Welgelegen

Ruurloseweg 1 7141 KA Groenlo Nederland Kaart

Over het restaurant Welgelegen

Neem een kijkje in dit monumentale pand met een verrassend interieur. Prachtig verbouwde villa waar klasse en luxe voelbaar zijn maar nu de basis vormen voor een ongedwongen sfeer. Volgens opgave is dit een plek waar je het leven viert en de smaken van het seizoen je zullen verrassen. Het is waar, de omgeving is adembenemend en ongelooflijk sfeervol. Verrassende gerechten met een knipoog naar alle delen van de wereld maar ook een stadscafé waar je geniet van een biertje met vrienden.

Meer informatie over restaurant Welgelegen

Maandag t/m zondag vanaf 11:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Welgelegen

Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prachtige ambiance. Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Aanrader!
hpma .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Hele mooie sfeervolle locatie met lekker eten en aardige bediening!! De wijn was erg goed!! Eten had iets meer fantasievol gemogen.
Jules S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk eten, zeer attent en aardig personeel, verwarmd buitenterras. Gewoon een uitstekende plek om goed te eten!
Suzan O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
heerlijk gegeten niet het goedkoopste resteuarant. Helaas geen gratis kraanwater ook als je een fles wijn besteld moet je betalen voor je water. Dit is een groot minpunt
APPD (Fons) R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij hebben geluncht bij een sfeervol restaurant met goede bediening en smaakvol eten.!
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. 5 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement was verrassend lekker en verzorgd
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eten en bediening was prima.
Zitgemak laat wat te wensen over. Te harde stoelen langs de glazen kant van het restaurant.
Hanna P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De wachtijd kun je zo niet omschrijven. Het was precies zoals het hoort!
De houten stoelen zijn zeer omcomfortabel! Men is van dit feit op de hoogte, maar men mag dit, van de eigenaar, niet veranderen! Vreemd! De gast verdiend toch een goede stoel. Comfort bepaalt namelijk mede de ervaring. van het een avond heerlijk eten in een prachtig,redtaurant!
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De stoelen bij de ronde tafeltjes zitten niet lekker in de rug
Edith W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het eten en de bediening was prima. Mijn man en ik hadden mosselen en het was heel vreemd dat we er geen water en een doekje voor onze handen bij kregen. Ondanks dat we er naar vroegen. Uiteindelijk onze handen maar in een glas water gedoopt.
sander W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten op de veranda! Het geheel ziet er spectaculair uit, Straalt klasse, maar bovenal een aangename sfeer uit.
Susan G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg lekker gegeten in een prachtig pant met een super service! Een enorme aanrader. Vooral de wijn met plankje borrelhapjes zijn echt een genot
Bennie L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Was lekker, goed verzorgd, vriendelijke bediening, was top.
Harm W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Superrrr lekker gegeten met ons gezin! Aanrader! Verrassende combinatie van ingrediënten en overheerlijke huiswijn!!! !!!
Erik en Marian B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Lekkere wijn. Het was perfect. 7 gangen menu was voortreffelijk.
Mathea B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten en genoten.
Edith W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
De bediening was gastvrij en goed. Alleen de eigenaar was kortaf en gestrest. Ik hoop dat hij ons de volgende keer gastvrijer ontvangt (misschien omdat mijn man in een rolstoel zit?) Ook serveerde hij het hoofdgerecht met blauwe plastic handschoentjes aan, dat was erg onsmakelijk. Verder was alles naar wens, en zoals altijd het eten erg lekker!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Met 7 personen gegeten bij Welgelegen, eerste keer voor ons. Echt mooi ingericht, super uitstraling, voorkomend personeel met aandacht voor je wensen. Genoten van ons driegangenmenu, zag er verzorgd uit en we hebben heerlijk gegeten. Voor mij een groot minpunt: geen kraanwater, want beleid, wordt ons meegedeeld door de bediening die wel begrip had maar geen oplossing kon (mocht) bieden. Ik snap best dat als er mensen komen lunchen en water drinken dat je dat beleid daarop afstemt. Maar bij net diner als een gezelschap voor E 75,00 wijn besteld mag het beleid wel wat versoepeld worden. Kortom een topavond met een bijsmaakje, een reden voor mij om niet zo snel nog eens te boeken.
Olga H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Geweldig lekker gegeten; ambiance en sfeer prettig en zeer veel aandacht voor persoonlijke wensen.

Bij mooi weer kun je heerlijk op het terras en in de tuin zitten. Echt een aanrader.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Op een mooi warme vrijdag avond gedineerd bij welgelegen.
Geweldige ambiance, prachtig verbouwd en zeer mooi ingericht.
vriendelijk personeel, maar diverse bedienings mensen aan de tafel geweest , zat geen duidelijk lijn in wie nu het aanspreek punt is en ook ziet als de drankjes op zijn, ipv er om vragen..
Vervolgens lekkere voorgerechten van aan tafel bereide steak tartare en carpaccio,
goed op temperatuur. Alleen portie grootte van carpaccio was veel te veel.
De op green gerookte zalm was veel te zout, dit aangegeven bij bediening maar daar bleef het ook bij, geen reactie meer op gehad.
Daarna een hoofdgerecht van eend erg lekker, en zeebaars, wat minder. Wel goede cuisson van de vis, maar plakkerige puree en saffraansaus met vel erop.
De ossenhaas was prima alleen niet allemaal op de gewenste gaarheid gebakken.
Wat gemist wordt bij veel gerechten is wat ( herkenbare) groentes
Daarna nog de desserts met de juiste hoeveelheid, van Tobleronemousse en espresso-ijs, en de ander had een gerecht van rijst, peer en kokos dat zeker potentie had maar niet helemaal uit de verf kwam (geen krokant jasje om gefrituurd kokosijs, rijst had ik me heerlijk romig voorgesteld maar was een wat stroeve droge combinatie.
Kort samengevat: een superleuke plek, goed eten maar niet bijzonder , prijs kwaliteit aan de hoge kant.
Toch voor 2 pers 3 gangen incl wijn en koffie 135,- wat niet goedkoop is.
Indien aandacht aan deze punten gegeven wordt is het zeker een restaurant met potentie.