West

Vleutenseweg 433 3532 HJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant West

Van buurtgenoot tot toerist...

Buiten de drukte van de stad vind je 'West', ook wel genoemd: de huiskamer van Utrecht. West is het Restaurant in Utrecht voor iedereen in de buurt die even wil afblazen na het werk en een tweede huiskamer zoekt. Je kunt hier terecht voor een goed verzorgd hapje en drankje lekker gemakkelijk maar wel van goede kwaliteit! Iedereen schijnt hier graag te komen: van jong tot oud, van buurtgenoot tot toerist...

Meer informatie over restaurant West

Maandag t/m Zondag

hannie T.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Verrukkelijke vegetarische zuurkool!!!
G K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met de AH restaurant actie hier gegeten ( anders was ik er nog steeds voorbij gefietst ). Leuk en verrassend menu en de prijs kwaliteit verhouding is prima. Optie om halve porties te nemen waardoor je meer kunt proeven. Wij hebben een zeer snelle en erg vriendelijke service gehad. Absoluut een aanrader! Wij komen er iig nog terug.
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Bij West is het altijd gezellig. Aardig, attent personeel. En de ontvangst super. Wij voelen ons hier echt uit en thuis. Bovendien is het eten heerlijk!
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Was weer prima. Creatieve keuken, gezellig personeel, vlotte bediening dus gewoon erg leuk om daar te gaan eten. Alhowel het een buurtrestaurant is, is reserveren wel heel erg nodig.
Monique0404 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk genoten van het Sam/Sam concept dus 2 halve voor- en hoofdgerechten in totaal 4 gerechten met vele verrassende combinaties. Personeel vriendelijk en heel ongedwongen, een gezellige eetcafé, precies goed.
Voor een maandag avond was t erg druk dus moesten we iets langer wachten dan verwacht.
remcoijzer .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie bij restaurant West. Het menu is geweldig en het zou jammer zijn als daar maar één gerecht per gang van mag kiezen. Dus kun je bij West ook gewoon lekker sam-sam eten. 2 kleine voorgerechten, twee kleine hoofdgerechten en een dessert voor een kleine prijs. Want ook zonder de actie is het menu zeer betaalbaar en kwalitatief uistekend. Fijne sfeer, persoonlijke bediening. Tijdens ons etentje moesten wij wat langer wachten, maar dat werd keurig opgelost door de bediening. WIj komen zeker terug.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vriendelijke en snelle bediening. Voorgerecht wat minder van kwaliteit (eend was nogal taai; geitenkaas was erg sterk van smaak). Hoofdgerechten en dessert echter top.
JLvdM .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk eten! De desserts waren wel wat anders dan vermeld op de kaart. Amarenekersijs was vervangen door hazelnoot ijs. Wel handig om van tevoren te melden ivm mogelijke allergieën. In de crumble met rabarber zat geen rabarber.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Wat een fantastisch restaurant. De gerechten zijn net even anders, de smaak van het eten is geweldig. Ik had artisjok als voorgerecht, nog nooit op die manier gegeten, kabeljauw en kippendij als hoofdgerecht en ik heb voor t eerst van mijn leven geproefd hoe kip hoort te smaken, zelfs het nagerecht smaakte alsof er een engeltje over mijn tong ..... De combinaties van ingrediënten in de gerechten zijn verrassend en zeer smaakvol.
De bediening was zoals t naar mijn idee hoort te zijn, vrolijk, tijd voor n praatje ondanks dat t goed vol zat. Ik vond de sfeer erg prettig!
Voor mij een dikke 10!!
r D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
het restaurant was onverwacht zeer teleurstellend. te weinig bedienend personeel dus veel te lange wacht tijden.
het eten viel ook tegen te kleine porties en bij een van de gerechten bedorven ranzige rode kool.drankjes hebben we zelf maar aan de bar afgehaald.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
gezellig eetcafé, met gevarieerde kaart. Sam-sam gerechten mogelijk waardoor je veel kunt proeven en uitproberen. Vers bereidde gerechten, goed smaak en combinaties. Wij waren hier met de AH menu actie en hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening die erg hard aan het werk was, omdat extra bediening niet kon komen. Snelheid en vriendelijkheid bleef optimaal!
Nicolien V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hadden een reservering bij West via de ah restaurantactie. Toen we aankwamen was er niet direct een plekje. We mochten aan de bar wachten, net als een ander koppel, want er was "een tafel best een flink eind onderweg". 20 minuten later zaten we nog steeds aan de bar, zonder zelfs maar een drankje te kunnen hebben bestellen. En inmiddels begrepen we dat de tafel waar we naast zaten, na 30 minuten zitten ook nog niet eens een drankje had besteld. We hebben onze conclusie getrokken en zijn weggegaan.

