WERELDZ eten

Dorpsstraat 22 4661 HP Halsteren Nederland Kaart

Over het restaurant WERELDZ eten

Smaakexplosies in een oud gemeentehuis

Zoals de naam al doet vermoeden is dit restaurant gevestigd in het oude gemeentehuis van Halsteren. Het pand is volledig hersteld naar de oude glorie. Geniet hier van gerechten gebaseerd op de Franse en Nederlandse keuken. Laat je verwennen door het vriendelijke bedienende personeel. Samen zorgen zij er voor dat je een ontspannen avond tegemoet gaat, in een sfeervolle ambiance.

Meer informatie over restaurant WERELDZ eten

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 21:00

Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Nadat we een reservering hadden gemaakt voor Spaanse avond met daar een bevestiging , kwamen we daar aan in een geheel leeg restaurant , waar geen enkele Spaans iets was te bekennen , zelfs geen Spaanse wijn! ,we kwamen voor niets , er was geen Spaanse avond en we namen een menu van de kaart , waarbij we we een korting kregen en De drank gratis dit ivm met een excuus , ik zei zei tegen de kok doe je best , want immers we waren alleen ! Jammer het was niet goed ! De kok heeft basic zijn werk gedaan en dat is heel jammer , een bib gourmand is het zeker niet meer ondanks dat dit wel op de ramen staat vermeld , wij komen zeker niet meer terug.
toos K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
we hebben heerlijk gegeten, de bediening was zeer vriendelijk en attent, enig minpuntje was, dat het erg slap was, maar zeker wel voor herhaling vatbaar. We hebben een hele goede ervaring gehad, en zeker een aanrader.
john S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening en een gevarieerde menukaart waar voor ieder wat wils tussen zit. Leuke avond gehad. Zeker een aanrader!
john S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening en een heel gevarieerde menukaart. Uit alle landen is er voor iedereen wat wils. Een leuke avond gehad, zeker een aanrader!
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een van de voorgerechten ( krab cakes) was erg weinig ( 1 dun koekje en voornamelijk sla). Twee hoofdgerechten waren niet warm en de bijbehorende friet werd geserveerd toen iedereen z'n hoofdgerecht op had. Er was gezegd dat iedereen voor €17,50 kon eten i.v.m. de actie, dit bleek bij afrekenen niet het geval, we waren met vijf personenen, vier maal €17,50 en eenmaal €25,00
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben genoten van de barramundi (Australië). Als nagerecht hadden wij de spekkoek. Deze was niet bijzonder maar de bijbehorende churros en gebakken banaan waren erg lekker. De voorgerechten waren goed. Het was bovendien een drukke avond.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer slecht. We hebben 2,5 uur gewacht op het eten. Tijdens het wachten bijna heel de tijd met een leeg glas gezeten, terwijl de serveersters met z'n 4e achter de bar stonden te kletsen. Na 2,5 uur eindelijk het eten gekregen en dan was het zo weinig, dat we erna bijna naar de macdonalds waren geweest omdat we nog zoveel honger hadden. Het bestek stond op tafel in een blik net als bij een kinderfeestje. Kortom een zeer slechte bediening en een slecht restaurant.
margakunst .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prima prijs-kwaliteit vberhouding, bijzondere manier van persentatie, geen aparte "AH-kaart"
Ihopmans .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Goed restaurant en lekker gegeten. Alleen jammer dat de uitleg slecht was. De menu's waren met 10 euro verhoogd voor de AH actie. Als je los kwam eten was de prijs gewoon 25 euro. Jammer op deze manier ga ik hier echt niet meer naar toe. Als je zo je klanten binnen wilt halen of je geld wilt verdienen is er iets niet goed.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het menu dat was aangeboden via de AH actie was niet verkrijgbaar. . Ons werd bij navraag door een nogal norse gastvrouw verteld dat ze het al vele malen hadden doorgegeven om aan te passen maar is nog steeds niet gebeurt. Daarvoor in de plaats konden we kiezen uit diverse thema menu's die allen € 25.- waren geprijst, alleen nu moesten we er €35.- voor neer tellen omdat we zogenaamd kruislings mochten kiezen uit de diverse voor, hoofd en nagerechten. Per saldo kregen we dus nu het 2de menu voor de prijs van € 10.-. Beetje nep dus.
