Wereldrestaurant EETkeuken

Meerstraat 90 1941 JD Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Wereldrestaurant EETkeuken

Proef de wereld

Wereldrestaurant EETkeuken doet zijn naam eer aan. Je eet er namelijk gerechten uit alle uithoeken van de wereld; van Argentijns tot Aziatisch en van Amerikaans tot Europees. Met zoveel verschillende smaken is het echt een plek om te genieten met het hele gezin!

Meer informatie over restaurant Wereldrestaurant EETkeuken

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Wereldrestaurant EETkeuken

Ewald R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Keurig via iens gereserveerd en vanmiddag nog een herinnering gekregen.
Stipt om 19:00 uur aangekomen met mijn kinderen en aanhang en toen bleek het restaurant gesloten vanwege iets.
Kan altijd gebeuren maar breng je klanten dan op tijd op de hoogte.
Nu stonden we voor een dichte deur.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Viel me vandaag erg tegen en dat op de verjaardag van me zoon
De smaak was goed maar moesten erg lang wachten of ze vergaten hapjes.maar moet wel een compliment the geven is dat ze me andere zoon ook gratis lieten eten
Naomi P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het was erg gezellig. Heel erg rustig dus we konden elkaar wel goed verstaan. Alleen waren niet alle gerechten even lekker. En we hebben een paar keer het zelfde besteld alleen werd het elke keer anders klaar gemaakt Dat vond ik wel jammer.
Maar de sushi vond ik echt erg lekker.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Waardeloos. Kom hier nooit meer terug. Alles was smakeloos, lauw en droog. Zelfs de pizza en frituur lagen er al ruime tijd. Enige pluspunt was de grill en tepan, maar is dat €30 waard?
s C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Dankjewel voor de leuke avond en heel leuk dat jullie iets speciaals voor onze jarige vriendin hebben gedaan.!
Het eten was heerlijk we komen zeker weer terug!
jaent E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik wist niet wat te verwachten, maar was positief verrast. Veel keus voor ieder wat wils. Lekker vers, keurige bediening. Alles wordt steeds weggehaald, dus geen stapels vieze borden op je tafel. Zeker de moeite waard en ga over twee weken weer heen met mijn familie.
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
In de afgelopen twee maanden nu twee hier geweest met de kinderen (10 en 11). Ideaal restaurant voor onze kinderen: ze kunnen zelf hun eten uitzoeken, en het toetjesbuffet maakt enorme indruk. Ook voor ons als volwassenen een geslaagd uitje: het eten is bijna allemaal goed en goed bereid- inclusief de sushi wat bij een niet-sushi restaurant een enorme tegenvaller kan zijn. Hier is het echt een aanrader. Ook andere gerechten goed.
Service aan tafel is heel attent. Inrichting netjes, niks speciaals. Klein nadeeltje van het feit dat toetjes op buffet staan: ik wilde een creme brulee, maar een zeer dikke persoon pakte er 7 (!) voor mijn neus weg, dus op.
Al met al is de prijs kwaliteit verhouding erg goed, en is het erg leuk met kinderen die vanalles uit kunnen proberen
Jur S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We konden snel terecht in deze sfeervolle omgeving. De bediening was correct en snel. Soms wel eens te snel en werd er veel gevraagd of we nog wat wilden drinken. Het eten was goed verzorgd.
Naomi T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wat een heerlijk goed concept! Wij verwachtten een leuke avond voor onze kinderen, het werd een fantastische avond voor het hele gezin. Inclusief drinken voor 25 euro (!) dát vind je alleen in de provincie ;)

De kinderen hebben een eigen plekje waar ze kunnen uitrazen en de hoge ruggesteun heb je genoeg privacy.

Het eten is écht heel erg lekker. Vers gemaakt, er staan een aantal chefs in de keuken te beulen! Wij waren er zaterdagavond en wij hebben het heel erg naar ons zin gehad.

