Welgelegen

Ruurloseweg 1 7141 KA Groenlo Nederland Kaart

Over het restaurant Welgelegen

Pak een fijne tafel in het bijzonder sfeervolle restaurant, geniet van de zon in de tuin of schuif aan op de verwarmde veranda.
Proef pure passie, liefdevolle smaken en vind oogverblindende creaties op uw bord.
Wij beloven, u wordt verrast!
Ook uw kinderen zullen zich bij Welgelegen snel op hun gemak voelen door de ruimte die het restaurant bied en de unieke kindermenukaart.

Meer informatie over restaurant Welgelegen

• : Eigen parkeergelegenheid

Dinsdag t/m zondag vanaf 11:00 uur

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Welgelegen

Manfred R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Ok
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Tijdens de reservering aangegeven dat er een vegetariër bij het gezelschap aanwezig was. We hadden een Moederdagbrunch. Plateau met van alles werd op tafel gezet, echter niet vegetarisch. Aangegeven en prima opgelost, maar we hadden verwacht dat hier direct al rekening mee gehouden werd, aangezien dit van te voren bekend was.
Duan T.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Eten lekker vers en van zeer goede kwaliteit. Service is heel vriendelijk. En locatie is super.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Een echte aanrader. We komen zeker nog een keer terug. Mooie ambiance met oog voor detail. Jammer alleen dat je voor het toilet naar beneden moet.
Tonny R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellig avondje gehad samen
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We hebben weer heerlijk van ons vrienden diner genoten, de sfeer was super. We komen op korte termijn zeker terug. Een echte aanrader.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Een spontaan bezoekje op advies van vriendin. We kwamen tussen lunch en diner tijd. Geen probleem om even een mooie smaakvolle borrelplaat te maken. Erg mooie locatie. Sfeer en klasse en toch laagdrempelig. Top!
Neeltje1904 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het was heerlijk en leuk. De kinderen hebben zich ook goed vermaakt. Alles okay... vonden alleen de verhouding tussen wat je krijgt én wat je betaald niet helemaal in evenwicht.
Winnie V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De uitstraling van het restaurant is geweldig, Ik vind het niet kunnen dat als je vraagt om een glas water bij een glaasje wijn dat er geen kraanwater geschonken wordt. De prijzen zijn redelijk hoog dus naast wijn zou men rustig kraanwater gratis kunnen serveren.
Annemiek T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
De inrichting is prachtig en zeer smaakvol. Het enige puntje van kritiek is een langdurig zit op stoelen die niet heel comfortabel zijn.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Zoals altijd geweldig. Eten zeer goed en vriendelijke eigenaar. Personeel is zeer allert. Geen grote kaart maar voor elk wat wils
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prachtige en vooral gezellige locatie.
Heerlijk gegeten en de bediening was heel attent.
Blij dat we al vroeg in de avond hadden gereserveerd.
C P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Aperitief en amuse heerlijk, nagerecht voortreffelijk. Het hoofdgerecht was wat minder bijzonder. Een heel groot stuk vlees; had iets kleiner gemogen en dan een meer bijzonder bijgerechtje erbij bijvoorbeeld.
Willy M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Bijzonder genoten van de high tea.
Fantastisch gedekte tafel met mooi toepasselijk servies.
Attente en aardige bediening die op het laatste moment nog iets vegetarisch liet maken in de keuken. Voor beide een dikke pluim
reinout T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Super gegeten. Perfecte service. Een aanrader.
Enneke K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk relaxte high tea! Er werd goed rekening gehouden met de vooraf doorgegeven dieetwensen. Heerlijk ook de verse munt, zoethout, gember, citroen en limoen voor je thee en het vruchtwater bij op tafel.
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk, verfijnd gegeten op een prachtige locatie met prima service.
Mariska W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Alles was prima, alleen de wachttijd tot het voorgerecht was anderhalf uur. Dat is echt veel te lang. Daarna de wachttijden tussen voorgerecht en hoofdgerecht en hoofdgerecht en dessert waren prima!
Marloes G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een hapje eten bij welgelegen is een beleving. Het interieur het eten een perfecte match.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Fantastisch eten in geweldige sfeer.

Criterium "wachttijd" is wat lastig in te vullen / te interpreteren; tijd tussen de verschillende gangen was prima. We hebben avondvullend uitstekend gegeten met vrienden. Een absolute aanrader!