Meer informatie over restaurant Werelds aan het Strand

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 02:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
6,9
6,9
Duur
Lico C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Op een rustige dag geweest en als koningen ontvangen. Zelfs de bedrijfsleider heette ons welkom, kwam vragen of het smaakte en was uiterst vriendelijk. Top tent, super interieur, uitstekende service, vlotte bediening door wat minder begaafde jongen, die uitterst vriendelijk was. Prima wijnen en de lunch was verrukkelijk: Quinoa salade erg smaakvol en voorzien van heerlijk vers brood. Buikspek met krab zeer evenwichtig van smaak en heerlijk fris door groene appel. Kortom pure verwennerij in een trendy topzaak. Zeer de moeite waard en ondanks het stevige prijskaartje meer dan waard! Aanrader
Stengo .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Gisteren geluncht in deze wereldse spot! prachtige ligging! Maar dan ,glas champagne besteld en Hoegaarde . Het bier was prima ,de champagne , plat bijna zonder bubbles en een tikje zoetig ,perzik smaak, volgens de serveerster (zeer vriendelijk) hoorde dit zo ,alleen ik denk dat ze het op haar jonge leeftijd (als ze al mag drinken niet weet wat champagne is). Daarna een bouillabaisse besteld en een tune broodje. Het broodje zag er goed uit en smaakte ook goed ,maar niets speciaals. De soep ,als ik zo mag noemen smaakte naar een beetje zoetige tomatensoep met een coquille erin en een paar stukjes witvis en misschien nog een garnaal ,echter het kwam nooit in de buurt van een vissoep laat staan een bouillabaisse! Als ik dan alles gewoon optel was het overall gewoon slecht en te duur voor wat het was . helaas een gemiste kans! De service is wel ok ,maar met zo'n jonge staf moet je erg oppassen dat het niet onprofessioneel gaat worden en dat is het dus. zo jammer van die prachtige setting !
Nico C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wij reden een uur met de gedachte een heerlijke lunch te kunnen genieten op het terras. De recensie van een jaar geleden bij Harry Mens nog vers in ons geheugen. Dat viel echter tegen. De bediening was vergeetachtig, door een te kleine bezetting. De (lounge)stoelen vrij vies. Het terras met wel goede stoelen was gesloten vanwege dezelfde te kleine bezetting. Het eten herinnerden wij ons van vorige winter als een goede fusion keuken, maar bleek helaas deze zomer tot een frites tent cultuur verworden te zijn. De frites zelf waren overigens ook te doorbakken. Koolsaladekwakje uit een potje. Boerderijkip van het stevige type, zonder smaak. Kortom: niet de prijs waard.
P. T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Een supermooie locatie, met vriendelijke maar onervaren bediening, maar het eten was echt onder de maat: De groenten in de gepelde gamba's leken rechtsstreeks uit een zakje wokgroenten van de supermarkt te komen, Veel knoflook, maar weinig noedels en niet echt bijzonder. De fish en chips van tafelgenoot was teleurstellend. Slappe friet en smakeloze vis. Het aardbeien-dessert was daarentegen wel erg lekker. Jammer van het eten, er zou op deze locatie veel meer van te maken zijn. Volgende keer dat we op het park zijn komen we graag loungen en borrelen, maar slaan we het eten over.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Van de zomer in dit restaurant geweest. Het was een prachtige locatie en vriendelijk personeel. Helaas was het eten erg wisselend van kwaliteit. Het vlees en de vis waren goed. De frieten zouden vers zijn. Helaas leek de structuur van de friet niet op die van een verse aardappel maar op samengeperste aardappel. Ook was de friet bleek en niet gaar. Na een klacht hierover kregen we zonder problemen nieuwe friet, ook deze was echter weer van slechte kwaliteit. Bediening was vriendelijk maar door de taakverdeling tussen het personeel was er nog wel eens verwarring.
