Wereldrestaurant A17

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Voor z'n groot restaurant is het goed verzorgd. Keuze is groot en voor iedereen wat wils. De kant en klaar gerechten zijn prima. Ook het vlees of vis wat voor je neus wordt bereid is goed. Ook lekker is de bbq waar vlees op bereid wordt. Borden worden snel opgehaald en aan drank is er keuze te over wat je kan pakken. Enkel minpuntje vondt ik dat er grote spinnenwebben aanwezig waren, dat is niet nodig.
Edmond V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gisteravond weer gegeten ivm verjaardag van een familielid.
Het eten was weer voortreffelijk, net als de vorige keer keus genoeg.
Edmond V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
De ontvangst is vriendelijk.
Het eten is goed en lekker (dat vonden mijn gasten ook), ondanks dat het druk was werd er snel aangevuld.
Zeer ruim assortiment aan toetjes/
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Met 4 personen bij dit restaurant neergestreken. De keuze is ruim en voldoende. Het is een massa-restaurant. Echter wel met (kleine) kookeilanden voor de verschillende producten. Voorgerechten warm en koud, prima je mag zelf uitzoeken. 2 keuze in soep. Verder prima keuze in vlees-vis gerechten (die terplaatse worden bereid). Prima keuze in nagerechten. Jammer alleen is de relatieve kleine bar voor drinken. Nu was het niet heel druk maar bij een vol restaurant kan dit leiden tot lang wachten. Interieur is modern en verzorgd.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Prijs / kwaliteit... ver te zoeken..
Toetjes zijn zowat het enige wat niet lauw is.
Vitrines worden na 1930 niet meer aangevuld, op is op.
Vis,kip,biefstuk allemaal op 1 plaat zonder afscheiding gebakken.
Warmhoudbakken ranzig en vettig. Aardappelgerechten lauw en droog. Oud.
Wok is nog te doen, echter hier ook kookpot van vis en vlees door elkaar!
Slechte zaak voor een tent met 400+ zitplaatsen.
Weinig tot geen enthousiast personeel. m.u.v wokeiland. Personeel eet mee, schenkt bier voor elkaar.
Ik vrees voor wanneer het vol zit.. immers hadden ze met 100 man binnen al lege en niet aangevulde vitrines en oude gerechten van uren oud.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Afgelopen zondag met een groep vrienden hier gegeten als afsluiting van een leuk dagje weg. De inrichting doet gelijk lekker warm aan. Alhoewel er 600 man kan zitten, niet het idee gehad dat we in zo een grote ruimte zaten. Voor kleine gezelschappen zijn er leuke knusse hoekjes.

Het eten is gewoon van goede kwaliteit. Ben erin geslaagd om me niet te laten verleiden door het bord gelijk vol te laden, maar door bij de diverse bakplaten een lekker stukje vlees of vis te halen en door dit te verspreiden over de drie uur. Ook de gerechtjes vooraf waren heerlijk. Qua drinken is er voldoende keuze binnen de all-in prijs. frisdrank, bier en wijn. De prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed te noemen.

Heb hier enkele maanden geleden ook door de week gegeten. had nu in het weekend wel de indruk dat het beter was. Doordat er meer bezoekers zijn, zijn de buffetten beter gevuld en ligt het er minder lang.

