Wereldkeuken Westzaan

Kleine Steng 30 1551 NC Westzaan Nederland Kaart
31-756120045

Over het restaurant Wereldkeuken Westzaan

Genoeg voor iedereen

Een zee aan ruimte, de wereldkeuken onder handbereik en gratis parkeren voor de deur. Dit All You Can Eat restaurant is een uitkomst als je op zoek bent naar veel keuze en variatie. Ideaal dus als je met je hele familie of al je vrienden makkelijk en betaalbaar uit eten wilt. Op de begane grond vind je sushi en tapas, op de eerste verdieping een uitgebreid buffet met bekende internationale gerechten.

Meer informatie over restaurant Wereldkeuken Westzaan

Dinsdag t/m Donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:30 - 23:00

6,2
6,7

Jouw recensie over het restaurant Wereldkeuken Westzaan

Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben er meerdere keren in het weekend gegeten, en dat was altijd goed. Gisteren hebben we er gegeten, en dat was echt slecht! De sushi was niet vers, het was ijskoud en smakeloos...terwijl we juist de sushi zo lekker vonden. De warme gerechten waren koud en overgaar. De witte wijn was lauw, en ze hebben geen chardonnay meer maar savignon blanc en dat smaakt heel anders. Er werd niet afgeruimd en de borden moesten we opstapelen...het personeel liep gewoon voorbij met lege handen. Het was er zo koud, dat we onze jas aan hebben hebben. We zijn zo teleurgesteld dat wij er klaar mee zijn, en er niet meer heen gaan.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Meerdere keren in het weekend gegeten en toen was het goed.
Nu op een dinsdag gegeten en het was gewoon NIET goed.
Sushi was niet vers en ijskoud waardoor er geen smaak aan zat.
Warme gerechten waren niet warm.
Bediening was zó traag, borden werden niet afgeruimd waardoor het erg vol en rommelig op tafel was.
Witte wijn was warm, en geen chardonnay meer...was er voorheen wél.
Wij waren erg teleurgesteld en gaan er niet meer eten.
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Was met kerst in jullie restaurant we hadden de tweede setting .Wat jammer was dat het eten bij de kant en klaar maaltijden lauw waren .
Bij de bakplaten waren er rijen van dik een half uur er waren te weinig koks bij de bakplaten waardoor de rijen behoorlijk lang waren en ik zou zeker daar niet meer met de kerst gaan eten
Seref C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Hele slechte Service hier kom ik nooit meer terug wat een schandalige plek. Ik had 1 week van tevoren gebeld om te gaan reserveren. Ik had uitgelegd aan de bedrijfsleider die ik aan de telefoon had dat mijn vrouw jarig is. Dus ik vroeg of de jarige gratis eet. Dus ik kreeg het antwoord ja. Dus gister gingen we naar het Wok restaurant op de verjaardag, bij de balie een teleurstelling meegemaakt dus diegene waarmee ik sprak heeft gezegd ik ben de bedrijfsleider en u heeft geen reservering, en dat de jarige niet gratis eet bij ons. Hij heeft ook gezegd dat ik niemand aan de telefoon hebt gehad over jarige. Ik raad mensen niet aan om bij deze wok restaurant te gaan eten echt hele slechte service 0
joosy G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
slechte toko. wij kwamen hier omdat onze normale wok gesloten was. nooit meer!
het eten is flauw en smaakloos en alles lijkt uit potten en blikken te komen. ik raad iedereen aan hier nooit te gaan eten. wat een bagger tent. ik zit er terwijl ik dit schrijf. me kinderen eten wat ijs, en ik staar wat voor me uit. weggegooid geld die 29 euro. ga straks wel langs de mac das beter dan wat je hier krijgt
Luckymama .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Not for me....leuk om eens uit te proberen ( mede afgaande op de hoge waardering hier in de recensies) maar voor mij zonde vh geld. Mijn bevinding is te massaal een beetje vreetschuurachtige lawaaierige sfeer, je moet er van houden... Veel keus aan eten maar zeer matige kwaliteit. Smakeloos of veel te zout, vet, lauw eten, lauwe wijn...bier in flesje ok. Ik heb eigenlijk weinig gegeten wat ik echt lekker vondt. Dat komt niet vaak voor moet ik eerlijk zeggen...Heb de oester gelukkig meteen uitgspuugd was niet vers maar gewoon bedorven. Hygiënisch was het ook niet overal, geen lepel of satestokjes bv in schaal aarbeien bij de chocoladefontijn...iedereen moest er maar met de handen in graaien...dus ook niet echt fris allemaal...de kroosjes zaten er ook nog aan...De toetjes leken zo uit de diepvries te komen....de cheesecake smaakte waterig. Daarnaast vondt ik zelf de goedbedoelde lawaaierige life entertainment ook niet echt prettig. Gelukkig zaten we achteraf. Dus nee, helaas een ontzettende tegenvaller...Heel veel keus voor mensen die geen hoge eisen stellen aan de kwaliteit. Maar voor ons niet voor herhaling vatbaar...
