Wereldrestaurant de Lindenberg

7,2

Jouw recensie over het restaurant Wereldrestaurant de Lindenberg

Valerie R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Beste all you can eat in de regio. Aardige bediening en alles vers. De pittige woksaus is een aanrader! Wel mis ik sojabonen, die zouden het concept helemaal afmaken
H. V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Buffet werd slecht bijgevuld, sommige bakken bleven de hele avond leeg. Bordjes met allergie informatie staan bij verkeerde producten. Aan het eind van de avond klacht ingediend. Het antwoord was:" Jammer, volgende keer beter". Ik denk niet dat die volgende keer er komt. Er zijn voldoende van dit soort restaurants in de omgeving.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Vriendelijke ontvangst. Aan tafel kregen we een korte uitleg.
Er was een zeer ruim assortiment. Kwalitatief goed, met name het vlees en de vis van de lavagrill waren erg lekker.
Omdat het niet al te druk was waren de wachttijden bij de grill, de plaat en de wok beperkt.
elisabeth N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij komen hier niet meer terug: haar in de champignons, geen maggi in de ketjap saus (wok) waardoor deze waterig en smakeloos was, botjes in de paling (chinese buffet), niet gare stinkende worst (grill) en vieze droge krieltjes. Zelfs na klagen en in het gelijk gesteld, krijg je te horen dat jij je dag wel niet zou hebben, wat allerminst het geval was, we wilden juist ene leuke dag gezellig en smakelijk afsluiten. Daarnaast zaten er remsporen in de toiletpot en was er sprake van een onder geplast toilet.

