Wereld Restaurant A1

Maagdenburgstraat 6 7421 ZB Deventer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wereld Restaurant A1

Paula L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
De zweer is goed zaal ziet goed uit ze zijn vriendelijk bediening zeer goed en het eten smmak super goed uit stekend ik ra om eens te proberen mensen
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met een grote groep vrienden en 2 kleine kinderen gegeten bij het Wereldrestaurant A1. Het eten is een ervaring. De enorme hoeveelheid keus is het absolute hoogtepunt van deze avond. De ene pizza is fantastisch de andere minder, kwestie van smaak. De sushi is lekker en gevarieerd. Het dessertbuffet is enorm uitgebreid. Het vlees voor de grill was voldoende, maar niet bijzonder. Ik vond het kangoeroevlees niet onderscheidend van de hertenbiefstuk. Maar het feit dat je naast deze twee biefstukken ook kunt kiezen voor een kalfsbiefstuk en eendenborst en nog veel meer is een ervaring op zich. En dan heb ik nog niet eens de helft van de gerechten geprobeerd.
De service is zoals je deze in een groot wokrestaurant gewend bent. Vriendelijk personeel, die vooral heel druk zijn met het ophalen en wegbrengen van borden.
Het decor in het restaurant is strak en functioneel. De ingang is sfeerloos en het feit dat je eerst twee trappen op moet (er is volgens mij ook een lift) is niet goed voor de beleving.
Ik ga hier zeker nog eens terug met een groep vrienden, maar voor een romantisch etentje zoek ik nog even verder.
Mevrl .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Wauw. Wij zijn al vaker naar verschillende wereldrestaurant geweest in Nederland. Maar deze springt er toch met kop en schouders er boven uit! Hier zijn we dan al een paar keer geweest. Echt een aanrader. Vooral de Lasagne daar! Wauw. Genoeg keuzes in keukens en sushi. Het dessert is ook heerlijk. Wij komen hier graag nog een keer.
EdithKW .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Enorm veel keus!
Gerechten worden snel aangevuld, bijna geen lege schalen!
Borden worden snel afgeruimd, het is schoon en vriendelijk!
Ook voor kinderen en fijnproevers veel keuze.
Kinderen hebben genoeg en voldoende te spelen!
Ruime tafels en ruim opgezet. Goed over nagedacht!

Alleen de kassa had ik elders geplaatst, wij waren op zaterdagavond en was behoorlijk dringen bij de kassa en in/uitgang.

