Werelds Aan de Kade

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Duur
MarloesvD .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wát een heerlijk eten! Hierdoor neem je de, in mijn ogen, twee kleine nadelen (hoge prijzen en veel geluid) voor lief. Van de kaart bestel je meerdere kleine gerechten, om zo je eigen menu samen te stellen. Hierbij wordt geen onderscheid gemaakt in voor- en hoofdgerechten. De vriendelijke serveerster vertelde ons dat je bij 3 gerechten ongeveer de hoeveelheid hebt van een standaard voorgerecht + hoofdgerecht. Het is dus ook mogelijk om 3 voorgerechten te bestellen, die niet tegelijk, maar na elkaar geserveerd worden. De bediening doet ter plekke een suggestie v.w.b. de volgorde van de gerechten. Een erg leuk idee, in mijn ogen. Je kunt gewoon kiezen wat je lekker vindt, en hoeft jezelf niet te beperken tot de categorie " voorgerechten". Naast de kaart hebben ze ook nog enkele gerechten buiten de kaart om, die steeds wisselen. Ik koos een zalmtartaar, ravioli met bospaddestoelen, en wakabi(?) kip met gefrituurde tempura en noodles. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk, bij elke eerste hap kreeg ik echt een " wauw" gevoel. Vooral de ravioli met bospaddestoelen was zalig, en (mede daarom) wat mij betreft eigenlijk te weinig. De gerechten klopten gewoon en waren helemaal af. Wat erg leuk was, dat we vooraf een amuse van het huis kregen (pompoensoep) en na afloop bij de thee nog een klein zoet hapje. De prijzen vond ik pittig, maar wat mij betreft was dat het zeker waard. Een aanrader voor iedereen die echt gewoon lekker wil eten.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Op 31 augustus gebruikten mijn moeder en ik een lunch op het terras van Werelds aan de Kade. Mijn moeder koos een salade met zalm, ik een tapasplankje. We dronken een wijntje en kregen op verzoek een karaf met water waar niets extra's voor werd gerekend (keurig!). Het bedienend personeel was zeer vriendelijk, de wachttijd was prima. De locatie aan de haven is prachtig, er is veel te zien.
Mijn moeder was zeer lovend over de salade, ik vond daarentegen het tapasplankje niet erg bijzonder en hoog geprijsd voor wat je er voor kreeg. Maar al met al een prima restaurant waar je op een leuke locatie buiten iets kunt nuttigen.
Han A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Met z'n vieren gaan eten, 2* verassingsmenu vis en 2* vlees. Een geweldige avond gehad, zowel het eten als de bediening en de entourage is super. Wij zullen hier zeker nogmaals terugkomen.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Mooi restaurant op een prachtige plek aan de haven.
Bediening is wat traag en erg jong, naar mijn mening te jong voor het soort restaurant.
Eten prima, goede prijs kwaliteit verhouding.
Eigenlijk niet echt iets negatiefs of heel positiefs te melden, prima restaurant.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Wat lekkere tapas! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De locatie is prachtig en binnen ook goed ingericht. Voor herhaling vatbaar.
Sharon D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Heerlijk gegeten, gezellig aan een ronde tafel met 3 personen. Leuke kaart, sfeervol ingericht en de bediening is vriendelijk en behulpzaam. Ook wordt er rekening gehouden met vegetariërs en is er genoeg keuze. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Verwoerdt .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Anderhalve week geleden heerlijk gegeten bij Werelds aan de Kade!
Bij dit restaurant word je altijd zeer gastvrij ontvangen, kan je makkelijk parkeren voor de deur, en is er een leuke ambiance. Het bedienend personeel is zeer voorkomend en weet hoe het hoort. Je kan kiezen vanaf de menukaart, maar zeker de diverse gangen verrassingsmenu's zijn werkelijk voortreffelijk. De jonge chef kok houdt desgewenst ook rekening met eventuele wensen, dus zeker voor herhaling vatbaar .....dus gaan we morgen weer!
LJA .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Gastvrij welkom, sfeervolle ambiance. Niet opdringerig. We kregen een amuse kreeftsoepje en een glas prosecco. Daarna een voorgerecht, twee tussen gerechten en een hoofdgerecht. Er was van elk keus uit vier, dus er zat voor ieder wel iets bij. Hoge kwaliteit aan smaak, combinaties en opmaak. Wij kozen voor een bijpassend wijnarrangement. De bediening van Miranda was zeer vriendelijk, heel professioneel en zeker toen de fles witte wijn een kwaliteitsmisser bleek te zijn werd dat heel goed opgelost. We gingen zeer tevreden naar huis!
Jean Henri A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Hier al wel vaker gegeten, en net als de voorgaande keren, uitstekend verzorgde maaltijd.

De ontvangst is attent en vriendelijk. Gelukkig werd het probleem met betaald parkeren opgelost door een vergunning (handig zo'n oplossing).

Voor de lunch gekozen voor de verrassingslunch die bestaat uit twee gangen. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht was heerlijk en ruimschoots toereikend. Waarom dan maar een 9 en geen 10, eigenlijk heb geen goed antwoord op, maar die 10 wil ik bewaren voor een uitzonderlijke maaltijd.

