Over het restaurant Weerkomm'n

Uitzicht op een waterpartij en een restaurant met de ambiance van een luxe tuinhuis. Binnen is het al genieten maar buiten kun je ook heerlijk vertoeven. Het terras aan de vijver is zo gelegen dat je bij het kleinste straaltje zon al heerlijk buiten kunt zitten. Een comfortabele atmosfeer waar het geserveerde eten nog lekkerder smaakt! Voor een uitgebreid ontbijt of een smakelijke lunch weet het personeel je 365 dagen per jaar te verrassen. Ook een prima plek om aan het einde van middag ontspannen na te borrelen met vrienden of collega’s.

Meer informatie over restaurant Weerkomm'n

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Aardig dat voor de AH actie toch een a la carte maaltijd genomen kon worden. Bediening was aardig en de sfeer rustgevend.
Bezoek aan dit restaurant is aan te bevelen
T.J.Penders
evelinedenongmin .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijke maaltijd voor een Nederlandse prijs.
Genoeg variatie op de kaart.
Vriendelijk personeel.
................................................
Cees E.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima gegeten in relaxte sfeer. Niet verrassend, maar vertrouwd. Patat uitstekend, hoofdgerecht rib-eye goed. Voorgerecht naanbrood met zalm heel goed. Nagerecht (chocoladebrownie) was minder maar ruim voldoende
j.h.man .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De keuze op de kaart was wat beperkt, maar de kwaliteit was goed. Prijs van het was Ok, maar de drankjes waren echt veel te duur.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een heerlijke avond gehad bij dit restaurant. Niet 1 2 3 weer buiten staan. Er wordt geen verschil gemaakt tussen gasten met een ah bon of andere gasten. Erg lekker gegeten en wij komen zeker terug hier!
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten en genoten. Bediening was vriendelijk en gewoon à la carte gegeten met de AH
restaurant aktie voucher.
jbw_rauwerdink .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We zijn positief verrast. Het eten en de sfeer was echt voortreffelijk. We komen hier sowieso terug. Een echte aanrader. Medewerkers erg vriendelijk.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima gegeten bij Fletcher Frerikshof Winterswijk met bijzonder prettige en vriendelijke bediening bij zowel recepti e als restaurant. Fam.schrandt Sassenheim
merdij .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Uitermate vriendelijk personeel en lekker eten. Alleen de maishoen had geen tot weinig smaak.
Je mag kiezen van de kaart.
Stieneke O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De bijgerechten waar niet echt bijzonder. De bediening was prima. Alleen moesten we zelf vaak aangeven dat we wat wilden drinken. Dat is een beetje jammer.
60593 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Weer was heerlijk dus hebben we heerlijk buiten zitten eten. De bediening erg gezellig en vriendelijk.
De wacht tijden tussen de gerechten was goed, zodat we rustig konden eten.
F.A.J. B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
het eten was erg lekker, gezellig opgediend.
Bediening was zeer vriendelijk, kortom een aanrader. Ook het terras was geweldig. (wij hadden mooi weer).
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Een goed restaurant, waar het prima personeel soms te weinig tijd heeft. Vlees kan wat beter van kwaliteit zijn.
Een gebakken ei zou prettig zijn.
zitaboy .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wij hebben vaker bij Fletcher restaurants gegeten maar dit was de minste:
geringe keuze uit voorgerechten, 1 soort vlees als hoofdgerecht en de cock au vin .................
Nagerecht bijv. de koffie met lekkernijen......... een aantal bonbonnetjes.
Nee, bij deze Fletcher zullen zij ons niet meer zien.
Pluspunt: vriendelijke bediening maar een beetje traag.
g.arens75 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Vriendelijke obers goed eten is ons prima bevallen.Op het eten heb ik wat aanmerkingen Ik heb b.v. Tong bestelt maar ze waren wel erg klein maar de smaak was goed.
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wij hadden zelf aangegeven om niet te snel de gerechten te brengen en dat kon. dus wij konden zelf aangeven wanneer de volgende ronde door mocht. erg fijn!
vriendelijk personeel, kwaliteit was prima, kortom een aanrader !
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben hier gegeten met de AH restaurant-actie. Een 3-gangen menu kost € 34,50 Je betaalt extra voor 2 bepaalde voorgerechten en het kaasplankje als nagerecht. Dat betekent dat ons menu uiteindelijk zo'n 40 euro p.p. zou kosten. Met de actie hebben we uiteindelijk met 3 glazen wijn een kleine 60 euro betaald. Door de restaurantactie een goede prijs/kwaliteit-verhouding, maar anders was het beslist overprijst geweest. De bediening was sympathiek, maar we kregen geen enkele informatie over het eten. Dus wat voor wild er in de wildstoof zit en welke kaas op het kaasplankje...we zullen het nooit weten.
Lonneke H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Zeer vriendelijk en keurig personeel, lekkere wijn, prima locatie, echter het eten was iets minder, zeker in verhouding met de prijs.

De soep was volledig gestaafmixt, zelfs de bospaddenstoelen. Die had ik liever in grove stukjes gehad, maar over het algemeen was de smaak van de soep prima.

De wildstoof was droog i.p.v. smeuïg en er zaten stukjes met een vreemde bitterzure smaak tussen (en nee, dat waren niet de zilveruitjes, maar echt stukjes vlees). De bijgerechten waren in orde op de witlof na. Het was alsof die in zuur was gekookt, deze daarom te zuur was uitgevallen en er daarom maar wat zoetjes/suiker zijn toegevoegd.

De huisgemaakte lekkernijen waren duidelijk niet allemaal huisgemaakt en leken al even te staan. De boterkoek en brownies waren erg droog en tegen muf aan.

De rest had voor andere voor- en hoofgerechten gekozen, maar een soortgelijke ervaring. Al met al hebben we wel eens lekkerder gegeten en daar kom je toch voor.
peetkuipers .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
eten zeer goed kamers waren erg warm er zat niet veel druk bij het douchen personeel vriendelijk liging van het hotel is goed.
cokkriek .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima locatie. Prettige bediening. Door hotelbezoekers ook gezellig. Beperkte keuze, maar voor elk wat wils en prima kwaliteit.
Vegetarisch gerecht bulgur was erg lekker, maar veel te weinig. Werd 2de portie aangeboden (geen gebruik meer van gemaakt en daarom extra groot toetje gekregen!) . De keuken zal dit gerecht in het vervolg beter proportioneren.
Al met al een aanrader.