West

Vleutenseweg 433 3532 HJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant West

Van buurtgenoot tot toerist...

Buiten de drukte van de stad vind je 'West', ook wel genoemd: de huiskamer van Utrecht. West is het Restaurant in Utrecht voor iedereen in de buurt die even wil afblazen na het werk en een tweede huiskamer zoekt. Je kunt hier terecht voor een goed verzorgd hapje en drankje lekker gemakkelijk maar wel van goede kwaliteit! Iedereen schijnt hier graag te komen: van jong tot oud, van buurtgenoot tot toerist...

Meer informatie over restaurant West

Maandag t/m Zondag

zeijlemaker .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lemzo .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De samsam porties waren wel een beetje klein, de volgende keer gewoon het volle menu voor mij en met de AH actie is het volle menu ook goedkoper.
Toos B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het is lekker eten, je moet de bediening wel steeds roepen anders komen ze niet.
sam sam is leuk kleinere porties en steeds 2 gerechtjes goed idee.
Tobias L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten, moest alleen een uur op de tafel wachten. Er kwam niemand aan de tafel om drinken op te nemen en met het afrekenen waren ze ook niet zo vriendelijk. Er was te weinig bediening en dat was zonde.
Lisan D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Lekker gegeten, goede porties. De steak was helaas te doorbakken. Slechte service, te weinig personeel, kwamen nauwelijks drankjes opnemen, duurde lang voor de bestelling naar de tafel kwam, moesten een uur wachten op tafeltje.
E.N. N.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wij hadden 2 dagen van te voren gereserveerd via ahrestaurantactie.nl en ook een bevestiging gekregen dat de reservering was ontvangen. Toen we bij West aankwamen was er geen tafel voor ons gereserveerd. Er werd aangeboden dat we een drankje konden doen een een grote smalle tafel voor 10 personen en daar wachten totdat er een tafeltje vrij kwam. Toen we plaatsnamen aan deze tafel en deze ook werd opgedekt zagen we dat er nog niemand zat te eten dus dat het wel even kon duren voordat we een normale tafel zouden krijgen. Ik vertelde mijn constatering aan de bediening en kreeg als reactie wat ik van haar zou verwachten dat ze zou gaan doen. Na even gewacht te hebben waaiden we bijna weg en toen ook het personeel niet meer naar ons omkeek zijn we vertrokken. Weer geen reactie van het personeel. Vervolgens zijn we naar Broers gegaan waar we hartelijk werden ontvangen en heerlijk hebben gegeten.
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Zeer slechte service. Te weinig personeel. Tafel was pas een uur later vrij. Vervolgens duurde het nog een uur voordat we ons eten kregen.
Brenda W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Ik kom al een aantal jaar bij cafe west. Altijd zeer positief geweest.
Het lijkt laatste tijd wel iets te veranderen.
Gelukkig is het eten nog steeds onwijs lekker. Helaas is de bediening steeds minder goed aan het worden, te snel afraffelen, met kasten smijten en vooral erg onhandig! In één woord chaos!
Brenda W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Ik kom al een aantal jaar erg graag bij cafe west. Helaas wordt het steeds minder goed. Het eten is nog steeds onwijs lekker, helaas is de bediening steeds slechter aan het worden. Erg onrustig, met kastjes/spullen smijten en vooral erg onhandig! In één woord chaos!!
Jasper W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Fijnste restaurant van Lombok! Mooi en lekker eten, voor goede prijs. Leuke bediening, fijne plek. En leve de sam-sam gerechtjes!
gerja G.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
gezellige en goede bediening. zeker waard deze gelegenheid te bezoeken en zeker aan anderen aan te raden.
Dat deze recensie zeker 120 tekens moet bevatten vind ik onzin. De kwaliteit van restaurant West wordt echt niet beter van meer lettertekens.
Lenzouw .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Eten was heerlijk en het sam-sam concept is erg leuk!

Steak en sate (medium) waren alleen nog erg rood, lekker meer op rare.

We zaten met het lekkere weer buiten op het terras, prima zitplekken.

Bediening deed haar best, maar kon de drukte niet aan. Bij vragen om te bestellen of vragen waar de bestelde drank bleef was het antwoord telkens: Dat doet mijn andere collega, zonder daarna navraag te doen bij de betreffende collega.

Over het algemeen duurde het dus allemaal best lang door de aparte taakverdeling van de bediening, maar de kwaliteit van het eten maakt het grotendeels wel weer goed!
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Lekker gegeten, nieuwe tweede kaart met "Lombok" gerechten. Leuk om een keer een iets anders/pittigere versie te proberen. Huisgemaakte sambal is heerlijk! Heerlijk avondzonnetje op het terras.
Denise O.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was opzich wel lekker niet echt bijzonder. Maar de service was echt dramatisch. Na een kwartier aan tafel te zitten moesten we actief zelf iemand roepen om drinken te bestellen. Daarna duurde het drinken zeker een kwartier voor dat het op tafel was voor 3 bier en 2 wijn een beetje gek. Toen iemand later aan sloot kreeg hij een heel erg vies glas welke hij meteen terug stuurde. Maar helaas kwam er geen nieuwe die mocht hij uiteindelijk zelf gaan halen. Daarna moesten we weer vragen om de menu kaart en ga zo maar door. Helaas was er zeer weinig iniatief vanuit de bediening en moest overal om gevraagd worden. Heel teleurstellend
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Komen vaak bij West; lekker eten en altijd goede verzorging. Gister echter veel moeten wachten -ondanks dat het niet druk was- en fouten van de bediening; misschien nieuw personeel...
Helaas het recept van de pindasaus veranderd?? Maar anderszins wel weer heerlijk gegeten.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een complete offday vh personeel. Alles, maar dan ook echt alles liep mis deze avond. Verkeerde glazen wijn, verkeerde fles wijn rood ipv wit. Rode wijn in de wijnkoeler. Bestellingen die niet klopten, weinig attent personeel en niemand had een idee hoe ze de cocktails die op de kaart staan moesten maken. Ook de rekening klopte niet. Het eten zelf was gelukkig erg smakelijk. Echter het personeel wat er deze avond liep heeft nog zeer veel te leren. Hopelijk is onze volgende ervaring beter.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Gisterenavond uitstekend gegeten in een prima sfeer met prettige bediening. Echt Top. Leuk dat West, nu ze 15 jaar in Lombok zitten, een Lombok-variant op hun kaart er bij heeft gemaakt. Zo krijgen de toch al heerlijk gerechten een Aziatische twist. Erg lekker. we hebben super gegeten en dat ook nog in een leuke sfeer en voor een prettige prijs. Hulde dus!
lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Super lekker eten met een leuk Sam Sam concept en vriendelijke bediening. Leuke stijl inrichting maar niet heel comfortabel. Je zit dicht op elkaar en stoelen/tafels zijn smal.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Prima eten in een zeer prettige ruimte tegen een gunstige prijs (zeker met de AH actie).
Geen poespas en een persoonlijke bediening, top.
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Leuk sympathiek buurt restaurant / cafe met goed eten.
Prettige relaxte sfeer en goede gerechten. De 'Lombok' uitvoeringen van de klassieke gerechten is wat mij betreft een succes.
Goede selectie van bieren op tap en fles. Bediening vriendelijk maar mag af en toe wat attenter.

Alleen dat sam-sam systeem waarbij je 2 kleine hoofdgerechten bestelt ipv 1 'normaal' hoofdgerecht hoeft van mij overigens niet. Het lijkt erop dat dit de standaard is/wordt.