Wereldkeuken Triavium

Suze T.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Voor ieder wat wils !
En zeer uitgebreid !
Was hier met een jarige (je eet dan gratis) en die hoefde zich niet te legitimeren (werd op je woord geloofd) vooral de kids hadden het super ! De sushibar is fantastisch tevens de service bij de plaat en de gril is netjes en correct !
Het afruimen zou een tikje sneller kunnen (zo druk was het echt niet!) zeker voor herhaling vatbaar !!
Latta-tjes .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Een restaurant met voor ieder wat wils. Je schept zelf op dus je bepaalt ook de hoeveelheden.
Diverse soorten vis en sushi als voorgerecht gegeten. Gevolgd door een vers samengesteld wokgerecht en een biefstukje van de bakplaat. Met de afsluiter vers fruit, taartjes en ijs was het geheel compleet.
De gerechten zijn lekker op smaak en de kwaliteit is goed.
Bij de verschillende buffetten staat voldoende personeel die het geheel begeleiden en ervoor zorgen dat het er netjes uit blijft zien.
De locatie is groot en hierdoor redelijk massaal.
Voor kinderen is er een leuke speelplaats en een mogelijkheid om zich te laten sminken.
Rfvanrrooijen .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
We worden keurig ontvangen bij binnenkomst en we worden naar onze tafel geleid. Vanaf dan mogen we alles zelf gaan halen. Het is een paradijs voor kinderen, als je ze vrij laat in wat ze mogen eten en of ze mogen spelen. Wij zitten naast een kleine speelplaats waar ze ook een minibioscoop is. Om aan tafel te blijven zitten moet het eten wel heel lekker zijn. En dat is het eigenlijk ook wel. De kleinsten vullen zich deze avond met alleen maar toetjes (poffertjes, pannenkoeken, chocoladefontein, ijs en fruit) terwijl de grote kinderen genieten van de sushi. Toch is het een gek idee om van een lopend buffet sashimi, carpaccio of oesters te pakken, maar het smaakt allemaal goed. Er is veel keus, misschien teveel om in avond allemaal te proberen. Ik mis gezelligheid. Het is erg groot, maar toch dicht op elkaar. Samen aan tafel eten is er bijna niet bij, in ons geval. Er is weinig contact met personeel, behalve met de vriendelijke jongeman die steeds ieder leeg bord en leeg glas van tafel afhaalt. Even wennen aan het concept.....
Bartjedeagent .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Leuke zaak in Nijmegen maar wel donkere zalen vind ik zelf en dus niet zo leuk. Eten is okay en gewoon goed voor een wokrestaurant. Grote variatie is goed. Lekker bakplaat en wok maar vond de westerse gerechten tegenvallen.
Kalydna .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
IENS.NL
De Wereldkeuken:
Voor het eerst afgelopen zaterdag daar gegeten. Mijn eerste indruk: een schitterend, ruim en overzichtelijk interieur waar je gezellig met vrienden/familie of alleen relaxed uitgebreid kunt eten. Daar ligt het niet aan! Over het algemeen is het eten goed te noemen met hier en daar een opmerking. "Vers eten" vindt je alleen bij de grill en wok. De rest van het voedsel is kant-en-klaa voedsel! Dus de keuze van een leverancier is belangrijk.
De kwaliteit van het ijs vind ik het minst. Of het is te waterig of te zoet en geeft de kunstmatigheid aan van smaakstoffen. Teveel vind ik. Dit ijs is niet van goede kwaliteit. Dat laat ik ook gemakkelijk staan. Hoewel....een lekker ijsje....Ik zou een andere leverancier uitkiezen. Sommige voedselonderdelen, zoals de gepaneerde kip waren taai of oud. Ook de pizzastukjes hebben duidelijk te lang gelegen. De bitterballen waren niet echt lekker van binnen. Ook een andere leverancier kiezen! Verder was alles prima. Dit restaurant geef ik een kleine 8.
Muriel B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Het was geweldig! Heerlijk gegeten,ontzettend aardig personeel. Het eten was goed bereid. Een heel ontspannen sfeer. Voor kinderen was er genoeg zelfs een suikerspin. Een mooie inrichting. Het was echt super goed, voor herhaling vatbaar!!
Warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
De ontvangst was niet echt soepel en personeel leek gehaast maar dat kwam ook wel omdat het heel druk was. Een hele verandering met conferentie centrum Triavium van vroeger. Heel leuke en moderne inrichting en hard werkende koks. Het eten was heel goed bereid met als beste de teppan yakki vlees. De woksauzen waren minder lekker maar de groente vlees en vis voor de wok waren duidelijk allemaal wel vers wat weer goed is. Ik vind dat ze nu in Nijmegen een goed restaurant erbij hebben met een zee aan mogelijkheden zoals de lekkere sushi en vooral desserts. Jammie! Ik kom zeker nog terug!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Ik was altijd huiverig voor een bezoek aan een "vreetschuur" zoals dit maar het viel enorm mee. Vriendelijk personeel en goede service. Eten is prima qua kwaliteit en smaak en rondom het eten is alles zeer ruim opgezet. Mis wel een goede "salad bar". Er is wel het een en ander te krijgen maar met name al kant en klare salades en de keuze om iets zelf samen te stellen wat een simpele salade betreft viel mij persoonlijk wat tegen. Fijn dat de pittige woksaus ook inderdaad wel pittig is. In de zit gedeeltes is het soms net iets te krap wat jammer is. Door de grootte van de locatie zijn de zit locaties niet echt gezellig te noemen maar verder prima in orde. Prettig voor mensen met kinderen: er is een enorme afgeschermde hoek voor kinderen met speeltoestellen en televisies en ook genoeg lekkers voor kinderen (pannenkoeken, ijsjes etc). Ik had niet verwacht dat een zo'n grote all you can eat restaurant toch van zulke goede kwaliteit kon zijn.
Grood049 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Prettige binnenkomst en gastvrij ontvangen ondanks dat we niet gereserveerd hadden. Mooie plek aan het raam gekregen waar we omgevraagd hadden.
Eten was in kwaliteit verbeterd sinds we de laatste keer geweest waren.(begin van het jaar), volop keus en je kan nu weer spreken van wereldkeuken.
Blikopener .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Het personeel van dit buffetrestaurant is buitengewon vriendelijk en behulpzaam. Wij waren verbaasd over de grote variatie en de goede kwaliteit van de meestal verse producten. Waar kan je onbeperkt verse sinaasappelsap tappen? Veel gerechten worden bereid waar je bij staat. De sushi kwam zeker niet uit een pakje! Kortom de prijs-kwaliteitverhouding is prima. Wij gaan zeker terug. Voor een all-you-can-eat-restaurant is dit adres zeker een topper.
JanWKP .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Het restaurant is behoorlijk groot. Ruim van elkaar gescheiden zijn er buffetten, al dan niet met live bereiding van het eten (lees vlees en vis). Daar omheen zijn er diverse zit-gelegenheden. Ik vind het allemaal best fraai ogen. De bediening is vriendelijk, maar het gaat niet veel verder dan iemand (die net zelf zijn jas heeft opgehangen) even uitleggen wat waar staat en hoe het werkt.

Het all-you-can-eat concept is natuurlijk niet te vergelijken met een gewoon restaurant. Eten wordt bereid en beschikbaar gesteld. Misschien wel een jaar alsmaar het zelfde. Hier geen kok die zich druk maakt over structuur, totaalsmaak, manier van opdienen, balans en aanvulling van de gerechten onderling of het seizoen. Dat zal de klant zelf moeten doen. Maar omdat je niet weet hoe de ingrediënten smaken en gekruid zijn, valt dat niet mee. De start vanaf de sushibar beviel me wel. De uiensoep was te zout en heb ik laten staan. Genoeg keuze van de grill, de bakplaat of de wok. Groente is zeker niet te gaar, maar staat wel weer zo lang in de warmhoudbakjes dat het er niet beter op wordt.

Maar ja, voor een bedrag waar je elders een mooi verzorgd drie-gangen maal voor krijgt, kun je je hier lekker vol eten. Dus als je daarvoor gaat, is het niet slecht. De muntjes voor de alcoholische dranken kosten €1.50, wat – net als de kwaliteit van de wijn trouwens – erg bescheiden is.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Wat een heerlijk concept. Voor 3 uur lang had ik mezelf helemaal volgepropt met lekkere dingen! Vooral de sushi hier was overheerlijk! omdat we nogal aan de late kant waren hoefden we niet zo lang te wachten bij de grill. Hierdoor waren wij snel aan de buurt om spareribs te krijgen en hiervan hadden wij geprofiteerd. Het is ook fijn dat de drinken erbij inbegrepen zit. De frisdrank althans. Je weet dus van te voren precies hoeveel je kwijt bent.