Nu over de kwaliteit.
Diep triest was mijn voorgerecht wat bestond uit een paar grote bladen sla waarin de nerf nog zat met daarop een stuk of 6 stukjes kangoeroevlees (5 x 5 x 30 millimeter. Op de rand van het bordje waren wat streepjes wat op saus moest lijken .Dat was alles.
Mijn hoofdgerecht was redelijk en was op een leien dakpan geserveerd met een schaaltje frites. Beetje lastig om de frites bij mijn gerecht bij te leggen. Die vielen er geheid naast en belande op de tafel.
Mijn nagerecht was net als het voorgerecht armzalig. 2 kleine oliebollen op een stofwolk van poedersuiker en een kwakje jam? ernaast.
Ik heb er al eens eerder gegeten waarvan 1 keer prima in orde en 2 keer matig tot slecht. Met deze AH actie heb ik ze nog een keer de kans gegeven maar dit was echt mij allerlaatste bezoek.
Jammer!!!
Binderij B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
In eerste instantie sceptisch door de negatieve reacties die regelmatig worden gegeven. Ondanks dit toch geboekt. We hebben een top avond gehad, het eten was geweldig, evenals de vriendelijke bediening. Bij binnenkomst krijg je de indruk dat je erg op elkaar zit (zaak zat helemaal vol) in de praktijk heb je hiervan totaal geen last van. Zeker voor herhaling vatbaar.
h_janssens_boz .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij kennen het Restaurant al een paar jaar. Nieuw is de keuze van menu's uit verschillende landen. De kaart is uitgebreid. De inrichting is er op achteruit gegaan. Het is een beetje spartaans. Bestek staat in een bak op tafel. Servetjes zijn te klein. Het is nu een (grote) ruimte vol tafels en niet meer van deze tijd.
Rien V.
Nu over de kwaliteit.
Jammer!!!
Egidius69 D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Na de leuke ontvangst Het voorgerecht met rosbief van beter levenkalf was prima, De Noordzeekrab als taartje was netjes en lekker en leuk verzorgd. Het hoofdgerecht Picanha ( gegrillde steak van gerijpt australisch rund)
Dit was heerlijk mals en goed medium gebakken.
Het was even schrikken doordat de leisteen erg warm was , helaas werd hiervoor niet gewaarschuwd.
Het nagerecht met spekkoek en pisang goreng en het nagerecht kaasselectie, was een leuke afsluiting van ons etentje. Helaas werd niet verteld welke soort kaas er werd geserveerd
Al met al een aanrader, om van meer dingen van de kaart te gaan genieten.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
restaurant is veranderd van naam, aankleding is te sober.
entree drankje 6,25 euro is te veel geboden cassis likeur met cava. Voorgerechtje prachtig om te zien en heel smakelijk. Bediening vlot. Hoofdgerecht, picanha was koud, frites supermarkt kwaliteit groente ontbrak.
Partner had mooi stukje vlees. Pavlova te koud, ijs heerlijk net als de bramensaus en ook kaasplankje was dik voldoende. Ga ik er nog eens eten... denk het niet
Kencin .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor de 2de maal hier komen eten, en weeral super lekker! Zeker een aanrader en absoluut niet te duur.
Ipv het AH menu mocht je uit heel de kaart kiezen dat ook top was en dat slechts voor 35 EUR voor 2 personen!
De service was ook super, en heel vriendelijk. Ons zien ze zeker nog eens terugkomen.
Wijnand P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Leuke menukaart, aardige gerechten, maar entourage ( tafels, servetten, bediening) erg minimaal. Dat is jammer. Toch was het zeker een geslaagde avond
A W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Via Iens/ah site op basis van de daarop staande menukeus geboekt bij Het Oude Raadhuis: naam blijkt gewijzigd in Wereldz; evenals de menukeus. Bij afrekenen bleek ook nog dat de op de menukaart aangegeven prijs van € 25,- kennelijk niet gold voor de ah-actie: er moest €35,- voor worden betaald. Tweemaal teleurgesteld: zowel in menukeus als in prijs.
Rebecca B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Top concept Brood oud Eten goed maar mag meer zijn Lang wachten ondanks rustigheid Prima personeel Toetje na 2 happen op
Marlies F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Leuk restaurant aan de buitenkant. Binnen kan nog wel wat aankleding gebruiken. De gerechten waren redelijk en de bediening kon wel wat vriendelijker.