Wei Ming

Het Ruim 23 8251 EL Dronten Nederland Kaart

Over restaurant Wei Ming

Chinees Indische specialiteiten in Dronten

Diner a deux of een avondje uit met de kinderen? Bij Wei Ming zijn ze overal op voorbereid. Maak kennis met de Chinees Indische specialiteiten van de chef. Hij zal je smaakpapillen ongetwijfeld op scherp zetten en je doen verlangen naar het land waar al die heerlijke ingrediënten vandaan komen. Het belooft een voortreffelijke avond te worden, dus loop naar binnen en geniet!

Meer informatie over restaurant Wei Ming

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Jolien V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vandaag een bestelling gedaan bij wei ming. Op advies voor een groente rijk ossenhaas gerecht gegaan. Wat naturel qua smaak zou zijn volgens mevrouw. Daarnaast Chinese bami besteld. De ossenhaas was ronduit vies en smaakte naar vis. Best raar ossenhaas wat naar vis smaakt... De Chinese bami was opgesmucked met heeeel veel ketjap. Omdat we toch aardig wat betaald hebben en met twee hongerige kinderen zaten, hebben we toch even met wei ming gebeld voor een oplossing. Dankzij hun fantastische klantvriendelijkheid is er geen oplossing mogelijk. Het eten hoorde zo te smaken... Nu zijn wij mensen met Indische achtergrond en weten aardig hoe Aziatisch eten hoort te smaken, we kunnen u vertellen dat het eten van vanavond niet zo hoort te smaken.

Klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken.
Femke-JanssenEvers .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Een voor ons onbekend restaurant. We hebben heerlijk gegeten, er was voldoende keus! Vriendelijke bediening. Het restaurant zelf zou wel wat sfeervoller mogen.
Busto1941 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
wij hebben lekker gegeten en ook de bediening was heel vriendelijk; zeker zullen wij vrienden dit lokaal aanbevelen; het was echt een geslaagde avond
Ruchamamast .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Opnieuw hier gegeten. Wat een goede chinees is dit. Met zorg producten bereid en gepresenteerd. De jonge bediening zeer correct.
Goulooze .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het was een heel goede ervaring nu al voor de 2e keer. Uitstekend eten, goede service en vriendelijk vakkundig personeel. We gaan vast nog een keer.
VictorMilo .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
De bediening was nog niet goed ingewerkt. De sherry kwam in een likeurglaasje, maar dit was gauw opgemerkt door de eigenaresse en verholpen. Wat wel tegenviel, was dat we wel erg lang (3 kwartier) op ons hoofdgerecht moesten wachten, ondanks dat het niet druk was. (Donderdagavond) Na een opmerking hierover stond het binnen 10 minuten op tafel. Gewoon vergeten dus, slordig. Op het eten was niets aan te merken.
NiekMaatman .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Lekker uit eten geweest met de AH-actie, veel keuze van de gewone kaart.
Netjes uitleg gehad over de bon, prima voor elkaar!
Jovmbr .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Een plezierige ontvangst, de jassen werden aangenomen. Een mooie menukaart. Het voorgerecht van een salade met garnalen en zeewier is verrukkelijk. Het interieur ziet er strak en modern uit met goed gecombineerde kleuren; anders dan we gemiddeld gewend zijn van een Chinees restaurant. We zullen er zeker vaker terugkomen.
Marja_gal .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Via de AH aktie hier gegeten. Het decor is sterk verouderd en niet meer van deze tijd. Het eten was gewoontjes, we hadden een soep vooraf en daarna een sortering van verschillende gerechten en als laatste een dessert. De bediening was uiterst vriendelijk en beleefd.
Meghansmikkel .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het eten is van uitstekende kwaliteit en een gezellige sfeer in het restaurant en leuke vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.
Share .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij vonden het eten vooral heel erg zoet, alsof je een suikerpot leeg eet. Toen we thuis kwamen waren we niet lekker en heel erg moe, van de suiker. Voor ons geen herhaling
Apekoolsjoerdencoby .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
De opgediende gerechten zijn van een ruime hoeveelheid. Let op: Laat de ogen niet groter zijn dan de maag! De bediening is vlot en zeer attent en vriendelijk. Het interieur is strak, modern en mist toch een warme toets. Verder een aanrader.
Kees.schuurkamp .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We hebben echt genoten. terwijl we wachten kregen we enkele hapjes van de zaak.
De loempia was heerlijk en erg groot, dat was een maaltijd op zich.
Hoofdgerecht was super en ruim voldoende.
Nagerecht niets op aan te merken.
De prijs was prima. 33 euro voor twee personen incl. drinken.
We gaan zeker terug.
Campals .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Mei Ming ,leuke bediening .
Ruime keuze van de kaart,zowel voor als hoofd en na gerecht.
Wij aten met de AH bon.
Myriam H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijke originele Chinese gerechten. De bediening gebeurt door jonge vlotte mensen. De inrichting is mooi strak en met een moderne uitstraling. Voor herhaling vatbaar.
E.vanderwerf .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Mooi restaurant, ruime menukeuze en heerlijk gegeten. Zeer gastvrije medewerkers. Hier komen we zeker nog eens terug. Een aanrader !!
Robert317 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Een echt ander Chinees restaurant. Andere gerechten, strakke inrichting. Haute cuisine onder de Chinees restaurants. Kom hier wel vaker en het is steeds goed!
Appiedr .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Goede prijs/prestatieverhouding. Alle keuzemogelijkheden, soms met enige bijbetaling. De door ons gekozen gerechten waren smaakvol, zowel in smaak als qua presentatie. M.a.w. lekker gegeten in een rustige ambiance.
Peter.mgemmink .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Het gerecht dat wij hadden was om van te genieten en zoals altijd bij de Chinees... Te veel. De bediening is een tikkeltje te langzaam maar daardoor hebben wij veel kunnen bijkletsen en elkaar nog beter leren kennen.
Het restaurant is echt een aanrader voor een 2,5 uur durende diner.
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
vlotte, goede bediening met aandacht en uitleg naar de klant !
gerechten prima.
alles naar wens.
Ik zal Wei-Ming aanbevelen bij vrienden en kennissen !!