West

Vleutenseweg 433 3532 HJ Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant West

Van buurtgenoot tot toerist...

Buiten de drukte van de stad vind je 'West', ook wel genoemd: de huiskamer van Utrecht. West is het Restaurant in Utrecht voor iedereen in de buurt die even wil afblazen na het werk en een tweede huiskamer zoekt. Je kunt hier terecht voor een goed verzorgd hapje en drankje lekker gemakkelijk maar wel van goede kwaliteit! Iedereen schijnt hier graag te komen: van jong tot oud, van buurtgenoot tot toerist...

Meer informatie over restaurant West

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant West

Marina O.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Onverwachts heerlijk gegeten.Zeer vriendelijke bediening.
Ank N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Gezellig ongedwongen sfeer
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Lekker gegeten op het terras. We maakten gebruik van de AH-actie en kozen 2 x halve voorgerechten (civiche witvis, rib eye, geitenkaas) en volledig of 2 x half hoofdgerecht (parelhoen, saté rund).
Lies K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het terras. Vriendelijke bediening.
Jack K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
dinsdagavond hier gegeten.
biezonder vriendelijk ontvangen.
goede uitleg over de kaart en het halve-portie-systeem.
zeer smakelijke opgemaakte borden en als vanzelfsprekendheid: heerlijke frites mét mayo.
verrassend gevarieerd grand-dessert op plank.
beter, verzorgder en vriendelijker dan voorheen.
jack
frans.sobrinodolic .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
De ontvangst was vriendelijk en de service goed. Qua eten vielen de salade's wat tegen, koffie en gebak was daarentegen goed
Gerart W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Lekker eten en een ontzettend leuke dame in de bediening. De tafel die de dame voor ons had stond in de zon, terwijl we liever in de schaduw wouden zitten. Dit was totaal geen probleem en we kregen een fijn tafeltje in de schaduw. Na dat ze ons de menu kaarten gaf, het 'SamSam' concept uitlegde, vroeg ze ons wat we wouden drinken. Wij twijfelden over wat we wouden drinken. Nadat de dame vroeg of we enig idee hadden wat we wouden eten, gaf ze hier feilloos haar expertise over; welke wijn voor mijn vrouw waar mooi bij was en welke bieren mooi bij mijn gerechten pasten (Lekkere volle wijn bij de eendenborst en een fris witbiertje bij de roodbaars). We hebben genoten van het eten en de dame in de bediening, die bescheiden op onze complimenten op haar manier van werken reageerde 'werken bij West is voor mij ook een feestje'. Deze dame past bij het interieur maar hoort eigenlijk thuis in een sterrenzaak!!! De chefs in de keuken hebben duidelijk liefde voor hun vak. Top aanrader! Enige aandachtspuntje is het interieur wat wel een opfrissertje kan gebruiken
Dimitris G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Share and dinning restaurant waarbij je halve potties kan bestellen,gezellige huiskamer gevoel,zeer vriendelijke bediening
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Voor een rustige maandagavond hebben we erg lang moeten wachten. Zo hebben we een uur na het voorgerecht moeten wachten op het hoofdgerecht, en een dik half uur op ons dessert. Volgens de eigenaar kwam dit voornamelijk door de nieuwe medewerkers, en dat het bonnetje voor onze tafel naar achter geschoven was. Eten is wel erg goed, leuk, levendig restaurant. Alleen de wachttijd was dus een verbeterpuntje...
Dominique D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Hele fijne en leuke sfeer. Muziek is fijn aanwezig op de achtergrond. Lekker eten en leuk dat je sam-sam gerechten kan doen, voor een gunstige prijs!
Bourgondika .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijk en hulpvaardig personeel die wisten waar ze het over hadden. Dat zie je niet vaak. Alle gangen waren even smakelijk. Was er lange tijd niet geweest, maar zal deze weer plek vaker bezoeken.
Evelien E.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Gezellig restaurant, leuke, vlotte en goede bediening. Erg lekker eten.
Jasper S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Voor een eetcafe waren de gerechten kwalitatief goed en zeer smakelijk. Beter dan verwacht. Vriendelijke bediening en gunstig geprijsd.
Serena V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het eten was weer super lekker en zeer gastvrije bediening. Zeer tevreden !
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening, leuk dat je 'halve' gerechtjes kan bestellen. Echt een aanrader!!
Marlissa E.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegeten en de porties zijn zelfs voor de kleine portie best groot. Dus met volle buik weggegaan.
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk relaxed gegeten, goede porties, lekker zonnetje en goede/leuke bediening.
Ansje V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
We waren met groep van 9, heerlijk en gezellig gegeten aan lange tafel. Aanrader ook als je met een grotere groep bent. Niet te lang wachten, keuze uit halve en hele gerechten waardoor je meer kunt kiezen.
Marijn W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Al vaak gegeten bij West en altijd prima. Nu viel het ietwat tegen. Minder vegetarische of viskeuzes. Kaasfondue was qua textuur en smaak wat minder. Garnituur wel erg matig. Eendenborst niet erg bijzonder en maar 3 kleine krieltjes. Verder prima sfeer. We kijken uit naar de volgende kaart.
Yoni N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, ontzettend gezellige avond gehad, aandacht van de bediening hoog op of je nog drinken wilt en of het eten lekker is en mooie nieuwe invulling van de tafels aan het raam. Kortom, West ik hou van jullie ;).