Over het restaurant Weerkomm'n

Uitzicht op een waterpartij en een restaurant met de ambiance van een luxe tuinhuis. Binnen is het al genieten maar buiten kun je ook heerlijk vertoeven. Het terras aan de vijver is zo gelegen dat je bij het kleinste straaltje zon al heerlijk buiten kunt zitten. Een comfortabele atmosfeer waar het geserveerde eten nog lekkerder smaakt! Voor een uitgebreid ontbijt of een smakelijke lunch weet het personeel je 365 dagen per jaar te verrassen. Ook een prima plek om aan het einde van middag ontspannen na te borrelen met vrienden of collega’s.

Meer informatie over restaurant Weerkomm'n

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Stieneke O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
60593 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Weer was heerlijk dus hebben we heerlijk buiten zitten eten. De bediening erg gezellig en vriendelijk.
De wacht tijden tussen de gerechten was goed, zodat we rustig konden eten.
F.A.J. B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
het eten was erg lekker, gezellig opgediend.
Bediening was zeer vriendelijk, kortom een aanrader. Ook het terras was geweldig. (wij hadden mooi weer).
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Een goed restaurant, waar het prima personeel soms te weinig tijd heeft. Vlees kan wat beter van kwaliteit zijn.
Een gebakken ei zou prettig zijn.
zitaboy .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wij hebben vaker bij Fletcher restaurants gegeten maar dit was de minste:
geringe keuze uit voorgerechten, 1 soort vlees als hoofdgerecht en de cock au vin .................
Nagerecht bijv. de koffie met lekkernijen......... een aantal bonbonnetjes.
Nee, bij deze Fletcher zullen zij ons niet meer zien.
Pluspunt: vriendelijke bediening maar een beetje traag.
g.arens75 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Vriendelijke obers goed eten is ons prima bevallen.Op het eten heb ik wat aanmerkingen Ik heb b.v. Tong bestelt maar ze waren wel erg klein maar de smaak was goed.
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wij hadden zelf aangegeven om niet te snel de gerechten te brengen en dat kon. dus wij konden zelf aangeven wanneer de volgende ronde door mocht. erg fijn!
vriendelijk personeel, kwaliteit was prima, kortom een aanrader !
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben hier gegeten met de AH restaurant-actie. Een 3-gangen menu kost € 34,50 Je betaalt extra voor 2 bepaalde voorgerechten en het kaasplankje als nagerecht. Dat betekent dat ons menu uiteindelijk zo'n 40 euro p.p. zou kosten. Met de actie hebben we uiteindelijk met 3 glazen wijn een kleine 60 euro betaald. Door de restaurantactie een goede prijs/kwaliteit-verhouding, maar anders was het beslist overprijst geweest. De bediening was sympathiek, maar we kregen geen enkele informatie over het eten. Dus wat voor wild er in de wildstoof zit en welke kaas op het kaasplankje...we zullen het nooit weten.
Lonneke H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Zeer vriendelijk en keurig personeel, lekkere wijn, prima locatie, echter het eten was iets minder, zeker in verhouding met de prijs.

De soep was volledig gestaafmixt, zelfs de bospaddenstoelen. Die had ik liever in grove stukjes gehad, maar over het algemeen was de smaak van de soep prima.

De wildstoof was droog i.p.v. smeuïg en er zaten stukjes met een vreemde bitterzure smaak tussen (en nee, dat waren niet de zilveruitjes, maar echt stukjes vlees). De bijgerechten waren in orde op de witlof na. Het was alsof die in zuur was gekookt, deze daarom te zuur was uitgevallen en er daarom maar wat zoetjes/suiker zijn toegevoegd.

De huisgemaakte lekkernijen waren duidelijk niet allemaal huisgemaakt en leken al even te staan. De boterkoek en brownies waren erg droog en tegen muf aan.