Voor eigen gezondheid en gezelligheid zou ik dit zeker afraden!
Jrh M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het was niet te eten ongezellig heb veel betere wok tenten gezien. En dit wil zich een wereld restaurant noemen, omdat je ook een pizza en lasagne serveerde. Belachelijk als ik niet voor de tijd betaald had was ik gelijk weggegaan
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Mensen wat een keuze in gerechten. ENORM. Je weet van gekkigheid niet waar je moet beginnen. Voorgerechten, soepjes, chinees, pizza, pannenkoek, sushi, wok- en Europese gerechten die je zelf kunt samenstellen, en dan het toetjesbuffet... Erg mooi en lekker allemaal. De bediening was super aardig en behulpzaam. Het eten smaakte prima. De lege bordjes en schaaltjes werden ook vlot weggehaald. Een aanrader om nog eens te gaan eten!
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Altijd een dubbel gevoel bij een concept als dit maar ik moet heel eerlijk zeggen dat het eten, met name het vers bereidde (vlees en vis) erg lekker was. Dat werd gewokt of gegrild terwijl je er op wacht samen met noodles en verse groente. Daarnaast een keur aan sidedishes en toetjes. Een ander voordeel van een restaurant als dit is dat het voor kinderen een soort walhalla is met als topstuk natuurlijk de chocoladefontein. De service is ook prima, bestek en servies worden op tijd weggehaald en verder heb je niet zoveel met de bediening te maken, vind ik persoonlijk wat jammer. Maar prima om een keer heen te gaan.
Cindy P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Een paar dagen voor onze afspraak 2 keer gebeld door de Lindenberg. De eerste keer om onze afspraak nog eens te bevestigen (hadden telefonisch geboekt) en de tweede keer om te vragen of we een half uur eerder konden komen, zodat er na ons nog een groep kon komen. Dit laatste voelde niet heel gastvrij, maar kwam achteraf wel uit. Het was namelijk om half 5 nog rustig en de kinderen hoefden niet lang te wachten voor een pizza of pannenkoek. Later werd het drukker, zo rond 18.00 uur en moest je in de rij staan voor bijv. de wok.
Omdat onze groep van 11 personen 6 vegetariërs bevatte, telefonisch geboekt om te vragen of we misschien rondgeleid konden worden om te horen wat allemaal vegetarisch was (is ons bij andere buffetrestaurants wel aangeboden). Dit deden ze niet, want er was een vegetarisch buffet, werd ons verzekerd. Dit buffet bestond uit 2 aardappelgerechten, een aantal verschillende groentegerechten met kaas en gebakken champignons. Geen vleesvervanger, zoals tahoe of een gerecht met ei (was er wel, maar niet vegetarisch), was bij navraag ook niet te improviseren. Dit was meer een bijgerechtenbuffet dan een vegetarisch buffet. Daarnaast waren er nog wel meer geschikte etenswaren, zo was er ook wel visloze sushi. Alleen staan er geen bordjes bij en heeft de kok die erachter staat het te druk met de pannenkoeken en pizza's bakken. Het is wel vaker bij dit soort buffetrestaurants dat de vegetariër het ondergeschoven kindje is.
De kinderen hebben zich prima vermaakt met het toetjesbuffet en de vleeseters gaven aan dat er voldoende keuze was en ook goed van smaak.
Het decor is eenvoudig, modern en als het drukker wordt, gaat dit wel ten koste van de verstaanbaarheid.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Eten is over het algemeen goed en ruime keuze.
Service is wat matigjes, wel altijd een opgeruimde tafel.
Decor en sfeer is niet bepaald warm, maar wij kwamen voor het eten.
Wil je echt is een avond je gezellig dineren dan is De Lindenberg niet de geschikte plek!
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Het is al een paar maanden geleden, maar toch nog een recensie.
Ik heb al in verschillende wokrestaurents gegeten, maar dit is tot nu toe de beste.
Veel variatie, vers en voor ieder wat wils. Chinees, sushi, pizza, grill, plaat, wok, noem maar op of het is er. En allemaal even lekker.
enige nadeel is het rumoer in de grote zaal. Dan zit je in een bijzaal rustiger.
Ik ben nu al een paar keer geweest en zal zeker terug komen. Jammer dat ik een kleine eter ben....
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Heerlijk eten, maar het kan daarom ook erg druk zijn. Zeer ruime keuze aan het buffet met voor ieder wat wils. Salades, verse vis, sushi, veel gerechten uit de Europese en Aziatische keuken, teppanyaki, grillen of zelf je eigen wokgerecht samenstellen. Alles wordt zeer snel vers weer neer gezet. De Lindenberg heeft ook een zeer ruime keuze aan petit fours, fruit en andere nagerechten. Met de drankjes inbegrepen (ook verse sinaasappelsap!) veel kwaliteit voor een lage prijs. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Aanrader om te gaan eten, ook makkelijk te bereiken vanaf de doorgaande weg.
RicoF .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Afgelopen woensdag hier voor de zoveelste keer gegeten. Blijft prima, goed concept en een ruime keus uit meerdere keukens. Het toetjesbuffet zou wellicht iets uitgebreider kunnen. Doordeweeks is het prima te doen, een stuk rustiger dan in het weekend (logisch uiteraard). Decor is prima, al zie ik persoonlijk iets meer afscherming van de rest van de tafels. Een mooie plant of iets dergelijks in het midden zou al veel kunnen doen aan de kantine-opstelling die er nu staat. Service is lastig te beoordelen. De gastvrouw legt alles uit en kwam later nog even vragen of alles naar wens was. Verder kan je drinken zelf pakken dus heb je weinig te maken met service. Was dus wederom een prima avond, kom hier graag weer terug.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
In de zomer op een doordeweekse dag wezen eten.
Bij binnenkomst betalen, geen probleem.
Het eten smaakte goed, veel wok gerechten en chinees.
De sfeer vonden wij minder, erg modern, strak en koud licht.
ook de bediening had beter gekund.
ik vond ze niet gastvrij, en lieten je voor wat het is.
Een eenmalige avond.
John V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Bij binnenkomst gelijk afrekenen hadden wij niet verwacht. Bediening onpersoonlijk, niet gastvrij. Niet goedkoop voor wat je krijgt. Ongezellige ruimtes met weinig sfeer. Eten matig nasi is rijst met wat ei geen groente of kruiden, ook was nasi niet gebakken. Geen aanwijzing over waar wat te vinden is. De ruimte is onoverzichtelijke en komt niet gezellig over. Denk niet dat wij hier ooit weer terug komen.
Irene73 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
De bediening is erg vriendelijk en geeft een rondleiding als je binnenkomt. Ze hielden rekening met onze wens wat rustiger te zitten en de ruimte om de kinderwagen te parkeren.
De rondleiding is echt nodig. Ik heb nog nooit zoveel verschillende keukens in 1 restaurant gezien. Van pizza tot dim sum, van pekingeend tot lasagne, van chinees tot Frans en van kibbeling tot coquilles. Ongelofelijk. Jammer vond ik dat op de teppan yaki vis overal een dikke laag knoflook op gesmeerd werd en dat de onderdelen van het kindermenu echt koud waren. De hoofdzaal was 1 grote drukte. Gelukkig hebben ze nog een zij zaal die rustiger is. Wij gaan zeker nog eens terug.