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij komen hier wel eens vaker omdat het eten op kwaliteit is en ieder wat wils. Wel moet ik zeggen dat het achteruit is gegaan ten opzichte van 3 maanden geleden. Voor een AYCE zaak is het een dikke 7. Tournedo is aanrader, maar de grill chef heeft het druk en het zweet op zijn voorhoofd komt ook bijna op de plaat terecht...Ben trouwens een beetje uitgekeken op AYCE...
warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Wow was de ervaring hier. Het pand is echt gigantisch en het aantal parkeerplaatsen is nog gigantischer dan de zaak zelf. Heel indrukwekkend. Bij binnenkomst worden door een vriendelijke jongeman begroet en alles uitgelegd. Dezelfde jongeman legt ons alles uit en brengt ons naar tafel. Heel vriendelijk. We konden uitkijken op een piano beneden dus dat was wel mooi. We hebben hier heel lekker sushi gegeten. De grill kip was ook heel lekker en smaakvol. Jammer dat de kok achter de grill niet zo spraakzaam was. We hebben ook twister friet kunnen eten (mijn favoriete friet!) En ook lekker van de bakplaat kunnen eten. Enige minpunt vd locatie was de onduidelijke wegbewijzering van onze navigatie maar heel lekker gegeten met onze familie. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jeffreysteenworp .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heel lekker gegeten. Mooi interieur. Aardige mensen. Leuke meisjes in de bediening. Lekker gegeten: grill, pizza, sushi en teppan yaki hebben ze allemaal. Verrassend was dat hun warm buffet heel uitgebreid was en vooral lekker was. Spek en garnalen ballen vond ik wel lekker. Verder ook lekkere sushi dat ze hebben.
Selma C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eten is overvloedig, maar kwaliteit matig.
Meerdere keukens maar met Chinese eigenaar ligt toch de nadruk op Aziatisch.
Tapas stelt niks voor.
Toetjes lijken zo van de Makro te komen.
Voor ons niet meer
sushimaster .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We zijn met 10 mensen, waarvan 4 kinderen naar Wereldkeuken Westzaan geweest en hebben daar prima gegeten. Er was genoeg keuze, voor elk wat wils en ook de kinderen hebben genoten.
Zelf was ik onder de indruk van de gestoomde coquille met vermicelli. Heerlijk! De bediening was erg vriendelijk.
De kinderen speelzaal kan its beter zijn.
Niyati B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het was goed naar onze wens. Het is een idee of de Wereldkeuken een halal hoek maakt zodra meer Turks , Marokkaan of andere groep kunnen genieten.
Fung N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Top, vooral kreeft en gestoomde St. Jacobs met vermicelli waren erg lekker! Ook nagerecht waren lekker (fruit en dessert).
Dian33 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Geen bediening, het is namelijk een buffet. Sfeervol ingericht voor een vreetschuur. Uitgebreid assortiment aan Aziatische gerechten en BBQ vlees. Helaas smaakte al het gebakken vlees en visv hetzelfde. Alles werd welldone gebakken. Dat was ook een teleurstelling. Sushi en wok was niet heel smaakvol. Wat mij betreft niet een aanrader. Drinken bij prijs inbegrepen.
Millennia .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Je kan hier met een gerust hart met de moeilijkste eter naar toe gaan. De keuze is zo enorm groot dat echt iedereen hier heerlijk kan eten. Noem maar op en het is er. Alles is even heerlijk, heerlijk klaar gemaakt en van zeer goede kwaliteit (vers)!
Ook qua drank is er van alles. Je kunt zelfs zelf verse jus d'orange persen, de wijn is heerlijk, veel verschillende soorten bier en natuurlijk frisdrank, en er is zelfs slushpuppy.
Zorg dat je wat ruimte overhoudt voor de toetjes, want die zijn waanzinnig lekker. Ik ga niet opnoemen wat ze allemaal hebben, want dat is té veel.
De cappuccino (en de verschillende soorten thee) is trouwens ook prima!
Amanda D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Teleurstellend!!!!
om 20.00 binnen gekomen vandaag wel geteld 8 garnalen gegeten toen we zin hadden in een biefstukje die niet goed smaakte de eigenaar aan de tafel gekomen en volgens zijn zeggen mankeerde de biefstuk niks het lag aan de knoflook die bij mijn vriendin er wel op zat en bij mij niet dus biefstuk echt niet goed.
