Werelds aan het Strand

6,8

Jouw recensie over het restaurant Werelds aan het Strand

Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Met een groep collega's gaan eten. De sfeer was derhalve goed. Echter de bediening en het eten niet echt bijzonder. De keuze voor het diner is beperkt. Geen verfijning bij het diner. Erg grondstoffelijk. Alle bezoekers zaten dicht op elkaar. De recensies op deze site geven een duidelijk beeld: op veel vlakken is verbetering nodig. Niet bijzonder op deze mooie locatie.
Kelly N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Aan de service kan nog een Wereld(s) gewonnen worden.
Genoeg mensen in de bediening, maar die zijn met andere dingen bezig dan het hun gasten naar de zin maken.
Eten is lekker als het tijdig uitgeserveerd wordt en bij de juiste mensen aan tafel beland.
Veel geluidsoverlast van bruiloftsfeest, geen normaal gesprek te voeren. Ondanks prachtige plek aan Grevelingenmeer, komen wij niet meer terug.
Peer K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Super zaak, mooie locatie alles perfect. Bediening eveneens perfect, aardig, gezellig en laten merken dat je welkom bent. De tosti XL was minder, eigenlijk gewoon een droog kreng! Dit gezegd tegen de bediening, die het door zou geven aan de keuken. Jammer maar er kwam geen reactie terug. Nogmaals een absolute aanrader, denk/hoop dat onze tosti XL een missertje was.
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Meerdere malen geweest en tot vandaag toe, echt top! Vandaag viel echter een beetje tegen... Een andere kaart. Hogere prijzen. Onervaren personeel. Het eten was goed, simpel maar goed. De sushi bowl was erg lekker maar de avocado mistte.. die kregen we achteraf, apart in een schaaltje... op zich goed, alleen jammer dat er van de 2 Bowls nog maar 1 voor de helft was gevuld... uiteindelijk zit je natuurlijk best goed in een prima ambiance. Sfeer is goed, kinderen konden lekker in het water spelen en vriendelijke mensen. Voor de tijd die we hebben gezeten en voor de rekening die we hebben betaald vind ik toch dat iets vaker een doekje over de tafel geen overbodige luxe was geweest..
Gabrielle .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Na een heerlijke strandwandeling hier terecht gekomen om even lekker wat te gaan eten. Het was redelijk rustig.
Oesters als amuse besteld, heerlijk waren ze, maar moesten wel lang wachten. Prima huiswijn bij het eten, alleen zijn t geen fijne glazen om uit te drinken. Te dik glas. En vrij klein. Voor- en hoofdgerechten waren qua smaak prima, maar best prijzig. Ondanks dat t al rustig was duurde de bediening vrij lang.
Henny P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Kerstdiner. We hadden ivm omstandigheden niet gereserveerd , en waren op goed geluk langs gegaan. Ondanks dat het kerstdiner vol zat, heeft men toch nog een tafel voor ons geregeld voor 4 personen. We hebben genoten, het eten,de sfeer en ambiance waren meer dan goed. Maar wat ons vooral opviel was de vriendelijkheid van het personeel, met name Kimberly en Faroek willen wij bedanken voor hun inzet om ons een fijne 2e kerstdag te bezorgen. Wij zullen in de toekomst zeker de rit Rotterdam naar Ouddorp maken, om jullie te bezoeken.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Michel, complimenten! Goed eten, vriendelijk personeel, locatie top!! Wij hebben een week lang dagelijks ontbeten, geluncht en paar keer in de avond van een diner genoten. Ga zo door.
Beer007 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Bij binnenkomst werden wij begroet met Hoooooooiiiiiiiii. Dit kan echt niet! We waren speciaal naar Werelds gekomen om buiten op het prachtige terras in de avondzon iets te eten. Dit terras bleek echter gesloten omdat het niet heel druk was? De uitleg was dat men anders wel veel moest opruimen en het op deze manier overzichtelijker was? Onbegrijpelijk en zeer ongastvrij. We bestelden een fles wijn van 28 Euro en vroegen naar grotere glazen daar dit nu eenmaal prettiger drinkt dan de standaard Xenos-achtige glazen. Ooh ik moet even kijken die er nog wel zijn was de reactie, gelukkig kon hij er nog twee vinden, dat viel weer alles mee. Uiteindelijk binnen een voorgerecht genuttigd, wijn opgedronken en bij de nieuwe strandtent Zee de avond op een zonnig terras met uitstekende vriendelijke en correcte bediening de avond alsnog goed afgesloten. Werelds, als inwoners van Ouddorp zijn wij zomer en winter talloze keren geweest maar hebben de kwaliteit op alle fronten hard achteruit zien gaan. Zonder goed management en goed opgeleid personeel gaat deze parel aan de Grevelingen het helaas niet redden!
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Personeel leek ons niet erg betrokken maar eten was goed en werd snel gebracht. Er bleek zand onder de ingegraven trampoline te zijn gekomen waardoor één van ons een enorme knal maakte. Nadat er melding van was gemaakt, werd enkel aangegeven dat het bekend is. Enorm onverantwoord.
Jwkcath .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zaterdag gaan eten met 6 pers na een heerlijk dagje strand!
Maar wat een tegenvaller was dit!!! We hebben meer dan een half uur met leeggegeten borden gezeten terwijl het personeel stond te kletsen met elkaar!! Het eten was veel te duur voor wat je kreeg, droge kip, oude patat.. Een van ons vroeg een andere saus ivm allergie maar dit was vergeten? De (oude) patat bij het hoofdgerecht kreeg je na het eten! Het personeel was allemaal rond de 17/18 jaar, geen leiding of managment te bekennen waardoor ze er verwaand en chaotisch bij liepen...
Ik ga nooit meer heen en raadt niemand aan te gaan!!
Jwkcath .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zaterdag gaan eten met 6 pers na een heerlijk dagje strand!
Ik ga nooit meer heen en raadt niemand aan te gaan!!
Dannik B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
2de paasdag zijn we hier met 6 man gaan eten. Wat me opvalt aan de kaart is dat deze ineens een stuk duurder is als voorheen. De Thaise soep vooraf was lekker maar de duurdere salade s met gerookte kip ( voorheen met smakelijke kippendij erin maar nu zielige stukjes gerookte kip) is duurder en kleiner kwa portie geworden en veel minder lekker.
Als hoofdgerecht kwam er op tafel de droge boerderij kip met vette patat en een klein nee heel klein schaaltje gesneden komkommer in wat witte drap. De hamburger was niet speciaal en veels te duur voor wat je kreeg, wil niet zeggen dat de hamburger van de grote M beter was maar deze hamburger maak ik zonder veel moeite lekkerder thuis, ook de patat was hier vet. Voor het dessert hadden we maar niks genomen want dat durfde we niet meer aan voor deze prijs.

We zijn hier vaak geweest voor een hapje en een drankje maar vanaf nu rijden we toch maar naar een ander strandtent, toevallig hoorde ik dat er een nieuwe is geopend in Rockanje.
anemona .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Gisteren met 5 personen wezen eten en wij gingen af op het Menu op hun site dus we hadden onze keuze al vooraf gemaakt. We werden bediend door een aardige jongedame die ons vertelde dat het Menu van hun online site en het aangeboden Menu geheel andere spijzen te kiezen gaven. Dus 3 van ons moesten een andere keuze maken. Eén voorafje bleek er toch ook niet te zijn wat niet vooraf was gemeld. Eten was aardig maar niet bijzonder en vooral kleine porties voor veel geld. Locatie is zeker wel bijzonder te noemen. Ik heb hun via FB op de Menu verschillen geattendeerd en kreeg uitleg: 'onze website bouwer nog niet de kans heeft gehad om deze op onze website te zetten.' Ik heb hun de positief bedoelde suggestie gegeven, dit wel standaard te gaan vermelden. Het aangeboden gratis glas Prosecco (of iets anders) zal ik waarschijnlijk niet gaan halen. NB: Mijn score voor 'Ontvangst en service' zal ook inclusief het 'Menu probleem' zijn. Geluidsniveau was goed maar er waren zeer weinig eters, ik denk dat als het geheel vol is dat het zeer rumoerig kan zijn
Lindsey L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Met Pasen een top dag gehad bij werelds leuk ontvangst en lekker eten, een goeie serves en leuk gesprek met Noor gehad enthousiaste jonge ondernemer.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Gisteren kerstwens gegeten bij werelds. Mooie ambiance in ontspannen kerstsfeer en heerlijk gegeten. Top, kom ik zeker terug.
Lico C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Op een rustige dag geweest en als koningen ontvangen. Zelfs de bedrijfsleider heette ons welkom, kwam vragen of het smaakte en was uiterst vriendelijk. Top tent, super interieur, uitstekende service, vlotte bediening door wat minder begaafde jongen, die uitterst vriendelijk was. Prima wijnen en de lunch was verrukkelijk: Quinoa salade erg smaakvol en voorzien van heerlijk vers brood. Buikspek met krab zeer evenwichtig van smaak en heerlijk fris door groene appel. Kortom pure verwennerij in een trendy topzaak. Zeer de moeite waard en ondanks het stevige prijskaartje meer dan waard! Aanrader
Stengo S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Gisteren geluncht in deze wereldse spot! prachtige ligging! Maar dan ,glas champagne besteld en Hoegaarde . Het bier was prima ,de champagne , plat bijna zonder bubbles en een tikje zoetig ,perzik smaak, volgens de serveerster (zeer vriendelijk) hoorde dit zo ,alleen ik denk dat ze het op haar jonge leeftijd (als ze al mag drinken niet weet wat champagne is). Daarna een bouillabaisse besteld en een tune broodje. Het broodje zag er goed uit en smaakte ook goed ,maar niets speciaals. De soep ,als ik zo mag noemen smaakte naar een beetje zoetige tomatensoep met een coquille erin en een paar stukjes witvis en misschien nog een garnaal ,echter het kwam nooit in de buurt van een vissoep laat staan een bouillabaisse! Als ik dan alles gewoon optel was het overall gewoon slecht en te duur voor wat het was . helaas een gemiste kans! De service is wel ok ,maar met zo'n jonge staf moet je erg oppassen dat het niet onprofessioneel gaat worden en dat is het dus. zo jammer van die prachtige setting !
Nico C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wij reden een uur met de gedachte een heerlijke lunch te kunnen genieten op het terras. De recensie van een jaar geleden bij Harry Mens nog vers in ons geheugen. Dat viel echter tegen. De bediening was vergeetachtig, door een te kleine bezetting. De (lounge)stoelen vrij vies. Het terras met wel goede stoelen was gesloten vanwege dezelfde te kleine bezetting. Het eten herinnerden wij ons van vorige winter als een goede fusion keuken, maar bleek helaas deze zomer tot een frites tent cultuur verworden te zijn. De frites zelf waren overigens ook te doorbakken. Koolsaladekwakje uit een potje. Boerderijkip van het stevige type, zonder smaak. Kortom: niet de prijs waard.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Van de zomer in dit restaurant geweest. Het was een prachtige locatie en vriendelijk personeel. Helaas was het eten erg wisselend van kwaliteit. Het vlees en de vis waren goed. De frieten zouden vers zijn. Helaas leek de structuur van de friet niet op die van een verse aardappel maar op samengeperste aardappel. Ook was de friet bleek en niet gaar. Na een klacht hierover kregen we zonder problemen nieuwe friet, ook deze was echter weer van slechte kwaliteit. Bediening was vriendelijk maar door de taakverdeling tussen het personeel was er nog wel eens verwarring.
silvia B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Van tevoren had ik hoge verwachtingen aangezien het een super mooie zaak is met een top locatie echter waren wij na afloop behoorlijk teleurgesteld. Het eten is echt heel matig. Zelfs de patatjes en aardappeltjes vonden wij niet lekker smaken. Ook het personeel vonden wij niet super. Kwamen eten bij ons brengen wat we niet hadden besteld en terwijl wij klaar waren met het voorrecht bleef de serveerster staan waar zij stond en vond het blijkbaar erg warm om af te ruimen...