Welgelegen

Ruurloseweg 1 7141 KA Groenlo Nederland Kaart

Over het restaurant Welgelegen

Pak een fijne tafel in het bijzonder sfeervolle restaurant, geniet van de zon in de tuin of schuif aan op de verwarmde veranda.
Proef pure passie, liefdevolle smaken en vind oogverblindende creaties op uw bord.
Wij beloven, u wordt verrast!
Ook uw kinderen zullen zich bij Welgelegen snel op hun gemak voelen door de ruimte die het restaurant bied en de unieke kindermenukaart.

Meer informatie over restaurant Welgelegen

• : Eigen parkeergelegenheid

Dinsdag t/m zondag vanaf 11:00 uur

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Welgelegen

johan-wevers .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker gegeten in een goede ambiance. Op het buitenterras is het zeer prettig toeven onder de huidige weersomstandigheden.
René D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Gemoedeliik en gezellig op een mooi aangelegd terras, goede service en complument voor de keuken. Goede en fijne bediening en even de tijd tussen de gerechten door.
Susanne P.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
De ambiance is schitterent. Alleen jammer dat het zo ontzettend druk was. We waren met kleine kinderen en dan duurt het al gauw te lang. Gaan zeker met z’n tweeen nog eens terug. Echt een feestje om daar te eten.
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
We hebben genoten van de geweldige sfeer op het terras, lekker eten en de vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
Jansen & De Vries
N.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Erg lekker gegeten! Leuk concept dat vriendendiner, het is een mooi avondvullend programma. Ik zal zeker nog eens terug komen!
loek K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
heerlijk gegeten in een prachtige ambiance.vriendelijk, voorkomend personeel, zeker een aanrader.
fijne lunchkaart. alles was even smakelijk.
monique S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Het eten was teleurstellend. We hadden hoge verwachtingen. . Vis redelijk (beetje bittere nasmaak), maar risotto smaakte als rijstebrij en broccoli te gaar. Bord was ook niet mooi opgemaakt, was geen aandacht aan geschonken zoals je thuis ook zou doen. Het was erg druk,duidelijk personeels te kort.
Jan .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Locatie aan water in het groen , je kunt er een bootje huren. Ontvangst prima. Inrichting sfeervol en geheel eigen stijl. Rustige kleuren o.a. veel groentinten. Heel veel glas, je zit in het groen.
Arjan T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening, prettige sfeer!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk genoten van een 6 gangen verassingsmenu. Mooi terras om op deze warme avond lekker te genieten met vrienden van lekker eten en een goed glas wijn. Prettige bediening die het niets teveel was om het ons naar onze zin te maken.
Manfred R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Ok
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Tijdens de reservering aangegeven dat er een vegetariër bij het gezelschap aanwezig was. We hadden een Moederdagbrunch. Plateau met van alles werd op tafel gezet, echter niet vegetarisch. Aangegeven en prima opgelost, maar we hadden verwacht dat hier direct al rekening mee gehouden werd, aangezien dit van te voren bekend was.
Duan T.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Eten lekker vers en van zeer goede kwaliteit. Service is heel vriendelijk. En locatie is super.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Een echte aanrader. We komen zeker nog een keer terug. Mooie ambiance met oog voor detail. Jammer alleen dat je voor het toilet naar beneden moet.
Tonny R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellig avondje gehad samen
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We hebben weer heerlijk van ons vrienden diner genoten, de sfeer was super. We komen op korte termijn zeker terug. Een echte aanrader.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Een spontaan bezoekje op advies van vriendin. We kwamen tussen lunch en diner tijd. Geen probleem om even een mooie smaakvolle borrelplaat te maken. Erg mooie locatie. Sfeer en klasse en toch laagdrempelig. Top!
Neeltje1904 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het was heerlijk en leuk. De kinderen hebben zich ook goed vermaakt. Alles okay... vonden alleen de verhouding tussen wat je krijgt én wat je betaald niet helemaal in evenwicht.
Winnie V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De uitstraling van het restaurant is geweldig, Ik vind het niet kunnen dat als je vraagt om een glas water bij een glaasje wijn dat er geen kraanwater geschonken wordt. De prijzen zijn redelijk hoog dus naast wijn zou men rustig kraanwater gratis kunnen serveren.
Annemiek T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
De inrichting is prachtig en zeer smaakvol. Het enige puntje van kritiek is een langdurig zit op stoelen die niet heel comfortabel zijn.