Wij uitgelegd dat we er al vaker hadden gegeten en het altijd heerlijk was
Wij voelde ons niet serieus genomen en als oplossing is er maar een klein gedeelte van het totaal bedrag terug gegeven
Voor ons voorlopig geen wereldkeuken meer
Personeel wel heel vriendelijk dat dan weer wel
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten, we waren met 5 personen in de leeftijd van 23 t/m 80 en iedereen had het naar zijn zin, er zijn ook zo veel verschillende gerechten en we vonden eigenlijk alles wel lekker, de drukte veel erg mee, we waren op vrijdagavond en waren al bang dat we in de rij moesten staan voor het eten, maar dat was niet het geval.
Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
MargaB .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Met 10 personen hebben we gegeten in de wereldkeuken. We vonden het eten niet zoals verwacht zou mogen worden. Je kunt beter naar een specialiteitenrestaurant gaan als je bijvoorbeeld wilt wokken of italiaans wil eten. Het is het allemaal net niet. Griekse salade is geen echte griekse salade, een pizza lijkt niet op een italiaanse pizza. Aziatische soepen waren niet aanwezig, uitsluitend tomatensoep en championnensoep. Koks spreken veelal geen nederlands. Bij de wereldkeuken eten is geschikt voor mensen die weinig waarde hechten aan smaak en op voorhand precies willen weten wat een etentje kost. Wij zullen er niet terugkomen.
plock .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Het is altijd bijzonder te constateren dat meningen over eten zo ver uit elkaar lopen op dit soort sites. Uiteraard is de smaak van eten een persoonlijke kwestie, wat de één heerlijk vindt kan de ander verafschuwen. Afgelopen maandag heb ik mede door toch een groot aantal positieve reacties besloten te gaan eten met het gezin in de Wereldkeuken. De Wereldkeuken is bijzonder groots opgezet, dus ik snap de associatie met "vreetschuur" wel heel erg goed. Tafels staan tamelijk dicht op elkaar met krappe loopruimtes, echter is de aankleding van het restaurant wel leuk op orde. Waar we echter voor kwamen is het eten. Lezend dat mensen een 10 voor de kwaliteit van het eten geven vraag ik mij af met welk referentiekader dit cijfer is gegeven. Wellicht is de thuiskookkwaliteit zeer beroerd, dan kan ik het wellicht begrijpen. Voor mensen die regelmatig uit eten gaan doen dit soort cijfers echter de wenkbrauwen fronsen. Is het eten bijzonder goed? Nee, verre van dat. Is het eten bijzonder slecht? Nee, dat ook niet. Toch zou ik voor de kwaliteit van het eten niet meer terugkeren. Veel van het voorgeschotelde eten wat in buffetvorm wordt opgediend ( van pizza tot tapa's tot Chinees buffet) neigt naar laf en smaakloos en doet ontdooid aan. De vleesgerechten die ter plekke worden bereid worden in mijn optiek te veel doorgebakken wat het vlees ook zeker niet ten goede komt. Als je lekkere sushi wilt eten kun je beter naar een sushi restaurant gaan, als je lekker Aziatisch wilt eten kun je veel beter naar een echt Aziatisch restaurant gaan. Maar wat maakt veel mensen dan zo enthousiast over het eten? Ik kan niets anders verzinnen dan dat de Wereldkeuken je het idee geeft in luilekkerland te zijn beland. Je betaald bij de entree en mag daarna werkelijk alles pakken! Dat maakt hebberig, en door de grote keuze die je wordt voorgeschoteld zijn veel mensen enkel gefocust op het naar binnen werken van zo veel mogelijk eten, waarbij het klaarblijkelijk niet meer zo zeer om smaak gaat. Wil je kiezen voor een gezellig avondje uit eten voor niet veel geld en hecht je geen of nauwelijks waarde aan smaak en kwaliteit: dan is de Wereldkeuken een uitstekende keuze! Mocht je je smaakpapillen echter wel op de proef willen stellen: kies dan veilig voor een een specialiteitenrestaurant, de kans dat het eten daar smaakvoller is acht ik zeer aannemelijk.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Op dinsdagavond gegeten met 9 personen. Het kant en klare eten viel mij erg tegen en hadden een zeer vreemde smaak. De salades smaakten oud en muf, het zelfde zo met de tapas en de sushi. Over het algemeen kreeg ik de indruk dat de gerechten over waren van het weekend..
De gefrituurde gamba's hadden hun schil nog waardoor je ze alsnog moest pellen. Het vlees van de wok gerechten was daarin tegen prima te eten.
Al met al erg jammer want heb daardoor niet veel gegeten voor mijn 26,-