Over het restaurant Weerkomm'n

Uitzicht op een waterpartij en een restaurant met de ambiance van een luxe tuinhuis. Binnen is het al genieten maar buiten kun je ook heerlijk vertoeven. Het terras aan de vijver is zo gelegen dat je bij het kleinste straaltje zon al heerlijk buiten kunt zitten. Een comfortabele atmosfeer waar het geserveerde eten nog lekkerder smaakt! Voor een uitgebreid ontbijt of een smakelijke lunch weet het personeel je 365 dagen per jaar te verrassen. Ook een prima plek om aan het einde van middag ontspannen na te borrelen met vrienden of collega’s.

Meer informatie over restaurant Weerkomm'n

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Weerkomm'n

John K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Broodplankje erg prijzig voor één bolletje. Dessert was erg summier. Erg lang moeten wachten op alle gangen. Hoofdgerecht was goed.
J.P. M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Uitstekend gegeten, à la carte, mét de AH-bonnen! Een vriendelijke en rustige ambiance met een goede bediening.
Dat, na het hoofdgerecht, de wachttijd (voor het dessert )mij iets te lang duurde, heeft alles te maken met onderbezetting, die we in de Nederlandse horeca helaas zo vaak zien - het restaurant zat inmiddels voor driekwart vol - en niet met de inzet van het tweetal die voor de bediening zorgden.
Jan M. en partner.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Eten goed,te weinig personeel voor opnemen bestelling en uitserveren van het eten. Waarschijnlijk ook te weinig personeel in de keuken.
hansheinen14 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig, vriendelijke bediening en een lekkere gerechten genuttigd................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
F. V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben vreselijk lang moeten wachten gedurende het eten. We hadden een 3 gangendiner en hebben 3 uren in totaal aan tafel gezeten!
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Ontvangst was netjes. We hebben hier eerder gegeten, erg lekker verrassende gerechten en een wisselende kaart. TOP! Absoluut een aanrader. Ondanks de drukte werden we snel en netjes bediend.
Complimenten

c J N.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Lang moeten wachten, het standaard 3-gangen menu nam ruim 3 uur in beslag. Het voorgerecht kwam pas na 1.15 uur. Maar de bediening was erg vriendelijk en de kwaliteit van het eten was ook goed.
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
hotel toont moed om gerechten net even anders te presenteren dan doorsnee Fletcher keuken (inmiddrls 10 tallen bezocht). bediening doet zijn uiterste best om wachttijden te mijden en slaagt daar ook in. Accomodatie (inrichting) kan wat meer eigentijds vrolijker en vooral meer licht maar dat doet niets af aan kwaliteit gerechten.
HEnry R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij waren met AH bonnen . Alles op de menukaart was te bestellen. Prima gegeten . Menukaart mag iets uitgebreider.Vriendelijk personeel. Het restaurant zag er gezellig uit
Liedy V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Je voelde je welkom. Mooie kaart, met verrassende gerechten in goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij hebben na deze kennismaking, gelijk nog voor a.s zaterdag gereserveerd, want dan hebben we gasten.
nettyvanalphen .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Het was in alle opzichten heel geslaagd en we woelden ons verwend. Persoonlijke aandacht en heerlijke gerechten. Ook goed inspelen op glutenvrij dieet
Erna D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het eten was zonder meer goed, maar niet verrassend. Wijnkaart viel wat tegen. Vriendelijke bediening. We aten er in het kader van de AH-restaurantactie. Prijs was in dat kader OK. Zonder restaurantactie vonden we de prijzen wat aan de hoge kant.
muller-atema M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Vroeger dan gepland aanwezig, was dit geen enkel probleem. De ontvangst is zeer gastvrij en een voorbeeld voor menigeen. Het eten was zeer verzorgd en van uitstekende kwaliteit, verder is de bediening erg correct en toch informeel en is een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Aardig dat voor de AH actie toch een a la carte maaltijd genomen kon worden. Bediening was aardig en de sfeer rustgevend.
Bezoek aan dit restaurant is aan te bevelen
T.J.Penders
evelinedenongmin .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijke maaltijd voor een Nederlandse prijs.
Genoeg variatie op de kaart.
Vriendelijk personeel.
................................................
Cees E.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima gegeten in relaxte sfeer. Niet verrassend, maar vertrouwd. Patat uitstekend, hoofdgerecht rib-eye goed. Voorgerecht naanbrood met zalm heel goed. Nagerecht (chocoladebrownie) was minder maar ruim voldoende
j.h.man .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De keuze op de kaart was wat beperkt, maar de kwaliteit was goed. Prijs van het was Ok, maar de drankjes waren echt veel te duur.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een heerlijke avond gehad bij dit restaurant. Niet 1 2 3 weer buiten staan. Er wordt geen verschil gemaakt tussen gasten met een ah bon of andere gasten. Erg lekker gegeten en wij komen zeker terug hier!
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten en genoten. Bediening was vriendelijk en gewoon à la carte gegeten met de AH
restaurant aktie voucher.
jbw_rauwerdink .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We zijn positief verrast. Het eten en de sfeer was echt voortreffelijk. We komen hier sowieso terug. Een echte aanrader. Medewerkers erg vriendelijk.