Wegrestaurant Bij Ons

Gennep Autoweg 45 5853 GG Siebengewald Nederland Kaart

Over restaurant Wegrestaurant Bij Ons

Oase voor asfaltnomaden

Wegrestaurant Bij Ons is een welkome stop wanneer je onderweg bent. De reizigers die hier aanschuiven zijn van een divers pluimage. Daarom hebben eigenaren Gerben en Marleen een kaart samengesteld waar iedereen gelukkig van wordt. Waarlijk een culinaire oase langs de snelweg bij Siebengewald.

Meer informatie over restaurant Wegrestaurant Bij Ons

Dick D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We hebben gisteren lekker getafeld in Wegrestaurant Bij Ons. We, dat zijn mijn oudste zoon en ik. Quality time met z'n tweeën. Daarvoor was dit restaurant erg geschikt. Ruim opgezet, dus ideale gelegenheid met elkaar bij te praten.
Ik nam biefstuk, groot en smakelijk. Mijn zoon ging voor Wiener Schnitzel, drie stukken. Met Jumbo schnitzel saus. Daar is hij gek op!
Allebei een forse kop soep vooraf. Hij tomatensoep, ik groentesoep.
Voldoende groente en gebakken aardappelen en frites. Als dessert kreeg ik ijs met caramelsaus. Mmmm! Zoon nam ijs met poffertjes.
Alles bij elkaar een lekker diner. Ruim voldoende voor hongerige magen. Beter dan ik in een wegrestaurant verwachtte!
We hadden alleen moeite met het vinden van het restaurant. De adres aanwijzing zou beter kunnen.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Goede ontvangst door vriendelijke dame. Net restaurant. Beetje bruin cafe idee. Goede kaart met ruime keuze en leuke prijzen. Eten is er ook zeer goed en ruim voldoende porties. Is toch een chauffeurscafe dus meestal is dit wel goed. Zeker een aanrader en we gaan er zeker nog eens terug. In de weekenden zijn ze gesloteb.
Cora L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Lekker gegeten in het wegrestaurant. Snelle bediening, beetje te snel. Gebruik gemaakt van de AH actie en keuze uit drie menu's. Was goed en veel. De tomatencremesoep, was wat zout en je proefde weinig tomaat. Bliksoepballetjes, ach ja. De varkenshaasspiesjes waren niet zo mals en het dreef in een badje van jus, jammer. Het nagerecht, lekker ouderwets, vanille en chocoladevla met slagroom, en ijs met chiro's.
Kortom, voor de prijs prima.
Marjareedijk .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Geweldig gegeten. Aardige bediening. Gezellige sfeer. En goed geregeld met de
2de diner gratis kaart van ah. Fam Reedijk.
L.devries1969 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Heel goed ontvangen waren zeer vriendelijk het eten was van hele goede kwaliteit.
Een aanrader voor iedereen niet duur en goede porties.
Ceesie .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
wij hebben hier pas gegeten .Het was er niet druk maar wel heel gezellig het eten is er goed en alles is vers.De bediening is uitermate vriendelijk. Het is net een grote huiskamer.Wij komen hier zeker nog eens.