Wereldrestaurant Atlantis

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Wereldrestaurant Atlantis

robbg .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Vandaag met het gezin bij Atlantis gegeten. Al eerder een keer of 2-3 geweest en - voor zo'n grote (vr)eettent altijd best aardig gegeten.

Tot vandaag. Een totaal andere ervaring. Alles was even smakeloos. Van veel dingen kon ik alleen door de structuur ontdekken wat het was. Garnalen, biefstuk, pasta, kip, toetjes: allemaal zonder smaak!

Helaas, Atlantis, deze "kwaliteit" voor 30 euro pp, afzetterij.

Afrader!
Mau R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Een heel groot all you can eat restaurant. Door de omvang van het restaurant was ik een beetje afgeschrikt, maar het eten was echt prima. Veel keuze, veel verschillende keukens, veel keuze voor op de teppan yaki en kwaliteit was goed. Niet veel specialer dan ieder ander all you can eat, maar de kwaliteit van het eten was, in tegenstelling tot concurrenten, erg goed. Met name de verse vis (shasimi/sushi) was top.

Enige minpuntje: Kinderen aten halve spekjes bij de chocoladefontein en gooiden de rest terug in de bak. Een medewerker keek er naar en deed helemaal niks! Ik heb ze er zelf maar tussenuit gevist want vond het heel erg vies.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Ondanks het imago van vreetschuur, heeft men aardig zijn best gedaan om een intieme sfeer te creëeren. Door gebruik te maken van afscheidingen krijg je een intiemere indruk. Ook is aan de kinderen gedacht, die kunnen spelen in de kinderhoek. Ook het eten is gewoon goed van kwaliteit. Als je sterrenkwaliteit verwacht moet je huer niet zijn, maar dan betaal je ook meer. Goed eten tegen een goede prijs.

Bas K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Een tijdje geleden hebben we met familie gegeten bij Restaurant Atlantis in Nederweert. Het is een wereldkeukenrestaurant met een enorme capaciteit. Ondanks dat lijkt het allemaal vlotjes en vloeiend te lopen, zijn de gerechten van zeer goede kwaliteit en ziet het er allemaal erg aantrekkelijk uit.
Dat er mensen op internet reacties sturen dat het een "vreetschuur" zou zijn, begrijp ik enigszins wel. Toch kan ik me daar niet helemaal in vinden, Het is kwalitatief namelijk beduidend beter dan bij een vreetschuur.
Zo was er onder andere Kreeft, garnalen en sashimi!
Wat ik wel een gemiste kans vind: de kinderspeelhoek is veel te klein. Voor een peuter is er niks te doen. We hadden een iPad bij ons, maar door problemen met de WiFi was het lastig leuke filmpjes op te zetten.
2 opmerkingen voor de eigenaar(s); zorg dat de Wifi superstrak loopt en zonder haperingen en breid de kinderspeelhoek uit. Maak het 2x zo groot, minimaal. Kijk voor inspiratie eens bij conculega's.