Over het restaurant Wensveen

Uitwaaien aan het strand

Restaurant Wensveen heeft een heel mooie locatie aan het strand van Scheveningen. Je kunt er niet alleen genieten van lekkere gerechten, maar ook van het uitzonderlijke en moderne interieur.
De uitgebreide menukaart kan alvast veel gasten bekoren, want iedereen vind er wel een gerechten waardoor zij altijd terugkeren naar dit restaurant. Door haar ligging aan het strand, kan je voor of na het eten ook genieten van een ontspannende strandwandeling of randactiviteiten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wensveen

• Kom je met de auto?
    Met de pier voor u zijn wij de derde beachclub links van de pier

Maandag t/m zondag 08:30 - 22:30 (keuken geopend tot 21:00) muv hele slechte weersomstandigheden

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Wensveen

Eline B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We zijn vandaag gezellig met een paar vriendinnen hier geweest bij Wensveen. Lekkere sateschotel gegeten, we werden vriendelijk begroet en naar een tafeltje gewezen. Drinken en eten stond heel snel op tafel, ongelofelijk. Zeker komen wij hier weer terug
K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij hebben hier weer uitstekend gegeten. Het is een gezellige ambiance met aandacht voor de klant. Wanneer wij met ons familie-uitje naar Scheveningen gaan, verpozen wij steevast een aantal keren bij Wensveen. Het is een mooie zaak met goede en gezellige bediening en het eten smaakt prima! Een aanrader. Volgende keer weer! Hartelijke groet, familie Oosterloo
Shirley S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Een gezellige, leuke strandcafé aan het strand. Het was ook prachtig zonnig weer. Genoten van lekkere, verse mosselen en een heerlijk fles rosé. Personeel was vriendelijk en klantgericht. IJssorbet vond ik persoonlijk veel te zoet.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Vlotte, vriendelijke bediening; lunch met goed met drie vissoorten gevulde salade; prima chardonnay er bij!
Beste Tito
Heel fijn om terug te lezen dat u genoten heeft van u ervaring bij ons, van deze feedback worden wij vrolijk en doen we het voor!
We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze beachclub, voor of na de bungy jump :)

Mvg
Team Wensveen
Tamara L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
lekker ontbijtje gegeten, gezellige mensen goeie service en lekkere verse jus en ze hebben hier chai tea latte. kom hier terug
Vera L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De dames en de heren ❤ de salades zijn heerlijk voorbereid, de bediening supervolijk en altijd in voor een praatje. Bij regen en zonnenschijn is het altijd goed hier
Michelle L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wensveen is een super mooie locatie aan de boulevard van Scheveningen, Om met vrienden en/of Familie,Geliefde een hapje te eten of alleen een drankje te doen.
Super vriendelijk personeel en de prijsklasse is heel laag voor een strandtent. Ontbijt/Lunch & Diner zeer goed!
Wensveen is dan ook zeker een aanrader, En een plek waar Wij als gezin nog vaak terug gaan komen.
Michelle L.
jistest .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Het was verleden week niet eens het mooiste weer maar hier op het terras krijg je altijd het zomergevoel met vrolijke en vooral aardige bediening, heerlijk eten en ontbijt is ook prima verzorgd. Ons favoriete plekje om vaak vanuit zeeland terug te komen. Top zaak..
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Wat een drukte op Scheveningen met het prachtige weer. Maar ongeacht de drukte stond bij Wensveen binnen 15 minuten ons eten op tafel keurig opgemaakt. Goed advies over een lekkere wijn uit de Provence bij onze zalmfilet die perfect bereidt was. Na een lange zit nog even leuk gesproken met de dame en heer uit de bediening over hun passie voor hun werk, geslaagde avond.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Het was mooi weer , dus heerlijk op het terras gezeten. Vriendelijke bediening en prijs kwaliteit verhouding oké. We komen hier zeker nog eens terug.
Timothy J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Beste en leukste plek om op Scheveningen te genieten van het mooie weer, de lekkerste drankjes, goede service en goed eten!
LizDam35 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Zonnetje aan tafel en kibbeling schotel voor een mooi prijsje. Lekkere kibbelingen met veel frietjes. Bediening voelde iedereen goed aan met een babbeltje en praatje
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk eten in goede prijs kwaliteit verhouding. Mag iets gekruider/ pittiger, maar dat is persoonlijk. goede en gezellige service. Maar belangrijkste tussen al die strandtenten je voelt je echt welkom. !!!.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Lunch met acht vriendinnen. Reservering was goed doorgekomen. Tafel mooi gedekt.
Eten was heel goed, gesmuld van gamba's en van Pierewaaienbroodjes. Bediening keurig en opgewekt.
Goed advies over eten en de wijn.
Bedankt voor deze positieve feedback. Het was een genoegen deze gezellige groep dames te mogen ontvangen, graag tot een volgende keer.

Team Wensveen
ingriddevries .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd.. ondanks het slechte weer nog gezellig gehad met klanten en het personeel.. Wij gaan snel weer..
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Normaal gaan we voor de gamba's maar deze keer zagen we een 3gangen menu voor 14,50. Lekker varkenshaasje met brie en italiaanse ham, goeie combi. Alles weer even gezellig als vanouds.
Kaylee V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Supergoed restaurant, we hebben dr heerlijk gegeten! Ruime keuze, de hamburgers vielen in de smaak. Relaxte sfeer, mooie omgeving. Bedankt voor de leuke avond.
Koos K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Vooraf gekeken op iens en uitgekomen bij Wensveen.
Grote portie mosselen met frites en lekkere aioli.
Ons oog viel op een mooie dame blanche die ook super was.
Leuk spontaan personeel wat de tijd neemt voor an gasten
samschippers .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het zag er heel mooi en schoon uit. De startersproeverij werd ons aanbevolen voor drie personen, van alles wat vooraf wat heel goed smaakte. Het hoofdgerecht ook zo mooi opgemaakt was een proeverij van diverse vis, voortreffelijk. Leuke muziek en aardige bediening