West

Vleutenseweg 433 3532 HJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant West

Van buurtgenoot tot toerist...

Buiten de drukte van de stad vind je 'West', ook wel genoemd: de huiskamer van Utrecht. West is het Restaurant in Utrecht voor iedereen in de buurt die even wil afblazen na het werk en een tweede huiskamer zoekt. Je kunt hier terecht voor een goed verzorgd hapje en drankje lekker gemakkelijk maar wel van goede kwaliteit! Iedereen schijnt hier graag te komen: van jong tot oud, van buurtgenoot tot toerist...

Meer informatie over restaurant West

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant West

bourgondika .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijk en hulpvaardig personeel die wisten waar ze het over hadden. Dat zie je niet vaak. Alle gangen waren even smakelijk. Was er lange tijd niet geweest, maar zal deze weer plek vaker bezoeken.
Evelien E.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Gezellig restaurant, leuke, vlotte en goede bediening. Erg lekker eten.
Jasper S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Voor een eetcafe waren de gerechten kwalitatief goed en zeer smakelijk. Beter dan verwacht. Vriendelijke bediening en gunstig geprijsd.
Serena V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het eten was weer super lekker en zeer gastvrije bediening. Zeer tevreden !
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening, leuk dat je 'halve' gerechtjes kan bestellen. Echt een aanrader!!
Marlissa E.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegeten en de porties zijn zelfs voor de kleine portie best groot. Dus met volle buik weggegaan.
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk relaxed gegeten, goede porties, lekker zonnetje en goede/leuke bediening.
Ansje V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
We waren met groep van 9, heerlijk en gezellig gegeten aan lange tafel. Aanrader ook als je met een grotere groep bent. Niet te lang wachten, keuze uit halve en hele gerechten waardoor je meer kunt kiezen.
Marijn W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Al vaak gegeten bij West en altijd prima. Nu viel het ietwat tegen. Minder vegetarische of viskeuzes. Kaasfondue was qua textuur en smaak wat minder. Garnituur wel erg matig. Eendenborst niet erg bijzonder en maar 3 kleine krieltjes. Verder prima sfeer. We kijken uit naar de volgende kaart.
Yoni N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, ontzettend gezellige avond gehad, aandacht van de bediening hoog op of je nog drinken wilt en of het eten lekker is en mooie nieuwe invulling van de tafels aan het raam. Kortom, West ik hou van jullie ;).
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten in West.
Monica H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
informeel, prima eten! geschikt voor kleine en wat groter gezelschappen. goede prijs kwaliteitsverhouding.
Misschien voor grotere ( groter dan 4) gezelschappen een ruimte wat afscheiden, wat luiddruchtig
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk gegeten, bediening was ook prima.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Goed voor eet cafe omgeving

Heeft schijnbaar nieuwe eigenaar en misschien ook wel kok. Het is veel beter geworden. Goed eten, snelle service en erg vriendelijk. Eigenaar gaf ons zelfs ander tafeltje dan was bedacht in verband met mijn lengte! Er werd goed rekening gehouden met allergie info die we gaven.

We blijven hier komen

Erik
Roelf V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Er staan Lekkere gerechten op de kaart. De Sam sam formule bevalt ons goed! Er heerst een gezellige sfeer. De bediening is erg vriendelijk en klantgericht.
Vanezz K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. En het Sam Sam menu is perfect als je moeite hebt met kiezen! Prijs kwaliteit zijn prima in verhouding.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Leuk dat je veel kunt proeven door de halve gerechtjes. Gezellige informele sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar :-)
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Verschillende soorten bier op de menukaart hebben staan en die dan niet hebben. Dat vind ik ronduit slecht. Op basis daarvan bepaal ik mede waar ik ga eten.
Sophieke B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Heerlijk eten en onwijs lief personeel. Ik kom hier vaak en de prijs/kwaliteitsverhouding klopt hier gewoon! Ik kom zeker weer terug.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Nieuw personeelslid zorgt voor een veel betere service dan ik ooit heb meegemaakt! Keep it up!

Goed eten voor een prima prijs.