Wereldpaleis

6,5
6,8
Ka V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wat een schokkende ervaring. Hoe is het mogelijk te moeten betalen voor iets waar je nog niets van geproefd hebt voordat je uberhaupt het restaurant betreden hebt. We praten over de gastvrijheidsbranche waar je middels een kil a-4tje bij binnenkomst duidelijk wordt gemaakt vooraf te moeten betalen. En hoe is t mogelijk dat wanneer je met 3 personen arriveert aan een tafel voor vier gezet wordt en twee naast elkaar kunnen zitten op de bank en de derde als t ware tussen twee stoelen in moet gaan zitten. En waarom vertelt niemand je hoe t werkt in zo'n vreetschuur? En waarom zegt t personeel alleen Engels te spreken, maar je vervolgens vragend aan kijkt wanneer je in het Engels vraagt of dat wat hij aanwijst als rook area een indoor iets is. Mijn hemel, lieve mensen, als je al all you can eat prefereert boven oprechte smaak sfeer en aandacht, kies dan in elk geval voor een andere zaak dan het wereldpaleis. Dat dit nog bestaansrecht heeft, zegt overigens genoeg over het niveau van de gemiddelde Nederlander :-(
Truus B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Ja, wij komen hier vaak, zijn vaste gasten!
Herken niet dat het personeel sacherijnig is, we worden altijd vriendelijk begroet.....maar ja klagers zijn er overal...wij zijn alleen maar fans van dit restaurant...
Vanavond gaan wij weer met een gezelschap onze verjaardag vieren...heerlijk smikkelen en smullen...voor iedereen wat wils!
Het is iedere keer weer een feestje !
Mame V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Ruime keuze aan zowel eten als drinken, echt voor ieder wat wils!
Pannenkoeken lekker als dessert maar zijn wel in t voren gebakken dus naar paar minuten zijn ze eigenlijk niet heel lekker meer.
Concept duidelijk niet eens uitleg nodig. De koks wat minder, t eten wel lekker enzo maar gebrek Nederlandse taal prima maar daardoor contact om echt te bedanken of iets durven te vragen niet echt handig. Ruim opgezet en je zit totaal niet bij mekaar op schoot! Kom zeker nog terug!
MamavanJort .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Niet een van de betere 'wereldrestaurants'. De keuze was niet zo uitgebreid als we wel zien bij andere wereldrestaurants.
Patmir .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Bij binnenkomst afgerekend bij een niet al te vrolijke vrouw, wij waren voor het eerst hier en kregen geen uitleg hoe het werkt.
Een tafel gevonden en een goede soep gegeten. Daarna vlees laten grillen, dit was echt niet te eten. Dus de wok maar geprobeerd, ook dat is echt niet lekker. Het kant en klare buffet hoefde ik niet te proeven na het bekeken te hebben.
Bij het verlaten van de zaak werd niet gevraagd of het eten gesmaakt had, was niet nodig vond dezelfde vrouw van binnenkomst want iedereen vond het toch lekker. Ik heb haar toch maar verteld dat ik het eten erg vies vond en dat wilde ze niet begrijpen.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Eten prima en drinken zelf halen geen probleem.
Echter bij aankomst wilde de chagrijnige mevrouw al vier volwassenen aanslaan, wij verbeterde de dat het echt maar twee kinderen en twee volwassenen zijn. Afgerekend en wezen eten. Op terugweg in auto nog eens de kassabon bekeken waarop de kinderen als 65+ waren aangeslagen. Gebeld en moesten met bon terugkomen. Daar aangekomen geloofde de chagrijnige mevrouw mijn vrouw niet. Volgens haar hadden wij maar direct moeten reageren, kortom ze wilde het verschil niet terugbetalen. Na aandringen en andere collega er bij kreeg ze geld terug, maar vraag niet hoe... Enorm onvriendelijk.

Erg jammer dat ze zo proberen extra geld te vangen.,
Dajo R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Werkelijk fantastisch eten voor een habbekrats! Je moet alleen niet op vrijdag of zaterdag gaan, alle andere dagen van de week zijn prima...

