Over het restaurant Wensveen

Uitwaaien aan het strand

Restaurant Wensveen heeft een heel mooie locatie aan het strand van Scheveningen. Je kunt er niet alleen genieten van lekkere gerechten, maar ook van het uitzonderlijke en moderne interieur.
De uitgebreide menukaart kan alvast veel gasten bekoren, want iedereen vind er wel een gerechten waardoor zij altijd terugkeren naar dit restaurant. Door haar ligging aan het strand, kan je voor of na het eten ook genieten van een ontspannende strandwandeling of randactiviteiten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wensveen

• Kom je met de auto?
    Met de pier voor u zijn wij de derde beachclub links van de pier

Maandag t/m zondag 08:30 - 22:30 (keuken geopend tot 21:00) muv hele slechte weersomstandigheden

Uitmuntend
9,3
Renie H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hadden gereserveerd en mochten daarom alleen binnen zitten, terwijl het prachtig weer was. Vreemd! Eten en bediening waren verder prima.
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
June N.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Zo heerlijk gegeten. Heel de middag cocktails gedronken, personeel zo vriendelijk. Niks was te veel. Zeker een van de schoonste zaken op het strand die ik tegen ben gekomen
Vincent O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een gezellige plek en ook aardige bediening. Ik had meer van het eten zelf verwacht gezien de recensies hier. Ik vond het niet bijzonder.
wizzmaster R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wensveen vonden wij kwa prijs kwaliteit goed. Eten was goed en klant vriendelijk heid ook .Wij komen hier zeker nog weer .Zomers lekker plek om buiten eten.
Groeten uut Dwingeloo
wizzmaster R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Top plek op strand fijne sfeer en zeer goede bediening.Eten was lekker prijs kwaliteit vooral de sate voor 2 .Lekker op strand achter schermen eten in de zon super
Rudy S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten was gezellig. Fijne bediening vooral Nicolai bedankt voor het klaarzetten van het speelgoed voor Felix. We komen zeker snel terug. Rudy
f S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Smaakvolle gerechten en vriendelijke bediening.
Y I.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Mooie locatie links van de pier, frisse uitstraling. Gekozen voor twee zo uit zee salades met garnaaltjes paling en zalm met broodje. Flesje Aix rosé erbij besteld. Alles was eigenlijk naar verwachting, prijzen in orde hier en vriendelijk bediend. We komen zeker eens terug voor diner.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Waanzinnig lekker gegeten. Gastvrijheid staat hier op nummer 1, ze zijn vlot in de omgang en niet stijfjes. Een verse burger besteld die aardig hoog opgestapeld was en goed medium bereidt. Ten opzichte van andere belevingen krijg je hier voldoende op je bord. Ik kom hier graag terug.
Marielle C.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Nicolai W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Lekker gegeten, bestelde een clubsandwich die rijkelijk gevuld was lekker met spek en katjang kip. Hoog gebouwd en smaakte net zo lekker als die eruit ziet ! Absoluut een aanrader
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Samen met de familie hier met een groep een late lunch gedaan. Bij aankomst konden we eerst even lekker buiten genieten van een drankje voor we binnen gingen eten. Ikzelf had een Caeser Salade met spekjes, wat een bord vol kreeg ik, lekkere kip en veel salade met een bijpassende dressing. Ik heb ook nog een stukje spare rib geproefd en die smaakte ook naar meer. Gezellige jongeman die ons heeft geholpen en leuk met de kleintjes was en nog een kadotje kregen bij het vertrekken. Pluspunt de schone toiletten, dat zie je niet veel op Scheveningen.
Fiona33 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijke slibtongetjes met overvloed aan frietjes en sla. Binnen 15 min stond het eten op tafel. Het was aardig druk dus complimenyen voor de snelle service en de gezellige avond
Draakje1990 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Samen met ons kleine nichtje lekker warm binnen bij een vuurtje genoten van verse mosseltjes en een kipsate. Onze kleine nichtje kreeg alle aandacht van de wereld en de ober kreeg haar wonderbaarlijk veel aan de praat en liet haar vertrekken met een lekker ijsje en een mooie roze zonnebril
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
In de herfstvakantie hier samen heerlijk genoten van een lekkere mosselpan en toch wel een van de beste gamba's ajillo, veel knoflook en niet onbelangrijk meer dan voldoende gamba's gepeld en wel. Bediening weer even vriendelijk als de vorige keer en maakt tijd voor een leuk praatje met iedereen. Een beetje laat maar kan niet wachten tot alle paviljoens weer staan dat we weer snel naar Wensveen kunnen om te genieten. Personeel van Wensveen, keep up the good work
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Heerlijke mosselen met een Gran Viña sol van Torres. Dit alles tegen een zeer bescheiden prijs, toptent!!
ElviZaara .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij aten gisteren voor het eerst bij Wensveen. Vanwege de goede recensies wilden wij het graag eens uitproberen. Wij hadden de zeebaars en de gamba's. Beide gerechten heel erg lekker! Vooral de gamba's perfect gebakken in knoflook en peper, Hmm! Wat ook zeker een pluspunt was: ze hadden sambal! Fantastisch toch als je van pittig eten houdt? Wij waren absoluut tevreden. Zowel over het eten als het personeel, want die waren erg vriendelijk en attent. Het decor was ook erg mooi met frisse kleuren ingericht. Mijn dochter wilde weer eens terug! Ik ook.
Hipenhot .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het was erg warm op 25 aug 2016, dus wij besloten met de kinderen naar het strand te gaan. Vooraf had ik de recensies van diverse strandtenten bekeken en die van Wensveen waren in orde. We wilden het graag combineren met een ritje in het reuzenrad boven de Pier, dus dan was deze strandtent een goede keus. Lekker dichtbij. Het was druk, maar er was toch een plekje, weliswaar nog vies. Dit werd vlot voor ons schoongemaakt door de vriendelijke serveerster. Onze drankjes kwamen vlot, helaas was mijn glas erg vies. Dit werd overigens direct opgelost. Daarna bestelden we ons eten: spareribs, sliptongetjes en kindermenu's. Het eten kwam redelijk snel, wat prettig was voor de kindjes. De kwaliteit vonden we redelijk. De sliptongetjes waren wat aan de droge kant. De spareribs waren smakelijk. De groenten wat eentonig met iedereen dezelfde salade. Wat ons betreft zitten daar nog wat verbeterpunten. Verder kwam de serveerster een keer vragen of we klaar waren, terwijl de kinderen allemaal nog zaten te eten. Ze eten niet zo snel en ik was inderdaad klaar, maar de rest overduidelijk nog niet. Vreemd. Al met al vonden wij het eten niet slecht, maar ook niet super, de service redelijk (wel heel vriendelijk) en het decor redelijk gezellig voor een strandtent, maar ook wel heel "clean".
Tysonline .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Een mooie strandtent met goed eten tegen een betaalbare prijs. En dat tegenover het Kurhaus! Bovenverwachting goed! Fijn personeel en lekker eten!