Wereldrestaurant EETkeuken

Meerstraat 90 1941 JD Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Wereldrestaurant EETkeuken

Proef de wereld

Wereldrestaurant EETkeuken doet zijn naam eer aan. Je eet er namelijk gerechten uit alle uithoeken van de wereld; van Argentijns tot Aziatisch en van Amerikaans tot Europees. Met zoveel verschillende smaken is het echt een plek om te genieten met het hele gezin!

Meer informatie over restaurant Wereldrestaurant EETkeuken

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Wereldrestaurant EETkeuken

Suzy L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gezellig personeel, leuke inrichting en goed eten!
Badi M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker eten en top service .
ch V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten was wel bijzonder druk maar de gerechten waren volop aanwezigen goed
Sandy W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten met mijn gezin. Goed concept en voor iedereen wat lekkers te bestellen.
Suzy L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel en altijd in voor een praatje, ik voel mij altijd welkom. Het eten is goed van kwaliteit en wordt ter plekke gemaakt. Wij gaan hier graag eten ook al is het geen all you can eat buffet concept, Ik vind dit concept prettiger omdat je bij je tafelgenoten kan blijven zitten en je evengoed zoveel kan eten wat je wilt. Wat ook een voordeel is dat al je eten zo goed als pas gemaakt wordt als je het besteld, dus ligt het er ook niet de hele avond.
Abderrahim M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Alles is lekker, goede service.
Badi M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Lekker eten, zeer vriendelijke sfeer !
Helena K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima gegeten, vriendelijk geholpen. Geen klachten. Voor herhaling vatbaar!
Ewald R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Keurig via iens gereserveerd en vanmiddag nog een herinnering gekregen.
Stipt om 19:00 uur aangekomen met mijn kinderen en aanhang en toen bleek het restaurant gesloten vanwege iets.
Kan altijd gebeuren maar breng je klanten dan op tijd op de hoogte.
Nu stonden we voor een dichte deur.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Viel me vandaag erg tegen en dat op de verjaardag van me zoon
De smaak was goed maar moesten erg lang wachten of ze vergaten hapjes.maar moet wel een compliment the geven is dat ze me andere zoon ook gratis lieten eten
Naomi P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het was erg gezellig. Heel erg rustig dus we konden elkaar wel goed verstaan. Alleen waren niet alle gerechten even lekker. En we hebben een paar keer het zelfde besteld alleen werd het elke keer anders klaar gemaakt Dat vond ik wel jammer.
Maar de sushi vond ik echt erg lekker.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Waardeloos. Kom hier nooit meer terug. Alles was smakeloos, lauw en droog. Zelfs de pizza en frituur lagen er al ruime tijd. Enige pluspunt was de grill en tepan, maar is dat €30 waard?
s C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Dankjewel voor de leuke avond en heel leuk dat jullie iets speciaals voor onze jarige vriendin hebben gedaan.!
Het eten was heerlijk we komen zeker weer terug!
jaent E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik wist niet wat te verwachten, maar was positief verrast. Veel keus voor ieder wat wils. Lekker vers, keurige bediening. Alles wordt steeds weggehaald, dus geen stapels vieze borden op je tafel. Zeker de moeite waard en ga over twee weken weer heen met mijn familie.
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
In de afgelopen twee maanden nu twee hier geweest met de kinderen (10 en 11). Ideaal restaurant voor onze kinderen: ze kunnen zelf hun eten uitzoeken, en het toetjesbuffet maakt enorme indruk. Ook voor ons als volwassenen een geslaagd uitje: het eten is bijna allemaal goed en goed bereid- inclusief de sushi wat bij een niet-sushi restaurant een enorme tegenvaller kan zijn. Hier is het echt een aanrader. Ook andere gerechten goed.
Service aan tafel is heel attent. Inrichting netjes, niks speciaals. Klein nadeeltje van het feit dat toetjes op buffet staan: ik wilde een creme brulee, maar een zeer dikke persoon pakte er 7 (!) voor mijn neus weg, dus op.
Al met al is de prijs kwaliteit verhouding erg goed, en is het erg leuk met kinderen die vanalles uit kunnen proberen
Jur S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We konden snel terecht in deze sfeervolle omgeving. De bediening was correct en snel. Soms wel eens te snel en werd er veel gevraagd of we nog wat wilden drinken. Het eten was goed verzorgd.
Naomi T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wat een heerlijk goed concept! Wij verwachtten een leuke avond voor onze kinderen, het werd een fantastische avond voor het hele gezin. Inclusief drinken voor 25 euro (!) dát vind je alleen in de provincie ;)

De kinderen hebben een eigen plekje waar ze kunnen uitrazen en de hoge ruggesteun heb je genoeg privacy.

Het eten is écht heel erg lekker. Vers gemaakt, er staan een aantal chefs in de keuken te beulen! Wij waren er zaterdagavond en wij hebben het heel erg naar ons zin gehad.

Binnenkort met 15 man eten hier. TOP!
Fariel S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben gisteren heel erg lekker gegeten bij de Eetkeuken. Het concept is top, de sushi was ook echt lekker. En dan ook nog eens voor die prijs! Helemaal top. Enig minpuntje was de bediening: je merkte dat ze niet echt ervaren waren. Ik begreep dat het en nieuw concept was dus dat komt misschien nog.
huub2016 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima restaurant. Goed eten, vriendelijk personeel in een woord Geweldig. Gisteravond 3 januari weer heerlijk met vrienden gegeten. Ik wens hun veel geluk met het nieuwe concept wat aanstaande donderdag staat te gebeuren. Huub
huub2016 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Prima eetgelegenheid. De perfecte plek om met vrienden of familie gezellig wat te eten en te drinken. Hele vriendelijke bediening. Het eten is goed verzorgd en voor iedereen keuze genoeg. Kortom zeker aan te bevelen.