Weerkomm'n

7103 7103 Winterswijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Weerkomm'n

- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Peetkuipers .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
eten zeer goed kamers waren erg warm er zat niet veel druk bij het douchen personeel vriendelijk liging van het hotel is goed.
Cokkriek .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima locatie. Prettige bediening. Door hotelbezoekers ook gezellig. Beperkte keuze, maar voor elk wat wils en prima kwaliteit.
Vegetarisch gerecht bulgur was erg lekker, maar veel te weinig. Werd 2de portie aangeboden (geen gebruik meer van gemaakt en daarom extra groot toetje gekregen!) . De keuken zal dit gerecht in het vervolg beter proportioneren.
Al met al een aanrader.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Jammer dat je in eerste instantie verteld wordt dat je de keus uit 1 (één) menu hebt. Pas als je meldt dat je van een gerecht niet gecharmeerd bent wordt in overleg met de chef een alternatief geboden.
Algehele indruk: personeel uiterst behulpzaam en vriendelijk, gerechten matig
Xantippe45 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zaterdagavond 15 oktober Fletcher Frerikshof Winterswijk. Geen keuze, maar verrassingsmenu. Er was weinig verrassends aan. Vooraf een kleine carpaccio met een paar dotjed truffelmayonaise i.p.v. een mooie dressing en enkele pijnboompitjes en wat gemengde sla. Hoofdgerecht twee stukjes kalfssucade ( goed van smaak etc.) met een klein bolletje lauwe aardappelpuree vergezeld van een paar spruitjes en enkele halve sperzieboontjes. Bepaald geen portie groente, maar meer versiering. Wel voor twee personen nog bakje friet erbij. Geen groente verder. Als nagerecht een schijf bavarois in pure en witte chocolade smaak met een toefje slagroom en een lepeltje boerenjongens. Het zou een menu van € 34,50 p.p. moeten voorstellen. Wat mij betreft was het daar beslist te karig voor.
Trimos58 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij waren met ons 6en uit eten via de ahactie 2de diner gratis. Wij waren nog niet eerder hier geweest en vonden dit een leuke aangelegenheid om eens te gaan.

Maar we zijn super tevreden en gaan zeker nog een keer terug. Het eten was super en het personeel meer dan vriendelijk.

Wij hebben 16nov onze trouwdag dus wie weet gaan we dan met ons gezin.
Laura213 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Voorgerecht carpaccio was heerlijk, als hoofdgerecht biefstuk goed gebakken en lekker mals. Toetje cheesecake ook heerlijk. Vriendelijke bediening en waar voor je geld.
John N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Slibtongetjes waren een beetje klef en flauw. Vriendelijke bediening waar de leerlinge nog wat accurater mag worden. Hetdecor is een stuk verbeterd nu het Fletcher is.
Marjon-de-jong .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Vriendelijke en informele bediening.
Eten was goed. Varkenshaas had iets meer rosé gekund, was enigszins taai nu.
Bakje rauwkost bij de aardappelen/patat zou wenselijk zijn.
Verder prima gegeten.
6868 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was lekker alleen de prijs achteraf viel tegen.
Je kon kiezen uit verschillende dingen maar alleen de Slibtong was er niet meer.