John H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
26-11-15 goede ontvangst mooie inrichting vriendelijke en nette bediening gekozen voor het 5 gangen menu waar niets op aan te merken viel. Alle gerechten waren puur en vol van smaak. Balans is t toverwoord. Een heerlijke avond uit geweest hebben 3 uur gezeten omdat t zo gezellig is. Echt een aanrader dit restaurant. Oké toch 1 puntje van kritiek is de 2.05 euro voor de parkeerplaats op de bon is wel een beetje knullig op een rekening van 140 euro.
Doppie010 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Op dinsdag 27 Oktober geluncht bij Werelds. met zn tweetjes hebben de bussines lunch genomen waarvan we heerlijk hebben genoten! tataki van zwaardvis overheerlijk ! buiten op loungebank heb je geweldig zicht op de haven. Service was zeer goed ! begroette ons vriendelijk en maakte een leuk praatje met ons. Top lunch gehad en zeer aan te raden.
Frans3368 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
zaterdagavond met vrienden uit eten bij werelds aan de kade ,hartelijk ontvangst en aan een mooie ronde tafel met een gin tonic en je beste vrienden ,wat wil je nog meer??? voorgerecht met elkaar gedeeld: top sashimi en pannenkoekjes met gekonfijte eend echt toppppp,
hoofdgerecht truffelrisoto ook alweer zo,n heerlijk gerecht tussendoor even in de (halfopen) keuken gekeken waar de chef en zn team relax en geconcentreerd de mooiste gerechtjes op tafel tovert
al met al een top avond gehad
Yorick S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Vrijdag onverwachts wezen eten bij werelds aan de kade.
Een 4 gangen menu gekozen op aanraden van de gastvrouw.
alle gerechten waren echt top.
Bijpassende wijnen en, niet onbelangrijk, een uitstekende bediening.
Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.
Dita B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Wij komen hier eigenlijk regelmatig eten, lekker dichtbij huis en je zit hier supergezellig. In de zomer buiten op het terras aan de haven van Oud-Beijerland en bij minder weer is het binnen ook heel sfeervol. Het eten wordt geserveerd in kleine gerechtjes waardoor je van alles een beetje kan proeven en afhankelijk of je veel of weinig trek hebt kan je ook meer of minder bestellen. De keuze op de kaart is goed, er is veel variatie. De minihamburgers, wakadori kip, truffelrisotto en buikspek met krabsalade zijn onze favorieten. Mijn enige kritische noot zou zijn dat de kaart wat vaker veranderd zou mogen worden maar dat komt waarschijnlijk omdat we regelmatig komen eten :) De bediening is altijd heel vriendelijk en service gericht. Sla trouwens ook zeker het toetje niet over!
Dennis1242 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Voor de lunch terecht gekomen bij Werelds aan de kade. De entree beloofd veel goeds met een prachtig terras! Van binnen ziet Werelds er netjes en verzorgt uit met veel oog op alle details.. zeker kwa inrichting!

De grootte van de lunchkaart is prima en gevarieerd.
Gekozen voor de club sandwich met portie friet ernaast. De smaken zijn goed en gerechten zijn netjes opgemaakt.
Service is ook prima, word goed op je gelet en personeel is correct en netjes.

Kom hier zeker weer terug!
JeanineF .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Bij binnenkomst informeerden we naar de spelregels van het parkeren en we kregen meteen een parkeerkaart mee die we in de auto moesten leggen. Vonden we op dat moment een goede service! Bediening was niet zo vlot maar het was druk en we zaten lekker. De porties vonden we aan de kleine kant, ik was blij dat ik brood bij de salade had besteld. Eten was prima tot we de rekening kregen: € 2.05 betalen voor de parkeerkaart en € 4.50 voor 9 stukjes brood. We gaan nooit meer naar Werelds, de verhoudingen zijn zoek en men had makkelijk even kunnen mededelen dat we voor de parkeerkaart moesten betalen.
Jozephien D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Ons bruiloftsfeest werd mede door de catering van Werelds aan de Kade een onvergetelijk
feest. Er was met zoveel zorg en aandacht aan elk gerechtje gewerkt!! echt TOP. Aankleding en verzorging een dikke 10.
De super vriendelijke bediening was "meer" dan goed. Een super pluim voor jullie allemaal.

We eten regelmatig bij Werelds.... het is voor ons veruit restaurant nr 1 van de Hoekse Waard.
Iedere keer weer een feestje om naar toe te gaan.

Marc L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Met mijn familie gegeten bij Werelds aan de Kade in Oud-Beijerland.

Het eten is heerlijk.

Het was lekker weer dus genieten van het eten en een wijntje op het terras.

Vlees was heerlijk klaar gemaakt, echt een culinair hoogstandje.

Een aanrader voor een ieder die van lekker eten houdt.

wij komen hier binnenkort zeker terug.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Prima adres om wat te relaxen op het terras bij mooi weer.
Vanmiddag goede glazen wijn gedronken en ook genoten van de lekkere gazpacho en de flammkuchen.
Tip: Vergeet de menu's op de website niet aan te passen aan de kaarten in het restaurant.
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Al een aantal keren bij Werelds gegeten. Een super gezellige zaak met vriendelijke bediening. Het eten is goed maar als de rekening komt vind ik toch de prijs/kwaliteit niet geheel in verhouding.