ik kom een keer terug.
Pschneijdenberg .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Heb met de buurtjes.....5 personen in totaal.....26 nov. gegeten bij dit restaurant..
Wij vonden het geweldig........ruime keus.....vriendelijk personeel........gezellige zitjes.......warme sfeer.....hygiënisch........en uiteraard heel lekker eten......nixmismee......
De bazin die nauwlettend alles in de gaten hield......borden werden op tijd opgeruimd.........
Jammer dat er mensen zijn die er op uit zijn alles te negativeren.........je moet alle voors en tegens afwegen.......dan blijft er maar één ding over........een super gezellige avond met een grandioos assortiment aan eten en voor ieder wat wils....
voor een zéér gereduceerde prijs in vergelijking met een doorsnee restaurant.....
Piet Schneijdenberg
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Met een groep vriendinnen dit restaurant geprobeerd. Heerlijk zitten, geen 'eetschuur' gevoel. Eten vond ik minder. Delicate voorgerechten (carpagio bijv.) Is vanaf schalen af te scheppen, niet erg hygiënisch. Ook veel schalen leeg (geen verse sla, tomaat, enz) zowel het personeel bij de voorgerechten als het na gerecht hadden drukte met andere zaken (bellen, internetten en babbelen) de plaat afdeling juist weer enorm vriendelijk, mijn kreeft werd gebakken, uit het ijs met vollop kuit zag het er niet smakelijk uit. Pizza's liggen te drogen onder de lamp en de paella vonden wij allemaal diepvriesachtig smaken. Keus nagelang vrij goed, miste wel seizoensgebonden gerechten zoals wild op dit moment. Zeker niet verkeerd om daar eens te gaan eten, maar zal ik niet snel aanraden. P.s. de jongen aan de kassa heeft denk ik discalculie... op zijn vingers tellen als ik €30 betaal en het is €28,50, hoeveel krijg ik terug...
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Na het werken dan nog maar even lekker eten bij A17; de eigenaresse ontvangt je bij de ingang met een prettige begroeting maar nog beter zijn de gerechten die uiteraard in allerlei varianten volop aanwezig zijn. Zelfs nog een kleine verbetering gemerkt t.o.v. een vorig bezoek enkele weken geleden. Je ervaart dat alle personeel inmiddels hun draai en routine heeft gevonden. Misschien omdat het al na 7 uur was, geen enkele wachttijd bij de diverse wok en plaat locaties waar o.a. heerlijke verse garnalen werden omgetoverd tot een smakelijk hapje. Ook het dessertbuffet met een giga keuze was perfect, kopje koffie toe met een laatste zoetigheidje en twee tevreden klanten gingen huiswaarts......
Nietbezet .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Afgelopen maandag met 5 personen 3-uurs arrangement geboekt. Van 18.45 uur tot 21.45 uur. € 30,95 pp.
Al om 21.00 uur werd onze tafel afgeruimd. Bestek weg, borden weg, etc. Omliggende tafels waren leeggeruimd, kaarsjes uit. Om 21.05 kwam serveerster met de mededeling dat als we nog iets wilden drinken we het snel moesten pakken, want de zaak ging dicht. Er werd ons dus gewoon 3 kwartier afgepakt, waarvoor wel was afgerekend. Andere dag mail gestuurd, klacht ingediend. Antwoord bedankt voor uw melding. Nogmaals klacht ingediend. Reactie met genereuze voorstel: 3 uur arrangement voor prijs 2,5 uur arrangement (€ 2,-- pp). Goede klantenbinding hoor. Ons zien ze in elk geval nooit meer na deze schandalige behandeling. Zakkenvullers.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
ik ben er wisten eten op dinsdag 8 september voor het eerst kreeg een rondleiding ik ben zeer tevreden en ga zeker vaker wat een keuze en schoon daar ook groot maar voor ieder wat wils ook een invalide toilet grandioos geen slechte keuze geweest
Elma N.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Ik ben er vandaag voor de 1set keer geweest voor mijn vriendin haar verjaardag en ik vond het zo fantastisch en lekker ,je kunt pakken wat je lekker vind zoveel mogelijkheden en heel lekker ik heb zelfs alvast gepland voor mijn verjaardag volgend jaar
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Ok, het is massaal (600 zitplaatsen) en wat lawaaierig, maar al met al is de sfeer er best aangenaam. Grote en ruime buffetten die goed aangevuld worden. Frisdrank, bier, wijn en koffie zijn bij de prijs inbegrepen. Alles is netjes verzorgd en 'afgewerkte' bordjes worden vlot afgevoerd.

Voor de rest vriendelijk personeel. De gerechten zijn zeer divers en smaken gewoon goed, al is weliswaar in het 'oosterse' gedeelte alles van vlak van smaak.

Hier gaan eten is natuurlijk niet echt 'uit eten' maar voor een keer tussendoor durf ik dit best aan te bevelen.

De standaard prijs € 31,95 voor volwassenen voor 2,5 uur in het weekend (wij aten met 20% korting) vind ik wel wat aan de hoge kant, zelfs al zijn bier en wijn in de prijs ingegrepen, want voor die prijs kun je ook in een eetcafé terecht.

Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Vanwege de ietwat huiveringwekkende combinatie van zoveel-als-je-kunt eten & drinken & wokken & grillen & buffet & "wereldkeuken", met enige reserves hier naartoe. Waarom ik dan toch altijd met frisse tegenzin naar dit soort restaurants ga? Omdat ik stiekem een cheap-ass ben die houdt van veel variatie en veel eten en voor de bijl ga zodra het woord 'aanbieding' valt: in dit geval een tijdelijke actie van 20% korting p.p. tot eind augustus.

Ondanks de naam, toch een beetje vreemde locatie in the middle of nowhere met als buren een tankstation en fastfoodzaken. Het was even zoeken naar de ingang, maar eenmaal binnen valt het decor alleszins mee: ruim van opzet, net decor en overzichtelijk. Bij binnenkomst direct betalen en je wordt door vriendelijke dames naar een tafel gebracht. De toiletten bevinden zich achterin de zaak op de eerste etage (trap op!) naast een soort van kinderopvang. Lawaaierig, maar schoon.

Allereerst een rondje maken langs de warme en koude buffetten en het kook- en grill gedeelte. Zag er prima verzorgd uit: netjes, schoon, vers en uitnodigend. Het warme buffet was goedgevuld en netjes (geen aangekoekte sauzen en randjes wat je vaak ziet bij soortgelijke restaurants), de grill en wok ook netjes. Ook het dranken buffet was heel uitgebreid: veel keus in warme en koude dranken (zelfs verse munt voor de thee) en vers geperste sinaasappelsap. So far, so good.

Heb zoveel mogelijk uitgeprobeerd: salades, carpaccio, gekookte kreeft, rauwe oesters, perfect gebakken zalm & sliptong & gamba's van de kleine kok, lekker beetgare wokgroenten van de lange kok, gegrilde net-gare coquilles, botermalse gegrilde entrecote, sushi (matig) en een kleine selectie van het warme buffet. Toe wat vers fruit, schepijs (dat buffet zag er minder netjes uit) en wat kant-en-klare (wel goede) toetjes als crème brûlée, mousse in plastic bekertjes en klein gebak.

Tussendoor kwam de manager (niet opdringerig) informeren of alles naar wens was. Dat was het zeker en tonnetje rond gegeten na een paar uur tevreden vertrokken. Het is en blijft toch een beetje "vreetschuur" door de ruime opzet en gezellig samen eten is er ook niet echt bij, er is altijd iemand weg van tafel. Maar in zijn soort is dit één van de weinige "wereldrestaurants" die absoluut voor herhaling vatbaar is als de kwaliteit gehandhaafd blijft.
Lekkereten1944 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Sommigen noemen het een "vreetschuur". Dat is erg kortzichtig en zelfs dom. Je kunt heerlijk eten bij dit Wereldrestaurant en dat hebben wij ook gedaan. De ontvangst en de service zijn prima. Een gastheer loopt constant rond en maakt een praatje met de gasten als dat uitkomt. Nooit opdringerig! Het koude buffet is geweldig. Waar vind je buiten de "gewone "lekkernijen ook Oesters en kreeft bij een koud buffet in deze prijsklasse. Je betaalt een vast bedrag en daarna kun je alles eten en drinken gedurende 2,5 uur. Aanraders? De zalm, maar ook de lamskoteletjes zijn heerlijk. Zelf geprobeerd. Ook wok liefhebbers komen volledig aan hun trekken en het kant en klare warme buffet is uitgebreid en wordt mooi gepresenteerd. Vers geperst sinaasappelsap, 8 soorten ijs, uitgebreid fruitbuffet en vele desserts met zelfs suikerspin. Geen wonder dat ook veel kinderen hier te gast zijn. Is alles dan perfect? Natuurlijk niet. Echt rustig eten doe je hier niet. Honderden mensen lopen heen en weer met hun bordjes en het is een gekakel als in een kippenhok. Maar de kwaliteit van het eten, de variatie en de streling van de smaakpapillen maken heel veel goed.
Onna V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Een goede eetgelegenheid met veel keus. Vriendelijke bediening en heerlijk eten wij hebben daar prima gegeten in een gemoedelijke sfeer. Geen klachten. Wij gaan zeer zeker terug
Annemieke R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
tegen beter weten in a17 geprobeerd. Niet slecht maar alles flauw en vlak van smaak.
Bij de wokgerechten heb ik tot 3 keer toe gezegd dat ik mijn eten echt heel pikant wilde.
Het smaakte maar was alles behalve pikant. De T Bone steak was flauw en taai.
Het is voor mij niet voor herhaling vatbaar
President .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Mooie naam voor een buffet/wok restaurant, want dat is het. Weinig sfeervolle zaak, we hadden een plekje aan het raam. In de volle zon, zonder zonnescherm o.i.d. en met weinig of geen ventilatie. Je moet er niet aan denken om hier te eten bij een graadje of 24. In de hele zaak, hing een grijze walm van het bakken/koken door de slechte ventilatie. Toen wij ons aanmelden om 19:30 uur, waren er heel veel gerechten op en werd er slecht of niet aangevuld. Rond 22:00 werd er al volop opgeruimd en ging het personeel aan tafel om de restjes op te eten. bepaald niet gepast als je nog gasten hebt. Heb veel betere Buffet/wok restaurants bezocht. Voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.
Daisy1111 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Mooie entree, fancy flessen wijn aan de muur, maar later blijkt de wijn gewoon uit een tap te komen! het smaakt ook meer naar bier dan wijn minus de bubbels, en als je vraagt wat voor wijn ze hebben is het antwoord: rood, rose, wit, en zoet
meer weet men er niet van.
ik ben geen wijnexpert, maar vond dit zeer tegenvallen. Ik had toch op zijn minst de naam van de wijn willen weten of uit welk land hij komt.

