Over het restaurant Wensveen

Uitwaaien aan het strand

Restaurant Wensveen heeft een heel mooie locatie aan het strand van Scheveningen. Je kunt er niet alleen genieten van lekkere gerechten, maar ook van het uitzonderlijke en moderne interieur.
De uitgebreide menukaart kan alvast veel gasten bekoren, want iedereen vind er wel een gerechten waardoor zij altijd terugkeren naar dit restaurant. Door haar ligging aan het strand, kan je voor of na het eten ook genieten van een ontspannende strandwandeling of randactiviteiten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wensveen

• Kom je met de auto?
    Met de pier voor u zijn wij de derde beachclub links van de pier

Maandag t/m zondag 08:30 - 22:30 (keuken geopend tot 21:00) muv hele slechte weersomstandigheden

9,1

Jouw recensie over het restaurant Wensveen

John W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Goed eten, goede sfeer, goede service. Je hoeft niet lang te wachten en als je wilt mag het ook rustig aan. Afwijking van de kaart was geen probleem. Top.
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel en natuurlijk een heerlijke locatie zo aan het strand!
Charell B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Ik vind het een top zaak. Heb er heerlijk gegeten. Het was ook erg gezellig. Enige min puntje vond ik dat de bankjes waar wij zaten, de leuning erg steil / recht toe recht aan liepen, waardoor je net ff iets minder relaxed zat, maar eerder erg gedwongen recht op. Prima te verhelpen met kleine kussentjes. Eten was erg lekker, leuke bediening, alleen jammer dat je moet betalen om naar het toilet te gaan, want wat erin gaat, moet er ook weer uit :p
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Wederom voor Wensveen gekozen tijdens een weekendje Scheveningen, en zoals altijd een joviaal welkom en een prima service.
De mosselen en de garnalen waren heerlijk klaargemaakt en ook van de desserts heeft het hele gezin genoten.
Voor ons reden genoeg om de volgende keer weer voor Wensveen te kiezen.
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Super strandresort. Heerlijk eten super bediening.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Prachtig weer en weer geslaagd voor het drie gangen menu met heerlijke beef teriyaki en een lekker magnum ijsje toe. Ongelofelijk hoe met deze drukte iedereen hier vrolijk en een groot team is! Tot snel
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Leuk en gezellige strandtent. De service, een goedlachse jongeman, heeft onze avond compleet gemaakt. De gerechten daarentegen vonden wij aan de hoge kant qua prijs voor hetgeen het te bieden heeft. Hoofdgerecht zeebaars erg goed van smaak! Jammer van de frietjes. Zal dan liever rozemarijn aardappelen erbij gewild hebben. Mosselpan flinke hoeveelheid. Al met al een geslaagde avond.
Beste Robin,

Bedankt voor de recensie! Uw review is voor ons zeer belangrijk omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren. Wij hopen u snel weer te zien bij Beachclub Wensveen ! Dan zorgen wij weer dat u witte wijntje koud staat voor u

Met vriendelijke groeten,

Delanaoost .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Met een groep van werk uit de wind op een overdekt terras gegeten met tien personen. Goede glazen wijn schenken ze hier en ruime porties eten. Als afsluiter allemaal een lekkere cocktail genoten
Beste Delana,

Met vriendelijke groeten,

Irene T.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heel gezellig , leuke bediening, fijne avond gehad !!
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Relaxt, lekker eten, gezellig, goeie muziek. Wijnkaart mag iets uitgebreider.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Elke keer weer uit de kunst. Borden rijkelijk gevuld en de bediening vrolijk en snel. Prijs kwaliteit tip top in orde, een aanrader is de gambas ajillo
MariaDuyvenstein .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Teruggekomen voor de pollo ajillo die in een drie gangen menu verwerkt was, lekkere frisse meloen met parma ham vooraf en achteraf een heerlijke oreo donut. Bediening zoals gewend weer super
Arletta I.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Genoten van een heerlijke dag in Scheveningen bij Wensveen! Het eten was fantastisch, heb vooral genoten van de gamba's met knoflook en chili. We hoefden niet lang te wachten voor ons eten en het personeel, zoals Nicolai, was erg vriendelijk en sociaal; top service. De locatie was perfect; heerlijk aan het strand, en de prijzen waren erg vriendelijk, wat resulteerde in een zeer positieve ervaring.
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We zijn vandaag gezellig met een paar vriendinnen hier geweest bij Wensveen. Lekkere sateschotel gegeten, we werden vriendelijk begroet en naar een tafeltje gewezen. Drinken en eten stond heel snel op tafel, ongelofelijk. Zeker komen wij hier weer terug
K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij hebben hier weer uitstekend gegeten. Het is een gezellige ambiance met aandacht voor de klant. Wanneer wij met ons familie-uitje naar Scheveningen gaan, verpozen wij steevast een aantal keren bij Wensveen. Het is een mooie zaak met goede en gezellige bediening en het eten smaakt prima! Een aanrader. Volgende keer weer! Hartelijke groet, familie Oosterloo
Shirley S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Een gezellige, leuke strandcafé aan het strand. Het was ook prachtig zonnig weer. Genoten van lekkere, verse mosselen en een heerlijk fles rosé. Personeel was vriendelijk en klantgericht. IJssorbet vond ik persoonlijk veel te zoet.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Vlotte, vriendelijke bediening; lunch met goed met drie vissoorten gevulde salade; prima chardonnay er bij!
Beste Tito
Heel fijn om terug te lezen dat u genoten heeft van u ervaring bij ons, van deze feedback worden wij vrolijk en doen we het voor!
We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze beachclub, voor of na de bungy jump :)

Mvg
Michelle L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wensveen is een super mooie locatie aan de boulevard van Scheveningen, Om met vrienden en/of Familie,Geliefde een hapje te eten of alleen een drankje te doen.
Super vriendelijk personeel en de prijsklasse is heel laag voor een strandtent. Ontbijt/Lunch & Diner zeer goed!
Wensveen is dan ook zeker een aanrader, En een plek waar Wij als gezin nog vaak terug gaan komen.
Michelle L.
Vera L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De dames en de heren ❤ de salades zijn heerlijk voorbereid, de bediening supervolijk en altijd in voor een praatje. Bij regen en zonnenschijn is het altijd goed hier