Verder van de volle drukke avond niets gemerkt bij de keukens!
Wij gaan zeker nog een keer!
Nielskoekkoek .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Ongelofelijk ruime keuze en vrijwel alles van uitstekende kwaliteit! Zeker een aanrader. Lekker eten, de prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde.
Gromit .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Je moet er van houden, een soort Wok-restaurant maar dan met "wereld-gerechten" Ik had er niet veel vertrouwen in maar ik ben blij dat ik in het A1 wereldrestaurant geweest ben. De aankleding houdt niet over (entree is ronduit saai) maar op het eten was helemaal niets aan te merken. Sterker nog, uit de grote hoeveelheid verschillende keukens (Italiaans, wok, Indisch, Indonesisch, japans, et cetera) was het goed kiezen. Natuurlijk zijn het geen culinaire hoogstandjes maar de kwaliteit van de ingrediënten was uitstekend, de service goed en de prijs kwaliteitverhouding meer dan uitstekend. Het toetjesbuffet was goed gevuld en de creme brulee heb ik niet vaak zo goed gehad. De drankjes mocht je zelf pakken (flesjes) en de alcohol zelf tappen (na betaling met een prepaid kaart). Kom ik nog een keer terug? afhankelijk van het gezelschap en het doel van de bijeenkomst. Ben ik positief, absoluut.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Het wereldrestaurant A1 is een van de betere in de buurt. Vriendelijk personeel die je graag helpt. Een stukje vlees van de gril is erg goed met veel smaak. Voor de pizza's staat er een charismatische Italiaanse kok die met een grapje de meest heerlijke Italiaanse lekkernijen serveert. De sushi is van zeer goede kwaliteit, smaakvol en vers gemaakt. Er is teveel om uit te kiezen en alles is zeer goed. We komen hier graag!!
Wout E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
GEWELDIG !!!
Grote keuze in soorten gerechten. vers bereid, goede service van het personeel. ook van de koks krijg je gepaste uitleg en adviezen.
Ondanks dat het 'vol' zit met gasten, hoef je nieu erg lang te wachten op je gerechten.
Absoluut de moeite waard om naar toe te gaan en te genieten.
Wij komen zeker terug
Sven L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Fantastisch concept, allerlei gerechten uit verschillende streken over de hele wereld vers gemaakt voor je neus. Als je het nog wat pittiger wilt, gooit de chef er zo nog wat verse pepers voor je bij.
Fijnproever444 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Goed concept. Veel verschillende soorten eten, de kinderen kunnen spelen in de grote speelruimte met toezicht. Het eten is vers, van goede kwaliteit en wordt ter plekke bereid. Het restaurant is zeer schoon, evenals het toilet. De bediening werkt hard, beetje onpersoonlijk. Het is wel heel massaal in de weekenden. Daardoor ook erg lawaaiig. Doordeweeks is het rustiger. Leuk om eens met de kinderen naar toe te gaan!
Rinusbekke .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Gisteren, zondag 5 juli voor het eerst A1 wereld restaurant bezocht.
Ontvangst bij receptie; vanwege ons eerste bezoek werden we rondgeleid en kregen wij
uitleg over de verschillende gerechten en mogelijkheden.
Daarna naar onze plaats gebracht.
Hebben diverse gerechten gegeten: alles was goed.
Service bij afruimen e.d. was zeer vlot en correct.
Komen zeer zeker een keertje terug
Dini P.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Inmiddels hier twee keer gegeten met 7 personen. Beide keren uiterst correcte behandeling aan de balie. De tweede keer was het erg druk, men bood excuses aan, we hoefden ons niet aan de eindtijd te houden, de tafel zou zo snel mogelijk klaar zijn. Net iets te vroeg naar de tafel gebracht, maar dat leverde wel op dat we zagen dat de tafel en ook de stoelen keurig schoongemaakt werden. Ondanks de drukte waren de buffetten snel te bereiken, korte wachttijden. Uitstekend eten! Van alle plekken wel iets gegeten door één van ons en het was steeds goed en heel lekker. Aandacht van de bediening voor mijn vader, hij loopt slecht en loopt met een kruk. Er werd meerdere keren hulp geboden: dus voor hem ook de ideale plek. En nee: het is geen knus restaurant met kleine hoekjes, maar voor ieder wat wils en dat zie je ook terug in de tafelopstelling. Zonder probleem kan er een tafel van 10 personen gemaakt worden, maar met hetzelfde gemak wordt ook alles weer uit elkaar geschoven. Maar qua eten zeker geen allemans eten! De gerechten zijn lekker gekruid en gewoon goed!
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Vanavond gegeten bij A1. We kwamen 1,5u voor sluiting binnen, maar moesten toch voor 2u betalen...jammer dat ze prijs niet wilden aanpassen. Het leek alsof veel gerechten al lang in de warmhouders lagen en een groot deel van de schalen was ook al leeg. Begonnen met een entrecote met roseval aardappeltjes. Vlees was goed gebakken en mooi rosé. Samen met kruidenboter prima. Vervolgens een pasta met zalm en met bolognese. Beetje veel saus t.o.v. hoeveelheid pasta, hetgeen de smaak niet ten goede kwam. De Sushi smaakten hierna wel goed i.c.m. de wasabi en gember. Als afsluiting vers fruit en ijs. Fruit smaakte uitstekend. Personeel was uiterst vriendelijk in dit restaurant. Al met al een ruime voldoende, maar vanwege volle prijs voor anderhalf uur eten krijgt service van ons een lagere waardering.
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Hier 26 april gegeten. Wij hadden er veel goede verhalen over gehoord en waren toch benieuwd geworden. Bij binnenkomst was het erg druk, eenmaal aan tafel hebben wij hier totaal geen last van gehad. We hadden een mooie tafel aan het raam.
Zoals gezegd was de drukte niet hinderlijk, de wachttijden waren goed te doen. Het eten was over het algemeen redelijk. Erg lekkere sushi en wok, het vlees was goed maar wel erg veel zout&peper! Hetzelfde geld voor de vis, deze waren niet lekker! Sliptong smaakte naar allerlei soorten vis behalve sliptong. Enkel de zalm was lekker.
De prijs kwaliteit verhouding was goed, voor €30,- kun je ook niet alleen maar top eten verwachten.
Al met al zou ik hier niet heel snel meer terugkomen, misschien met een grote groep.
Slughals .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
families met kinderen is dit een perfect restaurant. De kwaliteit van het eten is zonder meer OK, zeker voor een concept als deze. Wij komen zeker nog eens terug. En inderdaad iets meer aankleding bij de entree zou niet verkeerd zijn.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Van buiten lijkt het net een leegstaand kantoorpand, zonder enig karakter en ziel. Is een nieuw gebouw, zal dus nog wel komen denk ik. Na een kwartier rondgereden te hebben voor een parkeerplaats stappen we binnen. Restaurant is op de bovenste verdieping, dus een aantal trappen omhoog. Trappengang is net zo leeg en zielloos als het gebouw zelf. Een schilderij of een plant zal wonderen doen. Het is zaterdag, dus knetterdruk aan de balie. Zoals menig wereldrestaurant/wok is het hier ook eerst betalen en daarna pas eten. Tien minuten later zijn wij aan de beurt en worden door een mooi en uiterst vriendelijke meid naar onze tafel geleid. Van binnen stelt het ook weinig voor, te strak en absoluut niet gezellig ingericht. Lijkt op een kantine...

