofdgerecht kaas zou zitten hebben wij niet vooraf gemeld dat wij geen kaas wenste. Ook de hamburger was zijn geld niet waard. Slechte presentatie van de gerechten. Meerdere mensen beklaagden zich die avond in de brasserie. Als excuus werd aangevoerd dat er boven een grote groep zat. Daar heeft de gast natuurlijk geen boodschap aan..
Adriana D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
We hebben zowel in de brasserie als in het restaurant gegeten.
De brasserie heeft een leuke kaart met redelijke prijzen.
Een maaltijd salade met lamsvlees was heerlijk alleen werd het zonder brood geserveerd, vind ik persoonlijk een misser. In het andere restaurant aten we een drie gangen menu met bijpassende wijnen. Heerlijk eten en mooi gepresenteerd, de bediening was professioneel en vriendelijk
Stien101 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Deze week meerdere avonden gegeten in hotel seeduyn. Goeie keuken. Het drie gangen dag menu was heerlijk maar ook a la carte goed eten. De gegrilde tonijn was mooi rose, de kalfslende ook. Het restaurant schenkt goede wijnen voor een redelijke prijs. Kinderkaart is ook in orde. Zeker een plek om te gaan eten op vlieland.
Vlielandgast .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Afgelopen zaterdag 5 juli hier geluncht,

Duurde ontzettend lang voor we geholpen werden, de bediening kon het niet aan terwijl het restaurant niet eens vol zat.

Broodje hamburger besteld, dit broodje was echt hard en de hamburger was doorbakken, dit hoort allebei anders. hamburger mag vrij roze zijn van binnen, en het broodje wat zachter (verser).

Soep was wel goed, waren ze wel brood bij vergeten te geven, andere tafel kreeg dit wel.

durfde bijna geen drinken te bestellen, omdat de bediening constant bezig was en niet bereikbaar.
BrabanderP .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
4-gangen verrassingsdiner. Smaakvol van het voorgerecht tot en met het dessert
Deze kok kan er wat van. Attente bediening, niet opdringerig.
Alleen jammer dat het zo stil was in dit restaurant dat we samen zaten.
Het andere restaurant van dit hotel, 'de brasserie' zat wel gezellig vol.
Hier dus naar toe gegaan voor de koffie!