West

Vleutenseweg 433 3532 HJ Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant West

Van buurtgenoot tot toerist...

Buiten de drukte van de stad vind je 'West', ook wel genoemd: de huiskamer van Utrecht. West is het Restaurant in Utrecht voor iedereen in de buurt die even wil afblazen na het werk en een tweede huiskamer zoekt. Je kunt hier terecht voor een goed verzorgd hapje en drankje lekker gemakkelijk maar wel van goede kwaliteit! Iedereen schijnt hier graag te komen: van jong tot oud, van buurtgenoot tot toerist...

Meer informatie over restaurant West

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant West

Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Vandaag heerlijk gegeten bij West.
Vriendelijke bediening.
Aanrader om terug te komen.
Willem V.
Judith B.
Anky A.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Gezellige sfeer. Concept halve porties vonden wij erg leuk en wij vonden alles ook zeer smakelijk. Aanrader!
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij West. Bedankt en graag tot ziens!
Hester H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Al vaker bij West gegeten, leuk restaurant. Meestal is de wachttijd lang, dus daar houden we rekening mee. Deze avond aangegeven dat we op tijd weg moesten, en daar werd supergoed rekening mee gehouden! Serveerster hield de tijd in de gaten en vroeg de keuken op te schieten met ons hoofdgerecht. Hierdoor zelf geen moment gehaast gevoeld en heerlijk van het lekkere eten kunnen genieten.
Adriaan D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker gegeten. Prima bediening.
Aardig en gastvrij. Halve gerechtjes is leuke geste. Dan probeer je ook iets anders. Krappe tafels.
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Hartelijke bediening, heerlijk eten, veel keuze, lekkere biertjes en gezellige entourage.
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk gegeten, goed geadviseerd en heel vriendelijk personeel.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Mijn vader en ik hebben echt heel erg lekker gegeten bij West! We werden ook erg goed, snel, vriendelijk en grappig geholpen/bediend (hoe je t ook wil noemen). We werden er erg blij van!
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Met een vriendin heb ik hier voor de tweede keer heerlijk gegeten. Ik heb deze keer gekozen voor hele gerechten ipv 2x halve. Ik had de overheerlijke carpaccio vooraf, daarna de ontzettend lekkere parelhoen en omdat ik niet kon kiezen had ik twee waanzinnig smakelijke desserts: de oreo cheesecake en de perfecte crème brulee. De sfeer in het restaurant is gezellig en de mensen in de bediening zijn vriendelijk en alert. Wij komen snel weer terug!
Elena H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het personeel hield goed rekening met allergieën en was heel vriendelijk. Ze maakte zelfs een apart geschikt toetje voor ons, die ook nog super lekker was.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijke kleine gerechten met veel gevoel voor vers en leuke service
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Fijne dat je halve gerechten kan bestellen. We hebben gesmuld van de pasta met truffel maar ook de vlees gerechten waren erg lekker. Als toetje een plankje met allemaal lekkere nagerechten. Je hebt geen overvol gevoel na het eten, de verhoudingen zijn goed. Het enige nadeel is de wat krappe tafeltjes en bij een vol restaurant hadden wij soms moeite om elkaar te verstaan.
Willie V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Leuke kaart en gezellige sfeer.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
AH a la carte. Uitstekende ambiance, goede speciaalbierselectie (ma/Di flesbier €3!) en goede gerechten. Vriendelijk personeel. Goed restaurant & zeker ook geschikt voor avondje drinken of daten. Gewoon doen.
Audrey S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Gaan graag naar West voor een hapje. Leuke actie op maandag en dinsdag: alle bieren op fles 3,-. Daardoor bleven we langer tafelen. Eten was van iets minder kwaliteit dan normaal (vrijwel geen satesaus bij de saté, iets droge vis en lauwe vissoep). Desondanks komen we snel weer, aangezien het 9/10 keer wel goed is.
Dennie G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Heerlijk gegeten met de AH Restaurantactie. Goede gerechtjes. Leuk Samsam principe voor het voor- en hoofdgerecht. Hele aardige bediening. Ook was de temperatuur in het restaurant aangenaam.
Reco W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Best een leuk restaurant, maar de kaart mag best frequenter veranderen. De keuze voor 2 halve gerechten is een leuk idee.