Weidumerhout

Dekemawei 9 9024 BE Weidum Nederland Kaart
31-582519888

Over het restaurant Weidumerhout

Een prachtig plekje midden op het Friese platteland. Zoveel rust en groen! Het mooie uitzicht en de ruimte nodigen uit om hier eens naar toe te gaan. Proef hier van regionale producten en huisgemaakte gerechten. Door de chef klaargemaakt om jou te verwennen en te verrassen met smaakvol en eerlijk eten. Sfeervol restaurant, gevestigd in een karakteristieke Friese kop-hals-romp boerderij uit 1867. Een ervaring op zich om hier aan tafel te schuiven!

WEI PROEVEN is een formule die afwijkt van de traditionele voor- en hoofdgerechten. Alle gerechten worden (zowel warm als koud) in het formaat tussengerecht geserveerd. De menukaart beweegt mee met de seizoenen, zo nu en dan word een gerecht vervangen. Er wordt gebruik gemaakt van een eigen rookoven en wanneer het seizoen het toelaat wordt er gebruik gemaakt van de eigen moestuin. Ieder gerecht heeft dezelfde prijs €12,50. Per persoon kies je minimaal twee gerechten. U kunt de chef ook de vrije hand geven met een verrassingsmenu. De prijzen zijn inclusief tafelwater (plat of bruis) en brood.

2 gerechten pp €25,00
3 gerechten pp €32,50
4 gerechten pp €40,00
5 gerechten pp €45,00
6 gerechten pp €50,00

* Bij groepen vanaf 7 personen serveren wij een verrassingsmenu.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Weidumerhout

• : Gratis parkeren

Maandag t/m zondag

Oktober tot maart op zondag gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Weidumerhout

K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Weer uitstekend gegeten, leuke opzet van het menu en veel keuze. We hebben 4 gerechten gehad en daardoor lekker gevarieerd. Volgende keer gaan we met de shuttle-service!
Kirsten van B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Zeer vriendelijke mensen, en erg lekker eten
Nienke W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken in een mooi verbouwde boerderij.
Trees M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Fantastische ontvangst en een geweldige bediening. Op elk detail is gelet!! Prima hoor.
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Een aanrader.
lilian.kersten K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten, wat een aandacht voor het eten, de opmaak, de smaken! Een echte aanrader. En de de service is ook helemaal top! Wij komen terug en raden iedereen aan daar te eten
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een aangename verrassing! Heerlijk eten en een prachtige plek.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij hebben dit restaurant niet via Iens, tripadvisor en google gevonden. Echt een gemiste kans. super lekker en vers gegeten. er is 1 menu met een keuze tussen vis of vlees. Goede bediening. Er wordt duidelijk met liefde gekookt.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Restaurant bij hotel Weidumerhout. wij hadden dit restaurant niet via google, iens en tripadvisor gevonden. echt een gemiste kans. Er is keuze uit 1 menu. Wel kan uit een vlees of vismenu gekozen worden. hele lekkere smaken. Ik had de vis. super goede bereiding.Top bediening. Er wordt duidelijk met liefde gekookt.
Suzan S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Genoten van een heerlijk diner! Alles even smaakvol en vriendelijke bediening.
Prachtige zomeravond, dus konden ook nog eens genieten van het buitenterras en de prachtige omgeving.

Martzen D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Heerlijk, luxe 3-gangen menu. Elke dag wisselend, dus elke dag weer een verassing. Eten heeft een simpele presentatie, maar de smaak is des te beter. Allemaal pure smaken.