West

Vleutenseweg 433 3532 HJ Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant West

Van buurtgenoot tot toerist...

Buiten de drukte van de stad vind je 'West', ook wel genoemd: de huiskamer van Utrecht. West is het Restaurant in Utrecht voor iedereen in de buurt die even wil afblazen na het werk en een tweede huiskamer zoekt. Je kunt hier terecht voor een goed verzorgd hapje en drankje lekker gemakkelijk maar wel van goede kwaliteit! Iedereen schijnt hier graag te komen: van jong tot oud, van buurtgenoot tot toerist...

Meer informatie over restaurant West

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant West

Inez K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Leuk concept, halve maaltijden kun je bestellen zodat je 2 voor en 2 hoofdgerechten kunt proeven
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Fijne plek en lekkere gerechten. Halve
gerechten vonden wij heel verrassend. Meer keuzemogelijkheden en kans te proeven.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Doordat we met een groep van 10 waren konden we de gerechten niet samsam bestellen, maar dat wisten we van te voren. We mochten wel gewoon van de hele kaart kiezen.
De gerechten waren eigenlijk allemaal heel erg lekker. Er was niks wat ons tegenviel.
Sarah M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heel lekker gegeten. En vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
S.gosink G.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Je kunt gewoon van de kaart kiezen dus keuze genoeg. Vriendelijk personeel ook!
Elisanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Heerlijk tentje! Eten is altijd goddelijk, en de prijs is ook laag :) Vriendelijk personeel en gezellige ambiance. Ik ga hier graag heen
Kim Z.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Gezellig buurtcafé met eten dat net iets beter en meer bijzonder is dan het standaard eetcafémenu, met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Relaxte sfeer. We hebben gegeten met de AH restaurantactie: dan mag je gewoon alles van de kaart kiezen en krijg je de goedkoopste gerechten gratis. Een aanrader als je onder genot van lekker eten en drinken wil bijpraten met een vriend(in)!
Lissy H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Zondag heerlijk op het terras gegeten met de ah actie!vooraf heerlijke sam sam portie's en als hoofd een hele portie parelhoen heerlijk besteld na een tip van de ober mijn vriend had de diamant haasjes waarvan er eentje over de medium rare was de pastinaak erbij was erg lekker.de brownie was lekker.de creme brulee heerlijk alleen er zat een bolletje ijs op
gelukkig was ik optijd met het erafhalen zodat het suikerlaagje nog krokant was!het ijs op zich was lekker maar had de creme brule helemaal kunnen verpesten.vriendelijke en attente bediening en door de ah actie en korting van 2000 punten konden we wat meer wijn drinken en espresso met congnac na!het minpuntje was dat de wijn op de rekening een hogere prijs had dan op de drankkaart en dat ik dat opmerkte
de daarvoor erg vriendelijke serveerster me zei dat dat nog de oude drank kaarten waren die op de tafels lagen.sorry hoor maar dit is een rede om niet meer terug te komen.was een heerlijke avond krijg je zon domper als antwoord.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellig. Ongedwongen. Verrassende gerechtjes. En..Alles van de kaart kunnen kiezen met ah actie!
Top
Dominique D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Weer eens heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, lekkere achtergrond muziekjes en goede sfeer. Een dessert was verkeerd doorgegeven maar dat werd ook binnen enkele minuten opgelost.
Nadine S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Het eten was goed en goede lunchdeal die ze hebben! Echter waren ze net met een nieuwe kok begonnen en stond er ook iemand nieuw in de bediening waardoor het soms wat langer duurde of er fouten gemaakt werden. Desondanks fijne sfeer en een aanrader!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heel leuk, gezellig restaurantje met heerlijk eten! Samsam concept is echt top!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk restaurant met levendige en zeer prettige sfeer. Het concept met halve gerechten is perfect. Bediening is vriendelijk. Komen zeker een keer terug.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het eten was erg lekker en de bediening vlot en aardig. Ook op het verzoek alles tijdig af te ronden in verband met ons theaterbezoek werd adequaat gehandeld. Nogmaals bedankt
Margreet G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Lekker gegeten goede bediening komen zeker nog eens terug.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Het eten was heerlijk.Wat ons stoorde was de lange wachttijd.Dat begon al met de drankjes opnemen. Het duurde al even voordat er werd opgenomen.Vervolgens was de bestelling niet compleet...briefje kwijt.
Het wachten op voorgerecht,hoofdgerecht en dessert duurde onnodig lang en niet alleen bij ons. Dat wachten was eigenlijk het enige echte minpunt. Meer personeel ? Overigens was de bediening wel aardig. Ter illustratie: wij kwamen om 18.00 en gingen om 22.15 weg.
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Niets mis weg en zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer (bus 28)
Kimberley V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Leuk concept, vriendelijke bediening, gezellige sfeer en lekker eten.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Prima eten, leuk concept met halve gerechten en vriendelijke bediening
Sjoerd Z.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
goede kwaliteit eten. gezellige drukte.
wachttijd was te lang.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx