Meer informatie over restaurant Werelds aan het Strand

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Werelds aan het Strand

Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Michel, complimenten! Goed eten, vriendelijk personeel, locatie top!! Wij hebben een week lang dagelijks ontbeten, geluncht en paar keer in de avond van een diner genoten. Ga zo door.
Beer007 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Bij binnenkomst werden wij begroet met Hoooooooiiiiiiiii. Dit kan echt niet! We waren speciaal naar Werelds gekomen om buiten op het prachtige terras in de avondzon iets te eten. Dit terras bleek echter gesloten omdat het niet heel druk was? De uitleg was dat men anders wel veel moest opruimen en het op deze manier overzichtelijker was? Onbegrijpelijk en zeer ongastvrij. We bestelden een fles wijn van 28 Euro en vroegen naar grotere glazen daar dit nu eenmaal prettiger drinkt dan de standaard Xenos-achtige glazen. Ooh ik moet even kijken die er nog wel zijn was de reactie, gelukkig kon hij er nog twee vinden, dat viel weer alles mee. Uiteindelijk binnen een voorgerecht genuttigd, wijn opgedronken en bij de nieuwe strandtent Zee de avond op een zonnig terras met uitstekende vriendelijke en correcte bediening de avond alsnog goed afgesloten. Werelds, als inwoners van Ouddorp zijn wij zomer en winter talloze keren geweest maar hebben de kwaliteit op alle fronten hard achteruit zien gaan. Zonder goed management en goed opgeleid personeel gaat deze parel aan de Grevelingen het helaas niet redden!
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Personeel leek ons niet erg betrokken maar eten was goed en werd snel gebracht. Er bleek zand onder de ingegraven trampoline te zijn gekomen waardoor één van ons een enorme knal maakte. Nadat er melding van was gemaakt, werd enkel aangegeven dat het bekend is. Enorm onverantwoord.
Jwkcath .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zaterdag gaan eten met 6 pers na een heerlijk dagje strand!
Maar wat een tegenvaller was dit!!! We hebben meer dan een half uur met leeggegeten borden gezeten terwijl het personeel stond te kletsen met elkaar!! Het eten was veel te duur voor wat je kreeg, droge kip, oude patat.. Een van ons vroeg een andere saus ivm allergie maar dit was vergeten? De (oude) patat bij het hoofdgerecht kreeg je na het eten! Het personeel was allemaal rond de 17/18 jaar, geen leiding of managment te bekennen waardoor ze er verwaand en chaotisch bij liepen...
Ik ga nooit meer heen en raadt niemand aan te gaan!!
Jwkcath .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zaterdag gaan eten met 6 pers na een heerlijk dagje strand!
Ik ga nooit meer heen en raadt niemand aan te gaan!!
Dannik .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
2de paasdag zijn we hier met 6 man gaan eten. Wat me opvalt aan de kaart is dat deze ineens een stuk duurder is als voorheen. De Thaise soep vooraf was lekker maar de duurdere salade s met gerookte kip ( voorheen met smakelijke kippendij erin maar nu zielige stukjes gerookte kip) is duurder en kleiner kwa portie geworden en veel minder lekker.
Als hoofdgerecht kwam er op tafel de droge boerderij kip met vette patat en een klein nee heel klein schaaltje gesneden komkommer in wat witte drap. De hamburger was niet speciaal en veels te duur voor wat je kreeg, wil niet zeggen dat de hamburger van de grote M beter was maar deze hamburger maak ik zonder veel moeite lekkerder thuis, ook de patat was hier vet. Voor het dessert hadden we maar niks genomen want dat durfde we niet meer aan voor deze prijs.

We zijn hier vaak geweest voor een hapje en een drankje maar vanaf nu rijden we toch maar naar een ander strandtent, toevallig hoorde ik dat er een nieuwe is geopend in Rockanje.
anemona .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Gisteren met 5 personen wezen eten en wij gingen af op het Menu op hun site dus we hadden onze keuze al vooraf gemaakt. We werden bediend door een aardige jongedame die ons vertelde dat het Menu van hun online site en het aangeboden Menu geheel andere spijzen te kiezen gaven. Dus 3 van ons moesten een andere keuze maken. Eén voorafje bleek er toch ook niet te zijn wat niet vooraf was gemeld. Eten was aardig maar niet bijzonder en vooral kleine porties voor veel geld. Locatie is zeker wel bijzonder te noemen. Ik heb hun via FB op de Menu verschillen geattendeerd en kreeg uitleg: 'onze website bouwer nog niet de kans heeft gehad om deze op onze website te zetten.' Ik heb hun de positief bedoelde suggestie gegeven, dit wel standaard te gaan vermelden. Het aangeboden gratis glas Prosecco (of iets anders) zal ik waarschijnlijk niet gaan halen. NB: Mijn score voor 'Ontvangst en service' zal ook inclusief het 'Menu probleem' zijn. Geluidsniveau was goed maar er waren zeer weinig eters, ik denk dat als het geheel vol is dat het zeer rumoerig kan zijn
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Gisteren kerstwens gegeten bij werelds. Mooie ambiance in ontspannen kerstsfeer en heerlijk gegeten. Top, kom ik zeker terug.
Lico C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Op een rustige dag geweest en als koningen ontvangen. Zelfs de bedrijfsleider heette ons welkom, kwam vragen of het smaakte en was uiterst vriendelijk. Top tent, super interieur, uitstekende service, vlotte bediening door wat minder begaafde jongen, die uitterst vriendelijk was. Prima wijnen en de lunch was verrukkelijk: Quinoa salade erg smaakvol en voorzien van heerlijk vers brood. Buikspek met krab zeer evenwichtig van smaak en heerlijk fris door groene appel. Kortom pure verwennerij in een trendy topzaak. Zeer de moeite waard en ondanks het stevige prijskaartje meer dan waard! Aanrader
stengo .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Gisteren geluncht in deze wereldse spot! prachtige ligging! Maar dan ,glas champagne besteld en Hoegaarde . Het bier was prima ,de champagne , plat bijna zonder bubbles en een tikje zoetig ,perzik smaak, volgens de serveerster (zeer vriendelijk) hoorde dit zo ,alleen ik denk dat ze het op haar jonge leeftijd (als ze al mag drinken niet weet wat champagne is). Daarna een bouillabaisse besteld en een tune broodje. Het broodje zag er goed uit en smaakte ook goed ,maar niets speciaals. De soep ,als ik zo mag noemen smaakte naar een beetje zoetige tomatensoep met een coquille erin en een paar stukjes witvis en misschien nog een garnaal ,echter het kwam nooit in de buurt van een vissoep laat staan een bouillabaisse! Als ik dan alles gewoon optel was het overall gewoon slecht en te duur voor wat het was . helaas een gemiste kans! De service is wel ok ,maar met zo'n jonge staf moet je erg oppassen dat het niet onprofessioneel gaat worden en dat is het dus. zo jammer van die prachtige setting !
Nico C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wij reden een uur met de gedachte een heerlijke lunch te kunnen genieten op het terras. De recensie van een jaar geleden bij Harry Mens nog vers in ons geheugen. Dat viel echter tegen. De bediening was vergeetachtig, door een te kleine bezetting. De (lounge)stoelen vrij vies. Het terras met wel goede stoelen was gesloten vanwege dezelfde te kleine bezetting. Het eten herinnerden wij ons van vorige winter als een goede fusion keuken, maar bleek helaas deze zomer tot een frites tent cultuur verworden te zijn. De frites zelf waren overigens ook te doorbakken. Koolsaladekwakje uit een potje. Boerderijkip van het stevige type, zonder smaak. Kortom: niet de prijs waard.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Van de zomer in dit restaurant geweest. Het was een prachtige locatie en vriendelijk personeel. Helaas was het eten erg wisselend van kwaliteit. Het vlees en de vis waren goed. De frieten zouden vers zijn. Helaas leek de structuur van de friet niet op die van een verse aardappel maar op samengeperste aardappel. Ook was de friet bleek en niet gaar. Na een klacht hierover kregen we zonder problemen nieuwe friet, ook deze was echter weer van slechte kwaliteit. Bediening was vriendelijk maar door de taakverdeling tussen het personeel was er nog wel eens verwarring.
silvia B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Van tevoren had ik hoge verwachtingen aangezien het een super mooie zaak is met een top locatie echter waren wij na afloop behoorlijk teleurgesteld. Het eten is echt heel matig. Zelfs de patatjes en aardappeltjes vonden wij niet lekker smaken. Ook het personeel vonden wij niet super. Kwamen eten bij ons brengen wat we niet hadden besteld en terwijl wij klaar waren met het voorrecht bleef de serveerster staan waar zij stond en vond het blijkbaar erg warm om af te ruimen...
SimoneHellevoetsluis .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Een heerlijke stranddag. Luxe ligbedden met parasols, hardwerkend, attent en vriendelijk personeel.
Lekkere hapjes en drankjes.
Bastian L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Tja, hier kom je niet voor het eten, maar voor een borreltje of om te genieten van een zonsondergang. De zaak is mooi ingericht, maar dat zegt niets over de kwaliteiten van het keukenpersoneel.
Ik heb ervaring met 'strandtentkeukens', dus dacht bij de kipsaté veilig te zitten. Mijn vrouw nam een Caesar salade, eveneens met kip.
Het was oké, maar niet om over naar huis te schrijven. 17 euro voor 4 kipspiesen met wat friet, atjar en mayo is niet heel duur, maar dat zou goedkoper moeten gezien de kwaliteit.
De salade was niet bijzonder en zeker niet met liefde gemaakt. Toch jammer als je op het terras zit en aan de dagelijkse hectiek ontsnapt door het uitzicht.

Het personeel is vriendelijk, maar niet hartelijk. Het lijkt alsof ze sneller werken door het systeem van 2 ploegen waarbij de ene de bestellingen opneemt en de ander de bestellingen serveert. Ik vind het dan toch jammer dat je moet wachten op de collega die de bestelling mag opnemen.

Samenvattend: ga hier vooral wat drinken of een broodje eten, maar verwacht geen luxe of bijzondere gerechten. Daar is het de uitbater kennelijk niet om te doen. In dat opzicht mogen de prijzen van het eten wel wat omlaag. Ik kom niet alleen maar voor het uitzicht, maar ook om te genieten van wat ik op mijn bord vind.
Melanie W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Ongekend mooie zaak voor Nederlandse begrippen, al heel vaak geweest voor een gezellig drankje maar voor het eten blijven we liever weg. Maar omdat het een prachtige dag was en we buiten heerlijk op de luxe bedden lagen terwijl de kids zich als altijd enorm vermaakte op de trampolines, met krabben vangen, in t klimhuisje en op de surfplanken die je eigenlijk moet huren maar ze deden totaal niet moeilijk, besloten we er te lunchen en uiteindelijk ook te dineren.
De Bouillabaisse was zo vies dat ik hem niet verder heb opgegeten, deze kwam ongetwijfeld uit een pak?! Een gamba salade met wel genoeg gamba's maar weinig sla op klein ongezellig bordje? Broodje tonijn was daarentegen zalig en pannenkoekjes met eend. Mensen naast ons vroegen ook waar je lekker kon eten en trokken dezelfde conclusie na er geluncht te hebben. Zo zonde! We zouden hier in de vakantie heel vaak hebben gezeten maar hou het voorlopig bij Aix met bittergarnituur en dan naar een goed restaurant. Hopelijk gaat dit snel veranderen. Echte verse soep, fruit de mer en andere lekkere verse gerechten die getuigen van smaak, net als het interieur. Want je waant je hier echt even in het buitenland met alle boten die aanmeren en het zicht over het de Grevelingen en moet niet om die redenen weg willen gaan.
Frederique L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Na een schitterende zonnige dag op het water van de Grevelingen zijn we voor anker gegaan voor de kust van de punt van Goeree met uitzicht op het restaurant Werelds . Wat ziet het er schitterend uit , zowel vanaf het water als vanaf land , van buiten en van binnen!
Einde van de middag neergestreken op het loungeterras voor borreltje , en later blijven eten met vijf personen.
Het gevraagde corona biertje was niet meer voorradig, en de kersenbiertjes werden getapt met zoveel ijs in het glas dat er niet veel plek meer voor bier was. De borrelhapjes waren fantasieloos maar oke , het bestelde eten idem .
Fish and chips met te droge gefrituurde vis , noedels met gamba's die in de olie dreven , Caesar salad zonder ansjovis, en aan de bediening meerdere keren moeten vragen om water voor de hond en bestek . Elke keer n ander die de bestelling kwam opnemen of brengen , en ze waren niet allemaal even betrokken en ervaren . Ze waren met genoeg , en hoewel het aardig vol zat was er geen grote drukte . Al met al een superplek , maar de keuken bediening matchen niet met de uitstraling van de lokatie , heel jammer , gemiste kans!
Valeska B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hebben een heerlijke dag bij Werelds doorgebracht. De bediening was vriendelijk en erg vlot. Het eten was prima. De locatie is trendy en er heerst een gezellige sfeer.
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
On-Nederlandse luxe bij Werelds Aan Het Strand. Bedden met dikke matrassen, parasol en badlaken inbegrepen bij de huur. Snelle en vriendelijke bediening, Werelds tapas heerlijk als lunchhapje voor 2, zoals ook de sashimi fraai gepresenteerd. We komen graag terug voor nog een luxe verwendagje.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Wat een top lokatie en wat hebben we heerlijk gezeten. Het was gezellig druk en alles liep gesmeerd. Ik vind het heel bijzonder dat je op zo'n exclusieve luxe locatie zo goedkoop kan kan eten en drinken! De kaart is heel toegankelijk voor iedereen en er is volgens mij bewust gekozen voor een populair assortiment en men profileert zich niet als een luxe restaurant. Personeel is leuk, jong en vlot.
Waar ik me enorm aan stoor zijn de negatieve recenties over dit bedrijf. Wat verwachten die mensen toch? Als je op zo'n prachtig locatie kan zitten, op het prachtigste meubilair met een uitzicht waar je u tegen zegt, dan hoef je toch alleen maar te ontspannen en te genieten!!! Ja er gaat wel eens iets fout (waar niet), en als het druk is duurt het wat langer, volgens mij is dat normaal. Op het einde van de avond reken je net zoveel af als bij het eetcafe op de hoek. De prijs kwaliteit verhouden is buitengewoon goed.
Team en management bedankt voor een heerlijk avond. Tot de volgende keer