Als je hier niets lekkers kunt vinden, dan vrees ik dat je nergens lekker zult eten. Soepen, sauzen, sushi, grill, wok, teppan yaki, vis, vlees, pizza, pannekoeken, mousse, ijs, vers fruit, verse jus d'orange, werkelijk alles is voor handen en inbegrepen bij de prijs!
Florissen .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Vooraf gereserveerd, maar in de hal een half uur moeten wachten voor we naar binnen konden. Een opmerking hierover werd geheel genegeerd. Zeer grote ruimte, die uiteindelijk ook vol zat. De sfeer is daardoor ver te zoeken, dit gold tevens voor de rust, erg veel geroezemoes. Aan één zijde van de tafel was de ruimte zo nauw, hier kon je nauwelijks tussen de stoelen door. Eten smaakte best, maar was verder niet echt bijzonder. De vitrine met toetjes was nagenoeg leeg, moeten vragen of ze dit nog aan wilden vullen. De grond kleefde van al het geknoei. Personeel leek ook niet allen echt plezier in het werk te hebben. Kortom, wij verwachten hier niet meer terug te komen.
Omdathetmoet .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
24-10-2015 zijn we hier gaan eten met de familie, zaterdagavond is waarschijnlijk de drukste dag van de week, want het was mégadruk. De laatste keer dat we hier waren (voor de verbouwing) was het ook wel druk, maar niet zoals vandaag. Dat het druk was merkten we bij aankomst bij de kassa. Bij de kassa? Ja aan het begin betalen, daarna mag je pas eten. Mocht je tijdens het eten alcohol willen drinken, moet je een strippenkaart kopen (de term vreetschuur komt voor het eerst naar boven). Dit heeft als gevolg dat je zeker tien minuten in de rij staat. Daarnaast is de bediening hier ook niet heel vriendelijk, ook niet heel verwonderend, want ze staan met z'n tweeën en moeten tegelijk de telefoon opnemen. Afijn, betaald en we mochten naar binnen. We hadden bij de kinderspeelhoek gereserveerd, maar deze reservering was niet goed doorgekomen.

Goed, geen fantastische start, maar dat zal vast wel goed komen. Uiteindelijk best aardig gegeten. Eten is degelijk en goed. Drinken moet je zelf pakken (best wel vervelend). De bediening komt alleen langs om de borden op te halen (meer hoef je niet van ze te verwachten).

Het decor: Redelijk hip, maar is ervoor gebouwd om zoveel mogelijk mensen in kwijt te kunnen. Ofwel, je zit best wel op elkaar gepropt. Het is te massaal, te druk, geen goede ambiance/sfeer voor gezellig avondje met de hele familie. De tafelindeling is namelijk vervelend ingericht dat je alleen maar met de mensen naast je en tegenover je kan praten. Met als gevolg dat het best wel luidruchtig is.

De service: Niet je van het, beetje onaardig, geven je niet het gevoel dat je bij hen welkom bent. Gaat meer richting afsnauwend.

Het eten: Er is voor ieder wat wils, er is chinees, frituur, BBQ, soep, wok, sushi en nog meer. Het eten is goed en degelijk, maar verwacht geen hoogstaande culinaire topgerechten. Heeft meer wat weg van afhaal en home-cooking.

Wanneer moet je hierheen?
Als je in de buurt (dierenpark Rhenen, bos, natuur) bent geweest en wil afsluiten met 2,5u onbeperkt eten en drinken (exclusief alcohol e.d.). Je niet echt zin hebt om goede gesprekken te voeren (vanwege de luidruchtigheid). En als je je niet stoort aan het feit dat je in een massale vreetschuur zit en soms niet eens langs mensen kan lopen vanwege de drukte.

Zou ik hier nog een keer heen gaan?
Absoluut nooit meer, te koud, te kil, te ongezellig, te massaal en te onvriendelijk. Voor die €26,95 is het niet duur voor hoeveel je kan eten. Maar voor dat geld ga ik liever óf gezellig thuis gourmetten o.i.d. óf naar een ander etablissement dat niet zó massaal is.
Riels .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wat een baggertent
All you can eat en dat is al te merken aan de drukte...
Kwaliteit eten belabberd vlees laten grillen
Wil je gaan eten is het rauw
Voorgebakken eten inclusief bami nasi laf en smakeloos
Wil je limonade tappen is het poeder op, krijg je water
Slagroom bij het ijs...op
Slechts 1 ijsspoon
Overal duwen en douwen

Ga hier echt nooit meer heem
Met zijn 2en 58.90 kwijt. ...weggegooid geld
Cevi1948 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Op 9 september 2015 bij Wereldpaleis gegeten. Na de verbouwing waren wij er nog niet geweest. Het begon niet goed. We waren speciaal vooraf op de locatie geweest om een tafel te reserveren. Die tafel was weggeven aan iemand anders. Zelf drankjes halen is behoorlijk wennen; zeker als de verse jus d'orange min of meer in een hoekje is weggestopt. Een dag later ontdekte ik dat men 6 personen in rekening had gebracht, in plaats van 5. Hier over gebeld; moest met bon langskomen. Met moeite werd het teveel betaalde terugbetaald; geen enkel excuus, alleen het verwijt dat ik niet meteen had gereageerd. Kennelijk verwacht men dat je de bon direct inhoudelijk controleert. Het argument dat we toch voor 5 personen hadden gereserveerd (dat stond ook in het "boek") sneed kennelijk geen hout. Samenvattend; wij vinden het niet meer wat het was en gaan het de volgende keer eens elders proberen.

