Wen Wah

Meer informatie over restaurant Wen Wah

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Weer erg lekker gegeten bij de Chinees bij ons in de buurt. Wij komen hier regelmatig en het is altijd heerlijk met lekker veel verse groente en goede porties. Ook afhalen is prima. Dit keer hadden we flensjes met eend, pikante soep met kip en garnalen (aanrader!) vooraf. Als hoofdgerecht kozen we voor de Daging Roedjak (lekker pittig) en de gemixte saté van de tik pan plaat, prima en erg grote portie. Wij komen hier zeker weer eens terug!
Macaron .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
zowel het restaurant als afhaal zijn prima.
ruime keus en grote porties. Alles goed warm en heerlijk van smaak. Eigenaresse en haar zoon zijn super gastvrij en vriendelijk. Zitten op een goede locatie met ruime parkeer gelegenheid
JF H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Een typisch chineesrestaurant. Grote keus aan gerechten, vriendelijke bediening, oubollig decor. Gewoon lekker voor een keertje chinezen.
Willemjanny .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Zijn voor het Canton menu gegaan. De soep was erg lekker zo ook de dim sum. De ti pan kip viel wat tegen, maar al met al erg smakelijk gegeten. De bediening is supervriendelijk.
Caked .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Aantal jaren terug hier wezen eten, toen had ik de halve ananas met gebakken garnalen en als voorafje een gebonden kippensoep meen ik te herinneren. Ik was toen onder de indruk van smaken, het smaakte erg authentiek!

Afgelopen zomer (juli/augustus) na lange tijd weer hier wezen eten. De bediening erg gastvrij en vrolijk, het eten wordt met een spektakel op tafel geserveerd. Mijn voorgerecht waren de gebakken garnalenpasteitjes met zoetzuresaus, heerlijk!!! Mijn hoofdgerecht, kipfilet met groenten in zoet pittige Szechuan saus, vond ik helaas tegenvallen. De kip smaakte heel erg vreemd, alsof helemaal niet vers was. De structuur van de kip was ook raar, alsof het eerst platgeslagen is en dan gewokt is. De nagerechten zijn niet zo speciaal, fruit dat uit blik leek te komen met ijs en slagroom van de supermarkt.

Erg jammer, maar ik zal zeker nog eens terugkomen voor garnalen gerechten!
MarjanBrucke .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Ach een chinees hoe een chinees meestal is. Maar hoewel het niet echt top was was het zeker het bezoekje meer dan waard. Zal hier best nog wel een keer afhalen waarschijnlijk.
Mutwaeki .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
paar keer heerlijk gegeten. Favo zijn de Ti pangerechten. Ook de vega zijn heerlijk. De Chinees van vroeger herken ik niet meer. Ingredienten zijn vers en groenten worden geblancheerd. Het is Chinees en veel minder Indisch en dat komt de kwaliteit echt ten goede.
Een aanrader!