Het Oude Raadhuis

Dorpsstraat 22 4661 HP Halsteren Nederland Kaart

Over het restaurant WERELDZ eten

Smaakexplosies in een oud gemeentehuis

Zoals de naam al doet vermoeden is dit restaurant gevestigd in het oude gemeentehuis van Halsteren. Het pand is volledig hersteld naar de oude glorie. Geniet hier van gerechten gebaseerd op de Franse en Nederlandse keuken. Laat je verwennen door het vriendelijke bedienende personeel. Samen zorgen zij er voor dat je een ontspannen avond tegemoet gaat, in een sfeervolle ambiance.

Meer informatie over restaurant WERELDZ eten

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 21:00

Rien V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Binderij B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
In eerste instantie sceptisch door de negatieve reacties die regelmatig worden gegeven. Ondanks dit toch geboekt. We hebben een top avond gehad, het eten was geweldig, evenals de vriendelijke bediening. Bij binnenkomst krijg je de indruk dat je erg op elkaar zit (zaak zat helemaal vol) in de praktijk heb je hiervan totaal geen last van. Zeker voor herhaling vatbaar.
h_janssens_boz .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij kennen het Restaurant al een paar jaar. Nieuw is de keuze van menu's uit verschillende landen. De kaart is uitgebreid. De inrichting is er op achteruit gegaan. Het is een beetje spartaans. Bestek staat in een bak op tafel. Servetjes zijn te klein. Het is nu een (grote) ruimte vol tafels en niet meer van deze tijd.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het menu dat was aangeboden via de AH actie was niet verkrijgbaar. . Ons werd bij navraag door een nogal norse gastvrouw verteld dat ze het al vele malen hadden doorgegeven om aan te passen maar is nog steeds niet gebeurt. Daarvoor in de plaats konden we kiezen uit diverse thema menu's die allen € 25.- waren geprijst, alleen nu moesten we er €35.- voor neer tellen omdat we zogenaamd kruislings mochten kiezen uit de diverse voor, hoofd en nagerechten. Per saldo kregen we dus nu het 2de menu voor de prijs van € 10.-. Beetje nep dus.
Nu over de kwaliteit.
Diep triest was mijn voorgerecht wat bestond uit een paar grote bladen sla waarin de nerf nog zat met daarop een stuk of 6 stukjes kangoeroevlees (5 x 5 x 30 millimeter. Op de rand van het bordje waren wat streepjes wat op saus moest lijken .Dat was alles.
Mijn hoofdgerecht was redelijk en was op een leien dakpan geserveerd met een schaaltje frites. Beetje lastig om de frites bij mijn gerecht bij te leggen. Die vielen er geheid naast en belande op de tafel.
Mijn nagerecht was net als het voorgerecht armzalig. 2 kleine oliebollen op een stofwolk van poedersuiker en een kwakje jam? ernaast.
Ik heb er al eens eerder gegeten waarvan 1 keer prima in orde en 2 keer matig tot slecht. Met deze AH actie heb ik ze nog een keer de kans gegeven maar dit was echt mij allerlaatste bezoek.
Jammer!!!
Egidius69 D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Na de leuke ontvangst Het voorgerecht met rosbief van beter levenkalf was prima, De Noordzeekrab als taartje was netjes en lekker en leuk verzorgd. Het hoofdgerecht Picanha ( gegrillde steak van gerijpt australisch rund)
Dit was heerlijk mals en goed medium gebakken.
Het was even schrikken doordat de leisteen erg warm was , helaas werd hiervoor niet gewaarschuwd.
Het nagerecht met spekkoek en pisang goreng en het nagerecht kaasselectie, was een leuke afsluiting van ons etentje. Helaas werd niet verteld welke soort kaas er werd geserveerd
Al met al een aanrader, om van meer dingen van de kaart te gaan genieten.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
restaurant is veranderd van naam, aankleding is te sober.
entree drankje 6,25 euro is te veel geboden cassis likeur met cava. Voorgerechtje prachtig om te zien en heel smakelijk. Bediening vlot. Hoofdgerecht, picanha was koud, frites supermarkt kwaliteit groente ontbrak.
Partner had mooi stukje vlees. Pavlova te koud, ijs heerlijk net als de bramensaus en ook kaasplankje was dik voldoende. Ga ik er nog eens eten... denk het niet
Kencin .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor de 2de maal hier komen eten, en weeral super lekker! Zeker een aanrader en absoluut niet te duur.
Ipv het AH menu mocht je uit heel de kaart kiezen dat ook top was en dat slechts voor 35 EUR voor 2 personen!
De service was ook super, en heel vriendelijk. Ons zien ze zeker nog eens terugkomen.
Wijnand P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Leuke menukaart, aardige gerechten, maar entourage ( tafels, servetten, bediening) erg minimaal. Dat is jammer. Toch was het zeker een geslaagde avond
A W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Via Iens/ah site op basis van de daarop staande menukeus geboekt bij Het Oude Raadhuis: naam blijkt gewijzigd in Wereldz; evenals de menukeus. Bij afrekenen bleek ook nog dat de op de menukaart aangegeven prijs van € 25,- kennelijk niet gold voor de ah-actie: er moest €35,- voor worden betaald. Tweemaal teleurgesteld: zowel in menukeus als in prijs.
Rebecca B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Top concept Brood oud Eten goed maar mag meer zijn Lang wachten ondanks rustigheid Prima personeel Toetje na 2 happen op
Tonny W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het was woensdagavond 14 december een erg rustige avond,eten was lekker met AH kortingskaart,manderijnenjenever vonden we wat prijzig..
k.stolk1 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Perfect gegeten. Hele vriendelijke bediening. Voldoende tijd tussen de gerechten. Kortom een aanrader. Komen zeker weer een keer terug.
Bert C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten maar moet nodig iets aan het interieur doen. De buitenkant is schitterend maar als je binnenkomt..... Weinig sfeer, geen tafellaken op tafel. Totaal niet aangekleed, bar met stalen rekken waar alles in staat. Maar het eten en bediening was uitstekend en daar gaat het uiteindelijk om. Maar nodige niet echt uit om nogmaals terug te gaan.
famvdzwart .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten, maar de keuze is beperkt. Goede bediening, snel en heel vriendelijk.
Was wat rumoerig.
Was leuk om ook eens wat andere gerechten te proberen, was niet duur.
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
cognaq besteld, in de fles zat maar een bodempje, geen andere fles meer maar wel 8,00 euro gerekend, dat was als afsluiting niet horecawaardig , verder alles prima.
moniquecjv .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vlotte bediening, leuke menukaart. Zeker een aanrader voor Halsteren.
Gerechten worden leuk gepresenteerd. Goede ambiance.
ellen-thielen .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
in een woord; fantastisch! Communicatie tussen keuken en bedienend personeel was ook zeer goed. ik heb met alle plezier en een gerust hart genoten van de avond, ondanks mijn allergie.
margakunst .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Wat ik prima vond: voor de mensen met een restaurant-spaarkaart van AH was geen aparte kaart!
ltempelaars .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het nieuwe concept met een keuze uit "Wereldz" gerechten is ons erg goed bevallen. Mijn man koos voor Indonesië en ik voor de Chefs tip. Beide menu's en de voorgestelde wijnen hebben ons prima gesmaakt. Aangevuld met een uiterst vriendelijke bediening hebben we een goede reden om terug te gaan.
Lia N.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We hebben super lekker gegeten, prijs was goed icm bonnen van AH. leuk dat we konden kiezen van het nieuwe menu, concept zoals ze die nu aanbieden.zeer gevarieerd menu