Wen-Sing

Koninginnelaan 83 7315 BN Apeldoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wen-Sing

HendrikusMartinus .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Wen-Sing aan de Koninginnelaan was al een goede afhaal chinees, maar met de nieuwe eigenaar en chefkok is het nu de beste van Apeldoorn. Zeer smaakvol en waar voor je geld. Leuke aanbiedingen en vanaf 20 euro zelfs een gratis gerecht erbij!.
Je kunt hier alleen afhalen, de inrichting is voor een chinees klassiek ofwel standaard, ach dit heeft ook wel weer zijn charme.
Jonguhh .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Geweldig restaurant lekkere nasi en goeie loempia's voor de rest ook snelle service goeie ligging en een mooi interieur echt een aanrader!!
HendrikusMartinus .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Wen-Sing is een traditioneel ingerichte chinees waar je uitsluitend kan afhalen. Gelegen aan de PC van Apeldoorn, De Koninginnelaan, parkeren gratis voor de deur!.
Het is een van de betere afhaal chinezen van Apeldoorn met een goede keuze van gerechten.
Fijn is dat je zelf je gerecht kan combineren en kan samenstellen en dit voor een redelijke prijs.
Kortom: als afhaalchinees een aanrader!.