Thea F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wij hadden de maaltijd tussen 17.30 en 18.00 geboekt ivm het Steengroeveconcert Aanvankelijk deed de serveerster ,erg moeilijk over het tijdstip, ook na uitleg. Vandaar de 5 voor de service, helaas.
Maaltijd was goed en werd netjes opgediend.
Sjanellie .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
de prijs is onduidelijk het menu word aangeboden voor 24.50
je kan verschillende dingen met extra bijbetaling bestellen maar uit eindelijk betaal je 34.50 voor een menu ongeacht of je nu wat extra bijbesteld hebt of niet
dit kan je voor de ah aktie er dan net zo goed gelijk bij melden dan is de onduidelijkheid ook weg
het eten was goed maar niet heel erg bijzonder
misschien voor de biefstuk de volgende keer een steakmes erbij doen
Golffinger .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Prima verzorgde maaltijd, niet culinair gewoon goed!
Beetje onduidelijkheid over verhoogde menu prijs, stond €10,- lager op de kaart! Al met al gewoon een gied menu voor €17,50 pp.
Greetje V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Alles was even verrukkelijk tot dat de rekening kwam. Volgens de kaart kost het 3-gangendiner 24,95 en voor sommige gerechten moet je bijbetalen. Wij moesten echter 34,95 betalen en van de duurdere gerechten moest 2 x de verhoging betaald worden dus ook voor het 2e diner. Het voordeel daardoor van de AH-actie was maar 14,95 ipv 24,95 of 34,95. Dat viel erg! tegen.
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Aan het einde van het jaar logeerden we weer drie dagen in het hotel Frerikshof en hebben er twee avonden gedineerd. Beide keren was het een prima diner. De groenten zijn verrassend. De porties mooi van omvang en de schotels fraai opgemaakt. Jammer alleen dat de eendenborst op was. De ossenhaas die we er voor in de plaats kregen was heerlijk. De bediening is uiterst vriendelijk. Aan de wc-lucht in de hal zou iets gedaan moeten worden. De entourage vinden we er op vooruitgegaan; mooie, warme nieuwe houten bekleding. Het is prettig dat de tafels ruim van elkaar staan. Het is natuurlijk geen sterrenrestaurant, maar de prijs is daar ook naar.
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Omdat we in het hotel sliepen, wilden we zeker de keuken van dit hotel proberen. Met vier personen hebben we hier gedineerd. Om 18.00 schoven wij aan, er waren weinig tafeltjes bezet. De ambiance is uitstekend, lichte achtergrondmuziek, fijne stoelen, geen tocht. Het diner bestaat uit een keuze van vier voorgerechten, vier hoofdgerechten en vier nagerechten. Voor de keukenbrigade dus niet bijzonder ingewikkeld. Het driegangenmenu kost 29,50. De voorgerechten waren goed! Een tomatencrèmesoep, een caesarsalade en een tompouce van pepermakreel. Niets op aan te merken. Ook de rode en witte huiswijn smaakten goed. Toen de hoofdgerechten. We hebben ze alle vier geproefd. Deze vielen erg tegen. Ik had een entrecote, medium. Met mijn gewone mes lukte het me niet om hem te snijden. Dus eerst maar een steakmes gevraagd. Een deel in kleine stukjes gesneden. Het vlees was niet mals en het lukte me niet om het op te eten. De ober geroepen en hem hier op gewezen. De keuken bevestigde mijn bevindingen. En omdat er verder geen andere entrecote aanwezig was, werd mij de ossenhaas aangeboden. Deze was mals en lekker. Mijn schoonvader had een varkenshaas, die erg droog was. Bovendien bestond de groente bij drie hoofdgerechten uit aubergine. Grote stukken, half rauw. Ongelooflijk, dat de keuken niet weet, dat je aubergine nooit rauw moet eten vanwege de stof solanine, die maag- en darmklachten kan veroorzaken. Jammer, dunne plakjes aubergine goed gegrild kunnen superlekker zijn. Ik durf eigenlijk niet verder te gaan met de klaagzang, maar de andere hoofdgerechten, de kabeljauwfilet was een stukje van 4 x 4 cm. Dit was meer een voorafje dan een hoofdgerecht. De frieten waren goed. En dan