Wereldrestaurant Eten & Co

Stettinweg 4 9723 HD Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wereldrestaurant Eten & Co

mareon .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Gisteravond op vaderdag gegeten in het restaurant. Vorige recensie van mij was magertjes, maar wegen varieteit aan eten toch deze gekozen. Het was nu beter voor mekaar. Vleessoorten was goed en mals. Oven gril en bbq geprobeerd. Lekker gegeten. Ondanks de drukte was het toch prima te doen. We hadden specifiek om een tafel beneden gevraagd die hadden we gekregen. service was goed als bij kassa, tafels en koks bij het eten. Het was prima.
mareon .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
we hebben hier gegeten, wij werden boven neergezet, omdat er geen plek meer was. Personeel was bij het reserveren telefonisch al kortaf. stress? Het eten was op zich prima, maar sommig vleessoorten te droog en zout of te lauw. De aankleding van het restaurant is mooi, maar omdat we boven moesten zitten, en trappen moesten lopen met het bord, was dit niet een heel geslaagd idee. We zullen hier waarschijnlijk wel een keer weer eten, maar andere restaurants zullen we eerder kiezen, waar de service beter is.
Jaka10 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Eten was heerlijk. We waren op zaterdag om 17:15 uur. Rond18 :30 uur werd het zo druk dat je met een volle bord er bijna niet door heen kwam.
We zaten heerlijk in een hoekje maar als we naar het buffet wilden dan moesten de mensen van de tafel naast ons eerst opstaan. dit was voor beide tafels erg vervelend.
Om 19:30 uur kwam iemand bij ons tafel dat we moesten vertrekken, terwijl op ons bonnetje stond 19:48. Maar het vervelendste was dat hij bleef staan op een manier van nu....
Jammer want het eten was heerlijk!!
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Veel keuze en ook andere gerechten dan je bij andere all you can eat concepten ziet. Heel veel tafels en was erg druk maar dat kwam niet terug in de wachtrijen voor het eten. Sommige gerechten waren droog of niet lekker gekruid. Maar prima om te eten met groot gezelschap, voor ieder wat wils.
darling2 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
met een vriendin geweest. zaten een beetje in een hoek. wat een kleine nadeel was, gezien de medewerker die steeds passeerde met het wagentje met het vuile servies. We we zijn dan ook wel vaker geweest en dan was dit niet het geval. de bediening is erg vriendelijk maar soms iets te enthousiast met uithalen van de "lege" borden. de prijs kwaliteit verhouding is prima. je betaald een all in prijs voor het eten en drinken. Het drinken moet je zelf halen maar dat weet je van te voren. De keuze is reuze wat gerechten aan gaat. van koude gerechten met sushi, vis en vlees tot warme gerechten met naast de wok gerechten ook pasta en pizza gerechten en prima gebakken vis en vlees filets. op het uitgebreide dessert buffet is er altijd wel iets te vinden. al met al een gezellige avond uit gehad met z'n tweeën
J M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vanavond voor de tweede keer geweest met het gezin. Het is nog steeds een vreetschuur en het eten is middelmatig. Er staat veel onder warmhoud lampen. De bami en de mihoen deze keer 's geprobeerd. Het was erg klef. Op de plek waar we zaten kwam zeer regelmatig een rokerige lucht langs waaien, van de gasten die buiten stonden te roken. De balans tussen geld en kwaliteit is hier ver te zoeken.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Afgelopen vrijdag hier gegeten. Voor de 2e keer. Ondanks dat het restaurant geheel vol zat kwam het niet te druk over. Geen lange wachtrijen. Eten net als de vorige keer super. Keus voor iedereen. Ook zeer kindvriendelijk, speeltuin boven, met toezicht. Dus laat de kids rustig spelen. Je kunt het niet bedenken wat je er kunt krijgen. Meer dan genoeg. Zeker een pluspunt: verse sinaasappelsap. Het uitgebreide toetjesbuffet (ijs, taart, slagroom, enz) maakt het helemaal compleet.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Verrassend goed wereldrestaurant. Echt passie voor eten. Ook al is het een all you can eat restaurant. Toch zie je dat de koks wel hun best doen om een goed product neer te zetten. De sfeer met een tafellampje komt ten goede. En de barman kan dit afmaken met een lekker speciaal biertje voor maar een munt.
Alyanne G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
15-09 met het gezin geweest. Wat een keuze! En ook goed eten.
Was niet erg druk, de warme gerechten worden dus niet snel ververst.
Was zeer geslaagd en we hebben erg lekker gegeten.
Vriendelijk personeel.
We gaan zeker nog eens
Reina H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Afgelopen zondag zijn wij met 6 personen om kwart over 8 bij eten & co binnen gelopen om te vragen of we nog konden eten. Dit was geen probleem, ze zijn tenslotte open tot 22.00 uur. Echter na betaling van het volledige bedrag blijkt dus dat om deze tijd bijna alle voorgerechten en de bijgerechten al op zijn en niet meer worden bijgevuld. Wok en grill is er voldoende. Na een klacht werden er nog wat friet en 3 frikandellen bijgevuld, de andere bakken bleven leeg. Verder werd er tijdens het grillen en frituren al van schoongemaakt, zelfs de roosters boven de grill. Mijn advies is geef bij late binnenkomst (alhoewel 20.15) aan dat op is op en dat dit niet meer wordt bijgevuld. Dan kan de klant bij voorbaat bedenken of ze voor dit bedrag (165 euro hier willen eten).
Cindy P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Met een vriendin hier gegeten. We zijn al veel van deze buffetrestaurants gewend, maar dit restaurant heeft wel wat extra's. Dat zat 'm in de gerechten die je niet overal ziet, zoals o.a. de nacho's. Ook zijn er veel verschillende soorten toetjes, we waren weg van de aardbei/rabarber crumble!
De foto's op de website doen het restaurant geen recht, het lijkt daar veel donkerder dan het is. De ruimte is hoog en voor een buffetrestaurant sfeervol ingericht. Ondanks dat er wel veel mensen waren op een zaterdagavond, oogde het niet heel druk, ook niet bij het eten. We kregen een rondleiding toen ik aangaf vegetariër te zijn. De gerechten waarvan de hostess niet zeker wist of ze echt vegetarisch waren, als de aspergesoep, werden bij de koks nagevraagd, heel attent.
Lekker gegeten en voor herhaling vatbaar.
jannus13 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
We waren van te voren wat sceptisch omdat de Wik Euroborg( wat niet goed is) van dezelfde eigenaar is maar het eren was prima.Wil wel een aantal kanttekeningen plaatsen.Kleine kinderen moeten onder begeleiding naar de speelruimte want je moet een hoge trap op, kom niet te laat want ze ruimen om half 10 al op en het wokgedeelte is erg klein en krap. verder is het wel heel massaal maar het eren was prima
klein64 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
We zijn daar 3 weken achtereenvolgens wezen eten, omdat het zo uitkwam ;-) wederom afgelopen weekend heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, maar ook de koks die het eten bereiden ook erg aardig. Gezellige ambiance en ook kindvriendelijk.
Ga zo door zou ik zeggen!
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Een leuke eetgelegenheid met enorm veel keuze. Een "feast" voor liefhebbers van verschillende soorten eten. Naast exotische producten zijn er ook lekkere stukken vlees, friet, gebakken aardappelen, pasta's etcetera. Echt een eetgelegenheid die voor iedereen geschikt is.

