Over restaurant Wensveen

Uitwaaien aan het strand

Restaurant Wensveen heeft een heel mooie locatie aan het strand van Scheveningen. Je kunt er niet alleen genieten van lekkere gerechten, maar ook van het uitzonderlijke en moderne interieur.
De uitgebreide menukaart kan alvast veel gasten bekoren, want iedereen vind er wel een gerechten waardoor zij altijd terugkeren naar dit restaurant. Door haar ligging aan het strand, kan je voor of na het eten ook genieten van een ontspannende strandwandeling of randactiviteiten.

Meer informatie over restaurant Wensveen

Eten8,7/10
Service9/10
Decor8,7/10
Dick V. 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Heerlijke mosselen met een Gran Viña sol van Torres. Dit alles tegen een zeer bescheiden prijs, toptent!!
ElviZaara . Bourgondiër (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij aten gisteren voor het eerst bij Wensveen. Vanwege de goede recensies wilden wij het graag eens uitproberen. Wij hadden de zeebaars en de gamba's. Beide gerechten heel erg lekker! Vooral de gamba's perfect gebakken in knoflook en peper, Hmm! Wat ook zeker een pluspunt was: ze hadden sambal! Fantastisch toch als je van pittig eten houdt? Wij waren absoluut tevreden. Zowel over het eten als het personeel, want die waren erg vriendelijk en attent. Het decor was ook erg mooi met frisse kleuren ingericht. Mijn dochter wilde weer eens terug! Ik ook.
Hipenhot . Gastronoom (29 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het was erg warm op 25 aug 2016, dus wij besloten met de kinderen naar het strand te gaan. Vooraf had ik de recensies van diverse strandtenten bekeken en die van Wensveen waren in orde. We wilden het graag combineren met een ritje in het reuzenrad boven de Pier, dus dan was deze strandtent een goede keus. Lekker dichtbij. Het was druk, maar er was toch een plekje, weliswaar nog vies. Dit werd vlot voor ons schoongemaakt door de vriendelijke serveerster. Onze drankjes kwamen vlot, helaas was mijn glas erg vies. Dit werd overigens direct opgelost. Daarna bestelden we ons eten: spareribs, sliptongetjes en kindermenu's. Het eten kwam redelijk snel, wat prettig was voor de kindjes. De kwaliteit vonden we redelijk. De sliptongetjes waren wat aan de droge kant. De spareribs waren smakelijk. De groenten wat eentonig met iedereen dezelfde salade. Wat ons betreft zitten daar nog wat verbeterpunten. Verder kwam de serveerster een keer vragen of we klaar waren, terwijl de kinderen allemaal nog zaten te eten. Ze eten niet zo snel en ik was inderdaad klaar, maar de rest overduidelijk nog niet. Vreemd. Al met al vonden wij het eten niet slecht, maar ook niet super, de service redelijk (wel heel vriendelijk) en het decor redelijk gezellig voor een strandtent, maar ook wel heel "clean".
Tysonline . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Een mooie strandtent met goed eten tegen een betaalbare prijs. En dat tegenover het Kurhaus! Bovenverwachting goed! Fijn personeel en lekker eten!
Madhavi R. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ik heb heerlijk gegeten bij Wensveen. We hadden een food sharing visschotel besteld en het was een royale portie. De vongole, mosselen en garnalen waren heerlijk met de chiliolie. Ook kregen we mooie stukken zalm en witvis erbij, gecompleteerd met een smakelijke salade met stukjes watermeloen en frietjes erbij. De prosecco was ook goed. Complimenten daarnaast voor de mooie , gemoedelijke ambiance en vriendelijke bediening. Ook al heeft de ober mij meerdere malen opzettelijk laten schrikken en hebben we er samen om gelachen. Leuke strandtent!
L V. Fijnproever (7 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Wat zitten we toch altijd heerlijk bij Wensveen! De aankleding is prima. Leuke bankjes, fijne stoelen. Het eten is super! Lekkere broodjes die zeer goed belegd zijn. Ook aan de kleintjes is gedacht. Met een tosti of een portie poffertjes is mijn kleine man altijd blij. Daarnaast werkt er fijn personeel dat met je meedenkt. Wensveen is een aanrader!
Antoinette V. Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Zojuist overheerlijk gegeten! De zeebaarsfilet en sliptong was zo lekker gebakken dat je kon proeven dat deze met liefde was bereid. Zo zittend aan zee, met gezellig en professioneel personeel in een schitterende ambiance voel je je welkom. Een echte aanrader als je je uit, als thuis wilt voelen!
Reny V. 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij zijn hier gisteren wezen eten, waaronder 3 tieners uit Engeland en 2 kleine kinderen, er werd super meegedacht over de tafel schikking ivm met een kinderwagen, het eten was heerlijk, sate's en de vegetarisch lasagne, het personeel verdiend een grote pluim, zo ontzettend lief , onze kleinzoon werd heel erg verwent! Deze ervaring delen we graag met andere, komen zeker snel terug, mooie zomer gewenst!
Adri O. 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Op 24-07 2016 hebben mijn vriendin, dochter (3) en ik hier gegeten. De aankleding, prijs en vriendelijkheid van het bedienend personeel waren redenen om voor dit paviljoen te kiezen. Mijn vriendin had gekozen voor zeetong, en ik voor biefstuk met verse pepersaus. We hebben beiden heerlijk gegeten, en de prijs-kwaliteit verhouding was zeer goed. Onze dochter was inmiddels uitgeteld van het dagje strand, en kreeg van het bedienend personeel een kussentje in haar nek, en een dekentje over haar heen. Ze heeft, gedurende het eten, heerlijk uitgerust.