Hoezeer het ex- en interieur tegen viel, hoe verbazingwekkend goed het eten is. Heb in menig "echt" restaurant veel slechter mogen eten en ook nog eens voor een prijs wat drie keer zo hoog is. Alles is kwalitatief zeer in orde en het personeel is zeer bekwaam en vriendelijk. Voortreffelijke Sushi, goede stukken vlees, knapperige groente en geweldig lekkere en vers gemaakte pizza's. Hier komt niets uit de diepvries... Ook enkele aparte gerechten, wat je niet vaak in dit soort restaurants tegen komt, zoals de tandoori oven en echte pizza oven (pizza's worden voor je neus vers gemaakt, van begin tot eind). Eerlijkheid geschied dat wij lang niet alles hebben kunnen proeven, door de gigantische keus.

Van de extreme drukte (=vol) valt binnen niets op en dus amper hoeven te wachten. Hooguit een paar minuten bij de grill. Aan de kinderen is ook gedacht, getuige de heuse softijsmachine en de grote bakken snoep bij de uitgang. Voor herhaling vatbaar....
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
het eten was goed verder was het erg druk je moest constant in de rij staan om wat te eten te krijgen de tafels stonden tedigt op elkaar dus gezellig eten kon dus niet dus geen aanrader.
benrik
Rens K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Heerlijk gegeten en m'n ogen uitgekeken. Het restaurant op de bovenverdieping is ruim opgezet, oogt modern, schoon en strak. Er is ongelofelijk veel keuze aan eten, drinken en nagerechten. Het is met recht wereldkeuken. Ik heb een heerlijke pasta met Pestosaus gehad en malse ossenhaas van het aziatische gedeelte. De vis en sushi ga ik de volgende keer uitproberen. Het personeel is uitermate vriendelijk en de all-in prijs is heel erg schappelijk gezien de goede kwaliteit van het eten. Absolute aanrader!
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Wat een keus. Waar je ook maar zin in hebt, het is er. Mooi strak en ruim ingericht. Eten smaakt prima. Het ene is wel wat lekkerder dan het andere, maar de keuze is reuze. We zijn blij met deze uitbreiding in Deventer, ook omdat je hier gemakkelijk kunt komen, zonder extra parkeerkosten.