Over het restaurant Wensveen

Uitwaaien aan het strand

Restaurant Wensveen heeft een heel mooie locatie aan het strand van Scheveningen. Je kunt er niet alleen genieten van lekkere gerechten, maar ook van het uitzonderlijke en moderne interieur.
De uitgebreide menukaart kan alvast veel gasten bekoren, want iedereen vind er wel een gerechten waardoor zij altijd terugkeren naar dit restaurant. Door haar ligging aan het strand, kan je voor of na het eten ook genieten van een ontspannende strandwandeling of randactiviteiten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wensveen

• Kom je met de auto?
    Met de pier voor u zijn wij de derde beachclub links van de pier

Maandag t/m zondag 08:30 - 22:30 (keuken geopend tot 21:00) muv hele slechte weersomstandigheden

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Wensveen

eds1962 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
wat een super locatie en leuke mensen hier. gedineert ontbeten en geluncht super. volgend jaar weer. diner heerlijke snitzel. ontbijt meer dan genoeg, lunch heerlijk salade.
????
Beste,

Bedankt voor de recensie! Uw review is voor ons zeer belangrijk omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren. Wij zorgen dat de wijn weer klaarstaat bij uw volgende bezoek. Wij hopen u snel weer te zien bij Beachclub Wensveen !

Met vriendelijke groeten,

Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk vertoeven hier, gambas zijn superlekker. Personeel heel vriendelijk. Leuke muziek en prijzen zijn zeker voor herhaling vatbaar
Anneloes D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Leuke locatie direct aan het strand, een leuke kaart en lekker eten! Vriendelijke service! Ook erg lekkere huiswijnen. Komen zeker nog eens terug.
Beste Anneloes, bedankt voor deze positieve feedback.
Graag horen we wat we in u ogen zouden kunnen verbeteren aan de service zodat deze ook net zo zou scoren als het eten en het decor .

Mvg
team Wensveen
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gezellig restaurant met zeer aardige bediening. Eten was smakelijk.
Arina D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Een uur wachten na plaatsing van de bestelling vonden wijnecht te lang, ook al zat het aangenaam buiten. Eten was oké, maar niks om te onthouden.
Willemieke G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Super service en heel gezellig. Meer dan voldoende eten en goede kwaliteit! Genoten!!!
MariaDuyvenstein .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Fijn terras met uiterst gezellige en hulpzame bediening.
De pollo ajillo lekker pittig en een vol pannetje met lekkere frietjes.
Schone zaak met frisse aankleding
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We zijn super geholpen en hebben prima gegeten.
Beste Johan,

Bedankt voor de recensie! Uw review is voor ons zeer belangrijk omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren. Wij hopen u snel weer te zien bij Beachclub Wensveen !

Met vriendelijke groeten,

Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Bediening was met teveel tegelijk bezig. Had weinig directe aandacht.
Wel vriendelijk, maar niet persoonlijk. Eten was verder ok.
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer vriendelijk, ook naar kinderen toe zeer leuke benadering. Snelle service, goede keuze op de kaart. Heerlijk gegeten!
Beste Eef,
bedankt voor deze positieve woorden, hier streven wij naar en doen we het voor.
Graag tot een volgende keer met de kleintjes.

Mvg
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Weer een heerlijke Caesersalde gegeten en wat een top bediening.Wi hebben genoten weer en komen heel snel wee terug.Ga zo door Wensveen ....Chapeau!!!
jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Alweer een heerlijke dag gehad bij Wensveen met z'n geweldige keuken waar goede koks werkzaam zijn die er een waar kunstwerk van maken met een voortreffelijke smaak. Wensveen is verzorgd , schoon en boven alles het personeel is zo vriendelijk en gezellig ze maken er echt een feestje van deze plek is echt een genot om te zijn.Wensveen is echt een aanrader en zeker wat mij betreft tot de volgende keer
Maruschka W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Ik kom regelmatig bij Wensveen, service is altijd vriendelijk en snel. Eten ook altijd top, net lekker een carpaccio en de meloen met honing en rauwe ham weg zitten happen. Daar kom ik dan ook regelmatig voor terug. Maar ook de rest van de menukaart is super. Inrichting mooi, verzorgt en erg schoon. Lekker in het zonnetje een flesje moët kan nergens anders beter dan hier.
Kortom echt een aanrader!!!
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Kom voor de tweede keer bij wensveen. Wat een super zaak. Ik heb zelfs in Spanje de gamba aioli niet zo goed gegeten. Woon 30 jaar op scheveningen en zonde dat ik deze zaak niet eerder heb ontdekt. Complimenten aan de keuken en het bedienend personeel
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Lekker gegeten. Grote kipsate voor twee personen met een lekkere koude ice tea met dit weer. We hadden een goed plekje lekker in de schaduw en het personeel is ondanks de hitte snel en vriendelijk.
Janke K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker eten, prima bediening, en een plek in de schaduw
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
het was moeilijk kiezen tussen al de beachclubs, door de frisse witte en paarse kleuren hier gaan zitten.
gezellig bij een vuurtje op een bank gaan zitten, we wisten niet wat te kiezen, de bediening adviseerden ons de flinke zeetong. flinke vis op ons bord waar we alle tijd voor genomen hebben, een ware delicatesse.
een fles moet ice paste hier precies bij en zeer betaalbaar.
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Super lekker geluncht.
Mijn vriend had de kroketten met brood heerlijk !
Ik had een lekker broodje carpaccio.
Goede prijs kwaliteit en heeeeel erg vriendelijk geholpen !

Kortom een echte aanrader voor een gezellige middag Scheveningen.

Wensveen tot snel !
Msx .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Bij de tafels naast ons ging alles goed, bij ons alles mis.
Letterlijk 45 min wachten op een afbak broodje en gamba voorgerecht. Die dan ook nog 10 min afzonderlijk van elkaar geserveerd worden.(waarbij gamba nog eerder dan brood)
Vooruit kan gebeuren, jezelf onderscheiden is in mijn ogen dan excuses aanbieden als het geserveerd word... Gemiste kans.
Goed daarna verkeerde hoofdgerechten aangeboden krijgen. Weer jammer
Tot slot hoofdgerecht krijgen, veel te zout. En toen was bij ons de maat vol, jammer allerlei gemiste kansen.
Omdat de rest van de beoordelingen goed zijn gaan wij ervan uit dat we toevallig op het verkeerde moment aangeschoven zijn.
Antonus S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Mooie plek aan zee. Helaas naast ons een luidruchtig gezelschap die een uitgebreid gesprek over diarree wel geschikte tafelconversatie vonden. Eten werd in een hoog tempo geserveerd, de gedeelde schotels genomen. Niet alles daarin was 2 maal geleverd, en een mini kommetje tomatensoep is moeilijk deelbaar. Smaak van het eten was best aardig, alleen het prijskaartje aan dit alles was aan de forse kant.