Het was duidelijk dat er te weinig bediening was (1 persoon voor de hele tent), misschien door ziekte. Maar hoe kan het dat je dan zo veel voller zit dan je alleen aankan? En dat dan zelfs je reserveringen niet meer terecht kunnen? Dan had je toch veel eerder mensen moeten weigeren, hoe naar dat ook is? We zijn erg teleurgesteld in West, terwijl we er juist zo'n zin in hadden vooraf!
mensovw .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Leuke gevarieerde kaart met originele ingrediënten en combinaties! Meer dan een buurtcafe met lekker eten, een volwaardig restaurant!
Rai H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Het eten was heerlijk en we hebben verschillende gerechten sam sam geprobeerd. We bemerken bij West een stijgende lijn qua service en kwaliteit van eten in vergelijking met de afgelopen jaren. Er werd heel goed gereageerd op de drukte in het restaurant en dat er maar twee personeelsleden in de bediening aan het werk waren. Het duurde allemaal wat langer maar kregen uiteindelijk hiervoor excuses en het brood en de koffie/thee werd niet op de rekening gezet. Personeel ondanks de drukte heel vriendelijk en vrolijk. Absoluut de moeite waard en we gaan zeker weer vaker eten bij West.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Wat een heerlijk begin van het nieuwe jaar. We hebben hier gegeten met 4 personen en met de AH bonnen!
Het ontvangst was zeer vriendelijk, het eetgedeelte straalde gezelligheid uit. Het sam-sam menu is leuk, ik vond de gerechtjes fantasievol en lekker. Voldoende gegeten aan het eind van het 3 gangen menu. Een extra waardering voor de gastheer, vriendelijk en adequaat. Van harte aanbevolen!
L.M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Op alle punten meer dan formidabel!
Vriendelijke en vlotte bediening. Voortreffelijk eten. Tevens een royale selectie van speciale (Belgische) bieren.
Absolute aanrader!
joke.vk .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Cafe West.
De bediening was fantastisch en het eten zeer goed. We gaan zeker nogmaals naar Cafe West toe.
Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst aan al het personeel.
Josee S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gezellig (buurt)eetcafé met leuke formule in de keuze van het bestellen van kleine (halve) gerechtjes, twee voor en twee hoofd en een nagerecht voor schappelijk prijsje). Wel jammer dat de gerechten (2 voor en daarna 2 hoofd) tegelijk komen zodat je twee bordjes voor je hebt staan in plaats van dat je er bordje voor bordje met wat tijd ertussen van kunt genieten. Nu staat het tweede bordje beetje koud te worden en moet je dus sneller eten dan dat ik normaal zou doen. Gerechtjes zijn allen wel erg lekker en worden met smaak opgediend!
Ester69 B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
heerlijk gegeten, top keuken, leuke behulpzame bediening. de ah actie gaf geen apart menu, gewoon fijn van de kaart kunnen eten. helemaal goed: dit is een voorbeeld van een restaurant waar ik naar terug kom na met de ah actie daar gegeten te hebben: dat komt zelden voor!
Pauline P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gezellig eetcafe met verrassend goede en soms erg innovatieve gerechten. Service was soms wat langzaam, maar het was dan ook erg druk, en iedereen was wel erg vriendelijk en behulpzaam.