Dit paviljoen is zeker een aanrader.
Jada_V . Bourgondiër (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het eten was lekker, simpel maar gewoon goed. Het uitzicht is uiteraard geldig, maar de reden om zeker nogmaals terug te gaan is de geweldige bediening, relaxed, attent en netjes. Zelfs bij a-sociale klanten bleven ze uber vriendelijk. Binnenkort zeker weer naar toe
Nien1975 . Gastronoom (11 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Gisteravond met familie een verjaardag etentje gehad hier bij Wensveen. We werden leuk ontvangen en kregen een prachtige tafel helemaal beschut buiten uit de wind, aangezien het weer wat omsloeg zaten wij hier prima. We begonnen alles met starters proeverijen (mix van starters vd kaart). Ruim voorgerecht dat werd opgevolgd door een visschotel die eigenlijk te groot was aangezien het voorgerecht maar uitstekend op smaak was. Van zeebaars tot aan slibtong aangevuld met lekkere dikke frietjes. We zijn tevreden vertrokken en raden deze plek zeker aan voor iedereen.
Beste Nien,

Bedankt voor de recensie! Uw review is voor ons zeer belangrijk omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren. Wij hopen u snel weer te zien bij Beachclub Wensveen !

Bert I. Gastronoom (15 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Dagje scheveningen en hier weer eens na tijd neergestreken.
Ziet er elk jaar weer super uit, dit jaar weer mooie grote nieuwe parasols op binnenterras, dus als het weer eens regent in nederland zit je hier nu ook droog en heerlijk uit de wind,met een geweldig uitzicht.
Gekozen voor warme broodjes met smeersels,en kleine gamba s (nergens zo lekker)vooraf.
Natuurlijk ook karaf sangria er bij....en natuurlijk het geweldige uitzicht ,en zeer vriendelijke bediening.
Daarna gekozen voor 2 heerlijke salade s , alles smaakte voortreffelijk en royale porties.
koffie toe en afgesloten met een prachtige zonsondergang..../hopen dat we dit seizoen nog eens op scheveningen komen...komen we zeker weer hier heerlijk genieten..
groeten
Beste Albert,

Mirill B. Bourgondiër (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Vandaag een High tea gehad samen met mijn vriendinnen!
Geweldige service van de heer met de prachtige zirkonia oorbel. Wat een feest. Echt een aanrader!
Ik kreeg nog een flesje water voor onderweg. En we zitten heerlijk vol.
Alles was heerlijk en we werden steeds op tijd voorzien van water en thee.
Absolute hit
Bedankt voor de positieve feedback!
Gelukkig werkte het weer en jullie gezelligheid ook reuze mee!

