Wereldgeluk

Meer informatie over restaurant Wereldgeluk

7,1
Wia D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Vandaag Wereldgelukmenu gehaald. Wat slecht. Gele, koude ( wonen er 3 min. vandaan, auto) plakkerige Nasi met weinig vulling. Erg vieze, vreemde smaak aan alles, Kip Terryaki, Kipsate, Babi Pangang, en de groenten overladen met knoflook waardoor de groenten niet te eten waren. Misschien kwam het omdat er niets te doen was i.v.m. vakantietijd en wellicht dat het restaurant zelf beter is maar voor ons nooit weer.
Moos597 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Met collega's hier een bedrijfsetentje gehad. We werden vriendelijk ontvangen. Mooi restaurant, bediening was aardig en kon tegen een grapje (en deed gezellig mee) Eten was heerlijk en in overvloed. Creme brule werd warm geserveerd ... echt heerlijk.
Tonny M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Gegeten bij Wereldgeluk met de kinderen. Vriendelijke en leuke bediening. Ruime keuze in gerechten, die lekker bereid werden door de koks. Heerlijk gegeten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Ter gelegenheid van verjaardag partner hier met de dochters en aanhang wezen eten. Vriend was die dag echt jarig, dus die at gratis. Leuk idee hoor! Het buffet was uitgebreid, van goede kwaliteit en werd structureel bijgevuld. Mooie sushi, wat koude voorgerechten, Chinese en overige Aziatische gerechten in bakken, mie, rijst etc. Patatjes en meer frituurspul. En je mocht je eigen pizzapunt beleggen ook nog (althans, dat doet de kok, toen de kinderen dat zelf probeerden werd dat erg duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was). En wokken natuurlijk. Ikwerd vooral blij van de grillplaat. Je gooide je tafelnummer in een bakje naar keuze, gelabeld met productnaam (bv. zalm, ossenhaaspuntjes, hamburger, etc.) en dan kreeg je het bereide grillgerecht niet veel later aan tafel geserveerd. Lekker verse vis, netjes gegrilld. En sushi vooraf. Kon minder! Tenslotte een enorme nagerechten keuze.
Het is natuurlijk geen sterrenkeuken, maar in 'Wok- en Wereldkeuken'-land is dit een prima keuze voor een etentje. Het is er wel spuuglelijk: zoveel stijlen heb je nog nooit bij elkaar gezien. Maar dat is dan ergens misschien ook wel weer charmant ;)
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Niets mis met wereldgeluk! Zowel letterlijk - al kun je daar zo je bedenkingen bij hebben - als figuurlijk, en zeker wanneer we het over dit restaurant hebben. Op tweede pinksterdag waren wij daar (vijf personen). We hadden vooraf niet gereserveerd maar dat bleek geen probleem, er wat plaats genoeg. De bediening en de snelheid waarmee de tafels werden afgeruimd, elke keer nadat iemand uitgegeten was, was prima. Tevens is er een ruime keuze aan etenswaren. Het wokken ging snel, je geeft je bord met jouw selectie aan de 'wok-kok' die vraagt welke saus je er bij wilt en na een minuutje krijg je je bord mee. Zaken die wat meer tijd nodig hadden - bv. op de grillplaat moesten worden gebakken zoals zalm, biefstuk en hamburgers - werden aan tafel gebracht. Daarvoor moest je van tevoren wel een clipje met een nummer aan een bakje bevestigen waarop het gewenste - bv. biefstuk - staat voorgedrukt. Het dessert - vooral het ijs - was overheerlijk, ook waren er heerlijke stukjes cake, brownies, en er was vers fruit zoals aardbeien. Leuk restaurant om met een gezelschap naar toe te gaan, voor een intiem dineetje wellicht wat minder maar dat geldt voor elk wok-restaurant.
Grada69 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Voor ons niet voor herhaling vatbaar. De bediening is zeer vriendelijk en attent maar het duurde heel erg lang voordat er afgeruimd werd. Als je terug kwam, stond je bord er nog. Het interieur is een rommeltje en het stonk er verschrikkelijk (luier?). De stank was zo erg dat onze 'buren' hun eten lieten staan omdat ze dachten dat het bedorven was. Na het afruimen bleef de stank dus het lag niet aan het eten. Het eten is prima. En dat is natuurlijk het belangrijkste.
Janfam .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
De naam Wereldgeluk (met wereldgerechten) doet vermoeden dat gerechten van over de gehele wereld worden geserveerd. Dat is helaas niet het geval. Het is een wokrestaurant waar ook pizza, shoarma en pannenkoek te verkrijgen zijn. Wereldgeluk is een mooi ingerichte zaak met diverse frisse kleurstellingen, ook in de verlichting. We hebben er onlangs gegeten met 11 personen en kregen de mooie ronde tafel toebedeeld. Er is van voorgerecht, hoofdgerecht tot nagerecht volop keus, dat allemaal keurig is uitgestald. Handig is dat je voor het grillen een knijpertje met het tafelnummer klikt op wat je wilt eten en na enige tijd wordt het aan tafel geserveerd. De wachttijd bij het wokken was wel wat aan de lange kant. Alles was smaakvol; positieve uitschieters waren de gegrilde zalm en de biefstuk. De vriendelijkheid en attentheid van de bediening was OK. Hoewel de naam het niet waarmaakt is een tweede bezoek zeker het overwegen waard.
Mareon .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Ik schrijf bijna nooit een recensie, maar als dit restaurant verdient er zekers 1, ik heb er met mijn man heerlijk gegeten, de versheid, malsheid van het eten. De gegrilde zalm is perfect. We hebben hier voor het eerst gegeten, maar zijn heel blij dat we er zijn geweest, tevens niet duur voor kwaliteit van het eten en goede service, tafels op tijd afgeruimd en je hoeft niet te wachten bij de wok of grill op je eten, want die word na je keuze aan tafel geserveerd, goed geregeld! Dikke pluim.
Bea H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Ditmaal een afhaalmenu meegenomen, was werkelijk uitstekend.Verschillende keren bij diverse restaurants een afhaalmenu opgehaald, maar dit overtrof alle andere.
Dus de volgende keer als ik weer iets voor thuis wil halen heb ik het er wel voor over om even een paar kilometer te rijden!
Koos B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Zeer gastvrij restaurant, heerlijk eten een een uitstekende service. Wat wil je nog meer. Een aanrader!! Een extra nieuwe service is dat je bij de bakplaat je keuze maakt en deze wordt meteen bereidt en geserveerd aan je tafel. Geweldig idee!
Dolfijn333 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Als een echte vis liefhebber kon ik mijn hart ophalen bij Wereldgeluk. De sushi met zalm maar ook de forel waren heerlijk. Van de grilplaat fijne sliptong gehad. Bij de gamba's kon je je vingers bij opeten, zo lekker. Zeker een aanrader. Ook de gamba's met knoflooksaus uit de wok was zalig. Ook de toetjes, verschillende soorten ijs, fruit en grote aardbeien waren heel lekker. Het bedienend personeel was heel snel met opruimen maar ook erg prettig in de omgang. We komen zeker nog een keer terug.
JanvanDessel .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij Wereldrestaurant Wereldgeluk. De keuze is reuze en de kwaliteit is behoorlijk goed. Meestal zie je bij dit soort restaurants dat de smaak minder is, maar hier vond ik dat absoluut niet. De kwaliteit van het eten is uitstekend. Daarnaast is het personeel erg behulpzaam en super snel in afruimen van borden/glazen. En het sfeertje bij Wereldgeluk is erg leuk! Al met al een super avond gehad voor een goede prijs. Komen zeker weer eens terug!!