Wegrestaurant Mendel

6,9
7,2
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het eten was voor een chauffeurs cafe wel oke. Ik vond het niet heel bijzonder. Het smaakte wel goed maar ik vond het gewoon niet bijzonder. Gewoon een schnitzel en dat soort dingen. Nogmaals het smaakte wel goed.
Natelie J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Arrogante bediening, proberen inderdaad snel en op een aparte manier geld af te troggelen. Never again! Een echte AFrader. Het personeel, incl. de eigenaar moeten eerst maar eens een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen. Want hier hebben ze kennelijk nog nooit van gehoord! Jammer hoor!
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Gister met een gezelschap van 7 hier gegeten.
Echt een typisch wegrestaurant en precies wat we zochten. Direct naast de snelweg en een duidelijke kaart dat niet al te duur is. We konden heerlijk buiten zitten. Het ligt een beetje beschut, zodat je. Iet het idee hebt dat je op de snelweg aan het eten bent.

We werden erg vriendelijk geholpen en de bediening was erg vlotjes. We hadden ook een kinderstoel nodig, en dat werd vlot geregeld. We hadden enkele specifieke wensen en die werden allemaal ingewilligd. Helemaal top. Complimenten voor de bediening.

Het eten was verder prima. Exact wat je ervan verwacht. Friet was goed gebakken en de sausjes waten simpel maar lekker. Al met al een prima stop om even wat eenvoudigs te eten.
Leo1010 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Hier aangekomen na een dagje uit. Het staat bekend als wegrestaurant waar vele truckers komen dus dat geeft mij altijd een goed gevoel. Een trucker weet waar die terecht moet. Nou, we werden behandeld als oud vuil. Nog nooit zoiets mee gemaakt. Geen praatje, geen goedenavond, nee alleen :"wat mag het zijn". Goed kan gebeuren, maar na ook nog eens een zeer slechte kwaliteit aan eten te leveren, zeg ik; nooit maar dan ook nooit meer. De soep was koud/lauw in plaats van heet. De schnitzel werd met lekkere garnituur opgediend maar er zaten veel zemen in. Dit medegedeeld, maar we kregen te horen: " het ene stukje vlees is het andere niet meneer". Bal gehakt vond mijn vrouw wel lekker.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Onderweg naar Deventer besloten we even te lunchen bij Mendel. Dat was een vreemde ervaring. Het personeel was niet onvriendelijk, maar zeer luidruchtig. De biefstuk die we bestelden was vezelig, droog een nogal taai. De gebakken aardappeltjes waren slap en smakeloos en van de frites voor de andere kant was de vraag of deze wel gefrituurd was. Melig, bleek en smakeloos.
Het Brussels lof in een kommetje met een spoortje van kaas was stukgekookt.
Kortom: een deceptie, eens en nooit meer.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Hoofdgerecht genomen en babyvoeding opgewarmd. Erg vriendelijk. Duurde allemaal wat langer maar was erg druk. Vlees matig, saté saus goed, bloemkool wel erg beet gaar. Aardappels niet te pittig, enkeling hard. Al met al aardig gegeten maar voor mij onvoldoende. Een grote roos bloemkool voor twee personen ook wat kaal als groenten.
Trudie67 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Voor weinig geld, veel en goed eten. Vriendelijk personeel!
Er kwam een auto aan met oudere mensen. De mevrouw kon niet uit de auto. Geen probleem...autodeur open, terrasstoel voor meneer ernaast. Bestelling werd netjes en vriendelijk bij hen gebracht.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Het eten:
Dagmenu besteld: Een overheerlijke stamppot met een bal gehakt en jus. Grote portie, die ik niet helemaal op kon.

De service:
Vlotte, gezellige dames met humor. Er wordt heel efficiënt gewerkt, waardoor je heel vlot bediend word, hoe druk of het ook is. Ze Chapeau dames en heren!

Decor:
Houten gebouw, dat er goed uit ziet. Keurige toiletten, schoon en fris. Voldoende kranten op de bar. Je kunt gezellig aanschuiven aan een grote "stamtafel".

Conclusie:
Gewoon goed! Een adres, dat ik wel durf aan te raden.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Na een dagje uit op de terugweg hier gegeten.
Soepje en een hoofdgerecht.
Goulashsoep was waterig, ik kon er dwars doorheen kijken. Smaak was redelijk.
Schnitzel met kaas en diverse Italiaanse groenten als hoofdgerecht. Deze was behoorlijk, kon wat malser. Bijgeleverde patat en groenten waren voldoende en in orde.
Voor een wegrestaurant niks mis mee. Fatsoenlijk eten voor een goede prijs.
Beater .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Het was druk, maar we werden snel en opgewekt geholpen. Eten zozo. Boontjes vers maar net te ongaar. Gebakken aardappels weinig smaak. Kabeljauw in ongezonde gefrituurde jas. Geen vegetarische hoofdgerechten op kaart. Meer een snackbar dan een restaurant.
Robert I.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Bij dit restaurant terecht gekomen, omdat het bedrijf dat voor mij een buggyrit had georganiseerd, hier de lunch had besproken.

Hoewel we veel later aankwamen dan afgesproken, nam de bediening de bestelling vriendelijk, snel en correct op. De gehele groep (12 pers.) kreeg gelijktijdig de lunch geserveerd. Er was voldoende keus aan lunchgerechten op de kaart die allemaal vriendelijk geprijsd zijn. Volgens mij waren alle lunchgerechten onder de 10 euro.

Iedereen had lekker gegeten.

Het decor had wat weg van een bruin café; gezellig.

Kaatjekriebel .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Gezellig restaurant, maar het eten is echt niet oké. Verbrande aardappeltjes en lauwe rode kool bij de varkenshaas met champ roomsaus. Echt niet lekker. Vlees was prima, maar die grote porties waar anderen het over hebben, valt wel mee. 2 stokjes sate voor €15.00 ? Wij komen niet meer terug. Dit was niet de eerste keer.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Wel, een wegrestaurant met als specialiteit dat het voor truckers is. Maaltijden zijn eenvoudig, zeer voedzaam, grote porties en -oh ja- ook nog lekker. Echter, het blijft met name vlees en friet. Let wel, bij de schotels zit ook altijd een warme groente. Als je er nog een salade bij wil kan dat ook. We komen er al meer dan 20 jaar: vroeger, toen het nog echt van de gebroeders Mendel was, was het echt bijzonder: twee zingende heren in de keuken. Het is nu gerestyled en veel netter geworden.
Erna R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Wegrestaurant. Ondanks enorme drukte vlotte vriendelijke bediening. Team was goed op elkaar ingespeeld. Eten goed. Prijs-kwaliteit goed. Sfeer gemoedelijk, het personeel is volledig gericht op de gasten. Eenvoudige inrichting, niet ongezellig. Al met al zeker aan te bevelen voor een snelle hap onderweg.