Weekends

Willemskade 8 8011 AC Zwolle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Weekends

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Kennert .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Altijd goed eten voor weinig geld. Prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Vooral de Irish Beef is een aanrader, heerlijk smaakvol! Wel standaard met patat en eenvoudige salade, maar dat past bij de prijs. Eigenaresse en bediening zijn altijd erg aardig en ze letten goed op. We zijn al zeker 15 keer bij Weekend geweest, we blijven terug komen. Ga zo door!
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Net terug van weekends, heerlijk gegeten. Als voorgerecht,"samen smullen". Een proeverij van 5 voorgerechtjes, echt een aanrader.Daarna zalm uit de oven, heerlijk mals en een mooi en zorgvuldig opgemaakt bord. Mijn tafelgenoot had mooi mals gebakken biefstuk. Het toetje een warme donut met ijs, ook een aanrader.
Daarnaast vriendelijk personeel en een kok die af en toe een blik in het restaurant werpt om te kijken of de gasten lekker zitten te eten.
Wat ik persoonlijk zelf jammer vind zijn de wegwerpservetten. Dit oogt goedkoop en is niet handig voor de gast. De tafellakens zijn van stof, dus de was heb je toch al. Om het compleet te maken zou ik een mooi volledig stoffen tafellinnen adviseren. Maar....we komen hier zeker nog eens terug. Goed eten voor een redelijke prijs
Ron C.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Fantastisch eetcafé in Zwolle. Alles vers en super bereid. Uitschieters zijn de gamba's met knoflookmayonaise, en de Ierse biefstuk. Super mals en qua smaak (van de lavagrill) onovertroffen Het zelf te kiezen 3-gangenmenu is qua prijs/kwaliteit erg aantrekkelijk. Komen hier al meer dan 15 jaar en nog nooit een misser gehad.
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Prima gegeten wel wat basic, de biefstuk met vis was prima. Het voorgerecht ook. De bediening is vriendelijk, we waren de laatste in het restaurant, dat was een beetje pech maar daardoor wel goed bediend. De inrichting is wel aardig maar we zaten in de serre voorin het restaurant, dat vond ik niet zo heel mooi.
Armand S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Een gezellig restaurant aan de Willemskade waar een gemoedelijke sfeer hangt en de bediening uiterst vriendelijk is.
We kozen voor de 3-gangenmenu, zelf samen te stellen uit een uitgebreide keuze aan gerechten van de kaart. De zalmrolletjes op toast uit de over, gevuld met brie en bieslook, waren heerlijk als voorgerecht. Als hoofdgerecht de Ierse diamanthaasjes met een saus naar keus was goed mals en perfect gebakken, en erbij werd de patat en groente royaal geserveerd. Tot slot de koffie speciaal, een heerlijke afsluiter van dit gezellig etentje.
We waren met een gezelschap van 4 en een kind, en werden snel en vriendelijk geholpen.
KamphuisZwolle .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Wij komen regelmatig bij Weekends. Meestal gaan we voor de ossenhaas. Die smaakt elke keer weer voortreffelijk. Kom voor mijn werk ook vaak in duurdere restaurants, maar die halen het vaak niet bij de Ossenhaas van Weekends. Andere gerechten zoals saté en mixed grill zijn ook prima. Ambiance en bediening zijn goed, op niveau wat je in deze prijsklasse mag verwachten. Huiswijn is lekker. Aanrader: de kruidenboter bij het stokbrood vooraf.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Nu al twee keer gegeten met zn vieren. Eerst het menutje op, die was toen al erg lekker. Met name de huiswijnen zijn erg lekker.
Gisteren steak & garnalen en Ceasar XL,waren allebei ook weer top. Kinderen een kindermenutje. Service is erg vriendelijk, aler en attent. De desert kaart bevat ook lekkere dingen, gisteren de chocolade cake ijs en slagroom.

JA ik blijf hier komen als ik en zwolle ben