Over het restaurant Wensveen

Uitwaaien aan het strand

Restaurant Wensveen heeft een heel mooie locatie aan het strand van Scheveningen. Je kunt er niet alleen genieten van lekkere gerechten, maar ook van het uitzonderlijke en moderne interieur.
De uitgebreide menukaart kan alvast veel gasten bekoren, want iedereen vind er wel een gerechten waardoor zij altijd terugkeren naar dit restaurant. Door haar ligging aan het strand, kan je voor of na het eten ook genieten van een ontspannende strandwandeling of randactiviteiten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wensveen

• Kom je met de auto?
    Met de pier voor u zijn wij de derde beachclub links van de pier

Maandag t/m zondag 08:30 - 22:30 (keuken geopend tot 21:00) muv hele slechte weersomstandigheden

9,1

Jouw recensie over het restaurant Wensveen

Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Ik kan niet wachten tot het strandseizoen weer begint. Afgelopen najaar hebben we de babyshower van een vriendin hier gevierd en het was fantastisch. Wensveen zit op één van de beste locatie van alle strandcafés op Scheveningen. Via de toeloop vanaf het Kurhaus loop je er bijna recht tegenaan. Het heeft een mooi groot terras, leuk ingericht zo met dat paars en wit, het eten is erg lekker, vers en er is duidelijk aandacht aan besteed. Dit kan je niet van elke strandtent zeggen. We namen de startersproeverij (tip!) en ik had vervolgens de Noordzeetong en die smaakte zeer goed. De bediening is heel vriendelijk en ze nemen de tijd. De heerlijke Irish Coffee met zonsondergang maakte het af. Al met al, we komen zeker terug.
snoepje 75 D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
vorig jaar zomer heb ik hier gegeten met mijn hele team.We hebben genoten van het heerlijke eten en de fantastische bediening.We konden met 14 personen van alles bestellen wat we wilden.Iedereen wat anders.De entourage is gezellig en het terras fantastisch.Ik ben blij,daf ze over 2 maanden weer open gaan.Een absolute topper! en aanrader.Dank je wel #teamwensveen
Koen P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Op een van de laatste openingsdagen, met onverwachts mooi weer, was het behoorlijk rustig bij Wensveen. Een sfeervolle strandtent met uitzicht op de pier. We vierden een verjaardag met een lunch. Het personeel voelde de sfeer in onze groep goed aan en voegde de juiste hoeveelheid feestelijk toe. De lunchkaart is eenvoudig, het eten is in orde, niet heel bijzonder maar ook niet heel duur. Al met al een plek waar je naar toe gaat voor de plek, de sfeer en vriendelijke ontvangts, en als je geen sterrenmaal verwacht je ook een prima hapje kunt eten.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Samen met mijn ouders met winderig weer binnen bij het vuur gezeten. Snel geholpen en al onze vragen werden deskundig beantwoord over zowel de wijn als het eten. Malse biefstuk met verse groentes die beide goed op smaak waren. Goed uitzicht, goed gezelschap en goede prijs kwaliteit
Charissa D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Sate gegeten samen met een vriend en lekkere cocktails gedronken, satesaus was echt uniek en lekker. Kan niet wachten dat het weer zomer is. Bedankt
E E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima restaurant op het strand mooi uitzicht
silvia B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
het was erg teleurstellend ,nadat ik redelijke recensie's gelezen had.
De creme brulee was echt vies. en kwam uit een pakje denk ik..
eds1962 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
wat een super locatie en leuke mensen hier. gedineert ontbeten en geluncht super. volgend jaar weer. diner heerlijke snitzel. ontbijt meer dan genoeg, lunch heerlijk salade.
????
Beste,

Bedankt voor de recensie! Uw review is voor ons zeer belangrijk omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren. Wij zorgen dat de wijn weer klaarstaat bij uw volgende bezoek. Wij hopen u snel weer te zien bij Beachclub Wensveen !

Met vriendelijke groeten,

Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk vertoeven hier, gambas zijn superlekker. Personeel heel vriendelijk. Leuke muziek en prijzen zijn zeker voor herhaling vatbaar
Anneloes D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Leuke locatie direct aan het strand, een leuke kaart en lekker eten! Vriendelijke service! Ook erg lekkere huiswijnen. Komen zeker nog eens terug.
Beste Anneloes, bedankt voor deze positieve feedback.
Graag horen we wat we in u ogen zouden kunnen verbeteren aan de service zodat deze ook net zo zou scoren als het eten en het decor .

Mvg
team Wensveen
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gezellig restaurant met zeer aardige bediening. Eten was smakelijk.
Arina D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Een uur wachten na plaatsing van de bestelling vonden wijnecht te lang, ook al zat het aangenaam buiten. Eten was oké, maar niks om te onthouden.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Jaar op jaar weer de beste gamba's van den haag. Zelfs op een drukke vuurwerkavond zijn ze weer om je vingers bij af te likken. Nog eventjes, we kunnen niet wachten op de glimlach die we krijgen zodra we de trap aflopen
Willemieke G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Super service en heel gezellig. Meer dan voldoende eten en goede kwaliteit! Genoten!!!
MariaDuyvenstein .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Fijn terras met uiterst gezellige en hulpzame bediening.
De pollo ajillo lekker pittig en een vol pannetje met lekkere frietjes.
Schone zaak met frisse aankleding
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We zijn super geholpen en hebben prima gegeten.
Beste Johan,

Bedankt voor de recensie! Uw review is voor ons zeer belangrijk omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren. Wij hopen u snel weer te zien bij Beachclub Wensveen !

Met vriendelijke groeten,

Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Bediening was met teveel tegelijk bezig. Had weinig directe aandacht.
Wel vriendelijk, maar niet persoonlijk. Eten was verder ok.
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer vriendelijk, ook naar kinderen toe zeer leuke benadering. Snelle service, goede keuze op de kaart. Heerlijk gegeten!
Beste Eef,
bedankt voor deze positieve woorden, hier streven wij naar en doen we het voor.
Graag tot een volgende keer met de kleintjes.

Mvg
snoepje 75 D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Weer een heerlijke Caesersalde gegeten en wat een top bediening.Wi hebben genoten weer en komen heel snel wee terug.Ga zo door Wensveen ....Chapeau!!!
jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Alweer een heerlijke dag gehad bij Wensveen met z'n geweldige keuken waar goede koks werkzaam zijn die er een waar kunstwerk van maken met een voortreffelijke smaak. Wensveen is verzorgd , schoon en boven alles het personeel is zo vriendelijk en gezellig ze maken er echt een feestje van deze plek is echt een genot om te zijn.Wensveen is echt een aanrader en zeker wat mij betreft tot de volgende keer