Wegrestaurant Zurich

Zaterdag en Zondag 08:00 - 21:30

Westerlander .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
De verse vis, wauw!
Deze keer gekozen voor de gebakken sliptongetjes.
Lekker naturel in de boter gebakken, frisse salade en frietjes gemaakt van Texelse aardappelen.
Eigen gemaakt vissausje er bij, werkelijk fantastisch!!
Ik zeg, maak van dat restaurant een gezellig bedieningsrestaurant i.p.v. zelfbediening en die tent zit iedere dag vol!
J. Z.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Wat een aangename verrassing. Wilden even vlug wat eten, maar hadden vanwege uiterlijk weinig vertrouwen in kwaliteit. Wat een vergissing! Prima schnitzels gegeten (1 naturel met volop citroen zoals extra gevraagd en 1 standaard met zigeunersaus), prima frites erbij en...heel attente en vriendelijke bediening. Er waren weinig gasten, maar wij werden echt prima verzorgd en zullen hier zeker nog eens terugkomen op een regelmatige reis naar Friesland.
Overigens heet het restaurant (nu?) Routiers Restaurant Zurich.
Sharanneke .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Wij hebben hier heerlijk gegeten. We kwamen voor iets snels maar hebben uiteindelijk voor gamba's gekozen. Die waren verrukkelijk Het was zelfbediening maar de dames brachten het eten en de drankjes toch bij ons aan tafel. Het was echt top iets dat je normaal niet zo snel verwacht bij een wegrestaurant. Echt aardige mensen daar. Moet u beslist ook eens proberen
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Ouderwets wegrestaurant voor de veredelde snelle hap. Onze visje was te slof, dat gold ook voor de patatjes. En wat betreft het piepertje om aan te geven dag je je maaltijd kan ophalen: volgens ons moet het vriendelijker kunnen. Het gaf ons het gevoel van een kantine.