Welgelegen

Ruurloseweg 1 7141 KA Groenlo Nederland Kaart

Over het restaurant Welgelegen

Pak een fijne tafel in het bijzonder sfeervolle restaurant, geniet van de zon in de tuin of schuif aan op de verwarmde veranda.
Proef pure passie, liefdevolle smaken en vind oogverblindende creaties op uw bord.
Wij beloven, u wordt verrast!
Ook uw kinderen zullen zich bij Welgelegen snel op hun gemak voelen door de ruimte die het restaurant bied en de unieke kindermenukaart.

Meer informatie over restaurant Welgelegen

• : Eigen parkeergelegenheid

Dinsdag t/m zondag vanaf 11:00 uur

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Welgelegen

Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten! Vriendelijk en behulpzaam personeel en een prachtige plek!!
reinout T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wat een heerlijke avond. Even met mijn zoon op pad. Heerlijk gegeten. Hij mocht zijn eigen pizza maken. Zoveel gelachen en wat was de bediening super lief en attent. Het is dus een mega aanrader. Een mooie plek, super inrichting en gewoon heel erg lekker eten. Dit moet je gezien en geprobeerd hebben. 10+
Rida D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij hebben genoten van het 6 gangen verrassingmenu. Bediening vlot en kundig!
Frank B.
good
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het vriendendiner is een aanrader, een heuse proeverij met verfijnde gerechten in een prettige ambiance.
Klein punt van aandacht is het geluidsniveau, met kleine gezelschappen is het nog te doen, maar zodra er een grotere groep aanwezig is, wordt het wat rumoeriger. Voor mensen met een gehoorprobleem wordt het wat moeilijker om elkaar te verstaan.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Vriedendiner is een aanrader, niet te grote porties, maar met 5 gangen meer dan voldoende. Hele sfeervolle mooie locatie
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Wij komen hier geregeld en altijd goed, Hier ben je klant!
Buiten is het heerlijk op het terras, goede terrasverwarmers indien nodig. Gedeeltelijk overkapt. Eten is top!
Chellie S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Het was uitstekend! Binnen is het erg mooi, maar buiten kun je ook heerlijk zitten. De kaart bestaat uit een goede combi van vis, vlees en vega gerechten.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Gereserveerd via ahrestaurantactie. Bevestigin ervan ontvangen.Daar aangekomen blijkt dat de bon niet geldig is. Teleurstellend voor ons. Bij thuiskomst nog eens bij ahrestaurantactie gekeken en toen bleek dat het van de site afgehaald was.Verder daar goed gegeten. Ik werd alleen erg onrustig van de bediening die constant aan het heen en weer rennen waren om mensen te bedienen en te vragen of alles naar wens was. Vond ik niet fijn.
Andrea Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Als je een kind hebt, heb je het naar je zin als hij of zij het naar zijn/haar zin heeft. En wat een leuk restaurant is dit voor kinderen! Wat een goed idee om ze hun eigen kaart te geven en ze hun eigen pizza's te laten klaarmaken en marshmallows te laten roosteren! Mijn dochter vond dit het hoogtepunt van de vakantie, terwijl we de dag daarvoor in een pretpark waren. Zij wil volgend jaar weer terug naar dit restaurant! De omgeving was ook mooi, de bediening correct en behulpzaam en dat we in de keuken konden kijken, gaf ons een goed gevoel over de kwaliteit. We hebben dan ook heerlijk gegeten! Bedankt Welgelegen, het was een geweldige ervaring!
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Goed eten, mooi restaurant. Sfeervol. Een ding vonden we heel vreemd. We bestelden een dure fles wijn. Die kon niet worden geschonken omdat er geen juiste kurkentrekker was. Gevolg: Met 6 afzonderlijke glazen wijn waren we duurder uit. Echt minpunt.
René D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Gemoedeliik en gezellig op een mooi aangelegd terras, goede service en complument voor de keuken. Goede en fijne bediening en even de tijd tussen de gerechten door.
Susanne P.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
De ambiance is schitterent. Alleen jammer dat het zo ontzettend druk was. We waren met kleine kinderen en dan duurt het al gauw te lang. Gaan zeker met z’n tweeen nog eens terug. Echt een feestje om daar te eten.
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
We hebben genoten van de geweldige sfeer op het terras, lekker eten en de vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
Jansen & De Vries
N.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Erg lekker gegeten! Leuk concept dat vriendendiner, het is een mooi avondvullend programma. Ik zal zeker nog eens terug komen!
loek K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
heerlijk gegeten in een prachtige ambiance.vriendelijk, voorkomend personeel, zeker een aanrader.
fijne lunchkaart. alles was even smakelijk.
monique S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Het eten was teleurstellend. We hadden hoge verwachtingen. . Vis redelijk (beetje bittere nasmaak), maar risotto smaakte als rijstebrij en broccoli te gaar. Bord was ook niet mooi opgemaakt, was geen aandacht aan geschonken zoals je thuis ook zou doen. Het was erg druk,duidelijk personeels te kort.
Jan .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Locatie aan water in het groen , je kunt er een bootje huren. Ontvangst prima. Inrichting sfeervol en geheel eigen stijl. Rustige kleuren o.a. veel groentinten. Heel veel glas, je zit in het groen.
Arjan T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening, prettige sfeer!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk genoten van een 6 gangen verassingsmenu. Mooi terras om op deze warme avond lekker te genieten met vrienden van lekker eten en een goed glas wijn. Prettige bediening die het niets teveel was om het ons naar onze zin te maken.