West

Vleutenseweg 433 3532 HJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant West

Van buurtgenoot tot toerist...

Buiten de drukte van de stad vind je 'West', ook wel genoemd: de huiskamer van Utrecht. West is het Restaurant in Utrecht voor iedereen in de buurt die even wil afblazen na het werk en een tweede huiskamer zoekt. Je kunt hier terecht voor een goed verzorgd hapje en drankje lekker gemakkelijk maar wel van goede kwaliteit! Iedereen schijnt hier graag te komen: van jong tot oud, van buurtgenoot tot toerist...

Meer informatie over restaurant West

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant West

Vanezz K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. En het Sam Sam menu is perfect als je moeite hebt met kiezen! Prijs kwaliteit zijn prima in verhouding.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Leuk dat je veel kunt proeven door de halve gerechtjes. Gezellige informele sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar :-)
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Verschillende soorten bier op de menukaart hebben staan en die dan niet hebben. Dat vind ik ronduit slecht. Op basis daarvan bepaal ik mede waar ik ga eten.
Sophieke B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Heerlijk eten en onwijs lief personeel. Ik kom hier vaak en de prijs/kwaliteitsverhouding klopt hier gewoon! Ik kom zeker weer terug.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Nieuw personeelslid zorgt voor een veel betere service dan ik ooit heb meegemaakt! Keep it up!

Goed eten voor een prima prijs.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Afgelopen zondag met een paar vrienden langs geweest om te gaan lunchen. Dit was in ieder geval de bedoeling, maar toen we aan tafel zaten kregen we van de uiterst vriendelijke (echt een topper!) serveerster te horen dat er een iets in de keuken aan de hand was en er nog geen eten geserveerd kon worden. Dit was rond 11.45u
In de tussentijd maar lekker wat gedronken. Leuk restaurant en zoals ik al zei een erg leuke, spontane en vriendelijke serveerster die op de goede momenten aan tafel kwam. Uiteindelijk rond 12.45u toch lunch kunnen bestellen. Het wachten op het eten na het bestellen viel gelukkig mee, helaas was de kwaliteit van het eten wat minder.

Ik zou dit restaurant dan eigenlijk ook alleen aanraden voor een drankje. Wellicht is het eten tijdens diner beter of stond er deze zondag gewoon een mindere kok, maar ik zou het niet zo gauw meer proberen om te eten. Kwalitatief kan je ergens anders beter krijgen.
bpterlouw .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
West is een prettig informeel restaurant waar je voor een goede prijs lekker kunt eten. Over het algemeen is er niets aan te merken op het eten en meestal is de bediening zeer vriendelijk.
rosanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Met mijn vriend al meerdere malen hier gegeten. Een aantal keer via Social Deal, maar ook gewoon via reservering bij het restaurant. Dit maakte voor de service niks uit. Telkens vriendelijk gehoplen. Alle keren prima gegeten en snelle service. Vooral het meisje met Mexicaanse (?) uitstraling werkt gigantisch hard en blijft altijd vriendelijk. Chapeau! Ook de kok loopt soms een rondje door het restaurant of brengt de gerechten aan tafel. Dit vinden wij altijd erg leuk en gezellig. Wij komen nog wel eens!
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart! Superlekker en de service was top. Als buurtgenoten eten we hier wel vaker en het restaurant is zeker verbeterd in de afgelopen tijd, chapeau!
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten met mijn dochter.Leuk dat je met halve porties 2 hele lekkere gerechten kan kiezen ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Gezellige sfeer, leuke inrichting en vriendelijk personeel!................................................................
Xander N.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Ging wat mis met de bestelling van een gerecht, maar dat werd prima opgelost. Wat wel vreemd was- de halve gerechten konden niet besteld worden omdat wij met zes personen waren. Als argument werd gegeven dat het niet mogelijk was bij een groep in verband met het aantal borden. Dat werd meegedeeld na het bekijken van de kaart.
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
De ontvangst was nogal rommelig en niet echt welkom, maar het eten was weer goed en het tempo precies goed. De prijzen zijn ook redelijk en ik ben fan van het samsam concept.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Reservering via Iens was niet helemaal goed doorgekomen. Toch ter plekke goed opgelost en lekker en op tijd gegegeten.
Het leuke zijn de deelgerechtjes die je kunt bestellen en hierdoor meerdere gerechten kunt proeven.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wij hebben hier gister erg lekker gegeten. Er hing een gezellige sfeer en de ruimte was leuk aangekleed. Door de keuze voor halve gerechten konden we veel gerechtjes proeven. Alles was erg lekker van smaak en goed bereid. De bediening was ook erg vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug!
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Service was uitstekend, we kwamen op de gereserveerde tijd binnen, maar ons tafeltje was nog niet klaar, dus kregen we een drankje van de zaak aan de bar tijdens het wachten. Eten was heerlijk, wijn is goed en niet duur. Super leuk concept dat je halve gerechtjes kan bestellen, voor als je niet kunt kiezen. Heerlijk huiskamersfeertje. Wij gaan hier nog veel vaker terugkomen!
vera W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Een leuk tentje, leuk ingericht, gezellig. Het eten is erg lekker en niet duur. De bediening is vriendelijk. Ik kom hier eens per jaar en het bevalt steeds goed. Af en toe staan er nieuwe gerechten op de kaart.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het was druk en dat was te merken aan het personeel. Gerechten waren niet beschikbaar omdat het nog niet klaar was of al op. We hebben kaasfondue voor de kinderen besteld. Dit was gemaakt met sterke kazen, waaronder blauwschimmelkaas. Was fijn geweest als dat gezegd was tijdens het bestellen. De kinderen hebben het dus niet gegeten. We wilden een ander toetje dan van de kaart voor onze jongste dochter (gewoon een paar bolletjes ijs in een schaaltje). Het was druk in de keuken dus wist men niet of dat mogelijk was. Terwijl een kindertoetje klaarmaken veel minder werk is dan een 'volwassen'toetje. Niet echt klantvriendelijk. We zijn hier al veel vaker geweest, maar voorlopig was dit de laatste keer.
Kenny O.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Eten lekker en leuk concept, snelheid, bekwaamheid en vriendelijkheid (service) van het personeel en de keuken is verbeterd sinds een aantal maanden.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
De tafels zijn wat klein en staan erg dicht op elkaar dus dit was een minpunt. Eten was erg goed, concept van de halve maaltijden is ook erg leuk. Bediening was aardig