Wereldkeuken Arnhem

- High Tea 12:00 - 18:00
- High Tea 15:00 - 18:00

Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Ik nam Coppa di Parma (Turks brood) met augurk, salade en geraspte kaas. Brood was lekker, maar wel erg groot. Geraspte kaas bleek plakken kaas te zijn. Ach, mag de pret niet drukken. Parmaham lekker en de salade lekker fris. Mijn dochter nam Waldkornbol Roerei met gerookte zalm/lente ui. Ook prima van smaak. Jammer, dat het regende. Het terras zag er namelijk heel gezellig uit. Volgende keer probeer ik gerechten van de dinerkaart. Hopelijk op het terras met een zonnetje er bij.
Lies A.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De wereldkeuken heeft een gezellige sfeer en erg vriendelijk personeel. de menukaart ziet er leuk en veelbelovend uit. Helaas moet ik na er 3x gegeten te hebben, concluderen dat er elke keer wat aan te merken is op de kwaliteit van het eten. De falafel is te droog. De vegaburger is een onsamenhangende kleffe massa met droge boontjes erin. De tomaatsalade,behorende bij de ' huevas racheros' is niet vers (smaakt alsof hij van de vorige dag is), de zachte tortilla is uitgesproken taai en verdroogd. En de bierkaart hebben we t ook maar niet over. Heel erg jammer dit, want ze hebben de beste bedoelingen maar het komt er niet uit.......
Rob Arnhem .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Heerlijk gegeten, een rondje om de wereld met allerlei heerlijke hapjes. Mooie voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes. Alles goed bereidt en op smaak. Bediening echt super attent en aardig, komen hier graag nog een keer terug. Complimenten aan de keuken voor de mooie hapjes!
Youpculinair .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Gekozen voor een "Culinaire Wereldreis", die al begon bij de ontvangst. Beleefd en aardig en een korte rondleiding door het restaurant. Van een rechttoe-rechtaan-pandje is van binnen een bijzonder gezellig restaurant gemaakt. Grote tafels, ruim uit elkaar, grote wandfoto's, meubilair een gezellig "allegaartje". Duidelijk een restaurant met sfeer (als je hiervan houdt).
De bediening was uiterst vriendelijk en correct. Bij het aperitief direct karaffen water (geen probleem).
De "Culinaire Wereldreis" was lekker en divers. Goede uitleg bij de verschillende gerechtjes! Mijn 7 heeft te maken met enkele iets te droge vleessoorten. Die waren m.i. niet vers bereid, maar verwarmd... Jammer, maar ook begrijpelijk: drie gangenmenu voor €17,50.
Kortom: zeker een aanrader om heel verschillende keukens te gaan proeven! Op de kaart kwam ik gerechten tegen uit zeker vijftien verschillende landen.

Brunimel .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Fantastisch gegeten! Lekkere verzorgde ' andere' gerechten, lekker! Vriendelijke bediening, super grand dessert. Goede prijs voor heerlijk eten!
Marcel_12 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Onder de aangename klanken van U-Turn (blues en soul) een verjaardag gevierd op het buitenterras achter de zaak. Je verwacht niet dat er zo'n mooi terras achter de zaak ligt met ook nog een moestuin. Wij zaten zelf onder de plataan. De jarige werd door het personeel opgeluisterd met een speciaal vuurwerk dessert terwijl de band het verjaardagslied inzette. De hapjes zijn zoals je mag verwachten bij een wereldkeuken, gevarieerd en lekker. Perfecte plek voor een verjaardag en ook voor een diner dansant!
Céline G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
We zijn op het terras van dit nieuwe restaurant in Klarendal begonnen met brood met 3 mezze's. Dit voorgerecht was zeer uitgebreid en erg lekker. Daarna hebben we cajun chicken strings gegeten. We hebben het eten afgesloten met een grand dessert, een heerlijk bord vol met kleine hapjes uit de dessertkaart. We zijn deze avond de wereld een beetje ingetrokken met gerechten uit verschillende landen.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Leuk nieuw restaurant in de wijk Klarendal. Heerlijk gegeten samen met de kinderen. De stoelen zitten ook erg fijn. Vaak een aandachtspunt. De bediening is bijzonder vriendelijk en de kaart is een leuke mix van allerlei gerechten uit verschillende delen van de wereld.
Merel J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Ik zou beginnen met het eten. Erg lekker en het drie gangen menu van rond de 17 euro echt een aanrader. Ik heb dingen gegeten die ik nog nooit gegeten heb en met de prijs/kwaliteit verhouding zat het erg goed. Heerlijk gegeten en ze hadden ook lekkere wijn. De bediening erg aardig en de omgeving heel sfeervol en gezellig. Ik kom zeker vaker terug. Leuk concept, leuke bediening en goed eten.
Wendo K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
De gerechten zijn heel gevarieerd, erg lekker en ook origineel. Het menu is spannend en zeker de moeite waard om terug te komen. Daarbij is de bediening gezellig, beleefd maar ook informeel. De sfeer is vooral warm. Heel geschikt om te borrelen en ook te lunchen op het terras in de zon met de tuin.