Weidumerhout

Meer informatie over restaurant Weidumerhout

Maandag t/m Zondag

Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij hebben dit restaurant niet via Iens, tripadvisor en google gevonden. Echt een gemiste kans. super lekker en vers gegeten. er is 1 menu met een keuze tussen vis of vlees. Goede bediening. Er wordt duidelijk met liefde gekookt.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Restaurant bij hotel Weidumerhout. wij hadden dit restaurant niet via google, iens en tripadvisor gevonden. echt een gemiste kans. Er is keuze uit 1 menu. Wel kan uit een vlees of vismenu gekozen worden. hele lekkere smaken. Ik had de vis. super goede bereiding.Top bediening. Er wordt duidelijk met liefde gekookt.
Suzan S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Genoten van een heerlijk diner! Alles even smaakvol en vriendelijke bediening.
Prachtige zomeravond, dus konden ook nog eens genieten van het buitenterras en de prachtige omgeving.

Martzen D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Heerlijk, luxe 3-gangen menu. Elke dag wisselend, dus elke dag weer een verassing. Eten heeft een simpele presentatie, maar de smaak is des te beter. Allemaal pure smaken.