Wereldkeuken Lizz

6,3

Jouw recensie over het restaurant Wereldkeuken Lizz

Claudine V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Afgelopen weekend weer voor het eerst in maanden naar Lizz geweest. We kwamen er daarvoor regelmatig. Het is erg achteruit gegaan. De vloer was vies. De tafels waren plakkerig. Ook is de keuze qua eten een stuk kleiner geworden. De hele hoek met Mexicaans eten is verdwenen, daarvoor zijn nu friet en snacks in de plaats gekomen. Ook in de andere hoeken wordt er duidelijk op het eten bezuinigd. Minder variatie in de sushi's. Ook konden de kinderen geen eigen pizza's meer laten maken, wat echt een teleurstelling was. Daarnaast ging het alarm herhaaldelijk af. De prijs /kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Voor ons was dit helaas de laatste keer. Erg jammer want de indoor speelplaats is top. Maar voor de rest kun je je gasten niet meer met goed fatsoen meenemen.
Colette G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ja zaterdag 7 okt en het was voor ons de laatste keer bar slecht
toiletten waren vies en plakkerig legen bakken eten smerig vies
koude pannenkoeken koud /oud eten zo kan ik nog wel even doorgaan wij komen niet meer terug
jammer want wonen op loopafstand
rianne.vandort .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We zijn een aantal keer bij Lizz geweest, we merkten dat alle gerechten bij binnenkomst (gelijk bij opening) echt heerlijk vers waren. Helaas lagen na een uur dezelfde gerechten nog steeds in de bakken! Jammer dat er pas bijgevuld wordt als alles op is. En als het eenmaal oud en taai en koud is gaat het niet meer op, dus wordt het niet meer bijgevuld.

