Wellness Hotel & Golf Resort Zuiddrenthe

Amsterdamscheveldlaan 9 7887 VD Erica Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Wellness Hotel & Golf Resort Zuiddrenthe

Op dit mooie plekje in Drenthe kun je onbeperkt genieten van heerlijke gerechten. Een gezellige brasserie waar de geserveerde gerechten bol staan van smaak! Geen wonder, want de ingrediënten worden overal vers vandaan gehaald. Streekproducten van een hoge kwaliteit bepalen hier de keuze op de menukaart. En de sfeer in deze brasserie verhoogt de vreugde en smaakbeleving zeker! Uiteraard draagt ook de vriendelijke bediening zijn steentje bij aan jouw avondje uit.

Meer informatie over restaurant Wellness Hotel & Golf Resort Zuiddrenthe

Dagelijks 12.00 - 20.30 uur

• Amex , Mastercard , Visa
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Gratis parkeren , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Wellness Hotel & Golf Resort Zuiddrenthe

Linda G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heel lekker gegeten en goede/vriendelijke service van het personeel
De tafel van Peter V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Goed eten in een gastvrije sfeer waarbij het tempo iets hoger mag. Prima
Marianne V.
Prima afruimen zou evt iets sneller kunnen
Helga O.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Het eten was heerlijk.
Vriendelijk personeel.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Leuk, lekker en gezellig gegeten.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Prima keuken niets aan toe te voegen
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Goed eten vriendelijk personeel een bezoekje waard
Lianne K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Prijs kwaliteit niet top!
Kristel D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
heerlijk gegeten en leuke bediening! zeker een aanrader!
H.G. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Een mooie rustige locatie met een goede sfeer en entourage. Wij hebben een heerlijke avond hier gehad.
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Lekker gegeten en je kon kiezen uit de hele kaart!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk eten, bediening mag wel wat vlotter. Interieur is toe aan een opfrisbeurt. Smoezelige stoelen en muren. Het eten maakt echter een hoop goed!
Carla G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening.
Bijgerecht, klein schaaltje sla , wat karig!
Komen met beter weer zeker terug na een wandeling inhet natuurgebied waar het restaurant is.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Twee avonden gegeten. De eerste avond a-la-carte, de tweede avond met de AH-bon. In beide gevallen uitstekend gegeten. Alleen wat de kipsaté niet helemaal gaar. Teruggestuurd en een nieuw gerecht gehad. Met de AH-BON heerlijkvan de kaart gegeten. Geanimeerde sfeer. Attente bediening. Zeker een aanrader.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het voor en hoofd gerecht was een woord top.Een minpuntje op dit niveau bij het hoofdgerecht zijn er betere alternatieven dan frite.Het nagerecht was niet het niveau van het voor en hoofdgerecht.De bediening en de receptie waren vriendelijk en correctHenk
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hele fijne avond gehad: lekker gegeten, prima wijnsuggesties en plezierige niet opdringerige bediening. We komen zeker nog een keertje terug!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Uitstekende kok, maakt van alle gerechten een verrassing. Prima van smaak, goede kwaliteit, vis en vlees. Het sukade vlees op een bijzondere manier bereid. De ober verteld vooraf dat het geen sudder potje is, maar speciaal gekruid vlees, op een goede manier gestoofd, was een welkome verrassing op deze manier.
Voor en nagerechten ook uitstekend.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben op een zaterdagavond prima gegeten (drie gangen) in prettige en rustige sfeer met vlotte bediening en lekkere wijnen.
Liny G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij hadden mosterdsoep genomen,was heerlijk.
Biefstuk goed, friet te zout en te hard.
Creme brulee was top .
Vriendelijke bediening.
Eev27 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
AH-actie: 2e driegangen menu gratis.
Ontvangst was er niet: 4 personen waren druk bezig met het klaar maken van een buffet ( logisch dat we dan even moeten wachten), maar we werden een aantal maal aangekeken, maar geen goedenavond. Daarop na een aantal minuten zelf maar het initiatief genomen en toen kwam er een goedenavond vanaf en zeiden ze dat ze ons zo kwamen helpen.
Toen de serveerder ging kijken in het systeem voor de reservering bleek deze er niet in te staan. Een collega van hem zei 'staat alweer niet in het systeem, maar laat maar doorgaan dan en doe maar a la carte'.
Dat 'laat maar doorgaan dan' viel ons verkeerd, dat hoeven gasten niet te horen. Wees gastvrij!
Voorgerecht was lekker, alleen het hoofdgerecht werd geserveerd terwijl we met het voorgerecht bezig waren. Toen was het nog rustig in het restaurant. Binnen een uur raakten er tafeltjes vol en konden wij zelf vragen om af te laten ruimen en om de kaart te vragen voor het toetje.De serveerder zou de kaart pakken. Na 20 minuten nog geen kaart en gevraagd of we nogmaals de kaart mogen ontvangen. We moesten even wachten want er waren maar 2 a la carte kaarten... en die hadden de 'buren' in bezit. Nog even gewacht...
Nadat we het lekkere toetje hadden gegeten mochten we afrekenen bij de receptie. De rekening was,als we het nog goed hebben onthouden...€62,-. €62,-? dat klopt niet...meneer is vervolgens naar het restaurant gelopen en heeft daar de rekening uitgedraaid en nu kwam hij op €28,50 uit.
Kortom; wij gaan de volgende keer naar een ander restaurant.
Aromaatje D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuke afsluiting van een geweldig weekend in dit Hotel. Goede menukaart, ruime keuze,wij kozen voor een vitello tonnato, biefstuk met pepersaus en ik met champignonsaus
Toetje was onze keus gevallen op de brownie met ijs en dame blanche
Was echt goede kwaliteit en we hebben gesmuld!
Vriendelijke, geduldige bediening. We hebben wel meer dan 200 km. moeten rijden, maar het was zeker de moeite waard, we komen zeker nog een keer terug (natuurlijk ook voor het golfen)
Max en Lia Dekker
Barendrecht 04-06-2017