Wereldkeuken Lizz

Baanhoekweg 1 3313 LA Dordrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wereldkeuken Lizz

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,7
Suus P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Geweldig genoten. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Alles was even lekker. De keus is enorm. We konden niet alles proeven omdat we op een gegeven moment vol zaten. Sliptong was perfect, de kok nog gecomplimenteerd. We gaan zeker weten weer.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
We waren al bekend met Wok of Fame die eerst op deze locatie zat, nu zit Lizz er. Bon voor 2 personen gewonnen bij RTV Rijnmond, mooie gelegenheid om Lizz eens uit te proberen. Het is ons zéker niet tegengevallen. Op de (erg jonge) barman na, die er duidelijk geen zin in had, was het overige personeel enorm vriendelijk en behulpzaam. Er is keus uit vele smakelijke gerechten, voor ieder wat wils. Wij waren er op een donderdag, dus niet zo druk, maar daardoor juist in de gelegenheid om op ons gemak van alles uit te proberen. Eén minpuntje was dat er geen gember bij de Sushi staat. Volgens het personeel zijn ze daarmee gestopt omdat het niet liep, mensen aten er niet van. Jammer, want dat is nou net zo lekker bij de Sushi. Hopelijk passen ze dat weer aan. Verder alle lof, vele heerlijke gerechten, voor elk wat wils.
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
De kinderen wilde graag wokken, maar wij toch graag iets anders. Lizz is dan de oplossing. Gezellig decor met diverse wereld buffetten. Chinees, Frans, Spaans, Mexicaans, et. Personeel vriendelijk, gerechten prima, maar mag iets smaakvoller. Uiteindelijk hebben de kinderen en wij als ouders een gezellige avond gehad!!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Koen's varkenshaas was super lekker en uitstekend bereid. Ook de rest van het vlees was altijd uitstekend klaar gemaakt. Het vlees smelte op je tong.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
In 1 woord TOP!! Prijs/kwaliteits verhouding is perfect, leuk concept voor ieder wat wils! Het enige wat ons tegenviel was het station met spareribs/burgers voornamelijk omdat de rest lifecooking is en dat enkele tijd onder warmte lampen ligt, evenals de friet wat daardoor wat slap en smaakloos werd! Verder hebben wij heerlijk gegeten en gaan we hier regelmatig terug komen! Als je op zoek bent om lekker wat te eten na een dagje weg of geen zin hebt om te koken is dit een (H)eerlijk betaalbaar restaurant!!
Curly .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Dit 'restaurant' valt en staat met je verwachtingen. Verwacht je voor een zeer scherpe prijs (26 euro inclusief drankjes) een culinaire beleving met bijzondere dingen als oesters en kreeft (welke qua inkoop gewoon niet haalbaar zijn voor 26 euro per persoon!, meeste standaard restaurants hebben dit niet) en een romatische avond, blijf dan weg. Het is groots opgezet en ook erg gericht op kinderen. Voor ieder wat wils.
Wij met een stel kinderen hebben prima avond gehad. Ze zijn vriendelijk (borden worden soms wel iets te snel weggehaald) we hebben weinig hoeven wachten bij de grill en kwaliteit is heel behoorlijk voor de prijs die je betaalt. De kinderen vinden het geweldig en rennen rond en kunnen spelen.
Als ik kritisch mag zijn; wat je kunt kiezen qua wokken is wat beperkt, maar omdat er zoveel meer is mag het geen naam hebben. Wij waren altijd heel vroeg dus pas eerste ronde qua etenswaren, producten waren altijd warm en heel behoorlijk qua smaak. Prijs kwaliteit prima in orde.
Esseet .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lizz zit in een sporthal op bedrijventerrein. Bij binnenkomst vriendelijk begroef, betaald en binnen verder geholpen. Tot dusver ok. Personeel is jong, wij dachten stagiaires die geen goede aansturing krijgen. Als je iets vraagt wordt het vergeten en ze zijn duidelijk meer met zichzelf bezig (bediening). Een kok blinkt uit en verstaat duidelijk z'n vak: Koen. Eten is redelijk, leuk met Halloween buffet. Vlees is niet van echt goede kwaliteit, net zoals pizza's. Maar begrijpelijk voor de prijs. Komen we er nog eens? Nee, hygiene en gastvrijheid kan beter. Eten dat te lang ligt kan echt niet, doe dan kleinere porties. Prima, maar puntjes op de i zou het stuk beter maken!
DushiSushi .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
De eerste keer dat ik hier ben wezen eten, en wauw wat was het heerlijk man! Hele gezellige koks en het concept is echt heel leuk. Je kan verschillende dingen eten. Mijn 7 kinderen vonden het ook echt gezellig, mama en papa konden lekker eten en zij spelen. Dit gaan we vaker doen!
