Wellness Hotel & Golf Resort Zuiddrenthe

Amsterdamscheveldlaan 9 7887 VD Erica Nederland Kaart

Over het restaurant Wellness Hotel & Golf Resort Zuiddrenthe

Op dit mooie plekje in Drenthe kun je onbeperkt genieten van heerlijke gerechten. Een gezellige brasserie waar de geserveerde gerechten bol staan van smaak! Geen wonder, want de ingrediënten worden overal vers vandaan gehaald. Streekproducten van een hoge kwaliteit bepalen hier de keuze op de menukaart. En de sfeer in deze brasserie verhoogt de vreugde en smaakbeleving zeker! Uiteraard draagt ook de vriendelijke bediening zijn steentje bij aan jouw avondje uit.

Meer informatie over restaurant Wellness Hotel & Golf Resort Zuiddrenthe

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Visa card
  • Bar , Engels gesproken , Kookcursus , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Wellness Hotel & Golf Resort Zuiddrenthe

• Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Uitstekende kok, maakt van alle gerechten een verrassing. Prima van smaak, goede kwaliteit, vis en vlees. Het sukade vlees op een bijzondere manier bereid. De ober verteld vooraf dat het geen sudder potje is, maar speciaal gekruid vlees, op een goede manier gestoofd, was een welkome verrassing op deze manier.
Voor en nagerechten ook uitstekend.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben op een zaterdagavond prima gegeten (drie gangen) in prettige en rustige sfeer met vlotte bediening en lekkere wijnen.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij hadden mosterdsoep genomen,was heerlijk.
Biefstuk goed, friet te zout en te hard.
Creme brulee was top .
Vriendelijke bediening.
Eev27 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
AH-actie: 2e driegangen menu gratis.
Ontvangst was er niet: 4 personen waren druk bezig met het klaar maken van een buffet ( logisch dat we dan even moeten wachten), maar we werden een aantal maal aangekeken, maar geen goedenavond. Daarop na een aantal minuten zelf maar het initiatief genomen en toen kwam er een goedenavond vanaf en zeiden ze dat ze ons zo kwamen helpen.
Toen de serveerder ging kijken in het systeem voor de reservering bleek deze er niet in te staan. Een collega van hem zei 'staat alweer niet in het systeem, maar laat maar doorgaan dan en doe maar a la carte'.
Dat 'laat maar doorgaan dan' viel ons verkeerd, dat hoeven gasten niet te horen. Wees gastvrij!
Voorgerecht was lekker, alleen het hoofdgerecht werd geserveerd terwijl we met het voorgerecht bezig waren. Toen was het nog rustig in het restaurant. Binnen een uur raakten er tafeltjes vol en konden wij zelf vragen om af te laten ruimen en om de kaart te vragen voor het toetje.De serveerder zou de kaart pakken. Na 20 minuten nog geen kaart en gevraagd of we nogmaals de kaart mogen ontvangen. We moesten even wachten want er waren maar 2 a la carte kaarten... en die hadden de 'buren' in bezit. Nog even gewacht...
Nadat we het lekkere toetje hadden gegeten mochten we afrekenen bij de receptie. De rekening was,als we het nog goed hebben onthouden...€62,-. €62,-? dat klopt niet...meneer is vervolgens naar het restaurant gelopen en heeft daar de rekening uitgedraaid en nu kwam hij op €28,50 uit.
Kortom; wij gaan de volgende keer naar een ander restaurant.
aromaatje D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuke afsluiting van een geweldig weekend in dit Hotel. Goede menukaart, ruime keuze,wij kozen voor een vitello tonnato, biefstuk met pepersaus en ik met champignonsaus
Toetje was onze keus gevallen op de brownie met ijs en dame blanche
Was echt goede kwaliteit en we hebben gesmuld!
Vriendelijke, geduldige bediening. We hebben wel meer dan 200 km. moeten rijden, maar het was zeker de moeite waard, we komen zeker nog een keer terug (natuurlijk ook voor het golfen)
Max en Lia Dekker
Barendrecht 04-06-2017
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vooraf gezellig op het terras een drankje genuttigd. Het diner was smaakvol met een fijne vlotte bediening. Het voor- en hoofdgerecht waren in overeenstemming met onze verwachting.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Viergangen menu als onderdeel hotelarrangement. Vooraf carpaccio en geitenkaassalade. Uitstekend. Daarna heerlijke asperge-, resp. uiensoep. Hoofdgerecht kabeljauw met risotto. Kabeljauw prima, maar wel een kleine portie. Risotto minder lekker. De biefstuk met champignonsaus was daarentegen een flink stuk en prima van smaak en kwaliteit. Nagerecht creme brule goed. Gold ook voor kaasplankje. Serveerster gaf niet aan welke kazen het waren. Bediening vriendelijk. Inrichting sfeervol. Iets rumoerig vanwege een tafel met golfers die elkaar qua conversatie probeerden te overtreffen.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
We waren heel verrast dit restaurant/brasserie tegen te komen in dit hotelresort in Erica. In het groen van de natuur en de golfbaan werden we verrast met een eenvoudige kaart met hele goede gerechten.
De mooi gegaarde steak, lekkere groenten en dessert. Het was een mooi combi. Gewoon heel lekker.
De bediening gaf je een zeer welkom gevoel en zorgde dat er niets aan ontbrak.
We komen hier zeker terug. Misschien dan met een overnachting en lekker de wellness in van het hotel.
oleana .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Prima restaurant dat werkt met biologische produkten die vers ingekocht worden maar er is niet veel keus, de serveerster kwam aan tafel vertellen wat er geserveerd werd die avond en we hadden de keus uit een vis of vleesgerecht. Dus geen menukaart. Eten was verder prima van smaak , ik koos vis en die was goed, groente had misschien wat meer gekund.
Met mijn glutenvrije eten werd goed rekening gehouden ondanks ik het bij de reservering niet had doorgegeven.
Helaas ging bij de koffie het fout, een koekje erbij die niet glutenvrij was. Oh wanneer leren ze het nou eens?