West

Vleutenseweg 433 3532 HJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant West

Van buurtgenoot tot toerist...

Buiten de drukte van de stad vind je 'West', ook wel genoemd: de huiskamer van Utrecht. West is het Restaurant in Utrecht voor iedereen in de buurt die even wil afblazen na het werk en een tweede huiskamer zoekt. Je kunt hier terecht voor een goed verzorgd hapje en drankje lekker gemakkelijk maar wel van goede kwaliteit! Iedereen schijnt hier graag te komen: van jong tot oud, van buurtgenoot tot toerist...

Meer informatie over restaurant West

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant West

Femke W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gastvrij restaurant. Heel prettig dat je 'halve' voor- en hoofdgerechten kunt bestellen. Alhoewel alle tafeltjes bezet waren was het toch mogelijk om zonder te schreeuwen een gesprek te voeren. Attente bediening.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Het was heerlijk en gezellig!!
Ook leuk dat ze omdat ze 15 jaar bestaan gerechten hebben in Lombok stijl. (Cafe West ligt in de wijk Lombok)
Sven G.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Gezellig restaurant waar je ook een drankje kan drinken. De tafel zijn niet al te breed, waardoor je als man goed op je knieën moet passen. De sam-sam gerechtjes die je kan bestellen geven de kans om veel te proeven en dat is wel aan te raden! Enthousiaste bediening die klaar staan.
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Sam Sam blijft toch echt een goed concept. Bij een kaart waar veel lekkere dingen op staan kan je er meerdere van kiezen. Ook de Classic en Lombok kaart met als onderscheid Indisch of klassiek bereid voorgerecht/ hoofdgerecht maakt dat je genoeg keus hebt! Oftewel: wij komen hier zeker snel weer!
Bethanny .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Krappe tafel, andere mensen zaten dicht op ons. Maar verder lekker eten voor een goede prijs met heerlijke speciaal biertjes.
nancy V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs, dankzij de ah restaurantactie. Koffie en thee zelfs gratis gekregen vanwege Facebookactie. Top!
Cassandra S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben op elke gang 45 min moeten wachten. Toen ik vroeg om een aanpassing aan een gerecht (allergie) werd gezegd dat het waarschijnlijk niet ging lukken omdat het "te druk" was (de zaak was ongeveer halfvol). Uiteindelijk niks meer gehoord en kreeg inderdaad het standaard gerecht. Mijn vriend kreeg het verkeerde hoofdgerecht, dit hebben we maar laten gaan omdat er duidelijk al stress aanwezig was bij het personeel. Toen we betaalden werd het bonnetje gefrustreerd in onze handen gedrukt omdat de dame in kwestie naar een collega toe moest rennen waarbij iets niet lukte. Jammer allemaal, want het eten is best lekker.
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Eten was matig. Ik at gado gado en het was eigenlijk.bami met saté saus. Jammer. Er was weinig personeel waardoor je lang moest wachten.
Jasmijn L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Leuke diverse kaart waar je ook samsam gerechtjes kunt kiezen. Bediening was vriendelijk maar nam de tijd ;-) Eten was prima!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij West! Leuke en gevarieerde gerechten op de kaart en een goede service door het personeel. Het duurde helaas wel wat lang. We hadden om 20.00 uur gereserveerd en zaten om 21.45 aan het hoofdgerecht.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We komen hier al jaren met veel plezier. Altijd lekker eten en gezellige sfeer., Gister echter meerdere fouten in onze bestelling (4 van de 8(!) samsam erechten verkeerd), lang moeten wachten en veel moeten vragen aan de bediening. Mogelijk was het toch net wat te druk voor de hoeveelheid bediening. Hopelijk de volgende keer beter!
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten was heel lekker. De bediening wat gehaast en de tafels aan de kleine kant of lekker knus natuurlijk, net hoe je het wil zien.
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De service was erg slecht.
We gingen zitten bij een tafel die nog vol stond met het servies van onze voorgangers. Toen wij na 10 minuten, bij het bestellen van ons drankje, vroegen of ze het wilde afruimen kregen wij als antwoord " dat kom ik doen als ik tijd heb".
Helaas was de service de hele avond bedroevend. Alles duurde erg lang en het personeel keek de hele avond erg chagrijnig.
Toch jammer van ons avondje uit
Maarten G.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Het eten was erg lekker en het restaurantje leuk ingericht.
Jammer dat vooral de bediening me de komende tijd gaat weerhouden daar nogmaals te komen.
Bij het helpen van de buren niet even rondkijken of er nog meer mensen zijn die geholpen willen worden en na het opnemen van het eten weglopen zonder te vragen of je nog wat wilt drinken.
Een vlotte hap werd het niet; bijna 3,5 uur voor drie gangen en twee drankjes.
Merith S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het eten was heerlijk en erg mooi opgediend. Ook wss het personeel erg vriendelijk en je kunt gezellig buiten dineren tot laat!
Bertus V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben heerlijk buiten in het ondergaande zonnetje gezeten. Eten is hier altijd goed verzorgd, naar mate de avond vorderde duurde het naar onze zin wat lang met de bediening.

De nieuwe menukaart is wat ons betreft geen succes: er zijn nu van zowel hoofd- als voorgerecht nog maar 7 keuzes, wel in twee uitvoeringen (Lombok en klassiek) maar toch hetzelfde. De verrassing van de gerechten van de vorige kaart misten we nu.
zeijlemaker .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima eten voor de prijs in een heel gezellig restaurant. De kaart is beperkt, maar biedt voldoende keuze met de traditionele en Indonesische variant. Aanrader.
Lemzo .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De samsam porties waren wel een beetje klein, de volgende keer gewoon het volle menu voor mij en met de AH actie is het volle menu ook goedkoper.
Toos B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het is lekker eten, je moet de bediening wel steeds roepen anders komen ze niet.
sam sam is leuk kleinere porties en steeds 2 gerechtjes goed idee.
Tobias L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten, moest alleen een uur op de tafel wachten. Er kwam niemand aan de tafel om drinken op te nemen en met het afrekenen waren ze ook niet zo vriendelijk. Er was te weinig bediening en dat was zonde.