West

Vleutenseweg 433 3532 HJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant West

Van buurtgenoot tot toerist...

Buiten de drukte van de stad vind je 'West', ook wel genoemd: de huiskamer van Utrecht. West is het Restaurant in Utrecht voor iedereen in de buurt die even wil afblazen na het werk en een tweede huiskamer zoekt. Je kunt hier terecht voor een goed verzorgd hapje en drankje lekker gemakkelijk maar wel van goede kwaliteit! Iedereen schijnt hier graag te komen: van jong tot oud, van buurtgenoot tot toerist...

Meer informatie over restaurant West

Maandag t/m Zondag

Marije M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Was weer overheerlijk. Hier gaan we vaker terugkomen top ???? Tafeltjes dicht op elkaar maar de sfeer is erg gemoedelijk. Beetje passen en meten en je hebt een topavond.
Regine N.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Lekkerste carpaccio die ik ken.
Eefje M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
HeerIijk gegeten! Door sam sam concept kun je zelf bepalen of je grote of kleine portie wilt. Handig!
Bart Jan W.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Genoten in de avondzon van "Sam Sam" gerechtjes, aanrader voor iedereen die wil variëren! Bediening zeer attent en wist ons goed te adviseren.
René M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Samen met collega's op het buitenterras lekker 'gesam-samd'. Zeker voor herhaling vatbaar.
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Lekker gegeten, dat is al jaren zo. Het Sam Sam concept geeft je de kans om veel dingen te proeven. Deze keer zijn we ook goed en vriendelijk bediend. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt bij West, maar de huidige bediening is echt goed!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Een leuk restaurant, prima service en bediening. De gerechten zijn lekker en de prijs is aangenaam.
Fijn dat de locatie buiten het centrum van Utrecht ligt, goed parkeren.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Ik moet glutenvrij eten en had dat van tevoren aangegeven. Helaas was er niet heel veel mogelijk. Weinig keuze en geen brood, patat of aardappeltjes. Ik had dus alleen een stukje vlees, zonder saus (na vragen kreeg ik er wat truffelmayonaise bij). Het was lekker maar wel een beetje weinig. Als dessert helaas ook geen keuze, alleen rood fruit, en daar houd ik niet zo van. We waren met een groep, hebben er gezellig gezeten en het eten was best lekker, maar volgende keer gaan we toch ergens naartoe waar ik meer keuze heb. Gemiste kans voor het restaurant dus, want als er in een groep iemand zit die glutenvrij moet eten bepaalt diegene meestal waar de groep gaat eten.
Hortense O.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Kom er zelf erg graag.
Vaste plek.
Iedereen die ik meeneem is net zo enthousiast als ik.
Kenny O.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vaak goed, leuk concept lekker eten. Vandaag door onderbezetting matige service en hoofdgerechten erg summier. Erg jammer, zeker ook omdat er geen compensatie en nauwelijks excuses worden aangeboden. Jammer.
Renee W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prima eten. Helaas was het zo druk dat we elkaar aan tafel amper konden verstaan.
patom V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Gisteren uitstekend gegeten bij West. De formule met halve porties is aantrekkelijk voor kleine eters die toch graag een driegangen menu willen. De kaart is beperkt, maar veel gerechten zijn origineel qua garnering.
Ook positief is dat er een redelijke keuze aan flessen wijn tussen de 16 en 20 euro is.
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk samsam menu!!
josien11 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Vond het erg tegenvallen. De bediening was erg traag, we merkten dat ze t druk hadden. De kaart op de website bestaat niet meer - dus ze boden hele andere gerechten aan. En over het eten:
Friet was geen friet maar keiharde aardappelwedges, kaasfondue was een soort kaassaus. Etc..
Ziza06 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Lekker eten, leuk dat er een SamSam kaart is, waardoor je meerdere gerechten kunt proeven, of bijv. maar een half voorgerechtje kun nemen. Ook leuk ingericht en aardige bediening. Kortom: aanrader!
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Eten prima (zoals gewoonlijk), wel lang wachten op je eten (zoals gewoonlijk) :-)
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Heel gezellig, sfeervol restaurant. Leuke gerechten en gaaf dat ze een sam-sam concept hebben. Bediening is prima, absoluut een aanrader om hier eens iets te gaan eten en/of drinken!
Dymph K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Afgelopen zondag heb ik hier lekker gegeten met vriendinnen. De vegetarische hoofdgerechten en het sweet for 2 dessert (op de zure rabarber na) waren erg lekker. Het voorgerecht met geitenkaas was goed, de rode kool met paddestoelen en sojasaus was erg zout helaas. Het is leuk dat je ook halve gerechten kunt bestellen, waardoor je veel verschillende smaken kunt ervaren. Het bijbestellen van een salade is aan te raden als je een vleesgerecht besteld, hier zit weinig groente bij. Bestel ook een karaf water, deze kost maar 1 euro en dit gaat naar het goede doel. De bediening is aardig en attent.
joke.vk .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het was weer goed vertoeven bij West, heerlijk gegeten. Het was wel erg druk en daar het een kleine gelegenheid is erg rumoerig.