Welkom Thuis

Stommeerweg 91 1431 Aalsmeer Nederland Kaart

Over het restaurant Welkom Thuis

Voel je welkom

Het gevoel van thuiskomen en toch in de watten worden gelegd; daar draait het hier allemaal om. Eigenaar Mark wil dat je geniet van heerlijke gerechten, een goede sfeer en grote gastvrijheid. Alles klopt, dit voelt inderdaad echt als thuiskomen.

Meer informatie over restaurant Welkom Thuis

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

6,8
Joyce_H .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Mooie locatie met uitzicht op de westeinderplassen. Heerlijk gegeten, helaas was de bediening minder. Vriendelijk dat waren de dames zeker, maar het duurde allemaal veel te lang en erg was ongestructureerd, erg jammer.
G S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ik ben zaterdag met mijn vriendin hier gaan eten omdat ik in het verleden(zomer 2015) hier een goede ervaring had.
Nu viel het gedeeltelijk tegen,
het voorgerecht waren garnalen in saus, hierbij misten wij een stukje stokbrood.
de tournedous was prima, alleen als wij geweten hadden dat er alleen paprika bij was hadden we m niet besteld of om iets anders erbij gevraagd. het staat namelijk niet op de kaart.
De damblanche als nagerecht was super, niets op aan te merken..
Maar wij zaten bij een vensterbank waar 2 stompkaarsen op hoge kandelaars stonden die na het branden een soort halveerde.
Onder het eten was een van die kaarsen blijkbaar op en splitste in tweeen en viel van de kandelaar af waardoor mijn kleding compleet onder het kaarstvet zat . de serveerster toonde amper belangstelling voor dit gebeuren, en er werd niet eens gevraagd of ze iets voor ons kon doen. ze hadden toch op zijn minst een drankje voor het ongemak aan kunnen bieden.
nee hier kom ik voorlopig niet meer terug.
PS: ook op de site is geen menukaart te vinden,zou wel handig zijn.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Recent hadden wij hier geluncht, wat een perfecte ervaring was.
De dame van de bediening runde het hele terras in haar eentje op een geweldige manier ; grote klasse !
Het eten is goed; prima prijs /kwaliteit verhouding.
Echt een aanrader voor de lunch.
Hierdoor geïnspireerd zijn wij met een gezelschap ook voor een diner binnengestapt.
Het eten was weer goed ; de prijs/ kwaliteit verhouding prima; het uitzicht vanaf het terras magnifiek.
De dames van de bediening waren vriendelijk maar misten wel de attente aandacht en snelle service van de "lunchdame".
Beetje meer aandacht naar de klant en minder kletsen onder elkaar, dan heb je hier echt een top restaurant !
Maar zeker een aanrader.

