WestCord Hotel Noordsee

31-519546600

Meer informatie over restaurant WestCord Hotel Noordsee

Maslies .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Met 4 vrienden een weekend doorgebracht in uw hotel. Zowel het hotel/ receptie/ diner/ kamers en ontbijt ruim voldoende . Heerlijk 1 avond bij u gedineerd. . Super eten en vriendelijke bediening. Toch komen wij maar tot een 6 voor de service en dat heeft te maken met het volgende. Op zaterdagavond hebben wij eerst gegeten in het dorp. Daarna om 21.00 uur weer terug in het hotel met de bedoeling om bij de open haard een wijntje te drinken. Wat schets onze verbazing de bar was dicht en afgesloten. Wat wij ook geprobeerd hebben het was niet mogelijk om een drankje te bestellen. De volgende morgen de receptioniste hierop aangesproken. Ook zij was verbaasd over het gebeuren. Dat het wel eens stil kan zijn met de bezetting van de gasten wil nog niet zeggen dat de bar op een ZATERDAGAVOND om 21.00 uur op slot zit. Dit vonden wij als gasten helaas een grote misser. Voor de rest niets anders dan lof voor uw hotel.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Van een restaurant in een hotel hadden we niet zo'n hoge verwachting, maar dit overtrof alles.. De restaurantmanager zorgt voor een persoonlijke en leuke ontspannen sfeer. Ons zoontje was helemaal blij met een cadeautje en wilde de rest van de midweek alleen maar terug.

De door ons gekozen voorgerechten, courgette pannenkoekjes en gerookte paling, waren prachtig gepresenteerd en smaakten verrukkelijk. De hoofdgerechten, scholfilet en meervalfilet, niets op aan te merken, heerlijk en opnieuw met stijl opgemaakt. Het dessert, gefrituurde chocolade en een dame blanche zagen er origineel uit en smaakten naar meer.

Zoals hier ook wel wat meer te lezen is, blijft het restaurant wel herkenbaar als hotelzaal ondanks de zorg die er aan is besteed. Het stoorde ons zeker niet, maar een 10 kunnen we er niet voor geven. Voor ons helaas dat een tweede avond reserveren niet lukte, het was volgeboekt. We hebben de indruk dat het aantal couverts ondanks de ruimte beperkt is. Maar al met al een aanrader!

Beste Robert290!

Bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant en uw verblijf bij WestCord Hotel Noordsee! Goed en fijn om te lezen dat het u goed bevallen is tijdens het diner.

Hopelijk mogen wij u snel weer begroeten op Ameland in ons restaurant of wellicht tot ziens in één van de andere WestCord Hotels!

Met gastvrije groet,
WestCord Hotel Noordsee

Wim van der Meer
General Manager
Pelu2712 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Verrassend goed gegeten: prachtig en zeer smakelijk broodplankje met lekker vers brood en flinterdunne geroosterde broodsneedjes, luchtig en knapperig als krupuk, mooi en compleet opgediend met kruidenboter, kruidenkaas en een lekker pittige paprikatapenade. Krabsoep net lekker genoeg, want een tikkeltje zout. Zeer mals en uitstekend klaargemaakte schouderhaas met een royale portie aardappeltjes, courgette en een salade met artisjokhartjes. Prima wijnen per glas. De schnitzel van mijn dochter was met zorg opgemaakt, maar helaas wat aan de droge kant. De bediening is uiterst vriendelijk en attent. Hoewel het comfortabel zitten is in het restaurant 'blijft het eten in een hotel', zoals een andere recensent al opmerkte. Toch mis je iets als je op Ameland lekker wilt eten en zomaar dit hotel links laat liggen!
Edward H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Tijdens een onverwacht weekendje weg naar Ameland met verblijf in het Westcord hotel, gebruik gemaakt van de mogelijkheid om in het restaurant te eten. Hoewel de aankleding typisch hotel eetzaal uitstraalt, is de bediening en het eten dat zeker niet. We werden zeer correct en vriendelijk ontvangen én de hele avond geholpen. We hebben genoten van een heerlijk Amelander Menu, waarbij het voorgerecht met lokaal gekweekte meerval bijzonder in de smaak viel. Maar ook de verschillende bereidingen van lam waren absoluut de moeite waard. Wat ons opviel? De attente bediening en het smakelijke eten. En daar draait het wat ons betreft om!
Ystr .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Na een lange reis met auto en boot geen zin om nog het dorp in te lopen. Dus eten in het hotel. We zijn al laat dus ook alleen in het restaurant. Maakt niet uit voor de bediening. We eten a la carte. Een prima voorgerecht, ook mooi op het bord. Meerval met biet en lamsroulleaux met rode saus. Erg lekker. Het hoofdgerecht mag er ook wezen. Lekkere scholletjes met zalige groenten. Weer eens wat anders om roerbak spinazie te krijgen. We kunnen het dessert, port met een kaasplankje in de lounge bij de open haard nuttigen. Kortom, prima eten met een vriendelijke bediening. Maar het blijft eten in een hotel.

Het ontbijtbuffet was ook erg goed verzorgd. Vers fruit met eindelijk eens geen banaan ertussen! Een heerlijk vers brood van de bakker, zelfs poffertjes met poedersuiker naast de eieren en broodjes. Goed en lekker.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2012
Wij hebben hier het 4gangen verrassingsmenu en het wijnarrangement genomen. Het eten was redelijk,niet erg verrassend, wel smakelijk. De wijnen waren prima,maar bij vis hoort toch echt een witte wijn.