West

Vleutenseweg 433 3532 HJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant West

Van buurtgenoot tot toerist...

Buiten de drukte van de stad vind je 'West', ook wel genoemd: de huiskamer van Utrecht. West is het Restaurant in Utrecht voor iedereen in de buurt die even wil afblazen na het werk en een tweede huiskamer zoekt. Je kunt hier terecht voor een goed verzorgd hapje en drankje lekker gemakkelijk maar wel van goede kwaliteit! Iedereen schijnt hier graag te komen: van jong tot oud, van buurtgenoot tot toerist...

Meer informatie over restaurant West

Maandag t/m Zondag

Manon K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk samsam menu!!
josien11 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Vond het erg tegenvallen. De bediening was erg traag, we merkten dat ze t druk hadden. De kaart op de website bestaat niet meer - dus ze boden hele andere gerechten aan. En over het eten:
Friet was geen friet maar keiharde aardappelwedges, kaasfondue was een soort kaassaus. Etc..
Ziza06 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Lekker eten, leuk dat er een SamSam kaart is, waardoor je meerdere gerechten kunt proeven, of bijv. maar een half voorgerechtje kun nemen. Ook leuk ingericht en aardige bediening. Kortom: aanrader!
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Eten prima (zoals gewoonlijk), wel lang wachten op je eten (zoals gewoonlijk) :-)
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Heel gezellig, sfeervol restaurant. Leuke gerechten en gaaf dat ze een sam-sam concept hebben. Bediening is prima, absoluut een aanrader om hier eens iets te gaan eten en/of drinken!
Dymph K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Afgelopen zondag heb ik hier lekker gegeten met vriendinnen. De vegetarische hoofdgerechten en het sweet for 2 dessert (op de zure rabarber na) waren erg lekker. Het voorgerecht met geitenkaas was goed, de rode kool met paddestoelen en sojasaus was erg zout helaas. Het is leuk dat je ook halve gerechten kunt bestellen, waardoor je veel verschillende smaken kunt ervaren. Het bijbestellen van een salade is aan te raden als je een vleesgerecht besteld, hier zit weinig groente bij. Bestel ook een karaf water, deze kost maar 1 euro en dit gaat naar het goede doel. De bediening is aardig en attent.
joke.vk .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het was weer goed vertoeven bij West, heerlijk gegeten. Het was wel erg druk en daar het een kleine gelegenheid is erg rumoerig.
Benthe V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bediening vriendelijk. Het eten viel echter tegen. De porties zijn klein. De hertenstoof bestond bijvoorbeeld uit twee stukjes vlees en er zaten geen bijgerechten bij. Bij saté zit wel friet, maar dit is een hele kleine portie. Het vlees was daarnaast ook behoorlijk rauw. De biefstuk was niet echt gekruid. De sfeer was fijn, maar omdat we met trek vertrokken zullen we hier niet zo snel weer gaan eten.
pandree .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wederom uitstekend gegeten met de ah-actie. Saté en kabeljauw waren mooi bereid. Sfeer en bediening waren top. Het dessert "sweet for two" maakte het avondje helemaal af.
Marlin V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Fijne tent! Er hangt een goede sfeer en de bediening is heel gastvrij. Het menu aanpassen vanwege een speciaal dieet was geen probleem. Door middel van goed overleg gekeken wat er wel mogelijk was en zo heel lekker gegeten. Wij komen zeker nog eens terug!
ElineUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De timing van de gerechten was perfect, het eten smaakte goed en er hing een huiselijke, gezellige sfeer in restaurant West. Een erg fijne plek om na een lange werkdag te onstpannen. Pluspunt: de euro die je betaalt voor een karaf water gaat naar een goed doel!
MREV .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hebben erg gezellig gegeten met een groepje vrienden met de AH-IENS actie. De bediening was zeer vriendelijk en efficiënt. We konden gewoon van de kaart kiezen wat fijn was, de gerechten kwamen voor ons allen gelijktijdig. En prijs-kwaliteit was goed, zo ga je wat vaker leuk uit eten, voor een leuk bedrag en ook nog lekker. Fijne avond, dankjewel!
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Hebben lekker gegeten met de AH actie. Sam-sam gerechten zijn niet erg groot, maar heb je toch echt genoeg aan! Moesten lang wachten op voorgerecht (was even mis gegaan), maar werd goed gemaakt met een gratis drankje. Gezellige gastheer ook.
Bebe V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
West een gemoedelijk restaurant met een café-achtige ambiance. De gastheer is erg hartelijk en geeft je het gevoel bij een vriend op bezoek te zijn. Het leuke is dat je per gang niet alleen 1 gerecht kunt bestellen maar ook kunt kiezen voor twee halve gerechten. Dus dat betekent is veel verschillende lekkere smaakjes proeven. De patatten zijn heerlijk, de gerechten allemaal even lekker. Enige minpunt: ik raad aan om altijd een salade erbij te bestellen, want er zit nauwelijks groente bij de gerechten.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Aanrader
hannie T.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Verrukkelijke vegetarische zuurkool!!!
G K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met de AH restaurant actie hier gegeten ( anders was ik er nog steeds voorbij gefietst ). Leuk en verrassend menu en de prijs kwaliteit verhouding is prima. Optie om halve porties te nemen waardoor je meer kunt proeven. Wij hebben een zeer snelle en erg vriendelijke service gehad. Absoluut een aanrader! Wij komen er iig nog terug.
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Bij West is het altijd gezellig. Aardig, attent personeel. En de ontvangst super. Wij voelen ons hier echt uit en thuis. Bovendien is het eten heerlijk!
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Was weer prima. Creatieve keuken, gezellig personeel, vlotte bediening dus gewoon erg leuk om daar te gaan eten. Alhowel het een buurtrestaurant is, is reserveren wel heel erg nodig.
Monique0404 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk genoten van het Sam/Sam concept dus 2 halve voor- en hoofdgerechten in totaal 4 gerechten met vele verrassende combinaties. Personeel vriendelijk en heel ongedwongen, een gezellige eetcafé, precies goed.
Voor een maandag avond was t erg druk dus moesten we iets langer wachten dan verwacht.