Wereldrestaurant EETkeuken

Meerstraat 90 1941 JD Beverwijk Nederland Kaart

Over restaurant Wereldrestaurant EETkeuken

Proef de wereld

Wereldrestaurant EETkeuken doet zijn naam eer aan. Je eet er namelijk gerechten uit alle uithoeken van de wereld; van Argentijns tot Aziatisch en van Amerikaans tot Europees. Met zoveel verschillende smaken is het echt een plek om te genieten met het hele gezin!

Meer informatie over restaurant Wereldrestaurant EETkeuken

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Erg voordelig
Erg kort
Huub2016 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Prima eetgelegenheid. De perfecte plek om met vrienden of familie gezellig wat te eten en te drinken. Hele vriendelijke bediening. Het eten is goed verzorgd en voor iedereen keuze genoeg. Kortom zeker aan te bevelen.
Ronald69 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Het eten is redelijk te noemen. Veel kant en klaar dat in de saus wordt gedaan voor een smaakje ( bijv. De gehaktballen in satésaus. De koks beperken zich hier hoofdzakelijk tot het open snijden van de verpakking om het vervolgens in een bak te doen of op een plaat te zetten. Het Chinees Indisch smaakt zoals het overal doet niet speciaal, weinig boeiende smaken. Typische "vreetschuur" waarvan er zeer velen met dezelfde smaken ( lang leve de groothandel ) zijn. Als ik er niet Had gegeten Had ik dat best overleefd. Waar blijven nou eens die authentieke smaken in dit soort dozenschuiversrestaurant waar het belangrijkste gereedschap van de kok zijn schaar is... Ronduit zeer ergerlijk zijn de lampen deze hangen op zodanige manier dat elke keer als ik opstond ik mijn kop stootte aan die k....dingen.. ik zal.niet de eerste en ook niet de laatste zijn ben ik bang...
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Met zijn 6 op woensdag 23 Mrt. gegeten en we hebben er echt van genoten, sappige ribeye's, black angus biefstuk, goede Sushi, Lechon!, krokant gefrituurde snacks, gamba's etc. De wokafdeling is Super en het buffet had een enorme keus! Bij de bar moet je voor een Johny Walker double whiskey slechts 2€ bijbetalen wat ik graag deed. Morgen weer zou ik zeggen! Aanrader ook voor Kids die moeilijk eten, ik heb ze nog nooit zoveel zien eten, thuis eten ze bijna niks maar hier..... Op naar de toetjes en chocolade fontein met ijs super klasse bediening nieuwe borden!
Huub2016 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Wij hebben afgelopen donderdag wederom gegeten bij Wereldrestaurant EETkeuken te Beverwijk. Onze kleinzoon (10 jaar) was ook mee. Hij vond vooral de garnalen, sushi en de toetjes lekker. Wij vinden dit een voortreffelijk restaurant. Het is niet zo'n vreetschuur zoals de meeste restaurants met dit concept. De bediening staat altijd klaar voor een praatje. Kortom heel goed.
Huub & Hennie
Aaldersjeffry .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Ik vond het erg leuk en gezellig en het eten was heerlijk ik kom graag eens eten top restaurant.
Het drinken en het ijs was overheerlijk lekker koud en goed ik zie jullie gauw
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Toprestaurant. Alles even lekker. Enige minpuntje: erg veel koolzuur in de frisdranktap waardoor je je glas maar half vol kreeg en de vloer ter plaatse vreselijk plakte. Af en toe dweilen?
Tamaraleek .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten. We wilde alles wel proberen, maar dat konden we niet allemaal op. Genoeg keuze en voor ieder wat wils.
Kinderen hebben zich ook prima vermaakt. Komen snel weer langs
Marril .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Toch gezellig en lekker eten voor een vreetschuur. Het hielp denk ik ook dat wij op tijd waren en dat het niet zo heel druk was. Alcoholische dranken waren ook goed. Jupiler bier van de tap en de droge witte wijn was ook goed.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij de EETkeuken! Mochten ze de volgende keer weer mee doen met de AH actie ga ik er zeker weer naar toe. Daar krijg je genoeg te eten omdat ze werken met een lopend buffet...ideaal.
Fan197304 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wat een gezellig restaurant niet zo Chinees achtig en Lekker gegeten hoor ! Alleen vonden de kinderen de pizza's niet zo lekker maar voor de rest alles prima !! We komen er zeker een keer terug !
Carla.wesselius .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Bediening was vriendelijk. De koude gerechtjes waren goed, de warme wat minder vooral de patat die was lauw en taai zo ook de babi ketjap. Alle gerechten die op de plaat vers bereid werden waren heerlijk. Ook wij hadden 2 Albert Heijn restaurant bonnen. Die 2 personen moesten toch nog € 15,00 per persoon betalen en waren dus niet gratis. Misschien omdat het geen driegangenmenu was, maar all you can eat? We zullen er zeker nog wel eens terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
wij vonden de bediening vriendelijk. er werd alleen lang gewacht met het weghalen van de gebruikte spullen. er stonden niet goed afgewassen borden bij de schone borden. eten was lekker en goed. mag iets sneller aangevuld worden. biefstuk had taai stuk erin. we hebben lekker gegeten.
Grover .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Bah. Hier ga ik nooit meer heen. Alles zag er smoezelig uit. Uit respect voor mijn tafelgenoten heb ik niets gezegd en wat kroepoek en kant en klare toetjes gegeten. Ik had gewoon niet de indruk dat hygiene hoog op het lijstje staat.
Sjalalati .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was perfect, alleen is het beetje flauw, iets met de smaak bijvoegen.
Tot de volgende keer.