Dreams S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Voor het eerst wezen eten bij Lizz. En8 het viel al ons op dat ze ook een Eiffeltoren hebben! Eenmaal binnen zijn geweest hebben ze van alles! Karten, Lasergamen, Bowlen, Minigolf, Escaperooms en oh ja! Het Restaurant zelf. Prachtige stations met lifecooking Azië met vis vlees sushi. Italië pizzas pasta, themaweken, Mexico, en uiteraard voorgerechten en dessert! Met speelhoek voor de kids! Conclusie.. het eten was top! Bediening heel attent. We komen gauw terug!
Romy L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Een goed restaurant , heel vriendelijk en super lekker het eten! Wij komen vaak eten , alles ziet er top uit en best wel hygienisch !
Hanco B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Leuk restaurant, waar je varierend kan eten. Italiaans, aziatisch, tex mex en een wisselend buffet,
Voor de kinderen is er een leuk speelgedeelte waar ze veel plezier kunnen beleven
Bornmaikel .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Paar dagen geleden langs geweest met mijn familie, en echt heerlijk gegeten. Voldoende keuze alles goed verzorgd en netjes opgemaakt.
De bakplaat was ook echt super verzorgd en leuke koks erachter. Texmex had goede hamburgers en bij italie hadden ze heerlijke pasta's die a la minute gemaakt en gebracht worden.. kortom een super avond en we komen zeker terug.. ga zoo door wereldkeuken lizz
Gerben D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
blijkbaar de recenties goed gelezen door de eigenaar.Gisteravond hier gegeten en eigenlijk totaal geen klachten.Lekker eten,vriendelijk personeel,duidelijke uitleg en meer dan voldoende keuze!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ben voor het eerst wezen eten en alles was toppie. Door mijn handicap had ik tips en dat werd met liefde aangenomen dat noem ik nog eens respect hebben. Bedankt kom zeker terug.
gb14 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gegeten uit diverse wereldkeukens, en er is behoorlijk wat keus. Over het algemeen was het vers, misschien enkele gerechten niet helemaal maar dat mocht geen naam hebben. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Gebruikte borden worden snel weggehaald (soms iets te snel, mijn dochter had een schoon bord even op tafel gezet en dat werd ook opgeruimd). Eén keer had ik een bord dat niet helemaal goed schoon was gemaakt. We zaten op een druk punt waar regelmatig mensen langs liepen om eten te halen, had liever een betere plek gehad. Het is een groot restaurant met heel veel tafels, maar het was niet te druk, ook hoefde je niet te lang te wachten als je iets liet bereiden. Eten en drinken is bij de prijs inbegrepen, maar dat geldt niet voor alcoholische dranken. Daar kun je een strippenkaart voort kopen, 1,50 per drankje (kleine wijnglazen), voor niet gebruikte strippen kun je je geld terugkrijgen.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben, met 2 jonge kinderen, een ontzettend gezellige avond gehad. Toen onze dochter haar slush liet vallen, werd het niet alleen direct schoongemaakt maar haalde een medewerker ook een nieuw exemplaar voor haar. Die service en vriendelijkheid, tezamen met de prachtige speelhoek maakte het voor ons al tot een geweldige avond. Het eten is origineel en was prima bereid.
legendan .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Als je binnen komt moet je je eigen 2x melden eerst betalen bij de receptie dan melden daar bij de balie binnen voor een tafel,beetje dubbel 2x 5 minuten wachten voor het melden. Eten was niet gaar. Had een kippenpootje die rood was van binnen , eten was allemaal lauw, en veel lege vakken, wat niet meer bijgevuld word om 20.00 terwijl we om 19.30 aankwamen. Grill bar stond geen personeel achter.. moesten 10 minuten wachten voordat er iemand kwam ,vlees werd op gegooid en daarna vergeten, met als resultaat alle een zeer doorbakken tot bijna aangebrand stuk vlees. Personeel is wel heel vriendlijk. Aan hun vrolijkheid ontbreekt het niet. Maar dit is niet terug te zien in het eten. Deze avond vind ik geld verspilling totaal niet lekker gegeten. 1x maar nooit meer.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Al een paar keer geweest, maar de laatste keer viel erg tegen. Veel eten was lauw of koud. Het concept is leuk, je kunt van alles wat proeven. Ook erg leuk met kinderen, omdat ze van meerdere dingen een klein beetje kunnen nemen. Leuke speeltuin voor als het tafelen iets te lang duurt. Decor is een beetje "vreetschuur".
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Valt tegen .Vriendelijk personeel.
Wok eten is gort droog. Salade bar was steeds leeg. Terwijl het rustig was.
Ziet er leuker uit op de plaatjes en filmpjes.
Soep lauw en brem zout. in 1 kopje had ik 6 blaadjes laulier?
De rest van het eten is smaakloos
Niet voor herhaling vatbaar
madouklaare .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Wat een prachtige zaak! Echt gezellig. Zeer ruime keuze aan eten en alles was lekker. Ik was samen met mijn kleindochter en vrienden. Wat een fantastische combinatie, wij lekker eten en die kleine meid heerlijk spelen.