Over het restaurant Wensveen

Uitwaaien aan het strand

Restaurant Wensveen heeft een heel mooie locatie aan het strand van Scheveningen. Je kunt er niet alleen genieten van lekkere gerechten, maar ook van het uitzonderlijke en moderne interieur.
De uitgebreide menukaart kan alvast veel gasten bekoren, want iedereen vind er wel een gerechten waardoor zij altijd terugkeren naar dit restaurant. Door haar ligging aan het strand, kan je voor of na het eten ook genieten van een ontspannende strandwandeling of randactiviteiten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wensveen

• Kom je met de auto?
    Met de pier voor u zijn wij de derde beachclub links van de pier

Maandag t/m zondag 08:30 - 22:30 (keuken geopend tot 21:00) muv hele slechte weersomstandigheden

Uitmuntend
9,3
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Kom voor de tweede keer bij wensveen. Wat een super zaak. Ik heb zelfs in Spanje de gamba aioli niet zo goed gegeten. Woon 30 jaar op scheveningen en zonde dat ik deze zaak niet eerder heb ontdekt. Complimenten aan de keuken en het bedienend personeel
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Lekker gegeten. Grote kipsate voor twee personen met een lekkere koude ice tea met dit weer. We hadden een goed plekje lekker in de schaduw en het personeel is ondanks de hitte snel en vriendelijk.
Janke K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker eten, prima bediening, en een plek in de schaduw
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
het was moeilijk kiezen tussen al de beachclubs, door de frisse witte en paarse kleuren hier gaan zitten.
gezellig bij een vuurtje op een bank gaan zitten, we wisten niet wat te kiezen, de bediening adviseerden ons de flinke zeetong. flinke vis op ons bord waar we alle tijd voor genomen hebben, een ware delicatesse.
een fles moet ice paste hier precies bij en zeer betaalbaar.
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Super lekker geluncht.
Mijn vriend had de kroketten met brood heerlijk !
Ik had een lekker broodje carpaccio.
Goede prijs kwaliteit en heeeeel erg vriendelijk geholpen !

Kortom een echte aanrader voor een gezellige middag Scheveningen.

Wensveen tot snel !
Msx .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Bij de tafels naast ons ging alles goed, bij ons alles mis.
Letterlijk 45 min wachten op een afbak broodje en gamba voorgerecht. Die dan ook nog 10 min afzonderlijk van elkaar geserveerd worden.(waarbij gamba nog eerder dan brood)
Vooruit kan gebeuren, jezelf onderscheiden is in mijn ogen dan excuses aanbieden als het geserveerd word... Gemiste kans.
Goed daarna verkeerde hoofdgerechten aangeboden krijgen. Weer jammer
Tot slot hoofdgerecht krijgen, veel te zout. En toen was bij ons de maat vol, jammer allerlei gemiste kansen.
Omdat de rest van de beoordelingen goed zijn gaan wij ervan uit dat we toevallig op het verkeerde moment aangeschoven zijn.
Antonus S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Mooie plek aan zee. Helaas naast ons een luidruchtig gezelschap die een uitgebreid gesprek over diarree wel geschikte tafelconversatie vonden. Eten werd in een hoog tempo geserveerd, de gedeelde schotels genomen. Niet alles daarin was 2 maal geleverd, en een mini kommetje tomatensoep is moeilijk deelbaar. Smaak van het eten was best aardig, alleen het prijskaartje aan dit alles was aan de forse kant.
Chantal987 W.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Geluncht met dit prachtige weer. Omdat het zo warm was hebben we allebei een salade genomen, caeser salade een bord vol met een frisse dressing en mijn man een vissalade overgoten met garnaaltjes en paling. Ruime porties en hele gezellige bediening die je aan het lachen maakt.
Manou S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Top bediening! Heerlijk aan het strand en ook nog is heerlijk eten! Zeker een aanrader! En de bediening is ook nog is in voor een leuk grapje!
Wiellie R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk en betaalbaar gegeten, een uitgebreide kaart, bediening , super vriendelijk en ze zijn. er voor de klant, echt een aanrader om daar je dag door te brengen.
Wiellie R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Wensveen, bediening meer dan voortreffelijk, een uitgebreide kaart, , mooie betaalbare prijzen, en het gekozen gerecht heerlijk. Op deze plaats, omgeving en sfeer is het voor een gezellige een aanrader.
sjaak M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vandaag een high tea gehad was echt grandioos alles er op en er aan.
Zeer aan te bevelen voor als je een feestje hebt.
Wat mij betreft een dikke 9.!!!
Ruud A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goede service, gezellige bediening. Prijs kwaliteit verhouding top.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Samen met wat vriendinnen een hapje gegeten, vooraf namen wij de broodjes met huisgemaakte smeersels die werd geserveerd in een leuk mandje, alles zag er goed verzorgd uit, snelle gezellige bediening ook de cocktails waren erg lekker... super leuke strandtent !
mschaik .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Genoten met pinksteren van een ruime lunch. Broodjes met zalm, paling en garnaaltjes ruim belegd. Mooie fles pinot grigio erbij en onze middag kon niet meer stuk. Bediening heel vrolijk en we kwamen geen aandacht tekort.
Bedankt voor de recensie! Uw review is voor ons zeer belangrijk omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren. Wij hopen u snel weer te zien bij Beachclub Wensveen.

Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Salade, hamburger, biefstuk etc. Alles was goed.
Goede en vrolijke bediening. Aanrader

Renie H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hadden gereserveerd en mochten daarom alleen binnen zitten, terwijl het prachtig weer was. Vreemd! Eten en bediening waren verder prima.
Beste Renie,
Ivm de roulatie op ons voorterras is reserveren daar niet mogelijk zoals aangegeven op onze website, sorry dat dit niet duidelijk naar u vermeld is, dat is niet onze bedoeling.
Wij hopen u snel weer te zien bij Beachclub Wensveen.

Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wijn was goed, niet alle gerechten heel goed, wel redelijk
June N.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Zo heerlijk gegeten. Heel de middag cocktails gedronken, personeel zo vriendelijk. Niks was te veel. Zeker een van de schoonste zaken op het strand die ik tegen ben gekomen
Vincent O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een gezellige plek en ook aardige bediening. Ik had meer van het eten zelf verwacht gezien de recensies hier. Ik vond het niet bijzonder.