met vriendelijk groeten
Wvkroese1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Alles ok, alleen de (heren) toilet was vies en klein. Beslist niet in overeenstemming met de rest.
De toiletpot dreigde te overstromen en de vloer was plakkerig.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Altijd lekker om er te eten.
Alleen jammer van de ah actie,beetje misleidend en nergens kunnen lezen dat het tweede diner niet gratis is,maar dat je een kleine korting krijgt!
Snap best dat dat voor die prijs niet kan,maar zet het er duidelijk bij.
Veel anderen hadden het zelfde,sommigen liepen zelfs weg,tja het is toch ook een beetje reclame,als je er lekker eet kom je weer een keertje terug voor de volle prijs.
Maryloetinfo583 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Ontzettend lekker gegeten en gedronken voor een prachtige prijs. Zeker de moeite waard om eens langs te gaan. Vriendelijke bediening en een uitstekend buffet. Voor ieder wat wils.
Martinverbeeten .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
ik vond het eten heerlijk en de service top....echter heb ik wel een klein beetje vieze smaak overgehouden....ik had meegedaan met een aktie van appie heijn voor je 2e 3 gangenmenu gratis...bij aankomst bleek de wereldkeuken er andere voorwaarden erop na te houden...zo was het 2e 3 gangen menu niet gratis maar kreeg je korting ....27.50 was het dus 55 voor 2 en ik moest 42.50 betalen.....als je als bedrijf niet aan de akties KAN meedoen doe het dan ook niet
S.stam41 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Ik begrijp het concept, maar kwaliteit is beneden nivo. Hiet is de kringloopwinkel onder de restaurants. Kleine portemonaie, kinderen, dan is het geweldig maar dan is alles hierover gezegd. Grote rij met met mensen die zelfs buiten stonden om een tafel.

Sorry maar niet onze piece of cake.
Angelicawarmerdam .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Goede bediening, soms te snel met het weghalen. Ziet er mooi uit van binnen. De tafels opstelling is perfect.
Je kijkt niet bij elkaar op je bord. Voelt als privé plekje.
Eten ziet er goed uit en smaakt goed en je krijgt goede uitleg. Personeel is vriendelijk.