Wereldkeuken De Braak

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:30 - 22:30
Lya R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk gegeten voor de verjaardag van mijn dochter. Gezellige omgeving, veel ruimte, overzichtelijke opstelling van talloze gerechten! Echt voor elk wat wils.
Vriendelijk personeel! Snelle afruiming van gebruikt serviesgoed.
Ruim sortiment frisdrank, alles keurig en schoon!
Erg uitgebreid toetjesbuffet, chocoladefontein met veel vers fruit, en voor de kids ontbreekt zelfs het pizza oventje niet, waar ze zelf hun pizza kunnen afbakken! Ook suikerspin en poffertjes aanwezig!
En tot slot: leuke actie, de jarige eet gratis!
Ga zo door!
MissAngel1 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Eerste keer daar wezen eten samen met me mannetje, klantvriendelijkheid was goed maar t eten verschrikkelijk voor een wok restaurant.
Weinig keus, t vlees was vet, t lekkerste wat ze hadden waren de gamba's van de plaat!
T drinken uit een drinkautomaat wat je zelf moet pakken vind ik een slechte zaak en dat je voor alcohol (bier en wijn) bij t eten moet betalen is ook schandalig!
En op een zaterdagavond voor zo'n grote tent zat er mss 30 mensen binnen dus mss idee voor ander concept!!
Voor ons de eerste en meteen de laatste keer dat we er komen...
Lydia P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
We hebben hier lekker gegeten , alles was warm wat warm zijn moet , en er werd telkens in kleine porties alles aangevuld, zodat het vers bleef. Ik had de kikkerbillen die waren precies goed .
ook het wokken en de gril waren zonder meer goed en lekker.
er is voor iedereen wel iets bij , we zaten aan het raam en dat was een beetje koud , maar verder geen klachten.
Mhelmond .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Afgelopen week heb ik hier heerlijk gegeten met een aantal vrienden. Bij binnenkomst werden we gastvrij ontvangen met een korte rondleiding. Het eten was erg lekker, en er is echt voor ieder wat wils! Een van mijn vrienden heeft een glutenallergie, maar ook voor hem was er voldoende keus. Verder was de bediening vlot en vriendelijk, en is het decor modern en netjes. Dit restaurant is zeker een aanrader!
Ben N.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Wij hebben hier nu tweemaal gegeten en ik kan me niet indenken dat mensen dit lekker vinden. Het ijs was de eerste keer veel te hard en de tweede keer uitgedroogd. Alles is hartstikke kou en daardoor niet echt lekker. Toen ik de laatste keer gebakken banaan wilde pakken moest ik ze van de bodem af schrapen omdat die dingen er al zo lang lagen dat ze vastgeplakt waren. Ze doen wel wat met de klachten, althans zo lijkt het, de man bij de receptie noteert alles en vervolgens krijg je een telefoontje van de eigenaar van Kota Radja met een sorry en dat was het. Dit is beslist geen aanrader dan zijn er wel betere zoals dat nieuwe restaurant in Mierlo met bijna dezelfde naam.
LuukenSophie .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Het eten was erg gevarieerd en smakelijk. Voor een all-you-can-eat-concept is dit zeker je geld waard. Het concept werd goed uitgelegd bij binnenkomst waarna ook een vriendelijke rondleiding volgde. Decor is modern en ingericht om heel veel mensen te ontvangen.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Wij hebben hier vorige week gegeten in het gezelschap van jongeren kinderen.
Het aanbod is hoofdzakelijk een combinatie van Chinees en Japans maar voor de kinderen zijn ook frietjes met frikandellen te krijgen.
Het vlees en vis ziet er vers uit en wordt door koks op drie mogelijke manieren voor je gebakken terwijl je wacht. De smaak is goed en het eten in de warmhoudbakken wordt steeds met kleine porties aangevuld.
Het restaurant is compleet gerenoveerd en ziet er modern en netjes uit. Het personeel is erg vriendelijk. Kortom een aanrader voor goede eters.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Hallo Wij hadden gehoord dat het eten hier lekker was dus zijn we vandaag eens een hapje gaan eten. Je word super ontvangen door een aardige vrolijke jonge daarna word je uitgelegd hoe alles in zijn werk gaat. Het systeem hier is super en er is aan iedereen gedacht oud of jong qua eten. De sfeer is goed en het personeel is erg vriendelijk.

Kortom super avond gehad
Manus68 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Lekker voor de verjaardag van mijn zoon met de familie uit eten bij de wereldkeuken de Braak die net een paar weken geleden geopend is.
We hebben allemaal ons eigen lievelings eten kunnen kiezen en kunnen genieten van verschillende lekkernijen.
We hoevden niet lang te wachten bij de wok,gril-en de bakplaat en alles was netjes en werd ook meteen weer aangevuld.
De service was uitstekend en mijn zoon kreeg nog een leuk verjaardagskado na afloop.
Hier gaan we zeker terug.