MaudC .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
De wereldkeuken, dan verwacht ik verschillende keukens/smaken uit verschillende landen. Echter is alleen de Sushi wat de wereldkeuken onderscheid van een gewoon wokrestaurant. Deze wordt vers gemaakt en smaakt erg lekker. Verder is er een wok, tepanyakiplaat, grilplaat en zijn er bakken met spaghetti, gehaktballen, Chinees eten en friet. Het is niet dat het niet lekker is, ik had er gewoon veel meer van verwacht en er had zoveel meer mee gedaan kunnen worden. Ook de toetjes zijn allemaal ingekocht bij een groothandel en heeft weinig te maken met de 'wereld'. Het decor is wat teleurstellend. In het midden van het enorme pand staat een soort van wereldbol en op sommige muren is een afbeelding geplaatst van (in ons geval) Parijs. Verder is het vrij ongezellig. Om positief af te sluiten werden alle borden en lege glazen netjes en snel opgehaald waardoor er altijd een schone tafel was. Het feit dat het (non-alcoholisch)drinken bij de prijs is inbegrepen is fijn. Wij waren met een grote groep waardoor het alsnog erg gezellig was, maar ik zou hier niet zo snel met een klein gezelschap naartoe gaan.
Ploegco .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
1e Kerstdag bij wereldkeuken gegeten, was fantastich complimenten voor de service en aandacht van personeel dat ook wel een pluim verdiend. Zaal was ook heel sfeervol. Eten was zeer goed (keuze genoeg) en smaakvol zeker een aanrader voor de volgende keer. Komen zeker terug. Nogmaals complimenten.
Het enige minpuntje vonden we de rookruimte die was veel te klein en er was bijna geen ventilatie maar ik denk als je wilt roken kan je ook even naar buiten, binnen vind ik niet zo belangrijk want je komt voor het eten en niet om te roken, dus voor mij mag de rookruimte weg.
Trudie G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Wij hebben onze 39 jarige trouwdag met de kinderen bij dewereldkeuken gegeten.
het eten was goed maar het was zeker niet sfeervol.
we kregen een lange tafel in een zeer kil hok, totaal geen enkel sfeer. Jammer.

daar gaan ee dus niet meer heen.
Daniel P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Echt weer super gegeten bij de Wereldkeuken! Eet vaak onbeperkt in Nijmegen en omstreken en dit is inmiddels echt mijn favoriet. Hele fijne sfeer en zeer vriendelijke bediening. Zeer mooi concept voor de fijnproever!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Met drie vrienden eind augustus gegeten. Een nieuw restaurant in de buurt, dus natuurlijk even proberen. We werden vriendelijk ontvangen en het concept werd uitgelegd. We kregen een plaats onder de wereldbol: niet echt gezellig, omdat je in de doorloop zit. Eten was niet onaardig: voorgerechten prima, sushi helaas elke keer maar weinig voorradig maar wel lekker (niet geweldig). De dame achter de grill stond met haar rug naar ons toe en vroeg ook half gedraaid of ze ons kon helpen. Kwam erg vreemd over. Toen zij een stuk vlees op de grond liet vallen, legde ze het gelukkig niet op de plaat, maar raapte ze het wel op met de vleestang, evenals drie andere stukken die al eerder waren gevallen. Niet erg hygiënisch om erna weer met die tang ons eten om te draaien. Delen van het buffet waren lauw, maar de wok daarentegen was prima. Barkeepers uitermate traag, terwijl ze op de alcoholische dranken juist kunnen verdienen. Non alcoholische drankjes zelf pakken werkt goed, al zijn de koelkasten op de grond laag. Wel erg goed dat je gekochte muntjes voor alcohol terug kunt geven. Dessertbuffet goed met zeer veel keuze ijs. Al met al was ons gezelschap het erover eens dat we liever naar het nabijgelegen Oriëntaalse restaurant gaan, maar dat het ook niet echt slecht is. Maar een aanrader ook niet, hoewel het relatief kleine dingen zijn, dus wellicht volgt er een tweede kans.
Yungbao H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Na een bezoek aan Nijmegen Centrum besloten om bij Triavium te eten, bij binnenkomst was mijn eerste indruk goed. Ik werd goed te hulp gestaan, omdat dit mijn eerste bezoek was aan een wereldkeuken en het gebouw immens was. Er was veel variatie aan eten; grill, allerlei warme gerechten waarbij inderdaad verschillende gerechten zeker heerlijk waren. Memorabel waren gerechten van de grill, vooral de gegrilde kip een aanrader! Na afloop een ruim aanbod aan nagerechten. Al met al een succesvol avond en heerlijk genoten. Zou zeker terugkomen na een bezoek aan Nijmegen Centrum.