Wereldkeuken Lizz

7,2
Voordelig
Esseet .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lizz zit in een sporthal op bedrijventerrein. Bij binnenkomst vriendelijk begroef, betaald en binnen verder geholpen. Tot dusver ok. Personeel is jong, wij dachten stagiaires die geen goede aansturing krijgen. Als je iets vraagt wordt het vergeten en ze zijn duidelijk meer met zichzelf bezig (bediening). Een kok blinkt uit en verstaat duidelijk z'n vak: Koen. Eten is redelijk, leuk met Halloween buffet. Vlees is niet van echt goede kwaliteit, net zoals pizza's. Maar begrijpelijk voor de prijs. Komen we er nog eens? Nee, hygiene en gastvrijheid kan beter. Eten dat te lang ligt kan echt niet, doe dan kleinere porties. Prima, maar puntjes op de i zou het stuk beter maken!
DushiSushi .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
De eerste keer dat ik hier ben wezen eten, en wauw wat was het heerlijk man! Hele gezellige koks en het concept is echt heel leuk. Je kan verschillende dingen eten. Mijn 7 kinderen vonden het ook echt gezellig, mama en papa konden lekker eten en zij spelen. Dit gaan we vaker doen!
Dreams S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Voor het eerst wezen eten bij Lizz. En8 het viel al ons op dat ze ook een Eiffeltoren hebben! Eenmaal binnen zijn geweest hebben ze van alles! Karten, Lasergamen, Bowlen, Minigolf, Escaperooms en oh ja! Het Restaurant zelf. Prachtige stations met lifecooking Azië met vis vlees sushi. Italië pizzas pasta, themaweken, Mexico, en uiteraard voorgerechten en dessert! Met speelhoek voor de kids! Conclusie.. het eten was top! Bediening heel attent. We komen gauw terug!
Romy L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Een goed restaurant , heel vriendelijk en super lekker het eten! Wij komen vaak eten , alles ziet er top uit en best wel hygienisch !
Hanco B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Leuk restaurant, waar je varierend kan eten. Italiaans, aziatisch, tex mex en een wisselend buffet,
Voor de kinderen is er een leuk speelgedeelte waar ze veel plezier kunnen beleven
Bornmaikel .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Paar dagen geleden langs geweest met mijn familie, en echt heerlijk gegeten. Voldoende keuze alles goed verzorgd en netjes opgemaakt.
De bakplaat was ook echt super verzorgd en leuke koks erachter. Texmex had goede hamburgers en bij italie hadden ze heerlijke pasta's die a la minute gemaakt en gebracht worden.. kortom een super avond en we komen zeker terug.. ga zoo door wereldkeuken lizz
Gerben D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
blijkbaar de recenties goed gelezen door de eigenaar.Gisteravond hier gegeten en eigenlijk totaal geen klachten.Lekker eten,vriendelijk personeel,duidelijke uitleg en meer dan voldoende keuze!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ben voor het eerst wezen eten en alles was toppie. Door mijn handicap had ik tips en dat werd met liefde aangenomen dat noem ik nog eens respect hebben. Bedankt kom zeker terug.
Gb14 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gegeten uit diverse wereldkeukens, en er is behoorlijk wat keus. Over het algemeen was het vers, misschien enkele gerechten niet helemaal maar dat mocht geen naam hebben. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Gebruikte borden worden snel weggehaald (soms iets te snel, mijn dochter had een schoon bord even op tafel gezet en dat werd ook opgeruimd). Eén keer had ik een bord dat niet helemaal goed schoon was gemaakt. We zaten op een druk punt waar regelmatig mensen langs liepen om eten te halen, had liever een betere plek gehad. Het is een groot restaurant met heel veel tafels, maar het was niet te druk, ook hoefde je niet te lang te wachten als je iets liet bereiden. Eten en drinken is bij de prijs inbegrepen, maar dat geldt niet voor alcoholische dranken. Daar kun je een strippenkaart voort kopen, 1,50 per drankje (kleine wijnglazen), voor niet gebruikte strippen kun je je geld terugkrijgen.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben, met 2 jonge kinderen, een ontzettend gezellige avond gehad. Toen onze dochter haar slush liet vallen, werd het niet alleen direct schoongemaakt maar haalde een medewerker ook een nieuw exemplaar voor haar. Die service en vriendelijkheid, tezamen met de prachtige speelhoek maakte het voor ons al tot een geweldige avond. Het eten is origineel en was prima bereid.
Legendan .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Als je binnen komt moet je je eigen 2x melden eerst betalen bij de receptie dan melden daar bij de balie binnen voor een tafel,beetje dubbel 2x 5 minuten wachten voor het melden. Eten was niet gaar. Had een kippenpootje die rood was van binnen , eten was allemaal lauw, en veel lege vakken, wat niet meer bijgevuld word om 20.00 terwijl we om 19.30 aankwamen. Grill bar stond geen personeel achter.. moesten 10 minuten wachten voordat er iemand kwam ,vlees werd op gegooid en daarna vergeten, met als resultaat alle een zeer doorbakken tot bijna aangebrand stuk vlees. Personeel is wel heel vriendlijk. Aan hun vrolijkheid ontbreekt het niet. Maar dit is niet terug te zien in het eten. Deze avond vind ik geld verspilling totaal niet lekker gegeten. 1x maar nooit meer.