Lizz heeft sinds kort kennelijk een nieuwe eigenaar, we werden tijdens ons een na laatste bezoek aangenaam verrast door een van de medewerkers die steeds aan ons kwam vragen of alles nog goed en smakelijk was, en als we aangaven dat eea al te lang stond en/of niet meer smakelijk was werd het direct vervangen. Top! Helaas was dit eenmalig, vorige week waren we er weer en het eten was bedroevend slecht. Het enige verse eten dat er was kwam van de grill waar het vlees vers voor je wordt bereid. De pannenkoeken die mijn dochter en ik wilden eten konden we als frisbee gebruiken. Ik heb dit wel gemeld, waarna we verse(re) pannenkoeken kregen, maar al met al is het geld dat we voor het eten betalen het absoluut niet (meer) waard. Wij komen niet meer terug. Jammer.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Smerig eten, net als de wc's. Een aanfluiting eerste klas. Mag zich geen restaurant noemen!!! De zaak was leeg..logisch!
ErwinHo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gisteren hier weer eens gegeten, al vaak geweest, altijd prima. Nu waren er wat dingen veranderd, nieuwe eigenaar hoorden we. Om te beginnen, onze favoriete grillmaster, die ons stukje vlees altijd zo prima klaar maakte staat nu bij de deur klanten te ontvangen, vreemd, juist omdat hij zo goed is in z'n vak. Zijn vervanger bleek niet best, alles was droog en taai. Bij het bufet is ook het nodige veranderd, bij de Mexicaan is het nu allemaal gepaneerde zooi, waar niet op staat wat het is. Taaie spareribs, de patat was wel OK. De Wok vond ik nog prima, maar het dessert is ook een slap aftreksel van wat het ooit was, een paar dingetjes nog maar, allemaal vies en niet koud. De Pizza voor de kinderen is ook geschrapt. De koffieautomaat was stuk, en als klap op de vuurpijl zijn twee leden van ons gezelschap de volgende ochtend ziek wakker geworden. Kortom, het beleid van de nieuwe eigenaar vergt wat verder denkwerk, want zoals het nu is komen we hier nooit weer.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Vanavond hier gegeten met een groep van 8. De buitenkant ziet er niet fraai uit. Het lijkt wel alsof je een fabriekshal in gaat. Het eten van de wok en de grill is nog wel te doen. De andere bijgerechten zijn al lauw. Het eten lag er onverzorgd bij en na 8 uur 's avonds wordt er niet meer bijgevuld en kom je overal lege vitrines tegen. Het drinken voor de kinderen is ook zeer beperkt. De speelgelegenheid voor de kinderen is wel top!
Wij zullen hier niet meer terugkomen.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Op een zaterdagavond met een groepje van 4 wezen eten, Dit keer viel het erg tegen. De vorige keer waren we er op een doordeweekse dag en ondanks dat de keuze enigszins beperkt was, was het eten smakelijk. Je zou toch verwachten dat het dan in het weekend beter is, en vooral vers. Niets van dit alles. De rijst was één kleffe brei, de pindasaus heel dun (leek wel aangelengd met water) wokgroenten waren oud en uitgedroogd en de sushi was een aanfluiting. De meeste andere gerechten zagen er al niet veel beter uit. Jammer, echt een gemiste kans. Wij dachten gezellig uit eten te gaan met vrienden maar eerlijk gezegd was dit het slechtste waar we ooit gegeten hebben. Dit was voor ons de tweede keer bij Lizz, maar tevens de laatste.
Suus P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Geweldig genoten. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Alles was even lekker. De keus is enorm. We konden niet alles proeven omdat we op een gegeven moment vol zaten. Sliptong was perfect, de kok nog gecomplimenteerd. We gaan zeker weten weer.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
We waren al bekend met Wok of Fame die eerst op deze locatie zat, nu zit Lizz er. Bon voor 2 personen gewonnen bij RTV Rijnmond, mooie gelegenheid om Lizz eens uit te proberen. Het is ons zéker niet tegengevallen. Op de (erg jonge) barman na, die er duidelijk geen zin in had, was het overige personeel enorm vriendelijk en behulpzaam. Er is keus uit vele smakelijke gerechten, voor ieder wat wils. Wij waren er op een donderdag, dus niet zo druk, maar daardoor juist in de gelegenheid om op ons gemak van alles uit te proberen. Eén minpuntje was dat er geen gember bij de Sushi staat. Volgens het personeel zijn ze daarmee gestopt omdat het niet liep, mensen aten er niet van. Jammer, want dat is nou net zo lekker bij de Sushi. Hopelijk passen ze dat weer aan. Verder alle lof, vele heerlijke gerechten, voor elk wat wils.
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
De kinderen wilde graag wokken, maar wij toch graag iets anders. Lizz is dan de oplossing. Gezellig decor met diverse wereld buffetten. Chinees, Frans, Spaans, Mexicaans, et. Personeel vriendelijk, gerechten prima, maar mag iets smaakvoller. Uiteindelijk hebben de kinderen en wij als ouders een gezellige avond gehad!!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Koen's varkenshaas was super lekker en uitstekend bereid. Ook de rest van het vlees was altijd uitstekend klaar gemaakt. Het vlees smelte op je tong.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
In 1 woord TOP!! Prijs/kwaliteits verhouding is perfect, leuk concept voor ieder wat wils! Het enige wat ons tegenviel was het station met spareribs/burgers voornamelijk omdat de rest lifecooking is en dat enkele tijd onder warmte lampen ligt, evenals de friet wat daardoor wat slap en smaakloos werd! Verder hebben wij heerlijk gegeten en gaan we hier regelmatig terug komen! Als je op zoek bent om lekker wat te eten na een dagje weg of geen zin hebt om te koken is dit een (H)eerlijk betaalbaar restaurant!!
Curly .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Dit 'restaurant' valt en staat met je verwachtingen. Verwacht je voor een zeer scherpe prijs (26 euro inclusief drankjes) een culinaire beleving met bijzondere dingen als oesters en kreeft (welke qua inkoop gewoon niet haalbaar zijn voor 26 euro per persoon!, meeste standaard restaurants hebben dit niet) en een romatische avond, blijf dan weg. Het is groots opgezet en ook erg gericht op kinderen. Voor ieder wat wils.
Wij met een stel kinderen hebben prima avond gehad. Ze zijn vriendelijk (borden worden soms wel iets te snel weggehaald) we hebben weinig hoeven wachten bij de grill en kwaliteit is heel behoorlijk voor de prijs die je betaalt. De kinderen vinden het geweldig en rennen rond en kunnen spelen.
Als ik kritisch mag zijn; wat je kunt kiezen qua wokken is wat beperkt, maar omdat er zoveel meer is mag het geen naam hebben. Wij waren altijd heel vroeg dus pas eerste ronde qua etenswaren, producten waren altijd warm en heel behoorlijk qua smaak. Prijs kwaliteit prima in orde.
Esseet .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lizz zit in een sporthal op bedrijventerrein. Bij binnenkomst vriendelijk begroef, betaald en binnen verder geholpen. Tot dusver ok. Personeel is jong, wij dachten stagiaires die geen goede aansturing krijgen. Als je iets vraagt wordt het vergeten en ze zijn duidelijk meer met zichzelf bezig (bediening). Een kok blinkt uit en verstaat duidelijk z'n vak: Koen. Eten is redelijk, leuk met Halloween buffet. Vlees is niet van echt goede kwaliteit, net zoals pizza's. Maar begrijpelijk voor de prijs. Komen we er nog eens? Nee, hygiene en gastvrijheid kan beter. Eten dat te lang ligt kan echt niet, doe dan kleinere porties. Prima, maar puntjes op de i zou het stuk beter maken!
DushiSushi .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
De eerste keer dat ik hier ben wezen eten, en wauw wat was het heerlijk man! Hele gezellige koks en het concept is echt heel leuk. Je kan verschillende dingen eten. Mijn 7 kinderen vonden het ook echt gezellig, mama en papa konden lekker eten en zij spelen. Dit gaan we vaker doen!
Dreams S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Voor het eerst wezen eten bij Lizz. En8 het viel al ons op dat ze ook een Eiffeltoren hebben! Eenmaal binnen zijn geweest hebben ze van alles! Karten, Lasergamen, Bowlen, Minigolf, Escaperooms en oh ja! Het Restaurant zelf. Prachtige stations met lifecooking Azië met vis vlees sushi. Italië pizzas pasta, themaweken, Mexico, en uiteraard voorgerechten en dessert! Met speelhoek voor de kids! Conclusie.. het eten was top! Bediening heel attent. We komen gauw terug!
Romy L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Een goed restaurant , heel vriendelijk en super lekker het eten! Wij komen vaak eten , alles ziet er top uit en best wel hygienisch !
Hanco B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Leuk restaurant, waar je varierend kan eten. Italiaans, aziatisch, tex mex en een wisselend buffet,
Voor de kinderen is er een leuk speelgedeelte waar ze veel plezier kunnen beleven
Bornmaikel .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Paar dagen geleden langs geweest met mijn familie, en echt heerlijk gegeten. Voldoende keuze alles goed verzorgd en netjes opgemaakt.
De bakplaat was ook echt super verzorgd en leuke koks erachter. Texmex had goede hamburgers en bij italie hadden ze heerlijke pasta's die a la minute gemaakt en gebracht worden.. kortom een super avond en we komen zeker terug.. ga zoo door wereldkeuken lizz
Gerben D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
blijkbaar de recenties goed gelezen door de eigenaar.Gisteravond hier gegeten en eigenlijk totaal geen klachten.Lekker eten,vriendelijk personeel,duidelijke uitleg en meer dan voldoende keuze!