Wellcome

Zaterdag 14:00 - 23:00

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Met 4 personen voor een 6-gangen menu voor euro 25 per persoon. In verhouding veel garnalen in de voorgerechten (dumplings, loempia van rijstpapier etc.) Het minste gerecht vond ik persoonlijk de inktvissalade (combinatie van zoet/zuur) maar met relatief weinig inktvis. Hoofdgerecht bestond uit 4 schotels (zowel vis als vlees). Witte huiswijn is prima en goed betaalbaar (euro 17,50). Bediening is oké maar niet overdreven vriendelijk. Al met al een 8-
Soof78 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Laatst gegeten met 4 vrienden op aanraden van een vriendin.

Heerlijk gegeten, eenvoudig voor een goede prijs. NIet alle
gerechten zijn even Vietnamees, eerder Chinees maar desalniettemin erg lekker.

Vooral de Vietnamese koude mie salade was heerlijk, maar de gele curry met kip, biefstuk met broccoli ook. Vlotte service maar niet iedereen spreek evengoed Nederlands.

Ik kom in ieder geval zeker terug
LV22 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Naar aanraden van een kennis ging ik samen met mijn vriendin deze restaurant bezoeken.Het viel ons echt tegen.
Bediening begrijpt niet wat ik wil en geen vriendelijkheid.
Dan maar een vietnamnese noodlesoup gegeten,zit niet veel bief in en voor een half gevuld potje thee betaal al bijna 4,-euro voor.
Helemaal niet gezellig om te eten,er zijn veel betere restaurant in de chinatown!
TimmyF .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Wilde een keer wat anders dan de Thai, dus belanden bij dit restaurant op/aan de Zeedijk. De bediening was vriendelijk (en snel) en de ambiance was prima.

Wat betreft het eten was dat ook absoluut naar tevredenheid, waarbij ik de springroll's, echt ontzettend lekker vond. Het betrof de 'fresh' springroll die dus niet gefrituurd worden, binnen een garnaal en mint, wat in combinatie met de lekkere (dunne) chili saus ontzettend lekker en fris is. Overige starters, fish cakes, en prawn cakes erg lekker, waarbij ik in de toekomst één van beide zou kiezen, aangezien ze op elkaar lijken.

Hoofdgerechten waren prima, al moet ik eerlijk zeggen dat een gerecht met kip en citroen niet tot mijn favorieten zal behoren, maar dat lag niet aan het gerecht, maar kwestie van (mijn) smaak.
Kray .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
“Hier moet je absoluut een keer gaan eten!”, had mijn collega gezegd. Dat hoor ik niet zo vaak, dus werd aan die oproep vrijwel meteen gehoor gegeven. Bij binnenkomst stemt het interieur weinig hoopvol, de bediening spreekt geen woord Nederlands en houdt qua gedrag het midden tussen nonchalant en nogal bruusk. Hm. Of we gereserveerd hebben? Ja? Nou, dan mogen we voorin plaatsnemen.

We bestellen witte wijn, en die wordt zodanig hard op tafel geplempt -terwijl de ober de andere kant op kijkt- dat we geen van beiden een grinnik kunnen onderdrukken. De menukaart blijkt een volumineus boekwerk met een raadselachtige indeling. Zo staan er verschillende pagina’s met voorgerechten verspreid door de hele kaart. Eerlijk gezegd zijn we een beetje overdonderd door al die verschillende gerechten, dus vragen we de bediening om hulp. Als we van vis houden moeten we het Seafood menu maar nemen. Vijf gangen met garnalen, oesters, kreeft, inktvis en tarbot voor € 35 de man. Dat kan helemaal niet voor die prijs, maar uit nieuwsgierigheid bestellen we het toch.

In een vloek en een zucht staat de eerste gang op tafel, een lekker Vietnamees soepje met –het valt direct op– kraakverse grote garnalen. Wat een aangename verrassing. Terwijl we van onze soep zitten te genieten komt een kordate dame naar ons toe gebeend. Op een toon die normaal voor stoute kinderen wordt gereserveerd eist ze antwoord op de vraag: “You book?” anders moeten we maar achterin gaan zitten. Ik toon mij strijdlustig en zeg “We book!” op een manier die suggereert dat het gesprek daarmee, wat mij betreft, afgelopen is. Gelukkig is het dat ook.