Jensgombert .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
We wilde zaterdag zeetong eten in Ijmuiden bij een lang bestaand restaurant. Had het mijn kinderen beloofd. Helaas had dit visrestaurant geen zeetong op voorraad. Puur toevallig op zondag terecht gekomen bij het restaurant Welkom Thuis in Aalsmeer. Een gokje, maar wat zou het! Allemaal aan de zeetong. Geen voorgerecht, vanwege jonge kinderen. Wat we kregen? Mega tongen voor 25 euro p.p! Nog nooit zulke boter malse zeetongen gehad! TOP!!!! En ik ben echt MEGA kritisch! Ik neem zeker nog een keer de moeite om daar te gaan eten of lunchen, ook met klanten en leveranciers! Perfecte prijs/kwaliteit verhouding!
Marleen66 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Wij hebben met onze familie ontzettend lekker gegeten bij Welkom thuis. Ik had zelf een 4-gangen verrassingsmenu. Het vlees, de vis, alles was ontzettend goed en lekker! Ook de gegrilde tomaatjes en gevulde paprika waren verrukkelijk! We hebben de hele avond met elkaar genoten van een verrukkelijk diner! Hier komen we zeker terug! Echt een aanrader!!!
R S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Heerlijk gegeten met een prachtig uitzicht! De bediening is zeer vriendelijk en op de juiste momenten oplettend. De kaart is zeer uitgebreid, voor ieder wat wils. Echt een aanrader!
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Weer heerlijk gegeten. De maaltijdsalades zijn echt heel erg lekker en de wijnkaart is ook een aanrader. Mijn tafelgenote was helemaal onder de indruk van het uitzicht. Helemaal in de zomer is het genieten bij Welkom Thuis. Je kunt in alle rust hier rustig bijpraten of vergaderen. Het personeel is heel vriendelijk en niet opdringerig. Speciale wensen kunnen ook worden aangegeven. Één van mijn favoriete restaurants.
Sabrena D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Heerlijk gegeten bij Welkom Thuis! We waren er al wat eerder dan zonsondergang dus we hebben nog even mogen genieten van het prachtige uitzicht! De chef had een heerlijk menu'tje samengesteld ook wel ''chefs special'' genoemd, en voor deze prijs echt boven verwachting wat voor lekkers we op tafel kregen! We komen zeker vaker eten... Bediening was erg vriendelijk en we werden fijn geholpen.
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Het eten was redelijk, al mag je obv de prijs beter verwachten. Klacht/opmerking werd goed opgepakt. Drie meiden in de bediening waarvan er een de sfeer verpestte, zelden zo'n onsympathieke chagrijn meegemaakt in de horeca.
Terencew47 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Afgelopen zaterdagavond hier gegeten. Binnen is een prettige warme kerstster, maar het overheerst niet. Gewoon fijn thuis gevoel. We hebben gekozen voor 2 voor, 2 hoofd. Bediening is lichtelijk traag, maar staat dus ook niet elke seconde aan je tafel of je nog wat wilt. Wel praten de dames veel met elkaar en dat zorgt ervoor dat er twee keer aan dezelfde tafel wordt gevraagd wat ze willen drinken bij binnenkomst. Scherper zijn! Het voorgerecht van de tomatensoep is prima, niets bijzonders, maar ook niet zuur of juist zoet maar iets ertussenin. De vitello tonato is mooi op smaak en een grote portie. Het hoofdgerecht zeetong is uitstekend bereid en glijdt zo van de graat af. Zeer smaakvol. De mixed grill komt op een spies en dat is lastig bereiden. De kip is duidelijk te gaar, droog en niet lekker. Spare ribs mooi, de rest is behoorlijk doorgegaard, op het randje voor onze fijnproever, prima voor de gemiddelde eter. Al met al heerlijk gedineerd en een fijne avond gehad. Dikke aanrader!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Leuk restaurant, bijzonder vriendelijke bediening. Eten wisselend, uiensoep smaakte lekker, sate was taai en niet lekker, de ravioli was prima. Sauvignon wijn was niet bijzonder.
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Verjaardag 65 jarige, DINER. Huiswijnen Chardonnay/Sauvignon Blanc en Merlot van Franse afkomst, vind een ieder lekker. Vooraf Vitello Tonato, klassiek, ruime portie fricandeau, kraakverse rucola, tonijnsaus etc., een smakelijke start. Entrecote met garnituur, mooie dikke frites. Opvallend, men vraagt niet hoe men de entrecote bereid wil hebben, maar voor mijn smaak kwam het perfect op tafel, supervlees. Dessert brownie met toebehoren, lekkere koffie. Om mij heen bij andere gerechten, alleen goede berichten gehoord. Leuk personeel, vriendelijk en attent.
Rune F.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
De ligging van het restaurant aan het water is uitstekend. Het was zo een warme avond dat wij op het terras op de tweede verdieping konden zitten eten.
De personeel was zeer vriendelijk en attent - wij voelden ons thuis...