Landsteeg .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Al een paar keer geweest, maar de laatste keer viel erg tegen. Veel eten was lauw of koud. Het concept is leuk, je kunt van alles wat proeven. Ook erg leuk met kinderen, omdat ze van meerdere dingen een klein beetje kunnen nemen. Leuke speeltuin voor als het tafelen iets te lang duurt. Decor is een beetje "vreetschuur".
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Valt tegen .Vriendelijk personeel.
Wok eten is gort droog. Salade bar was steeds leeg. Terwijl het rustig was.
Ziet er leuker uit op de plaatjes en filmpjes.
Soep lauw en brem zout. in 1 kopje had ik 6 blaadjes laulier?
De rest van het eten is smaakloos
Niet voor herhaling vatbaar
Madouklaare .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Wat een prachtige zaak! Echt gezellig. Zeer ruime keuze aan eten en alles was lekker. Ik was samen met mijn kleindochter en vrienden. Wat een fantastische combinatie, wij lekker eten en die kleine meid heerlijk spelen.
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wereldkeuken Lizz is gevestigd in hetzelfde pand (onderdeel van een concept) waar je een leuke avond uit kan vertoeven ; bowlen, escape room, karten, lasergame, glow in the dark minigolf het is er allemaal. De prijs voor 2 uurtjes op een zondag valt reuze mee (25,50 incl. drank excl. alchohol) echter het filmpje op de site is veelbelovend maar in praktijk valt het erg tegen. De spareribs zijn droog, niet mals en verschrikkelijk vies van smaak. De pizza die je zelf kan samenstellen deed mij qua omvang, bodem en saus denken aan die van het grote woon-doe het zelf concern uit Zweden... tevens duurde het best lang voordat de pizza aan tafel bezorgd werd. Het ziet er op het 1e oog prima uit echter hebben we ook wel wat vliegjes gezien (in de hoek bij het vis) en hadden we 2x vuile borden en een glas. Er is voldoende keus echter geen speciale dingen als kreeft, oesters of coquilles. Wat tevens onze verbazing schetste was dat bij het kinderbuffet waar je mini kaassoufles, bitterballen, mini frikandellen en friet kon vinden ook calamaris had (inktvisringen), de uitstraling van het buffet doet vermoeden dat het uienringen zijn maar dat is dus niet zo. Er is plaats voor 600 man en op een zondag 17.00 uur waren er 350 reserveringen... veel bezoekers van het nabijgelegen trailerpark en wachtrijen voor de wok en grill die opliepen tot 10-20 minuten... Het enige pluspunt is de vriendelijke service (op vaderdag kregen alle papa's een presentje) en de enorme speelhal/klim mogelijkheden voor de kids met hierbij een afgesloten deur zodat ze niet onbewaakt naar buiten kunnen maar altijd weer het restaurant inlopen.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Zijn er met 5 man wezen eten vond de biefstuk en wok erg lekker personeel was ook heel vriendelijk het deccor was erg werelds zeker een aanraader gaan er zeker nog terug
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Mijn vader wilde zijn verjaardag met familie hier vieren want voor een ieder wat wils met de verschillende keukens. Binnenkomst is goed maar helaas kregen we verder geen uitleg. Spa blauw hadden ze niet wel kraanwater. Salade bar is lekker en goed gekoeld. Warm buffet is erg gekruid en niet heel warm en groentes te zacht. Vlees/vis van de plaat was te gekruid maar smaakte verder goed op de kipfilet na die was erg droog/taai. Dessert was top. Genoeg keuze. We hebben een gezellige avond gehad.
Keadebruijn .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Er hangt een rare lucht rondom de plekken waar je het eten uitzoekt
Bij de grill is alles afgedekt, op die manier zie je pas wat je krijgt na dat je het hebt besteld.
Het voorgerechten buffet ziet er redelijk vers uit en ook dessert buffet is redelijk,
Hoofgerechten staan te lang, buiten dat er weinig keus is in sushi is deze ook nog eens niet vers.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Als je met kleine kinderen bent is dit echt een aanrader, maar als ze het speelparadijsje vinden willen ze misschien niet meer eten, zo leuk is het. Eten lekker, volop keus, geen 5 sterren maar dat kan ook gezien de prijs niet, leuke mensen bij receptie/bediening. We komen zeker terug.
PeBi .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Gisteren gegeten bij Lizz maar dat viel erg tegen. Bijvoorbeeld het wokken de smaak was niet lekker droog en aangebrand. En zo nog wat voorbeelden.
Ik denk dat ik dat niet zo snel daar naar toe zou gaan.