De rest had voor andere voor- en hoofgerechten gekozen, maar een soortgelijke ervaring. Al met al hebben we wel eens lekkerder gegeten en daar kom je toch voor.
peetkuipers .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
eten zeer goed kamers waren erg warm er zat niet veel druk bij het douchen personeel vriendelijk liging van het hotel is goed.
cokkriek .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima locatie. Prettige bediening. Door hotelbezoekers ook gezellig. Beperkte keuze, maar voor elk wat wils en prima kwaliteit.
Vegetarisch gerecht bulgur was erg lekker, maar veel te weinig. Werd 2de portie aangeboden (geen gebruik meer van gemaakt en daarom extra groot toetje gekregen!) . De keuken zal dit gerecht in het vervolg beter proportioneren.
Al met al een aanrader.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Jammer dat je in eerste instantie verteld wordt dat je de keus uit 1 (één) menu hebt. Pas als je meldt dat je van een gerecht niet gecharmeerd bent wordt in overleg met de chef een alternatief geboden.
Algehele indruk: personeel uiterst behulpzaam en vriendelijk, gerechten matig
Xantippe45 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zaterdagavond 15 oktober Fletcher Frerikshof Winterswijk. Geen keuze, maar verrassingsmenu. Er was weinig verrassends aan. Vooraf een kleine carpaccio met een paar dotjed truffelmayonaise i.p.v. een mooie dressing en enkele pijnboompitjes en wat gemengde sla. Hoofdgerecht twee stukjes kalfssucade ( goed van smaak etc.) met een klein bolletje lauwe aardappelpuree vergezeld van een paar spruitjes en enkele halve sperzieboontjes. Bepaald geen portie groente, maar meer versiering. Wel voor twee personen nog bakje friet erbij. Geen groente verder. Als nagerecht een schijf bavarois in pure en witte chocolade smaak met een toefje slagroom en een lepeltje boerenjongens. Het zou een menu van € 34,50 p.p. moeten voorstellen. Wat mij betreft was het daar beslist te karig voor.
trimos58 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij waren met ons 6en uit eten via de ahactie 2de diner gratis. Wij waren nog niet eerder hier geweest en vonden dit een leuke aangelegenheid om eens te gaan.

Maar we zijn super tevreden en gaan zeker nog een keer terug. Het eten was super en het personeel meer dan vriendelijk.

Wij hebben 16nov onze trouwdag dus wie weet gaan we dan met ons gezin.
laura213 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Voorgerecht carpaccio was heerlijk, als hoofdgerecht biefstuk goed gebakken en lekker mals. Toetje cheesecake ook heerlijk. Vriendelijke bediening en waar voor je geld.
John N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Slibtongetjes waren een beetje klef en flauw. Vriendelijke bediening waar de leerlinge nog wat accurater mag worden. Hetdecor is een stuk verbeterd nu het Fletcher is.
marjon-de-jong .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Vriendelijke en informele bediening.
Eten was goed. Varkenshaas had iets meer rosé gekund, was enigszins taai nu.
Bakje rauwkost bij de aardappelen/patat zou wenselijk zijn.
Verder prima gegeten.
6868 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was lekker alleen de prijs achteraf viel tegen.
Je kon kiezen uit verschillende dingen maar alleen de Slibtong was er niet meer.

TF F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wij hadden de maaltijd tussen 17.30 en 18.00 geboekt ivm het Steengroeveconcert Aanvankelijk deed de serveerster ,erg moeilijk over het tijdstip, ook na uitleg. Vandaar de 5 voor de service, helaas.
Maaltijd was goed en werd netjes opgediend.
sjanellie .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
de prijs is onduidelijk het menu word aangeboden voor 24.50
je kan verschillende dingen met extra bijbetaling bestellen maar uit eindelijk betaal je 34.50 voor een menu ongeacht of je nu wat extra bijbesteld hebt of niet
dit kan je voor de ah aktie er dan net zo goed gelijk bij melden dan is de onduidelijkheid ook weg
het eten was goed maar niet heel erg bijzonder
misschien voor de biefstuk de volgende keer een steakmes erbij doen