Wereldkeuken Westzaan

Kleine Steng 30 1551 NC Westzaan Nederland Kaart
31-756120045

Over het restaurant Wereldkeuken Westzaan

Genoeg voor iedereen

Een zee aan ruimte, de wereldkeuken onder handbereik en gratis parkeren voor de deur. Dit All You Can Eat restaurant is een uitkomst als je op zoek bent naar veel keuze en variatie. Ideaal dus als je met je hele familie of al je vrienden makkelijk en betaalbaar uit eten wilt. Op de begane grond vind je sushi en tapas, op de eerste verdieping een uitgebreid buffet met bekende internationale gerechten.

Meer informatie over restaurant Wereldkeuken Westzaan

Lang

Jouw recensie over het restaurant Wereldkeuken Westzaan

Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Afgelopen donderdag 26 april waren we bij de Wereldkeuken in Westzaan en we hebben nog nooit ergens zo slecht gegeten als daar!!! Echt al het eten van het warme buffet was koud en slap. De biefstuk die we vers lieten bakken was doorgebakken omdat mijn dochter dit vroeg en hij voor het gemak alles van iedereen maar lekker lang op de plaat liet liggen. Pas toen ik er wat over zei haalde hij de biefstukken er vanaf, maar toen was het al te laat.
Uiteraard hebben wij bij de manager van de Wereldkeuken in Westzaan aangegeven dat het eten van het buffet koud was, zijn antwoord daarop was dat we het ook konden laten opwarmen als we dat hadden gevraagd. De tafels om ons heen bleef, lang nadat de klanten wegwaren, vol moet troep staan, terwijl er genoeg jongens rondliepen en aan het ‘geinen’ waren met elkaar die dit hadden kunnen doen. Toen we aan vroegen waarom de tafels niet werden afgeruimd kregen we als antwoord, ik spreek geen Nederlands. Bij de Wereldkeuken in Westzaan moet je betalen bij binnenkomst, je krijgt dan een bon als betalingsbewijs waarop ook staat tot hoe laat je mag eten. Wij hadden tot 22.18 uur de tijd, maar om 21.25 uur werd er al aan ons gevraagd of we nog van plan waren om iets te gaan eten, want anders konden ze vast gaan opruimen. De Wereldkeuken in Westzaan? Never nooit weer!! Wat een super slechte ervaring en weggegooid geld was dit!!!
Nujaysha A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heel rommelig en ongeorganiseerd.
Bijna niemand spreekt hier behoorlijk Nederlands en als je wat wilt vragen wordt je afgewimpeld met i dont speak Dutch.
Alles is leeg en je wacht minimaal een half uur voor je wat kan opscheppen als je al weet wat je opschept want nergens staat aangegeven wat je voor je hebt.
En dit alles terwijl je vooraf betaald!!!
Gerrie E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Nooit meer.
Onbeschoft personeel...tafels werden niet opgeruimd...zelf onze borden maar weggezet op een gegeven moment.Eten was bar slecht...ongezellige grote vreetschuur.
3 uur gereserveerd maar na anderhalf uur weer vertrokken.
Er zijn heel wat betere all you can eat vreetschuren...210 euries weggegooid.
Een AFRADER eerste klas.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben er meerdere keren in het weekend gegeten, en dat was altijd goed. Gisteren hebben we er gegeten, en dat was echt slecht! De sushi was niet vers, het was ijskoud en smakeloos...terwijl we juist de sushi zo lekker vonden. De warme gerechten waren koud en overgaar. De witte wijn was lauw, en ze hebben geen chardonnay meer maar savignon blanc en dat smaakt heel anders. Er werd niet afgeruimd en de borden moesten we opstapelen...het personeel liep gewoon voorbij met lege handen. Het was er zo koud, dat we onze jas aan hebben hebben. We zijn zo teleurgesteld dat wij er klaar mee zijn, en er niet meer heen gaan.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Meerdere keren in het weekend gegeten en toen was het goed.
Nu op een dinsdag gegeten en het was gewoon NIET goed.
Sushi was niet vers en ijskoud waardoor er geen smaak aan zat.
Warme gerechten waren niet warm.
Bediening was zó traag, borden werden niet afgeruimd waardoor het erg vol en rommelig op tafel was.
