West

Vleutenseweg 433 3532 HJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant West

Van buurtgenoot tot toerist...

Buiten de drukte van de stad vind je 'West', ook wel genoemd: de huiskamer van Utrecht. West is het Restaurant in Utrecht voor iedereen in de buurt die even wil afblazen na het werk en een tweede huiskamer zoekt. Je kunt hier terecht voor een goed verzorgd hapje en drankje lekker gemakkelijk maar wel van goede kwaliteit! Iedereen schijnt hier graag te komen: van jong tot oud, van buurtgenoot tot toerist...

Meer informatie over restaurant West

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant West

A T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Prima avond. Eten is erg goed en de keuze uit gerechten met een meer klassieke bereiding of meer Indisch is leuk. De akoestiek is wat minder goed. Je moet wat harder praten.
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Echt heerlijk gegeten. De kwaliteit van het eten was boven verwachting.
Y V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gezellig restaurant,, zou zomaar mijn stamrestaurant kunnen worden. Leuk concept met de keuze voor halve gerechten! Vriendelijle bediening, wat kleine tafeltjes.
Mar-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Verrassend lekker gegeten. De combinatie van 2 kleine voorgerechtjes en twee ( kleinere) hoofdgerechten vind ik een hele goede match. daarna een heel erg uitgebreid dessert aanbod met een kopje koffie. Attente en vriendelijke bediening en een redelijke prijs. Kortom een geslaagd uitje en voor herhaling vatbaar
irma M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
prima maar als het druk is luidruchtig maar het eten is heerlijk en de keuze uit halve porties is heel leuk!
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De bediening is een stuk vlotter (dat was een tijdje wat minder) geworden, groot pluspunt. Gezellig restaurant met lekker eten.
Ziza06 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk eten, leuke ambiance, aardige bediening. Wel lange wachttijden, dus even snel wat eten is er niet bij. Maar dat is niet erg als je lekker de tijd wilt nemen om te kletsen.
Leuk dat je sam-sam-gerechten kunt kiezen, en de Buurtgenotenactie is ook erg aardig.
Kraanwater serveren ze ook, dat kost €1 voor het goede doel. Top!
Margreet W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Leuk concept, lekker eten. Ook voor mensen met een voedselallergie een aanrader, wordt zorgvuldig rekening mee gehouden, zonder dat het een kwestie van weglaten is. Alleen jammer dat er geen koemelkeiwitvrij dessert mogelijk was.
Gwen L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het restaurant was erg druk, waardoor we (met reservering) alsnog dertig minuten moesten wachten voordat we eten konden bestellen. Verder was de bediening erg aardig en het eten heel lekker. Leuk concept om sam-sam te eten en classic en Lombok varianten te proberen.
Nadia M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was subliem! Erg goede prijs/kwaliteit verhouding en de bediening was super enthousiast. Dat is altijd leuk! Wij waren hier eten met de AH restaurant actie.
Marie José W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
ivm andere verplichtingen waren we aan tijd gebonden. door file te laat aangekomen. personeel heeft er alles aan gedaan dat we toch nog gezellig met gehele gezin konden eten!
leuk aanbod gerechten. zeker een gelegenheid om nog eens terug te komen!
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Met een AH-bon vanuit Utrecht-Oost in West gaan eten. Wel vaker geborreld en geluncht, maar nooit gedineerd.
Aanrader! Leuke kaart, lekker eten, gezellige sfeer en leuk personeel. Ik kom absoluut vaker.
Als ik nou toch iets moet verzinnen is het de keuze voor een flinke bos lelies. Staat prachtig, maar de geur is erg zwaar en doordringend. Ik had er zelf niet zo'n last van, maar mijn tafelgenoot kreeg er hoofdpijn van en was bang dat ze haar eten niet goed zou proeven.
Gelukkig was er achterin nog een tafeltje en daar konden we zonder problemen naar toe verhuizen. Maar misschien is een mooie bos met minder zwaar geurende bloemen handiger.

Verder niets dan lof!
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Het eten was lekker, maar we moesten er wel weer erg lang op wachten. Na 2 uur nog geen hoofdgerecht. Er bleek iets mis te zijn gegaan in de afstemming met de keuken. Ons hoofdgerecht moest nog gemaakt worden dus dat duurde vervolgens nog een kwartier... En toen ging er weer ets mis. We hadden alles van de Lombok-menukaart besteld maar ik kreeg vervolgens de classic-variant....Ik had minstens verwacht dat ze ons een gratis drankje zouden aanbieden, maar niets van dit alles.
Verder vind ik de ruimte veel te rumoerig. Echt herrie. En de tafels zijn piepklein. Het tafeltje voor twee (en soms drie) is ongeveer 40 cm diep. Je kunt dus niet eens je borden tegenover elkaar zetten. Je zit dus schuin tegenover elkaar.
Nel S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Kleine gerechten gegeten en de kleine tortilla met pulled pork was verrassend lekker! Erbij een IPA van de tap. Reuze gezellige avond aan ons kleine tafeltje.
Serena V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellige knusse sfeer. Met vriendelijke serveerster. Eten was heerlijk! Wij hadden de biefstuk van allebei de kanten geprobeerd. Echt een aanrader. Verder heel handig dat je kan kiezen uit een half of heel gerecht.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Super gezellig restaurant. Heerlijk gegeten. Leuk concept. Diner kan in 2 x 1/2 voorgerecht en 2 x 1/2 hoofdgerecht gegeten worden. Zo heb je dus voor een 3 gangenmenu van 25,50 ineens 5 gerechten. Het dessert is wel in 1 stuk. Erg leuk lekker.
Suzanne J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heel erg lekker gegeten maar ontzettend lang gewacht op alles. Wachten op het voor- of hoofgerecht vind ik nooit zo erg, maar de koffie was al zes keer op toen het dessert nog moest komen (en toen was de boel gezakt, dus zaten we inmiddels wel een beetje vol).
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Super lekker gegeten! Erg leuk de samsam gerechten. Bediening was vriendelijk en we werden snel geholpen, ondanks dat alle tafels bezet waren.
Cornelis S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wachttijd was te lang. Leuk concept met halve porties. Meeste eten was zeer lekker (bitterbal). Pompoensoep was erg zout en de sate beetje taai.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Top gehad! Heerlijk gegeten. Gekozen voor samsam menu. Dus 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en een dessert. ideaal want ik kan nooit kiezen. Veel kunnen proberen op deze manier! Loempia van eend was erg goed!