Wen-Chow

Spoorweglaan 5 6221 BS Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wen-Chow

Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Een van de betere chinese restaurants in Maastricht. Bediening erg snel, vriendelijk en behulpzaam. Grote tafel met draaiplateau was gezellig in groep van 10 man.
Catherine L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Wil je authentiek Chinees eten, dan moet je hier zijn. Dat wil ook zeggen dat je moet wennen aan de Chinese manier van eten: snel op tafel, snel eten en toch genieten, en drink daar warme Chinese thee bij. Bier erbij kan nog wel, maar een wijntje past niet bij dit soort eten, dat is gewoon een feit. Voor ons is het altijd een feest om hier te eten, alles is authentiek, zoals het een echte Chinees betaamt: super! Hier kom ik niet voor de ambiance, maar voor de heerlijke gerechten.
Enjoy-food .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Eten is heerlijk, kan ik geen op- of aanmerkingen over maken
Bediening is keurig, netjes en zeker beleefd
Als je aangeeft dat je meer tijd wil hebben om te eten is dat geen probleem, dan geven ze ook de tijd
Met grotere gezelschappen kun je aan een grote ronde tafel zitten met een draaiplateau in het midden, erg gezellig
Zou wat gezelliger aangekleed kunnen worden, het is een echte Chinees voor een lekkere snelle hap
Zeker een aanrader
HeleenP .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Op maandag zijn ook in Maastricht maar weinig restaurants open, maar gelukkig Wen-Chow wel. Alle tafels zijn dan ook vol, met aardig wat Chinese gezelschappen, en het is goed dat wij voor vier personen gereserveerd hebben. Het duurt wel even voordat er een tafel vrij is, maar de bediening is uitermate tegemoetkomend. We kiezen voor een gezamenlijk dim-sumassortiment en vier verschillende hoofdgerechten. In de keuken wordt keihard gewerkt en alles staat in no-time op tafel. De pekingeend, kip met broccoli, varkensvlees in zoetzure saus en tippanschotel, aangevuld met mihoen, nasi en bami, komen er direct achteraan. Begrijpelijk, maar het had wel iets rustiger gemogen. Alles is geurig en sappig; we genieten volop. Twee tafelgenoten nemen nog een nagerecht, de een gember, de ander een der royale ijscoupes, maar de anderen houden het bij een kopje koffie. Met zo'n vlotte keuken en bediening sta je wel snel weer buiten, deze avond in de neverending regen, maar alle respect voor de charme waarmee het allemaal toegaat bij Wen-Chow!
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Op zich lekker gegeten, maar ik heb wel hier en daar mijn haken en ogen.
Personeel had overduidelijk veel haast, aangezien ik naar mijn mening maar kort de tijd kreeg van hun om te kijken wat het aanbod was om te eten. Hoefde niet heel lang te wachten, wat dan weer positief is, maar het hoeft niet zo gehaast. Daarnaast is het normaal wel gebruikelijk dat er tijdens het bekijken van de menu-kaart de vraag komt wat ik wil drinken. Deze vraag kwam pas nadat ik de hele bestelling ging opnemen. Probeerden ze dan wel weer op het einde goed te maken door te vragen of ik op het einde nog wat wou hebben na mijn dessert, waar opzich niks mis mee is, maar dan vervolgens steeds om de zoveel tijd even gluren en wachten totdat ik weer weg ging was dan wel weer jammer. Het eten was absoluut niet verkeerd en was erg lekker. De soep (Pekingsoep) was goed gevuld met garnituur en ook de Kantonese Peking eend smaakte heerlijk. Qua hoeveelheid had het allemaal wat meer gemogen, dat dan weer wel (behalve de soep, dat was voor een soep voldoende). Als dessert gebakken banaan genomen met ijs. Wederom erg van genoten, hoewel er wat meer ijs bij mocht (zeker vanwege het warme weer) Voor het decor moet je hier niet naartoe. Dit oogde behoorlijk rommelig. Niet zo zeer geschikt voor grote groepen (waar ze wel op mikken), daar is de ruimte te klein voor. Voor de service ook niet, maar voor het eten is het op zich te doen. Ruim aanbod aan traditionele gerechten, naar mijn mening vers én lekker, maar te weinig voor toch te veel geld.
Guido P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
helaas, helaas, van het geronomeerde restaurant van destijds is niet veel meer over. Ten eerste veel te duur, kleine glaasjes bier, geen koude witte wijn, je zit nauwelijks en je gerecht staat al op tafel. De bamie was klef en viel van het schoteltje af. Als voorgerecht hadden we garnalen stengels maar die waren papperig van binnen. Service was er nauwelijks. Het zou toch leuk zijn als je na het eten een pepermuntje zou krijgen bij de betaling om je smaak te neutraliseren.
Het ijs was melig, vreselijk vies. Kortom prijs-kwaliteit was onvoldoende
Connaisseur007 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2012
Bij binnenkomst lijkt het een gewone chinees.
Niet heel gezellig maar functioneel.
We bladeren wat door de kaart en bestellen verschillende gerechten. onder andere:
Kippenpoten in een zoetige saus, zijn erg lekker maar zien er toch wel spannend uit en Kwal is super lekker.
Omdat iedereen om ons heen aan grote pullen ice tea zat bestelden we ice tea. zelfgemaakte ice tea, erg lekker.
We hebben echt cinees gegeten. sommige gerechten waren voor ons nieuw dus wel even spannend maar het heeft ons goed gesmaakt.