Graag tot een volgende keer!
Mvg
Henk V. Gastronoom (20 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
1 juli hier weer voor de zoveelste keer gegeten en wederom niet teleurgesteld. We gingen voor een supersate erheen die weer zeer smaakvol was en de satesaus zo lekker. Vooraf een carpaccio om alvast de honger tegen te gaan en die was ook top. Huiswijn per glas merlot ook een lekker wijntje. Ja mensen hier ontkom je niet aan als je op scheveningen bent en goed wilt eten.
K Y. Bourgondiër (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Ga je eten op het strand van Scheveningen, dan ga je naar Wensveen. Als je tenminste houdt van gewoon een fijne hap voor schappelijke prijs, zeer attente (zo niet persoonlijke) service, prettige ambiance en uiteraard prima weer. Tja, ik weet inmiddels al niet beter, maar bevestig het maar weer met deze recensie. Dank je wel Nicolai en collega's voor een superavond :-)
Beste Kitty
Bedankt voor dit geweldige stukje, We hebben ervan genoten om jullie als gast te hebben.
Fijn om te horen dat iedereen genoten heeft. Graag verwelkomen we u en u collega's weer een volgende keer.

Zonnige groeten
Draakje1990 . Gastronoom (22 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
op 22 juni hier gegeten. De sfeer is hier goed en vrolijk. Niet te lang wachten, ook fijn.
Ik ben hier nog niet teleurgesteld.
Drie grote sliptongen en een mix grill.
Borden waren goed vol en het smaakte kakelvers.
Verse broodjes om te beginnen ook lekker warm uit de oven.
De rekening viel ons ook mee voor een hele middag goed zitten.
Beste Draakje,

Smaakman . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Van buiten ziet het er fris en rustig uit. Al snel iemand aan tafel waarbij het drinken even snel ook op tafel stond. Als aanbeveling namen wij een portie gambas vooraf met wat warme broodjes. Zulke gambas ben ik elders nog niet tegengekomen, een smaak die je niet kan plaatsen en verrukkelijk was. Dan de slibtongetjes drie stuks lekker gebakken en een sate met ook weer verrukkelijke saus. Nog even blijven hangen met een dekentje bij een vuurtje. Dit is zeker aan te raden als je op Scheveningen bent,
Beste Smaakman,

MariaDuyvenstein . Gastronoom (21 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Minder weer maar toch afspraken op Scheveningen dus weer even langs dit ideale stekje. Genoten van pollo ajillo pittige kip met broodjes erbij om lekker het pannetje leeg te dippen. Goed pittig en hier hielden wij wel van. Alles onder het genot van een lekker flesje bubbels en verse aardbeien als toetje. Vlot en spontaan bedienend personeel
Beste Maria,

Chantal987 . Gastronoom (12 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Gisteren met 5 vriendinnen als verrassing gaan steengrillen bij wensveen. Een eerder bezoek was mij zo goed bevallen dat ik hier weer naartoe wou. We zijn gaan steengrillen wat me leuk leek want dan kan je ondertussen bijpraten met iedereen en ben je niet zo snel uitgegeten. Een groot bord met vis en vlees verscheen al snel op tafel, van biefstuk tot aan heerlijke botervis, een witvis die ik nog niet kende maar die erg lekker is. Leuke jonge kelner die ons tot op de wenken heeft bediend. Afgesloten met een lekker dessert, de tiramisu is om je vingers af te likken. Weer bedankt en ik en mijn vriendinnen komen snel weer.
Genieters3 . Fijnproever (8 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Het eten en de sfeer was bij wensveen een avond uit.De bediening is erg vriendelijk en voelt prima aan hoe ze de gasten kunnen aanspreken. Ook hier mooie en verse vis, de zeetong die voor 400 gram stond op de kaart was op het bord ruim 500 gram. Alle ingrediënten zijn vers en worden perfect gecombineerd.