West

Vleutenseweg 433 3532 HJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant West

Van buurtgenoot tot toerist...

Buiten de drukte van de stad vind je 'West', ook wel genoemd: de huiskamer van Utrecht. West is het Restaurant in Utrecht voor iedereen in de buurt die even wil afblazen na het werk en een tweede huiskamer zoekt. Je kunt hier terecht voor een goed verzorgd hapje en drankje lekker gemakkelijk maar wel van goede kwaliteit! Iedereen schijnt hier graag te komen: van jong tot oud, van buurtgenoot tot toerist...

Meer informatie over restaurant West

Maandag t/m Zondag

Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Bediening bij West was, zoals eigenlijk altijd, niet best. Slordig, lang wachten. De bankjes buiten hebben geen kussens meer, daar krijg je na een tijdje echt pijn van.
JJH-Ploumen .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
'Redelijk' en 'Precies goed' ingevuld, maar zijn eigenlijk nvt.

Traag personeel, weinig (en vooral inspiratieloos) keuze voor vegetariërs. Slechte ervaring.
Lieve H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Super lekker gegeten! Al meerdere keren West bezocht. Helaas deze keer 45 minuten gewacht op het voorgerecht, hierna 45 minuten op het hoofdgerecht en 25 minuten op het dessert. Bij de rekening twee verkeerde gerechten gerekend. Personeel reageerde onvriendelijk en onbegripvol op de situatie. Ondanks dit, het eten maakte de avond een stuk aangenamer :)
Laila K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Het eten was erg lekker. Voor een maandagavond was het denk ik drukker dan verwacht door het lekkere weer waardoor we vrij lang moesten wachten. Doordat we lekker buiten konden zitten was dit geen probleem.
Het gerecht wat ik wilde bestellen bleek op te zijn en ik een drankje als compensatie, dit vond ik erg aardig.
Aardig personeel maar overduidelijk niet gewend aan deze drukte.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Madelief F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We zijn hier voor de tweede keer om het een tweede kans te geven door de leuke locatie en sfeer. De eerste keer hebben we ontzettend lang op ons drankje moeten wachten (30 min, februari) en ook op de gerechten lang moeten wachten. We hebben het nog een tweede kans gegeven want we vinden het sam sam idee en de gerechten heel passend. Echter is het vanavond weer erg tegen gevallen. Tafels waren niet uitgehaald, weer gewacht op een biertje voor 45 min, bestelling was niet doorgegeven en bleek dat de tonijn op was pas na onze bestelling. Wij weten dat het personeel hier niks aan kan doen en dat dit puur aan de organisatie ligt.. heel erg jammer omdat de plek zo leuk is en je hier een heel leuk sfeertje hebt!
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Er lijkt voldoende bediening te zijn, maar de bediening is traag (drankje kostte rustig 15 minuten), onhandig (meerdere bladen met drankjes over de vloer) en niet heel servicegericht.
De gerechten op de nieuwe kaart ogen leuk maar zijn in de praktijk óf te flauw óf veeeeeel te heet gekruid.

Als met al een restaurant dat ik bij deze bezetting en kaart niet aanbeveel.
karinkelder .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
heerlijk gegeten, door het samsam systeem kan je kleine gerechten bestellen en meer proeven, erg leuk, goed idee, voor een karaf water gaat 1 euro naar een goed doel
th D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
al voorgerecht voordat de drankjes gearriveerd waren. zeer lang wachten op gerechten en koffie waardoor terugreis bijna in de problemen.
Marina S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Niet genoeg staff leverde een chaotische bediening. Menu keuzes lijken veel uitgebreider te zijn dan wat mens krijgt (sommige ingrediënten waren simpelweg in de maaltijd er niet) . Korting in de form van vrije maaltijd gekregen als excuus voor het ongemak.
Caroline N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Gezellig levendig druk (voor een woensdag avond), maar het personeel was duidelijk ook niet voorbereid op een drukke avond (binnen en buiten). Ze zijn zeer vriendelijk en doen absoluut hun best maar gewoon met te weinig op de vloer. Lang wachten voordat we konden bestellen en bij elke gang werd wel iets vergeten, (brood kwam na het voorgerecht, rode wijn na de steak etc.). Maar, enorm vriendelijk, diverse malen excuses gekregen dus zelf vonden ze het ook erg vervelend. Daarnaast was het eten erg lekker en mooi opgemaakte bordjes (voorgerecht alleen wel erg kleine portie). Kortom, 1 of 2 man erbij op de vloer en dan is het helemaal goed!
Hortense O.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Weer zoals vanouds. Constante kwaliteit
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Gezellige plek.
Heerlijk gegeten als altijd! Saté is een echte klassieker en heerlijk hier!
Verder leuke inrichting en een hoop keus qua lekkere biertjes of andere drankjes.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Restaurant West is een prima gelegenheid om een hapje te gaan eten. Hun systeem van SamSam gerechten (halve gerechten delend met partner) is erg leuk.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk gegeten, op Koningsdag zonder reservering met z'n 4en, in dit gezellige buurtrestaurant. Heel fijn dat ik niet 1 hoofdgerecht hoefde te kiezen omdat ze hier met de samsam formule werken :D Mooi opgemaakte bordjes en ondanks dat we allemaal iets anders hadden, tegelijkertijd uitgeserveerd. Natuurlijk was het druk op deze dag dus redelijk lang gewacht op het hoofdgerecht maar niet storend. Ook vanwege Koningsdag zat het restaurant goed vol dus was er redelijk wat geluid maar dit was voornamelijk gezellig! Fijne sfeer en ik kom hier zeker nog eens terug!
Marije M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Slechte bediening, erg lang wachten om te kunnen bestellen. Hebben meer dan de helft vd avond met een leeg glas gezeten.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Was weer overheerlijk. Hier gaan we vaker terugkomen top ???? Tafeltjes dicht op elkaar maar de sfeer is erg gemoedelijk. Beetje passen en meten en je hebt een topavond.
Regine N.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Lekkerste carpaccio die ik ken.
Eefje M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
HeerIijk gegeten! Door sam sam concept kun je zelf bepalen of je grote of kleine portie wilt. Handig!