Silvia B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Van tevoren had ik hoge verwachtingen aangezien het een super mooie zaak is met een top locatie echter waren wij na afloop behoorlijk teleurgesteld. Het eten is echt heel matig. Zelfs de patatjes en aardappeltjes vonden wij niet lekker smaken. Ook het personeel vonden wij niet super. Kwamen eten bij ons brengen wat we niet hadden besteld en terwijl wij klaar waren met het voorrecht bleef de serveerster staan waar zij stond en vond het blijkbaar erg warm om af te ruimen...
SimoneHellevoetsluis .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Een heerlijke stranddag. Luxe ligbedden met parasols, hardwerkend, attent en vriendelijk personeel.
Lekkere hapjes en drankjes.
Bastian L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Tja, hier kom je niet voor het eten, maar voor een borreltje of om te genieten van een zonsondergang. De zaak is mooi ingericht, maar dat zegt niets over de kwaliteiten van het keukenpersoneel.
Ik heb ervaring met 'strandtentkeukens', dus dacht bij de kipsaté veilig te zitten. Mijn vrouw nam een Caesar salade, eveneens met kip.
Het was oké, maar niet om over naar huis te schrijven. 17 euro voor 4 kipspiesen met wat friet, atjar en mayo is niet heel duur, maar dat zou goedkoper moeten gezien de kwaliteit.
De salade was niet bijzonder en zeker niet met liefde gemaakt. Toch jammer als je op het terras zit en aan de dagelijkse hectiek ontsnapt door het uitzicht.

Het personeel is vriendelijk, maar niet hartelijk. Het lijkt alsof ze sneller werken door het systeem van 2 ploegen waarbij de ene de bestellingen opneemt en de ander de bestellingen serveert. Ik vind het dan toch jammer dat je moet wachten op de collega die de bestelling mag opnemen.

Samenvattend: ga hier vooral wat drinken of een broodje eten, maar verwacht geen luxe of bijzondere gerechten. Daar is het de uitbater kennelijk niet om te doen. In dat opzicht mogen de prijzen van het eten wel wat omlaag. Ik kom niet alleen maar voor het uitzicht, maar ook om te genieten van wat ik op mijn bord vind.
Patenmel W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Ongekend mooie zaak voor Nederlandse begrippen, al heel vaak geweest voor een gezellig drankje maar voor het eten blijven we liever weg. Maar omdat het een prachtige dag was en we buiten heerlijk op de luxe bedden lagen terwijl de kids zich als altijd enorm vermaakte op de trampolines, met krabben vangen, in t klimhuisje en op de surfplanken die je eigenlijk moet huren maar ze deden totaal niet moeilijk, besloten we er te lunchen en uiteindelijk ook te dineren.
De Bouillabaisse was zo vies dat ik hem niet verder heb opgegeten, deze kwam ongetwijfeld uit een pak?! Een gamba salade met wel genoeg gamba's maar weinig sla op klein ongezellig bordje? Broodje tonijn was daarentegen zalig en pannenkoekjes met eend. Mensen naast ons vroegen ook waar je lekker kon eten en trokken dezelfde conclusie na er geluncht te hebben. Zo zonde! We zouden hier in de vakantie heel vaak hebben gezeten maar hou het voorlopig bij Aix met bittergarnituur en dan naar een goed restaurant. Hopelijk gaat dit snel veranderen. Echte verse soep, fruit de mer en andere lekkere verse gerechten die getuigen van smaak, net als het interieur. Want je waant je hier echt even in het buitenland met alle boten die aanmeren en het zicht over het de Grevelingen en moet niet om die redenen weg willen gaan.
Frederique L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Na een schitterende zonnige dag op het water van de Grevelingen zijn we voor anker gegaan voor de kust van de punt van Goeree met uitzicht op het restaurant Werelds . Wat ziet het er schitterend uit , zowel vanaf het water als vanaf land , van buiten en van binnen!
Einde van de middag neergestreken op het loungeterras voor borreltje , en later blijven eten met vijf personen.
Het gevraagde corona biertje was niet meer voorradig, en de kersenbiertjes werden getapt met zoveel ijs in het glas dat er niet veel plek meer voor bier was. De borrelhapjes waren fantasieloos maar oke , het bestelde eten idem .
Fish and chips met te droge gefrituurde vis , noedels met gamba's die in de olie dreven , Caesar salad zonder ansjovis, en aan de bediening meerdere keren moeten vragen om water voor de hond en bestek . Elke keer n ander die de bestelling kwam opnemen of brengen , en ze waren niet allemaal even betrokken en ervaren . Ze waren met genoeg , en hoewel het aardig vol zat was er geen grote drukte . Al met al een superplek , maar de keuken bediening matchen niet met de uitstraling van de lokatie , heel jammer , gemiste kans!
Mary77 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hebben een heerlijke dag bij Werelds doorgebracht. De bediening was vriendelijk en erg vlot. Het eten was prima. De locatie is trendy en er heerst een gezellige sfeer.
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
On-Nederlandse luxe bij Werelds Aan Het Strand. Bedden met dikke matrassen, parasol en badlaken inbegrepen bij de huur. Snelle en vriendelijke bediening, Werelds tapas heerlijk als lunchhapje voor 2, zoals ook de sashimi fraai gepresenteerd. We komen graag terug voor nog een luxe verwendagje.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Wat een top lokatie en wat hebben we heerlijk gezeten. Het was gezellig druk en alles liep gesmeerd. Ik vind het heel bijzonder dat je op zo'n exclusieve luxe locatie zo goedkoop kan kan eten en drinken! De kaart is heel toegankelijk voor iedereen en er is volgens mij bewust gekozen voor een populair assortiment en men profileert zich niet als een luxe restaurant. Personeel is leuk, jong en vlot.
Waar ik me enorm aan stoor zijn de negatieve recenties over dit bedrijf. Wat verwachten die mensen toch? Als je op zo'n prachtig locatie kan zitten, op het prachtigste meubilair met een uitzicht waar je u tegen zegt, dan hoef je toch alleen maar te ontspannen en te genieten!!! Ja er gaat wel eens iets fout (waar niet), en als het druk is duurt het wat langer, volgens mij is dat normaal. Op het einde van de avond reken je net zoveel af als bij het eetcafe op de hoek. De prijs kwaliteit verhouden is buitengewoon goed.
Team en management bedankt voor een heerlijk avond. Tot de volgende keer
Schelpdier .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Leuke locatie vooral met mooi weer. mooi uitzicht en gezellig maar...
we hadden een betere kaart verwacht dan die van een gemiddelde strandtent, we moesten enorm lang wachten en toen onze bestelling eindelijk kwam smaakte alles alsof het al 10 keer opgewarmd was, taaie friet en keiharde visfilet, gepaneerd met cornflakes of zoiets. De salade met gamba's was ook een smakeloze berg en alleen het boerderijkippetje kon er mee door. Echt doodzonde van deze locatie.
LeonvdW .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Lekker gegeten op een prachtige locatie.

Voorgerecht brood en uienringen, hoofdgerecht mini hamburgers en saté menu.

Vriendelijke bediening, we komen zeker terug!
Elize D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
De voorgerechtjes waren nog wel aardig, bouillabaise en pannekoekjes met eend, maar de hoofdgerechten waren echt waardeloos! Gamba's met roerbakgroenten en noodles: smaakte alsof het gekookt was ipv roergebakken. Het gerecht dreef ook in vocht en dat voor 22,50! De saté met friet was van snackbarniveau en dus ook minimaal de helft te duur. Bediening was erg pusherig, alsof we snel weer weg moesten. Toe hadden we een kaasplankje, smaak was goed, maar helaas geen toelichting en de creme brulee smaakte nergens naar. Na 2 uurtjes moesten we €101,- afrekenen (voor 2 pers) en zeiden we tegen elkaar: Hier gaan we nooit meer naartoe!!! Zonde hoor, locatie en entourage zijn geweldig!
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Mooie ambiance, lunch gerechten waren goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Na een kop koffie in het zonnetje, besloten we meteen de lunchkaart uit te proberen. We namen allen een broodje. Smaakvol, prima kwaliteit en goede prijs. Zeker het broodje met lauwwarme beenham kan ik iedereen aanbevelen.

Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
5 juli 2016, heel Goeree-Overflakkee is nog vol met Concert at Sea gangers en het is ook nog eens prachtig weer.
Wij besluiten op de terugweg naar Rotterdam eens langs Werelds aan het Strand te gaan na alle mooie Facebook posts van henzelf zijn we erg nieuwsgierig geworden.
Wij komen binnen en worden bij de receptie staande gehouden , door een overigens allervriendelijkst meisje. Sorry wij zitten vol . Vol ?.... , we zien overal nog lege tafeltjes en ook aan de bar zit helemaal niemand. Op onze vraag kunnen we dan alvast even plaats nemen aan de bar of aan een tafeltje om wat te drinken en zo te wachten tot er een tafeltje vrijkomt , het was tenslotte al 15 u , wordt er ontkennend geantwoord, nee sorry de bediening kan het niet aan .
Haar collega , ook vriendelijk , komt erbij en zegt , sorry er was onweer voorspeld dus daarom hebben we niet voldoende personeel , want als het regent komt er niemand en hebben we teveel personeel.
Nogmaals een mooie zondag in Juli ! . In deze maanden moet je het verdienen !. Ook al is de weersvoorspelling niet zo goed , onweer was overigens niet voorspeld , dan behoor je toch voldoende personeel te hebben staan . Ons idee is dat deze horecaondernemer het niet goed begrepen heeft, het weer is een risico van het horecavak. Ik mocht overigens wel even rondkijken, inderdaad een prachtige zaak , zowel binnen als buiten, . Maar ja wat heb je daaraan als er wel voldoende plek is maar niet voldoende personeel. Dat bordje , sorry we zijn even vol, werd net geplaatst toen we op de parkeerplaats terug kwamen. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Over het eten en drinken kan ik dus niks schrijven , had dat graag gedaan maar kregen daar de kans niet voor .
Martijn_L .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Het eten bij Werelds aan het strand was gewoon goed en het restaurant ziet er ook erg mooi uit. De bediening liet helaas erg lang op zich wachten we moesten zelf iemand aanspreken om onze bestelling door te geven. We waren van plan een dessert te nemen maar hebben hier vanaf gezien doordat het wederom erg lang duurde voordat de bediening ons hoofdgerecht uit kwam halen.
Madvanhoek .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wij bezochten Werelds vele malen eerder maar we zijn geschrokken over huidige kaart en service. De locatie is steeds veel belovend, nog steeds prachtig, bij reservering verzocht voor een plaats op de ronde bank helaas bij binnenkomst werd er gezegd dat deze alleen voor 4 personen zijn vervolgens plek gekregen aan hoge tafel met krukken, na verloop van tijd gingen mijn benen tinkelen, bij aankomst dan ook niet aan ons gevraagd of wij wellicht aan tafeltje wilden zitten met gewone stoeltjes. Wij waren vroeger dan gepland (17.30 ipv 18.00 uur) de banken bleven lange tijd leeg en werden later bezet door inderdaad 2 groepen en een dame en heer (2 personen ??!!). Bij bestelling van 2 gin-tonics kregen wij inderdaad 2 drankjes geserveerd door ober die ons 2 tonic bracht, wij vroegen of er gin in zat dat wist hij niet, proef maar was zijn reactie. De vernieuwde menu kaart is naar onze mening niet in voordeel veranderd, tapas plank niet meer zo luxe als voorheen (tonijn en krokante garnalen vervangen door stukjes kaas en bitterballen). Voor de gerechten die nu op de kaart staan kunnen wij ook terecht bij brasserie en/of snackbar. Tip van onze kant, maak gebruik van streekgerechten bv oesters en/of mosselen en/of lekkere biefstuk. Sliptong kwam niet echt vers gemaakt over. Prijs-/kwaliteit is niet in evenwicht. Onze ervaring van deze avond doorgegeven aan dame van bediening, die ons verzekerde dat service veel beter verliep dan weleer. Wij kwamen geregeld voor lunch en diner zowel privé als met zakenrelaties maar nu zie je ons voorlopig even niet meer. Jammer, onze suggestie: ga terug naar het begin concept. Veel succes.