West

Vleutenseweg 433 3532 HJ Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant West

Van buurtgenoot tot toerist...

Buiten de drukte van de stad vind je 'West', ook wel genoemd: de huiskamer van Utrecht. West is het Restaurant in Utrecht voor iedereen in de buurt die even wil afblazen na het werk en een tweede huiskamer zoekt. Je kunt hier terecht voor een goed verzorgd hapje en drankje lekker gemakkelijk maar wel van goede kwaliteit! Iedereen schijnt hier graag te komen: van jong tot oud, van buurtgenoot tot toerist...

Meer informatie over restaurant West

Maandag t/m Zondag

Voordelig
Mauddd .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker gegeten en door het sam-sam concept geen keuzestress. Bijzonder dessert naast de kaart: cassis sorbet ijs met bokbier. Misschien meer iets voor de zomerse maanden, maar desalniettemin goed te versmaden!
Sannebrouwer87 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wat een fijne plek met lief en vriendelijk personeel!
Wij kwamen hier met de AH actie. We mochten alles van de kaart kiezen en ze hebben hier sam-sam gerechtjes. Ideaal voor als je niet kan kiezen of een wat kleinere maaltijd wil.
Veel keuze in speciaalbiertjes. Prachtige bos bloemen naast ons tafeltje. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Hidde V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Erg leuk gegeten. Leuke kleine en verschillende gerechtjes (SamSam - 2 voor/2 hoofd), goed op smaak. Prettige ongedwongen sfeer..
Mishka- .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De gerechten zijn heel goed doordacht en wat smaken betreft goed op elkaar afgestemd binnen de informele setting , namelijk een eetcafé sfeer. Men probeert nieuwe vondsten te doen wat de gerechten betreft. Bediening is vriendelijk en authentiek.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Voor een tweede keer gegeten medio september. De eerste keer viel tegen maar dat is met deze tweede keer volledig goed gemaakt. Gedrieën gekozen voor de sam-sam gerechten als main. Allemaal goed op smaak en erg attente en vlotte bediening.