Het eten was voor een wereldrestaurant / lopend buffet beter dan gemiddeld. Mijn metgezellen vonden de sushi top, ik vond de wok gewoon lekker en er is een ruime keuze uit verschillende vlees gerrechten (pulled pork, biefstuk, lamsrack, marokkaanse piri piri etc.) Groente gerrechten en andere lekkernijen uit elke hoek van de wereld. Het is gewoon genieten van van alles.

Natuurlijk bij een lopend buffet is service een beetje op de achtergrond. Daarom zou het ook raar zijn om een heel hoog cijfer te geven. Het was prima verzorgd, geen klachten.

Het decor is modern, groot en het heeft ook wel wat flair. Netjes afgewerkt, de stoelen zijn prima maar het is wel een grote hal die in een paar stukken gescheiden is. Daar moet je van houden.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Dit wereldrestaurant is echt een topper!
Veel keuze in vis en schelpdieren en sushi.
Ontzettend groot aanbod in vlees op verschillende manieren klaar gemaakt.
Verse pannekoeken & poffertjes, ontzettend veel desserts en een grote kaasplank.
Ook wereldgerechten zoals roti en donner.

Voor ieder wat wils en een echte aanrader!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Wij hebben daar afgelopen di voor het eerst gegeten
Wij hebben de biefstuk ossenhaas haas en steak en vis gegeten het vlees was heerlijk mals en je kreeg ook een goed dik stuk vlees de vis net zo en niet te vergeten het toetje allerlei soorten ijs met een berg slag room en de schocolade fontein waar je de lange vingers door een heen kan halen erg jamy dit is zeker een aanrader de mensen ook erg vriendelijk en erg gezellig ingericht
Yya S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Voor het eerst bij Eten en co geweest, was meteen de laatste keer.
We zaten bij het western gedeelte, waar het erg koud was. Erg gezellig was het er ook niet ( rest van het restaurant was wel mooi aangekleed) en dit gedeelte van het restaurant was erg gehorig. Het kinder gedeelte zat er boven en daardoor veel gebonk en lawaai.
Veel eten was lauw, erg nauwe ruimte bij de wok. Vlees van de plaat was wel erg lekker.
Verder erg veel types met joggingbroek aan.
Pluspunt was het mooie kinder gedeelte, het oppas meisje wat er zat was overigens met haar telefoon bezig en lette niet echt op.
just-serious .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Niet onder de indruk. Grote vreetschuur met heel veel gerechten welke eigenlijk totaal niet bij elkaar passen. Op zich mooie producten maar alles staat onder warmhoud lampen en droogt op die manier uit.
Beetje chaotisch doordat niet duidelijk is wie aan de beurt is en er geen rijen zijn te vormen. Waarschijnlijk vinden veel mensen dit een super plek om te eten maar voor mij echt niet weer, ik laat me liever bedienen voor zoveel geld.
Dijkema .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De plek waar wij zaten was vlak bij de deur en daardoor tochte het zodra de voordeur openging. Het eten staat zo te zien al tijden klaar. De sauzen hebben of een dik vlies bovenop of het zit aan de randen aangekoekt. Bij de bakplaat een biefstuk besteld, die naar een andere klant is gegaan en de bakplaat was leeg. Ik ga dan niet nog een keer bestellen, maar druip af naar de toetjes. Conclussie: Eigenlijk is het nog een vreetschuur erbij. Mij zul je er niet meer zien.
Antoine S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Met de familie gegeten in dit nieuwe restaurant. Midden in een bedrijvenpark, maar bij binnenkomst vallen twee dingen op. Het is groot, maar gezellig ingericht én het heeft een warme uitstraling. Na het inchecken is het mogelijk te eten tot je propjevol zit tegen en vast bedrag. Wijn en bier koop je met muntjes en verder kun je je uitleven aan de vele buffetten. Deze zijn gevuld met vis, vlees en wat al niet. Kwaliteit was goed en ondanks de vele gasten kon je in alle rust kiezen. Niet mijn idee van een avondje restaurant, maar desalniettemin lekker en gezellig. Ideaal voor groepen.