Wellness Hotel & Golf Resort Zuiddrenthe

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Visa card
  • Bar , Engels gesproken , Kookcursus , Terras , Wi-Fi
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Viergangen menu als onderdeel hotelarrangement. Vooraf carpaccio en geitenkaassalade. Uitstekend. Daarna heerlijke asperge-, resp. uiensoep. Hoofdgerecht kabeljauw met risotto. Kabeljauw prima, maar wel een kleine portie. Risotto minder lekker. De biefstuk met champignonsaus was daarentegen een flink stuk en prima van smaak en kwaliteit. Nagerecht creme brule goed. Gold ook voor kaasplankje. Serveerster gaf niet aan welke kazen het waren. Bediening vriendelijk. Inrichting sfeervol. Iets rumoerig vanwege een tafel met golfers die elkaar qua conversatie probeerden te overtreffen.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
We waren heel verrast dit restaurant/brasserie tegen te komen in dit hotelresort in Erica. In het groen van de natuur en de golfbaan werden we verrast met een eenvoudige kaart met hele goede gerechten.
De mooi gegaarde steak, lekkere groenten en dessert. Het was een mooi combi. Gewoon heel lekker.
De bediening gaf je een zeer welkom gevoel en zorgde dat er niets aan ontbrak.
We komen hier zeker terug. Misschien dan met een overnachting en lekker de wellness in van het hotel.
oleana .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Prima restaurant dat werkt met biologische produkten die vers ingekocht worden maar er is niet veel keus, de serveerster kwam aan tafel vertellen wat er geserveerd werd die avond en we hadden de keus uit een vis of vleesgerecht. Dus geen menukaart. Eten was verder prima van smaak , ik koos vis en die was goed, groente had misschien wat meer gekund.
Met mijn glutenvrije eten werd goed rekening gehouden ondanks ik het bij de reservering niet had doorgegeven.
Helaas ging bij de koffie het fout, een koekje erbij die niet glutenvrij was. Oh wanneer leren ze het nou eens?