Binnenkort met 15 man eten hier. TOP!
Fariel S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben gisteren heel erg lekker gegeten bij de Eetkeuken. Het concept is top, de sushi was ook echt lekker. En dan ook nog eens voor die prijs! Helemaal top. Enig minpuntje was de bediening: je merkte dat ze niet echt ervaren waren. Ik begreep dat het en nieuw concept was dus dat komt misschien nog.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima restaurant. Goed eten, vriendelijk personeel in een woord Geweldig. Gisteravond 3 januari weer heerlijk met vrienden gegeten. Ik wens hun veel geluk met het nieuwe concept wat aanstaande donderdag staat te gebeuren. Huub
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Prima eetgelegenheid. De perfecte plek om met vrienden of familie gezellig wat te eten en te drinken. Hele vriendelijke bediening. Het eten is goed verzorgd en voor iedereen keuze genoeg. Kortom zeker aan te bevelen.
ronald69 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Het eten is redelijk te noemen. Veel kant en klaar dat in de saus wordt gedaan voor een smaakje ( bijv. De gehaktballen in satésaus. De koks beperken zich hier hoofdzakelijk tot het open snijden van de verpakking om het vervolgens in een bak te doen of op een plaat te zetten. Het Chinees Indisch smaakt zoals het overal doet niet speciaal, weinig boeiende smaken. Typische "vreetschuur" waarvan er zeer velen met dezelfde smaken ( lang leve de groothandel ) zijn. Als ik er niet Had gegeten Had ik dat best overleefd. Waar blijven nou eens die authentieke smaken in dit soort dozenschuiversrestaurant waar het belangrijkste gereedschap van de kok zijn schaar is... Ronduit zeer ergerlijk zijn de lampen deze hangen op zodanige manier dat elke keer als ik opstond ik mijn kop stootte aan die k....dingen.. ik zal.niet de eerste en ook niet de laatste zijn ben ik bang...
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Met zijn 6 op woensdag 23 Mrt. gegeten en we hebben er echt van genoten, sappige ribeye's, black angus biefstuk, goede Sushi, Lechon!, krokant gefrituurde snacks, gamba's etc. De wokafdeling is Super en het buffet had een enorme keus! Bij de bar moet je voor een Johny Walker double whiskey slechts 2€ bijbetalen wat ik graag deed. Morgen weer zou ik zeggen! Aanrader ook voor Kids die moeilijk eten, ik heb ze nog nooit zoveel zien eten, thuis eten ze bijna niks maar hier..... Op naar de toetjes en chocolade fontein met ijs super klasse bediening nieuwe borden!
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Wij hebben afgelopen donderdag wederom gegeten bij Wereldrestaurant EETkeuken te Beverwijk. Onze kleinzoon (10 jaar) was ook mee. Hij vond vooral de garnalen, sushi en de toetjes lekker. Wij vinden dit een voortreffelijk restaurant. Het is niet zo'n vreetschuur zoals de meeste restaurants met dit concept. De bediening staat altijd klaar voor een praatje. Kortom heel goed.
Huub & Hennie
aaldersjeffry .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Ik vond het erg leuk en gezellig en het eten was heerlijk ik kom graag eens eten top restaurant.
Het drinken en het ijs was overheerlijk lekker koud en goed ik zie jullie gauw
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Toprestaurant. Alles even lekker. Enige minpuntje: erg veel koolzuur in de frisdranktap waardoor je je glas maar half vol kreeg en de vloer ter plaatse vreselijk plakte. Af en toe dweilen?
tamaraleek .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten. We wilde alles wel proberen, maar dat konden we niet allemaal op. Genoeg keuze en voor ieder wat wils.
Kinderen hebben zich ook prima vermaakt. Komen snel weer langs
marril .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Toch gezellig en lekker eten voor een vreetschuur. Het hielp denk ik ook dat wij op tijd waren en dat het niet zo heel druk was. Alcoholische dranken waren ook goed. Jupiler bier van de tap en de droge witte wijn was ook goed.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij de EETkeuken! Mochten ze de volgende keer weer mee doen met de AH actie ga ik er zeker weer naar toe. Daar krijg je genoeg te eten omdat ze werken met een lopend buffet...ideaal.