Witte wijn was warm, en geen chardonnay meer...was er voorheen wél.
Wij waren erg teleurgesteld en gaan er niet meer eten.
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Was met kerst in jullie restaurant we hadden de tweede setting .Wat jammer was dat het eten bij de kant en klaar maaltijden lauw waren .
Bij de bakplaten waren er rijen van dik een half uur er waren te weinig koks bij de bakplaten waardoor de rijen behoorlijk lang waren en ik zou zeker daar niet meer met de kerst gaan eten
Seref C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Hele slechte Service hier kom ik nooit meer terug wat een schandalige plek. Ik had 1 week van tevoren gebeld om te gaan reserveren. Ik had uitgelegd aan de bedrijfsleider die ik aan de telefoon had dat mijn vrouw jarig is. Dus ik vroeg of de jarige gratis eet. Dus ik kreeg het antwoord ja. Dus gister gingen we naar het Wok restaurant op de verjaardag, bij de balie een teleurstelling meegemaakt dus diegene waarmee ik sprak heeft gezegd ik ben de bedrijfsleider en u heeft geen reservering, en dat de jarige niet gratis eet bij ons. Hij heeft ook gezegd dat ik niemand aan de telefoon hebt gehad over jarige. Ik raad mensen niet aan om bij deze wok restaurant te gaan eten echt hele slechte service 0
joosy G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
slechte toko. wij kwamen hier omdat onze normale wok gesloten was. nooit meer!
het eten is flauw en smaakloos en alles lijkt uit potten en blikken te komen. ik raad iedereen aan hier nooit te gaan eten. wat een bagger tent. ik zit er terwijl ik dit schrijf. me kinderen eten wat ijs, en ik staar wat voor me uit. weggegooid geld die 29 euro. ga straks wel langs de mac das beter dan wat je hier krijgt
Luckymama .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Not for me....leuk om eens uit te proberen ( mede afgaande op de hoge waardering hier in de recensies) maar voor mij zonde vh geld. Mijn bevinding is te massaal een beetje vreetschuurachtige lawaaierige sfeer, je moet er van houden... Veel keus aan eten maar zeer matige kwaliteit. Smakeloos of veel te zout, vet, lauw eten, lauwe wijn...bier in flesje ok. Ik heb eigenlijk weinig gegeten wat ik echt lekker vondt. Dat komt niet vaak voor moet ik eerlijk zeggen...Heb de oester gelukkig meteen uitgspuugd was niet vers maar gewoon bedorven. Hygiënisch was het ook niet overal, geen lepel of satestokjes bv in schaal aarbeien bij de chocoladefontijn...iedereen moest er maar met de handen in graaien...dus ook niet echt fris allemaal...de kroosjes zaten er ook nog aan...De toetjes leken zo uit de diepvries te komen....de cheesecake smaakte waterig. Daarnaast vondt ik zelf de goedbedoelde lawaaierige life entertainment ook niet echt prettig. Gelukkig zaten we achteraf. Dus nee, helaas een ontzettende tegenvaller...Heel veel keus voor mensen die geen hoge eisen stellen aan de kwaliteit. Maar voor ons niet voor herhaling vatbaar...
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij komen hier wel eens vaker omdat het eten op kwaliteit is en ieder wat wils. Wel moet ik zeggen dat het achteruit is gegaan ten opzichte van 3 maanden geleden. Voor een AYCE zaak is het een dikke 7. Tournedo is aanrader, maar de grill chef heeft het druk en het zweet op zijn voorhoofd komt ook bijna op de plaat terecht...Ben trouwens een beetje uitgekeken op AYCE...
warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Wow was de ervaring hier. Het pand is echt gigantisch en het aantal parkeerplaatsen is nog gigantischer dan de zaak zelf. Heel indrukwekkend. Bij binnenkomst worden door een vriendelijke jongeman begroet en alles uitgelegd. Dezelfde jongeman legt ons alles uit en brengt ons naar tafel. Heel vriendelijk. We konden uitkijken op een piano beneden dus dat was wel mooi. We hebben hier heel lekker sushi gegeten. De grill kip was ook heel lekker en smaakvol. Jammer dat de kok achter de grill niet zo spraakzaam was. We hebben ook twister friet kunnen eten (mijn favoriete friet!) En ook lekker van de bakplaat kunnen eten. Enige minpunt vd locatie was de onduidelijke wegbewijzering van onze navigatie maar heel lekker gegeten met onze familie. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jeffreysteenworp .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heel lekker gegeten. Mooi interieur. Aardige mensen. Leuke meisjes in de bediening. Lekker gegeten: grill, pizza, sushi en teppan yaki hebben ze allemaal. Verrassend was dat hun warm buffet heel uitgebreid was en vooral lekker was. Spek en garnalen ballen vond ik wel lekker. Verder ook lekkere sushi dat ze hebben.
Selma C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eten is overvloedig, maar kwaliteit matig.
Meerdere keukens maar met Chinese eigenaar ligt toch de nadruk op Aziatisch.
Tapas stelt niks voor.
Toetjes lijken zo van de Makro te komen.
Voor ons niet meer
sushimaster .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We zijn met 10 mensen, waarvan 4 kinderen naar Wereldkeuken Westzaan geweest en hebben daar prima gegeten. Er was genoeg keuze, voor elk wat wils en ook de kinderen hebben genoten.
Zelf was ik onder de indruk van de gestoomde coquille met vermicelli. Heerlijk! De bediening was erg vriendelijk.
De kinderen speelzaal kan its beter zijn.
Niyati B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het was goed naar onze wens. Het is een idee of de Wereldkeuken een halal hoek maakt zodra meer Turks , Marokkaan of andere groep kunnen genieten.
Fung N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Top, vooral kreeft en gestoomde St. Jacobs met vermicelli waren erg lekker! Ook nagerecht waren lekker (fruit en dessert).
Dian33 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Geen bediening, het is namelijk een buffet. Sfeervol ingericht voor een vreetschuur. Uitgebreid assortiment aan Aziatische gerechten en BBQ vlees. Helaas smaakte al het gebakken vlees en visv hetzelfde. Alles werd welldone gebakken. Dat was ook een teleurstelling. Sushi en wok was niet heel smaakvol. Wat mij betreft niet een aanrader. Drinken bij prijs inbegrepen.
Millennia .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Je kan hier met een gerust hart met de moeilijkste eter naar toe gaan. De keuze is zo enorm groot dat echt iedereen hier heerlijk kan eten. Noem maar op en het is er. Alles is even heerlijk, heerlijk klaar gemaakt en van zeer goede kwaliteit (vers)!
Ook qua drank is er van alles. Je kunt zelfs zelf verse jus d'orange persen, de wijn is heerlijk, veel verschillende soorten bier en natuurlijk frisdrank, en er is zelfs slushpuppy.
Zorg dat je wat ruimte overhoudt voor de toetjes, want die zijn waanzinnig lekker. Ik ga niet opnoemen wat ze allemaal hebben, want dat is té veel.
De cappuccino (en de verschillende soorten thee) is trouwens ook prima!
Amanda D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Teleurstellend!!!!
om 20.00 binnen gekomen vandaag wel geteld 8 garnalen gegeten toen we zin hadden in een biefstukje die niet goed smaakte de eigenaar aan de tafel gekomen en volgens zijn zeggen mankeerde de biefstuk niks het lag aan de knoflook die bij mijn vriendin er wel op zat en bij mij niet dus biefstuk echt niet goed.
Wij uitgelegd dat we er al vaker hadden gegeten en het altijd heerlijk was
Wij voelde ons niet serieus genomen en als oplossing is er maar een klein gedeelte van het totaal bedrag terug gegeven
Voor ons voorlopig geen wereldkeuken meer
Personeel wel heel vriendelijk dat dan weer wel
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten, we waren met 5 personen in de leeftijd van 23 t/m 80 en iedereen had het naar zijn zin, er zijn ook zo veel verschillende gerechten en we vonden eigenlijk alles wel lekker, de drukte veel erg mee, we waren op vrijdagavond en waren al bang dat we in de rij moesten staan voor het eten, maar dat was niet het geval.
Al met al zeker voor herhaling vatbaar.