Erg positieve indruk achter gelaten!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
restaurant West is gezellig. Vriendelijke en vlotte bediening. Eten was goed, voor een redelijke prijs. Wij gaan hier zeker nogeens terug.
Joke.vk .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Erg lekker gegeten, wel wat rumoerig, maar wel gezellig. Bediening was goed en we werden snel geholpen.
We gaan hier beslist nogmaals heen.
Marijn_trommelen .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk. Ik had mij verheugd op de bitterballen van hert, maar ik zag dat de kaart vernieuwt was. Positief! Want zo kon ik de bitterballen van lamsvlees nemen. Het eten ziet er mooi uit en jet smaakt super. De wisselende kaart is fijn, zo kan je snel nog eens langs. Maar de hertenbitterballen mogen van mij wel vast in het menu. En als hoofdgerecht :D
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gezellig restaurantje, sfeervol en lekker gegeten.
Al vaker gegeten en Café West blijft een aanrader.
Het eten was deze keer wel wat aan de zoute kant (vooral de taugé/eend), maar alle gerechtjes waren heerlijk.
Bedankt!
Lekkertoch .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We moesten na ontvangst even wachten voor we konden bestellen, omdat de menukaarten op waren. Dit deed het ergste vermoeden over de wachttijd voor het eten, maar dit bleek gelukkig erg mee te vallen. De bediening was correct, maar ietwat gehaast, omdat het dus helemaal vol zat. De gerechten waren prima, hoewel er soms verhoudingsgewijs wel wat veel aardappel op het bord lag ten opzichte van het vlees, terwijl het op de kaart niet werd vermeld. Het was wel erg jammer dat de borden en schaaltjes al werden opgehaald terwijl ik de laatste gek nog in mijn mond had en de frieten nog niet op waren. Nog een paar stuks, maar toch...
Kortom, prima gegeten en het sam-sam menu is fijn, maar de service zou niet moeten lijden onder de drukte.
Jacky K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Eten was teleurstellend, voorgerecht met vijg waren gewoon 4 toastjes met een likje geiten yoghurt op het bord. Kon eigenlijk echt niet zo geserveerd worden. Bij aanspraak tegen de serveerster werd er niets mee gedaan. Eigenlijk waren alle gerechten teleurstellend, lijkt wel een andere kok want 3 maanden geleden exact dezelfde gerechten op en toen smaakten ze heel anders.
Jacky K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Eten was het allemaal net niet. Al eerder dezelfde gerechten op en waren destijds heerlijk, helaas nu niet lekker gegeten.
Joost Z.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Heerlijk gegeten van het SamSam menu. Erg leuk om verschillende dingen te proberen.
Leonoor, Erik, Marthe, Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
We de woongroep Contact & muziek wonen 10 jaar met elkaar en hebben dat 'gevierd' met een eten met de Albert Heijn actie op het terras bij restaurant West. Een aardige vrouw die ons bediende en we nog herkende van bijna een jaar geleden. Binnen is het erg rumoerig, maar we konden zelfs laat nog buiten zitten, heel rustig! We eten vegetarisch en konden twee gerechten sam sam kiezen als voor gerecht en hoofdgerecht. Vooral het voorgerecht vonden we erg lekker sam sam de één met rode sla, feta, watermeloen en de andere rucola met vijgen, hangop van geitenyoghurt, druiven en pecannoten en balsamico stroop. Het hoofdgerecht was wat karig bulgur met rabarber en lasagne van papadum met geitenkaas en pompoen. Zelfgemaakte huisfriet erbij was wel fijne toevoeging. Als nagerecht hebben we chocolade fudge en chocolade mousse en cheesecake met elkaar gedeeld. Erg fijn om zo dichtbij huis even gezellig te kunnen eten. Water drinken was geen probleem. De bediening ging heel vlot, ook omdat we laat hadden gereserveerd en het rustig was, wat we als heel prettig hebben ervaren. Voor een heel redelijke prijs op de laatste dag in oktober nog buiten kunnen zitten was een mooi samenzijn.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Huiskamer van de buurt: ondanks verbeteringen is de akoestiek erg onprettig en te lawaaiig. en qua hoeveelheid tafeltjes staan er een paar teveel waardoor je te dicht op de buren zit.
De kaart is verrassend en heeft veel afwisseling en de gerechten zijn veelbelovend. Het concept van sam sam gerechten is fijn. Gerechtjes worden mooi opgediend. Echter er wordt teveel zout gebruikt. Jammer. Met kleine verbeteringen is Cafe West weer erg leuk en goed
Amber K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Vanavond voor het eerst met z'n 4e hier gegeten! Het was een aangenamen verassing. Vriendelijke bediening, fantastische gegeten, voor herhaling vatbaar. Tot de volgende keer!;)
Martin258 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Ook zonder die korting veel waar voor je geld, de gerechten zijn erg goed. Ook leuk is het sam-sam concept waarmee je eenvoudig veel kunt proeven.

Enig puntje: we moesten telkens lang wachten, uiteindelijk 3 gangen in 4 uur.. Hopelijk kwam dit door de zaterdagavond drukte?
Ambtmannetje .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Voorgerechten allebei Sam-Sam gedaan en dan heb je eigenlijk vier volwaardige voorgerechten: Tonijn, Feta, Makreel en Brioche. Heerlijk, mooie gerechtjes met smaak. Hoofdgerechten de Open Ravioli en T-Bone. Extra huisgemaakte frietjes en salade besteld. Afgesloten met de chocolade-mousse en trifle. De mousse was heerlijk, maar iets te zoet. Alles ging onder begeleiding van licht zoete witte wijn en keuzes van de bierkaart (o.a. Jopen).
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Echtgenote was hier eerder met vriendinnen geweest en waren zeer enthousiast. Op de bonnefooi omstreeks 17.30 uur binnengelopen en tot onze verbazing waren alle tafels al gereserveerd. Op onze vraag of wij nog wat konden eten keek de bediening al bedenkelijk maar na overleg konden wij toch plaats nemen aan een tafeltje voor 2 mits wij voor 19.00 uur de tafel weer vrijgemaakt hadden. Geen probleem voor ons dus besloten alleen maar voor het hoofdgerecht te gaan. Mijn echtgenote koos voor de saté en ondergetekende ging voor de steak. De porties waren ruimschoots voldoend en smaakten voortreffelijk. Uitermate vriendelijke en correcte bediening terwijl de zaak toch helemaal volliep. Gezellig restaurant, goede prijs/kwaliteit verhouding. Volgende reserveren dus!