het decoor, ruim opgezet, zeer veel tafels maar wat te weinig aankleding en erg gehoorig wat als gevolg heeft dat je t gevoel hebt in een grote loods te zitten met hier en daar een bloempje om het wat op te fleuren.
Ik hoop trouwens dat het voor hun nooit helemaal vol komt te zitten, want met 600 man 4 vrouwen wc's en 5 mannelijke wc's moeten delen, word wel erg krap.
ook eten laten klaarmaken word dan ook lang wachten, de kookplaatsen zijn nou niet bepaald bedoeld voor meer dan 80 mensen op z'n max.

het eten, tja, de japanner op de hoek heeft een grote overeenkomst qua aanbod, maar, de pizza is erg lekker en zeker een aanrader en zelf gemaakt. ook de babi panghang is erg lekker en super mals, maar verder vond ik het aanbod tegenvallen.
het dessertbuffet lijkt heel wat, maar uiteindelijk komt het allemaal een beetje op hetzelfde neer. het lijkt alsof er heel veel kleur en smaakstoffen gebruikt worden en wel in zo'n mate dat je dit duidelijk proeft. ook vond ik het niet erg slim dat men de donuts doormidden had gesneden (ik weet niet precies waneer maar naar mijn idee lagen ze er al een tijdje) waardoor de hele donut uitgedroogd is en niet lekker meer is.

qua service had ik echt beter verwacht, op 1 bediende na waren ze erg ongeinteresseerd en liepen ze er nou niet bepaald vrolijk bij.
ook haalde ze gelijk je bord weg als je je laatste hap op had, ondanks dat je tafelpartner nog maar halverwege z'n bord is en jij nog zit te kauwen op je eten. hierdoor kregen we erg het gevoel alsof we maar snel door moesten eten en snel weg moesten gaan.
ik vond het hierdoor niet erg gastvrij en zat er niet op m'n gemak

ik had met dit concept en de foto's online veel meer van verwacht, maar ik vind het niet goed uitgevoerd en dit vind ik erg jammer, je had er veel meer mee kunnen doen.

het frisdrankaanbod was wel ruim voldoende
Mariskavanleuken .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Bij binnekomst wordt je vrolijk onthaald.
Er is veel variatie in eten.
Ik persoonlijk hou van salades en sushi.
Er was genoeg keuze om zelf een salade samen te stellen.
Er was bijvoorbeed keuze uit losse champignons losse sla losse noten losse gegrilde groenten etc. Ook was er keuze in verschillende soorten sushi.
Ook is de gegrilde zalm een aanrader !
Aan drinken is er genoeg Keuze.
Er is zelfs verse munthee als je daarvan houdt.