Na de soep volgen drie grote, gestoomde oesters die de kwaliteit van de soep op hun sloffen evenaren. Dat wordt nog wat hier. Later volgt per persoon een halve kreeft met lenteuitjes en ook deze is van grote klasse. De laatste twee gangen worden tegelijkertijd geserveerd: gewokte inktvis in een beslagje en een kleine gestoomde tarbot om te delen, geserveerd met witte rijst. De inktvis is met afstand de meest malse die mij ooit is voorgezet en ook nog lekker pittig, mijn eeuwige angsten waren dit keer ongegrond. De tarbot doet mij beslissen die thuis ook eens een keertje te gaan stomen. Als hij half zo goed smaakt als deze, zal ik volkomen tevreden zijn.

Inderdaad, in deze zaak wordt elk bord op slapstick-wijze op tafel gegooid en horen één of twee aanvaringen met de bediening er blijkbaar bij, maar dat moeten we misschien maar voor lief nemen. Het eten is eenvoudig maar van een kwaliteit die niet te geloven is voor die prijs. Wat een tent!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Een restaurant waar ik al een paar keer voorbij ben gelopen en uiteindelijk afgelopen weekend heb uitgeprobeerd. Het eten is werkelijk voortreffelijk en heeft precies de authentieke smaak zoals die ik in Vietnam ondervond.

De 'shrimp ricerolls" en de twee noodelsoepen die we hadden waren heerlijk! De bediening is een beetje op zichzelf maar niet storend. Entourage kan wat sober overkomen maar er hangen mooie portretten aan de muur die je een beetje terug naar Vietnam doet denken. Prima restaurant dus en ook niet duur!
Vietnamfoodie .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Bij binnenkomst komen de geuren je al tegemoet. We krijgen al zin om te eten bij het ruiken van zoveel heerlijks. De bediening is een iets oudere dame en zei legt ons van alles uit over de gerechten (ook al weten we nu al vrij veel) De kaart is ontzettend groot en ik vraag me af hoe ze hierdoor de versheid kunnen garanderen, maar we merken er niets van. De gerechten zijn lekker en goed op smaak. We eten natuurlijk, goi cuon, banh xeo en de Pho bo en de groente zijn vers, de smaak is goed, maar het kan allemaal iets smaakvoller. De prijzen zijn goed voor amsterdam en het restaurant is ook goed bezet met toeristen. Locatie is natuurlijk fantastisch, midden in chinatown. Het interieur is simpel, beetje zoals de rest in de straat, maar het zit lekker. We hebben wel een restaurant idee. Al met al, hebben we toch wel een goeie avond gehad en toch wel genoten van al het eten en de service. Een terugkomer is dit wel, als we in de buurt zijn. Goed gedaan wel!
ETS .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
Lekker eten, snelle service, goddelijke ijslimonade maar een beetje chagrijnige bediening af en toe. Verder zijn de soepen goed, en is vrijwel alles met garnalen er in heel lekker. Soms is het een beetje weinig maar dat brengt gelukkig nooit de prijs-kwaliteitsverhouding in gevaar.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
Superlekker Vietnamees restaurant. De bediening duurt soms een beetje lang maar dat komt omdat ze met z'n tweeen deze tent runnen. Harde werkers en erg subtiele smaken. Wij komen hier vaak en genieten er iedere keer van. Het menu voor 2 is qua budget altijd een goede optie, loempiatjes, soepje, salde en drie gerechten voor 22,50 per persoon. Top!
HannahV .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Ik heb hier voor het eerst gegeten met mijn vriend. We kwamen binnen en het zat helemaal vol, gelukkig was er nog 1 tafel over voor ons. Ik heb zelf hu tieu, banh xeo, che ba mao en vietnamese koffie genomen. Dat was erg lekker. Met name het dessert.. che ba mao is echt een aanrader! De bediening viel me tegen.. ze waren niet zo vriendelijk en deden alleen het nodige, dus alleen alsjeblieft als ze wat kwamen serveren en tot ziens als je wegging. Toen ik bijvoorbeeld mijn che ba mao kreeg.. toen werd het toetje gewoon als afval op mijn tafel gedumpt en de vrouw die het serveerde keek me niet eens aan.. dat vond ik wel een beetje onbeleefd. Het decor is ook niet echt spetterend. De prijs kwaliteit verhouding is opzich wel oké. Nog een pluspunt was dat het eten heel snel geserveerd werd, echt top!
Kami .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Sober ingericht restaurant, waarbij het binnen ietwat te donker was naar mijn mening. Heb voor het eerst pho gegeten, waarschijnlijk het meest bekende vietnamese gerecht. Het smaakte niet verkeerd. De soepbasis was goed en de kwaliteit/prijs verhouding was prima.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2012
Decor niet meer van deze tijd, maar wat hebben wij hier heerlijk gegeten voor een redlijke prijs. Wijn was goed en de bediening zeer vriendelijk.
Eeen aanrader voor heerlijk Vietnamees eten.