Wegrestaurant Mendel

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Wegrestaurant Mendel

Bertina G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Een groot gezelschap (8 volwassenen/8 kinderen) zat te eten. Een dame had een hamburger zonder ei besteld, maar kreeg er toch ei bij. Toen ze dit besprak bij de balie, werd de kok heel erg boos. Hij kon geen rekening houden met dit soort wensen en het staat op de kaart. Toen de dame zei dat de serveerster dat dan toch had kunnen zeggen, was daar geen oor voor. De kok praatte met harde stem en was erg onaardig. Toen ik hier later nog een opmerking over maakte bij de kassa, kreeg ik ook nog een sneer. Ik kom hier nooit meer terug. De medewerkers weten niet dat de klanten hun salaris betalen. Vriendelijk is een woord dat ze niet kennen. Heel onplezierig.
Noor R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wij waren vorige week met onze (klein)kinderen in dit restaurant om gezellig met elkaar te lunchen op weg naar Beekse Bergen. Hebben nog nooit onvriendelijker personeel mee gemaakt dan hier, gewoon onbeschoft! Eerst vergaten ze een koffie, toen onze kleindochter een frikandel wilde zonder brood kon dat niet, ook niet als we hem betaalden en toen mijn zwangere dochter een broodje hamburger zonder ei wilde, kreeg ze gewoon eentje met ei. Omdat ze al eens een baby is verloren en geen risico wilde lopen door het eten van dat ei en dus zei dat ze om die reden eentje zonder ei had besteld, werd er glashard gezegd dat ze dan maar niets moest eten want ze konden geen aanpassingen doen aan het menu. SCHANDALIG GEWOON!!
Elisabeth D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Gisteren (29-03-2018) wouden mijn vriendinnen en ik een avondje met elkaar weg gaan. Omdat we alle 3 moesten werken de hele dag dachten wij een hapje te gaan eten bij Wegrestaurant Mendel. Nadat ik mijn auto had geparkeerd en uit was gestapt om te wachten in het zonnetje op mijn vriendinnen en ondertussen even een telefoontje pleegde kwam er een boze man in een schort (ik gok de eigenaar na alle slechte recensies te hebben gelezen) naar mij toe die onder mijn telefoongesprek letterlijk alleen tegen mij vertelde dat dit echt GEEN carpoolplaats is, dit allemaal op een manier waar je heel erg bang van wordt. Toen mijn vriendinnen aankwamen werden ze goed in de gaten gehouden van letterlijk alle kanten.. er werd zelfs achter hen aangereden op een qua toen zei hun auto wouden parkeren om wat te gaan eten. We hadden direct besloten om hier niet meer te gaan eten door de ongelooflijke asociale manier van behandeling die wij hebben ervaren.

In één woord: RUK!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het eten was voor een chauffeurs cafe wel oke. Ik vond het niet heel bijzonder. Het smaakte wel goed maar ik vond het gewoon niet bijzonder. Gewoon een schnitzel en dat soort dingen. Nogmaals het smaakte wel goed.
Natelie J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Arrogante bediening, proberen inderdaad snel en op een aparte manier geld af te troggelen. Never again! Een echte AFrader. Het personeel, incl. de eigenaar moeten eerst maar eens een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen. Want hier hebben ze kennelijk nog nooit van gehoord! Jammer hoor!
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Gister met een gezelschap van 7 hier gegeten.
Echt een typisch wegrestaurant en precies wat we zochten. Direct naast de snelweg en een duidelijke kaart dat niet al te duur is. We konden heerlijk buiten zitten. Het ligt een beetje beschut, zodat je. Iet het idee hebt dat je op de snelweg aan het eten bent.

We werden erg vriendelijk geholpen en de bediening was erg vlotjes. We hadden ook een kinderstoel nodig, en dat werd vlot geregeld. We hadden enkele specifieke wensen en die werden allemaal ingewilligd. Helemaal top. Complimenten voor de bediening.

Het eten was verder prima. Exact wat je ervan verwacht. Friet was goed gebakken en de sausjes waten simpel maar lekker. Al met al een prima stop om even wat eenvoudigs te eten.
Leo1010 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Hier aangekomen na een dagje uit. Het staat bekend als wegrestaurant waar vele truckers komen dus dat geeft mij altijd een goed gevoel. Een trucker weet waar die terecht moet. Nou, we werden behandeld als oud vuil. Nog nooit zoiets mee gemaakt. Geen praatje, geen goedenavond, nee alleen :"wat mag het zijn". Goed kan gebeuren, maar na ook nog eens een zeer slechte kwaliteit aan eten te leveren, zeg ik; nooit maar dan ook nooit meer. De soep was koud/lauw in plaats van heet. De schnitzel werd met lekkere garnituur opgediend maar er zaten veel zemen in. Dit medegedeeld, maar we kregen te horen: " het ene stukje vlees is het andere niet meneer". Bal gehakt vond mijn vrouw wel lekker.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Onderweg naar Deventer besloten we even te lunchen bij Mendel. Dat was een vreemde ervaring. Het personeel was niet onvriendelijk, maar zeer luidruchtig. De biefstuk die we bestelden was vezelig, droog een nogal taai. De gebakken aardappeltjes waren slap en smakeloos en van de frites voor de andere kant was de vraag of deze wel gefrituurd was. Melig, bleek en smakeloos.
Het Brussels lof in een kommetje met een spoortje van kaas was stukgekookt.
Kortom: een deceptie, eens en nooit meer.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Hoofdgerecht genomen en babyvoeding opgewarmd. Erg vriendelijk. Duurde allemaal wat langer maar was erg druk. Vlees matig, saté saus goed, bloemkool wel erg beet gaar. Aardappels niet te pittig, enkeling hard. Al met al aardig gegeten maar voor mij onvoldoende. Een grote roos bloemkool voor twee personen ook wat kaal als groenten.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Bij dit restaurant terecht gekomen, omdat het bedrijf dat voor mij een buggyrit had georganiseerd, hier de lunch had besproken.

Hoewel we veel later aankwamen dan afgesproken, nam de bediening de bestelling vriendelijk, snel en correct op. De gehele groep (12 pers.) kreeg gelijktijdig de lunch geserveerd. Er was voldoende keus aan lunchgerechten op de kaart die allemaal vriendelijk geprijsd zijn. Volgens mij waren alle lunchgerechten onder de 10 euro.

Iedereen had lekker gegeten.

Het decor had wat weg van een bruin café; gezellig.

Henk B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Wel, een wegrestaurant met als specialiteit dat het voor truckers is. Maaltijden zijn eenvoudig, zeer voedzaam, grote porties en -oh ja- ook nog lekker. Echter, het blijft met name vlees en friet. Let wel, bij de schotels zit ook altijd een warme groente. Als je er nog een salade bij wil kan dat ook. We komen er al meer dan 20 jaar: vroeger, toen het nog echt van de gebroeders Mendel was, was het echt bijzonder: twee zingende heren in de keuken. Het is nu gerestyled en veel netter geworden.
Erna R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Wegrestaurant. Ondanks enorme drukte vlotte vriendelijke bediening. Team was goed op elkaar ingespeeld. Eten goed. Prijs-kwaliteit goed. Sfeer gemoedelijk, het personeel is volledig gericht op de gasten. Eenvoudige inrichting, niet ongezellig. Al met al zeker aan te bevelen voor een snelle hap onderweg.