Wereldkeuken @Nieuwkuijk

Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:30 - 22:30
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Met 19 personen gegeten in de Wereldkeuken in Nieuwkuijk. 2,5 uur eten en drinken all inclusive voor 31,95 op de vrijdagavond .Na binnenkomst kregen wij twee tafels toegewezen aan het deel aan de straatkant. Deze ruimte is te donker en weinig sfeervol, bovendien gehorig. Er is een zeer ruime keus aan gerechten, verse zalm, gerookte zalm, haring, schaaltjes met garnalen. En goed van smaak. De sushi was niet vers en dan is de smaak een stuk minder. Jammer. Omdat er erg weinig mensen waren , bleef het eten onder de warmhoudlampen te lang liggen, wat de smaak niet ten goede kwam. De ribeye van de grill was prima, evenals de lamskotelet. De sliptongen zagen er super uit, de kok liet ze echter te lang bakken. Zonde van deze mooie vis. De rode wijn was bovenverwachting, en het vers getapte bier was ook prima. De nagerechten , waaronder een vers gebrande creme brullee waren lekker. De koffie is super, maar waarom melkpoeder i.pv. koffiemelk. De bediening was erg vriendelijk, behulpzaam en zorgde voor een gezellige avond.
Na afloop mocht iedereen een keer grabbelen, wat enkele tegoedbonnen van 10 euro opleverde.
Kortom, we hebben een gezellige avond gehad, best goed gegeten en gedronken, alleen de ruimte viel tegen.
Rwilson010 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
heerlijk eten, voorafjes zijn zalig, alles netjes verzorgd, zeer vriendelijk personeel, zeker een aanrader. wij gaan hier zeker vaker terug komen. prijs kwaliteit komt zeker overeen
Pietje44 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We hebben voor het eerst hier gegeten. Service was goed, personeel vriendelijk. Het eten was goed en vers. Wij komen zeker terug.
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
voor het eerst gegeten in nieuwkuijk,was lekker alles vers,veel keus,vriendelijk,echt aanrader.
gaan zeker nog een keer terug.
Value .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Hier voor het eerst gegeten met een groupon. Helaas beperkt de groupon wel je keuzevrijheid behoorlijk - veel dagen en tijden waren al volgeboekt, dus we konden alleen om 17:00 terecht - echt te vroeg.
Maar, het eten was goed, veel keuze, met name de voorgerechten. Het is in principe een luxe wok/buffet, volgens het all-in concept dat zoveel Chinese restaureurs in Nederland al omarmd hebben. Vlees en vis van de bakplaat een beetje te lang gebakken, helaas.
Al met al toch wel degelijk goede waar voor je geld, en vriendelijke bediening, met name door de manager (uit HongKong).
Astrid O.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
We zijn afgelopen vrijdag met 8 personen gaan eten bij wereldkeuken. In 1 woord geweldig.
Het eten is heerlijk, je kan kiezen wat je wilt. Het personeel is heel vriendelijk, de rode wijn is heel lekker en ook de rose. Echt een aanrader!!!!!!
Maike87 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Benieuwd naar de veranderingen. Eerst wok, nu wereldkeuken.
De wereldkeuken waar ik bekend mee ben was hier ver te zoeken. Het is gewoon een luxe wok. De sushi is niet vers, erg jammer.
De bediening die het eten bereiden waren erg netjes, niets over te klagen.
De bediening die er rondliep was in het begin prima met borden opruimen. Later op de avond deden ze dit erg slecht, vrijwel niet.
drinken is zelfs service, op zich wel handig. Alleen heb je dan wel altijd mensen die zich erg richten op het onbeperkt drinken, met name bier.
Wat ons enorm stoorde is dat er vanaf 20.30 personeel rondliep met een briefje in hun hand waarop stond tot wanneer iedereen de tijd had om te eten. Bij ons zijn ze tot 3 keer toe aan tafel geweest met de melding hoe lang we nog hadden. 1 keer lijkt me voldoende terwijl ik dat al niet nodig vind.
Al met al, ga ik hier niet voor een tweede keer terug voor een wereldkeuken.
Culikaat .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Het ziet er in eerste instantie indrukwekkend uit. Groot opgezet met veel buffetten. Smaak niet bijzonder, veel zout. Nagerechtenbuffet. Bestaat uit ijs, lekker vers fruit , verder vooral cakejes die kant en klaar smaakten. Jammer dat je betaalt voor alcohol, ook als je dat niet drinkt. Maakt het all you van dat ook net wat prijziger dan in de omgeving en prijs/kwaliteitverhouding wat minder .
Ronald_kuijpers .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Wat een teleurstelling zeg...
Vorige week zaterdag wezen eten met 3 personen
Bij binnenkomst viel het al meteen op de schalen en bakken waren totaal niet gevuld overal lag maar een miezerig beetje eten
Alle warme gerechten waren lauw
Kwaliteit van het vlees was onder de maat, was niet zo lekker
Dit is het slechtste all you can eat restaurant uit de regio
We kregen zelfs alcohol muntjes van andere mensen die ons vertelden hier komen wij nooit meer terug....
We hebben onze muntjes ook maar aan de andere gasten gegeven en ook hier zie je ons nooit meer terug
Verder is het zeer koud in het restaurant staan her en der wel straal kacheltjes op de tafel.....
Ook zie je overal nog stroomkabels uitsteken met daaraan een kroonsteentje
Interieur ziet er goed uit maar daar komen we niet voor...

Rodriguez23 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Na de verbouwing toch erg nieuwsgierig hoe het was geworden. Wij zijn met 4 personen afgelopen maandag wezen eten. Bij binnenkomst viel mijn mond open van verbazing. Wow, wat is het mooi geworden.
Erg veel keuze met eten, voor ieder wat wils. Verse voorgerechten eiland, een kookeiland waar je een gerecht ter plekke kan bestellen, en een desserts eiland. Ik heb nog nooit zo'n lekker biefstukje opgehad.