Het menu was goed. Echter, de porties waren zeer royaal, waardoor het een beetje te veel werd. Omgedraaid, voor 20 euro, meer dan de prijs waard.
Wij zullen zonder meer Welkom Thuis weer bezoeken bij mooi weer.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Ik vond de ambiance en de inrichting van de zaak super. Wij zaten op de bovenverdieping en keken zo uit over het water. We konden nog heerlijk buiten zitten! De bediening was erg aardig en alert. Wij hadden het iens diner dagen menu. Het voorgerecht was met zalm. Erg lekker maar een grote portie voor een voorgerecht. Had voor ons kleiner gemogen. Hoofdgerecht was een rib eye met pepersaus. De pepersaus was erg zoutig en niet lekker. Ribeye op zich was goed gebakken. Wij hebben doorgegeven aan de bediening dat de saus erg zout was en later kwam zij terug en beaamde dit. Erg netjes. We kregen de dessertwijn van het huis wat we namen bij het dessert. Het dessert was erg machtig en ook een grote portie. Banaan met ijs en chocolade saus. Dit mocht ook echt wat subtieler. Maar al met een al en zeker door de bediening wel een aanrader!
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Brasserie met een prachtig uitzicht over de Westeinderplas.
Het voorgerecht Vitello tonato en de tonijn met sojasaus waren goed.
De lamsrack was mooi rose en heerlijk maar het vispannetje was vlak van smaak en viel daardoor wat tegen. Verschillende wijnen zijn per glas verkrijgbaar. De Sauvignon Blanc miste zijn frisse zuren en was zeer matig, maar de rode Shiraz smaakte voortreffelijk.
De Crème Brulée zou brandend met Grand Marnier worden geserveerd. (denk eraan om dit uit te blazen staat op de kaart.) Onze kwam direct uit de koelkast.
Na een opmerking hierover werd deze fout met duidelijke tegenzin door de bediening hersteld.
Phyllis B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Drie weken geleden gegeten. We hadden er meer van verwacht gezien de recensies. Eten drinken bediening en aankleding was allemaal wel oké. Niet bijzonder. Enige echt bijzondere is het uitzicht over het water. Dat is prachtig!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Het restaurant is smaakvol ingericht en heeft prachtig uitzicht op de plas. De sfeer is ongedwongen en bediening vriendelijk. De kaart heeft veel van mijn favoriete gerechten zoals mixed grill, zeetong, carpacio en sate. De kwaliteit viel ons iets tegen. Het vlees van de mixed grill teveel doorgekookt en daarom droog alhoewel de smaak goed was. Spareribs waren super. Patat is goed, sla niets bijzonders. Het vlees van mijn runder sate was lekker maar de saus niet, niet pittig of anderzins met een lekkere smaak. Uien soep en carpaccio wel lekker. Jammer omdat er niet zoveel gelegenheden zijn waar je zo gezellig kan zitten en no nonsens gerechten kan krijgen met een vriendelijke bediening. Misschien kan de keuken de feedback ter harte nemen (vooral ten aanzien van mixed grill die dezelfde kritiek in eerdere recenties kreeg). We gaan het zeker nog eens proberen.
Sebastian K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Welkom Thuis heeft een ontspannen sfeer en zeer vriendelijke bediening. De menukaart is redelijk doorsnee, maar biedt voldoende keus voor zowel vlees- en visliefhebbers als vegetarisch. Wij hebben gekozen voor de Mixed Grill, maar zijn daar niet erg enthousiast over. Alle soorten vlees lijken tegelijk bereid waardoor ze niet allemaal de juiste garing hebben. De sparerib daarentegen is erg smaakvol. Voor het dessert hebben wij de Chocolade proeverij gekozen. De schuimzoen en de slagroom waren zeer zeker niet zelf bereid en de chocolademousse en de brownie waren prima te versmaden. Het voorgerecht (Plateau Welkom Thuis) was voldeed aan de verwachting. Onze eindconclusie is dat je er voor sfeer, vriendelijke bediening en een diner van gemiddelde kwaliteit zeker naar toe kan gaan. Wil je beter eten dan gemiddeld, kun je ons inziens beter iets anders zoeken.
Hans200810 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
"Welkom Thuis" is binnen gezelliger dan je buiten zou verwachten. Daarnaast ook een prachtig uitzicht over het Westeinderplassen. Zondag avond verrassend druk maar dan ook helaas wel geduld moeten hebben. de vissoep was goed gevuld maar de peper overschaduwde de vissmaak. De moot zalm als hoofdgerecht was niets op aan te merken zoals ook op het dessert van passievruchtbavarois. Kortom lekker gegeten. De bediening van vriendelijk.
Evert-jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
ik heb er spareribs gegeten heerlijk gekruid goed van smaak ook de vis en de desserts zijn echt goed van smaak ,interieur gezellig rustig echt een welkom thuis de bediening erg goed vriendelijk gastvrij en altijd met een glimlach een welkom