Wereldrestaurant Enjoy

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Wereldrestaurant Enjoy

Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Voornamelijk seafood gegeten em beetje vlees. Al t vlees, vis en schaaldieren vd bakplaat waren goed! Lekkere Verse jus d' Orange!
De haring en noorse garnalen vh koude buffet vond ik niet zo best. De kreeft taai. Maar voor de prijs hoef je niet te veel te verwachten. Al met al een leuke avond voor weinig geld. Gewoon proberen zit voor iedereen wel wat tussen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Gewoon een eerlijke vreetschuur
Felicia M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Ontzettend lekker gegeten hier! Normaal gesproken niet zo’n fan van dit soort restaurants (waar je alles kunt proberen) maar hier is de kwaliteit zeer goed.

Samen met mijn vriend genoten van sushi, verschillende gegrilde soorten vlees en vis (zalm, lamsrack, hertenbiefstuk, gamba’s etc). En verschillende salades. Genoeg lekkere en gezonde opties. Er is ook een wok afdeling en Indonesische afdeling, maar hier niet van gegeten.

Fijn dat drankjes inclusief bier/wijn er ook in zitten. Als afloop lekker vers fruit met frozen yoghurt genomen en een cappucino.

Heerlijk avondje zo! Wij komen terug!
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Hier uitgenodigd om verjaardag mee te vieren. Je moet van dit soort restaurants houden. Gezellig tafelen is er niet bij omdat iedereen steeds opstaat om bord bij te vullen. Zeer grote ongezellige ruimte. Enorm veel soorten eten, moet bekennen dat het goede kwaliteit is en smaakt. Wat me stoort: hier moet ontzettend veel eten weggegooid worden. Tegen het einde van de avond nog heel veel bakken vol of halfvol eten. Ook zie je volwassenen en kinderen met enorme volgeschepte borden, waarvan de helft of meer niet wordt opgegeten en dan wordt er weer wat anders gehaald. En al dat gegraai in die bakken. Brr, niks voor mij, maar nogmaals wel lekker gegeten.
Werner B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Kwam hier deze x met mijn partner om 09.00 . Konden nog eten tot 22.30 . Maar keuken zou eerder dicht gaan. Dus hadden we maar een uur om te eten. Ik zeg :,doe je dan een concessie op de prijs , want ik kan geen 2,5 uur meer eten. Nee , u betaald gewoon het normale tarief. Zo stom van zo’n ondernemer. Ben hier wel 10x geweest. Ik zeg lekker klantvriendelijk zijn jullie. Maar ik heb nieuws . Ik kom hier nooit meer bij jullie. Bij Joseph Bistro hebben we toen heerlijk gegeten. We did Enjoy. Afz Werner en Miranda
Mariska T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben hier met de familie gegeten en ik moet zeggen dat ik blij verrast was door de kwaliteit van het eten! Heel veel keus, ook de toetjes waren lekker. Erg fijn dat drinken, zelfs koffie en thee inclusief de prijs was. Ik zou hier zeker nog een keer terugkomen.
Ursula R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het is een all-you-can-eat voor 2,5 uur geheel zelfbediening. Maar wat een keuze is er! Ik vond vooral de ossenhaas erg lekker (van de grill), maar je kunt ook wokken, teppanyaki, chinese gerechten, sushi, heel veel salades. ook vooraf stokbrood kruidenboter, drie soepjes, maar bijv. ook carpaccio. Het alleruitgebreidst is denk ik nog wel de dessertafdeling. Je kunt het z gek niet bedenken of het is er: ijs, yoghurt, pannenkoekjes, chocoladefonteinen, fruit, allerlei zoetigheid, kleine toetjes, slagroom, snoep.... ook een echt kinderwalhalla. Het kinderbuffet is stuk ruimer dan normaal en er is een hele leuke speelruimte.

De sfeer is wel wat minder dan in een gewoon restaurant, al vond ik de aankleding best nog strak en bijv. het sanitair ziet er prima uit.
Yteke N.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Tuurlijk is dit ook weer zo'n vreetschuur, tuurlijk is het een lopend buffet! Maar het was echt top verzorgd!
De sushi is echt van goede kwaliteit voor zo'n restaurant, er is zoveel keuze! Zelfs oesters en kreeft!
Kinderen hebben ook meer keuze als in een gemiddeld buffet restaurant en een goed geluids geisoleerde speelruimte!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Heb hier mijn verjaardag gevierd met een groep vrienden. Was zeer tevreden over de kwaliteit van het eten. Alles was goed vers qua rauwe vis en oesters. Het vlees wat bereidt op verschillende platen en gril waren ook super lekker. Goed gebakken, maar ook goed vlees. Bediening komt regelmatig langs om de borden op te halen. Al met al zeer tevreden.
rik S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Wij hebben vandaag ook bij Enjoy gegeten,maar de ervaringen van andere gasten bij Iens kunnen wij helaas niet delen.
Het eten van het warme buffet was gewoon koud (De Peking eend bijvoorbeeld) verder slaat de prijs voor kinderen ook helemaal nergens op. 17,95 voor een kind van acht die een paar nuggets neemt en wat (koude) frietjes.
nee ons zien ze hier niet zo snel meer!!
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heel goed gegeten! Sinds het wegvallen van de gouden wok dit ervoor teruggekregen in het centrum van hoofddorp. Kan niks meer zeggen dat je niet veel betaald en gewoon goed lekker eten krijgt.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Grote zaak, schoon, zeer grote keus in heel veel verschillende gerechten, vlees, vis, schaaldieren, en heel veel nagerechten. zag er schitterend uit. Vriendelijke accurate bediening mbt het weghalen van de lege borden. Vooral de oesters en mosselen waren groot. Alles zag er vers uit. Een aanwinst voor Hoofddorp!
Denise A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten! Ontzettend veel keuze en alles met zorg bereid. Zelfs de sushi is van hoge kwaliteit zoals je dat in een sushi restaurant zou verwachten. Omdat het aanbod zo groot is gaan we zeker terug om de rest te proeven.
Met uitstek het beste wereld restaurant waar ik ooit gegeten heb!
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Voor elk wat wils. Eten wordt regelmatig bijgevuld, dus steeds vers. Vlees wordt ter plekke klaargemaakt. Omdat je zelf moet opscheppen niet echt gezellig tafelen natuurlijk. De droge wijn was van goede kwaliteit.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Een all-you-can-eat concept waar je kwaliteit terug vindt! Eindelijk waar je heerlijke sushi kunt eten die op top niveau geserveerd wordt. Alle ingredienten zien - proeven en zijn vers. Bereidingen perfect al met al eindelijk een restaurant waar je vaker terug wilt komen en helemaal geen vreet schuur!!!! Hier kom ik graag nog een keer terug absoluut.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Vandaag wezen eten. Erg rustig, waarschijnlijk omdat het maandag was. Erg lekker, alles nog mooi en nieuw. Goede sortering van gerechten, zwaartepunt ligt wel op Aziatisch, wat voor ons geen enkel probleem was. Eten goed warm. Leuke speelgelegenheid voor de kinderen, niet erg groot.