Aldie .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Een tijdje hier niet gegeten. Alles mooier, stijlvoller geworden! Dat deze fraaie restyling haar prijs heeft hebben we helaas moeten constateren.
De prijs, een euro meer. Drank moet je voortaan zelf halen, fris gratis, bier een euro. Het buffet oogt ook veel fraaier. Maar helaas veel lege schalen!! Carpaccio, babi-pangang en aantal sushi's waren op, en nog meer lege gaten die niet te omschrijven zijn omdat niet overal een kaartje stond. Ook was een van de sushi taai.
Een fraaie restyle ten koste van het eten.
Jammer.
Rotterdamse7 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Bij inkomst vroeg ik wat voor restaurant dit is, google navigeerde me hier omdat op de A15 een verschrikkelijke file is. Uitleg was heel vaag "wok restaurant". Na betaling liep de dame mee om alles te laten zien! Wat een verrassing!

17 verschillende sushi, tientallen Chinees hoofdgerechten, koude en warme voorgerechten, en grote wok open keuken! Daar heb ik geen gebruik van gemaakt, maar de soepen, sushi en warme Chinese maaltijden zijn super lekker en warm! Thee en fris, ruime keuze. De nagerechten moeten nog komen, maar ik zie taarten, verschillende moussen en vers fruit! Smullen!
Frans Sr V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
ontzettend lieve mensen en uitstekende kwaliteit ontzettend uitgebreid ,alleen als je in het weekend komt dan is het inderdaad te druk voor mij maar goed voor hen(uitbaters ) vooral mijn kleinkinderen hebben extra genoten door dat ze zelf hun drank mochten halen .
ik snap niet ,dat het kan voor die prijs .
het interieur is niet mijn smaak de Chinese inrichting vond ik veel warmer .
Woudy V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Wij komen al vanaf de opening met grote regelmaat in dit restaurant. Sinds de verbouwing is er veel verandert. Het eten is nog steeds super lekker en er is genoeg variatie. De dochter van de eigenaar is altijd byzonder attent en aardig. We komen er graag en raden het ook iedereen aan.
Vlokkie3 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
1e kerstdag weer voor het eerst gegeten na de verbouwing, (was ons favoriete restaurant tot gisteren) wat een vreselijke afgang. We stonden met zo'n 500 man voor de deuren om naar binnen te mogen alvorens we eerst moesten betalen, we waren ongeveer 3 kwartier tot een uur later binnen (van de 3 uur die we hadden) het eten was smakeloos, waterig, koud en waar je normaal bediening had voor de drank moest je nu een drankenbon kopen en alles zelf halen. Ik heb nog nooit zo iets mee gemaakt, en zal er ook niet meer naar toe gaan. Wat een afgang zonde van zo'n zaak waar alles altijd goed en gezellig was. Nee dit was eens en nooit meer.!!!!!!!
Truus B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Afgelopen vrijdag hebben we met een hele familieclub bij het Wereldpaleis gegeten, iedereen was enthousiast over de smaak en de variatie van de aangeboden gerechten.Het hele decor ziet er prachtig uit.Het toetjes buffet......het is te veel om op te noemen!Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.Ook de kleinkinderen vonden het geweldig, ze hebben zich prima vermaakt in de ballenbak en waren beduusd over al het lekkers...dus al met al ..een echte aanrader!

Margareth V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Gisteren wezen eten hier, na de verbouwing.
De opzet ziet er goed uit.
maar het eten laat veel te wensen over:
alles wat in schalen stond onder warmhoudlamp was koud/lauw
kippen vleugels net niet gaar
bami/ nasi/ mihoen lauw
uit gedroogde gerechte
Slagroom en bananen sousjes bevroren
borden niet echt schoon
bij wok en grill waren de bakken niet goed aangevuld
kan nu wel alles opschrijven hoe ik het ervaart heb, almetal niet echt een aanrader meer wat erg jammer is we kwamen er graag.
Mario Y.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Vandaag voor het eerst gegeten bij Wereldpaleis. Bij binnenkomst werden we snel geholpen en kregen we een tafel in het midden. Het eten was redelijk goed, voldoende keus en de meeste gerechten waren warm. De meeste, want er zaten ook wat gerechten tussen die niet meer zo warm waren. Het interieur is mooi, alleen jammer dat er geen muziek gedraaid werd. Bediening was lekker vlot en vriendelijk.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Decor is nog helemaal niet af, net een bouwval. Totaal geen sfeer en zeker niet schoon.

Bediening: we zaten anderhalf uur te eten. En anderhalf uur bleven te tafels die allang weg waren vies staan.

Eten: veel bakken leeg. De koks staan niks te doen, terwijl ze hun werkplek netjes kunnen maken. Rouwe stukken vlees, kan ook niet anders als het maar 1 minuut op de plaat ligt.
Hele plas op de grond onder de sinnaas appel pers.

ABSOLUUT GEEN AANRADER, ZIJN ERG ACHTERUIT GEGAAN.