Wereld In-Side

Maandag t/m Donderdag 09:30 - 16:00
Vrijdag 09:30 - 21:00
Zaterdag 09:30 - 17:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ariänne V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Lunchroom in een keukenzaak (en niet zomaar een keukenzaak!). Wij lunchen hier af en toe. Ik moet eerlijk zeggen dat de kwaliteit veelal wel prima is.

Dit keer hadden wij een broodje gezond en een broodje carpaccio. Beide broodjes prima, vers gebakken en lekker. Personeel was vriendelijk.

Iets kleins dat mij vaker is opgevallen is dat de keuken wel erg vaak moet bellen voordat het eten wordt uitgeserveerd. Dit is met name vervelend voor de warme gerechten. Wij bestelden in het verleden nog weleens frietjes, maar deze zijn meerdere malen afgekoeld aangekomen. Na melding kregen wij uiteraard nieuwe frietjes, maar meer dan eens meegemaakt dat de frietjes opnieuw een frituur badje kregen om weer warm te worden (het resultaat hiervan is niet moeilijk voor te stellen).

Verder weinig over op te merken, buiten bovenstaande, prima kwaliteit.
WouterJdV .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Wij komen er regelmatig voor een lunch en dat is meer dan prima, de bediening is uitermate vriendelijk en zijn bereid het iedereen naar de zin te maken.
Op vrijdag kan je er ook een diner gebruiken voor 10,00 Euro, dat is geen geld voor wat je dan voorgeschoteld krijgt. Een prima restaurant dus waar je heerlijk kan eten voor een zeer goede prijs in een aangename omgeving.
Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Een lunchroom binnenin een winkel. We eten hier vaker. Het eten is absoluut perfect, menu wisselt af en toe, wat erg fijn is. De bediening is niet wat het zijn moet. Ik mis vriendelijkheid, spontaniteit en snelheid. Ze lopen rond als een kip zonder kop en hebben allemaal een speciale taak. ''Wijn opnemen, nee, dat doet mijn collega. '' Dat is nogal onhandig. De salades zijn bijzonder goed, evenals de caramelkoek, frietjes uit Ouddorp en de hamburger. Wij gaan puur voor het eten.