de nagerechten. Cheesecake met gezoete kersen, karamelsaus en cookies ijs. Dit kloonk geweldig. Maar toen het gerecht op tefel kwam, viel het erg tegen. Een stukje cake, maar waren de gezoete kersen en de caramelsaus. Moesten we weer de ober roepen ...Ja, de kok heeft niet altijd kersen was het laconieke antwoord. En de caramelsaus , ja dat wist ze ook niet waarom die er niet bij zat. En de cake ....ja ik kan nog wel een tijdje zo doorgaan. Kortom we hebben gezellig gezeten, fijn gepraat, maar het eten was absoluut niet goed. Veel blabla op de kaart, maar in praktijk stelt het niets voor.
Dit in tegenstelling tot het ontbijt wat erg goed is en ook het personeel is uiterst vriendelijk.
Hj T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Vroeg gegeten ivm bezoek aan Steengroevetheater, maar geen enkel probleem. We wilden buiten eten, maar dat werd afgeraden, om de wespen. Dank voor het advies.
Het gebouw dateert uit 70-er jaren en dat zie je. Hier en daar wat opgeleukt, maar niet even succesvol. Kabeljauw was uit de kunst en de bediening voortreffelijk. Voor een hotelrestaurant boven verwachting!
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Een arrangement in hotel Frerikshof en geen zin om er nog uit te gaan, dus we kozen voor restaurant Weerkomm'n. Een beetje grote kale ruimte waar de tafels behoorlijk ver uit elkaar staan, met name gericht op de hotelgasten en dus voor 2-tjes. De bediening is Achterhoeks vriendelijk en alert. Het restaurant kent per avond maar 1 3-gangenmenu voor de vaste prijs van €25,00. Ze kunnen wel aanpassen op dieet of allergiewensen. Gerechten zien er prima uit, vooraf carpaccio (alweer....), hoofd zalm of varkenshaas, met de groentes wordt gepoogd er een mooi bordje van te maken, maar naast kleur en opmaak gaat het vooral om de smaak, het ene hapje was geweldig, terwijl de volgende een doorgekookt stukje groente is. Jammer. Het dessert was geweldig, vooral een voortreffelijk chocolade cakeje die perfect op temperatuur was en mooi leegliep. Op de wijnkaart staan en paar lekkere wijnen. 1 menu hebben we vaker meegemaakt, maar dan moet dat menu wel top zijn.
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Het concept - voorheen een keuzemenu - is gewijzigd: nu is er slechts het "verrassingsmenu" (zalm, stukje varkenshaas en creme brulee). Op zich goed smakend, maar niet heel bijzonder. Zo'n concept zonder keuze kan wat mij betreft wel bij echt culinaire hoogstandjes, maar niet voor " standaard" eten. Wel leuke groentetjes en een schaal friet, portiegrootte in orde. Goede koffie! Let op: als het onverwacht druk is, krijgen de latere gasten een ander menu.... De bediening is heel vriendelijk en gastvrij, decor niet bijzonder, wel goede ruimte tussen de tafeltjes.
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Het eten was niet goed. Gekozen voor het 3-gangenmenu. Voorgerecht was Bulgur, deze had geen smaak, het enige wat smaak had was het zilveruitje op de Bulgur. Vervolgens hertenbiefstuk, een beetje hachee, patat en jachtsaus. De hachee was lekker, de hertebiefstuk smakeloos maar wil goed gebakken, de jachtsaus was geen jachtsaus maar jachtjus. Toetje met 3 soorten ijs was wel lekker, er zaten koekjes door wat het extra lekker maakte. Bediening vriendelijk, decor type sporthalkantine
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Het laatste weekend van oktober/eerste weekend van november lekker er even tussen uit. Omdat het menu van de dag ons aansprak kozen we de tweede avond er voor lekker in het hotel te blijven en te genieten van wat ons werd voorgeschoteld.

Het eten vonden we allebei erg lekker en ook de gangen waren afwisselend. Ik heb een lichte voorkeur voor gerechten zonder uit, dus het uienstoofpotje was niet geheel aan mij besteed. Vooraf heb ik dit doorgegeven aan de medewerkers van het restaurant en het was geen enkel probleem dit aan te passen, gelukkig!

We hebben er heerlijk gegeten!