Weekends

Willemskade 8 8011 AC Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Weekends

Aan de rand van de binnenstad van Zwolle, op loopafstand van o.a. Centrum, Theaters de Spiegel en Odeon, IJsselhallen en NS station serveren wij met een mix uit de Europese keuken heerlijke gerechten. U stelt uw eigen 3gangenmenu al samen vanaf 25,50 per persoon!

Meer informatie over restaurant Weekends

Op loopafstand van Station Zwolle en Centrum Zwolle.
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Weekends

Shelly V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gisteren hier heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, leuke sfeer en de zalm is echt een aanrader! Wij komen hier vaker en worden nooit teleurgesteld! Wij komen snel weer langs. Top restaurant!
Shelly V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gisteren hier heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel, goede sfeer en de zalm is echt een aanrader! Ik kom hier zeker weer snel eten.
Femy E.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Goed eten voor een goede prijs! Bediening is vriendelijk en de sfeer is gemoedelijk. Absolute aanrader! Ik ga hier zeker vaker eten
Cheyenne E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Vroeger hier heel vaak geweest met mijn familie. Nu een aantal jaar later weer met een vriendin gegaan en we wouden hierheen omdat ik hier altijd goede ervaringen heb gehad. Maar vanavond was toch wel teleurstellend wat service betreft. Keuken geheel erbuiten, complimenten aan de keuken! Erg lekker eten. Maar het ontvangst was gehaast en onvriendelijk. Mevrouw wees naar onze tafel waar we mochten zitten. Stonden we dan midden in het restaurant met jas en tas. Vervolgens heel lang moeten wachten tot eindelijk de bestelling werd opgenomen met een enorm zuur gezicht door een meisje. Wederom heel lang gewacht voor het eindelijk werd afgeruimd. Het glas van mijn vriendin werd meegenomen en niet gevraagd of ze nog wat drinken wou. Daarvoor zijn we zelf maar de bar gelopen. We merkte dat het bij meerdere mensen heel lang duurde tot de bediening eindelijk achter de bar wegkwam om maar is aan het werk te gaan, met tegenzin. Hierbij wil ik wel zeggen dat er 2 van de 4 wel vriendelijk waren maar niet onze gastvrouw/heer waren en eigenlijk niks met onze tafel te maken had.

Jammer aangezien het vroeger zo leuk was. Ik ga de volgende keer ergens anders eten.
Louise L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Fijn en sfeervol restaurant. De gerechten smaken altijd lekker. Altijd goed. :)
Enige tip van huishoudelijke aard: in de winter is een deurdranger op de buitendeur wel handig. Ondanks het mooie en dikke tochtgordijn dat veel kou tegenhoudt, zijn er altijd vertrekkende gasten die de deur wagenwijd open laten staan. Maar dat deed niets af aan een gezellige avond :)
Sven S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Afgelopen zaterdag met vrienden uiteten geweest. Goed vlees, goede wijnen. Vooral het dessert ‘Bokkepoot’ een absolute aanrader! Al met al heerlijk gegeten. Qua ambiance was het vooral ouder (40+) publiek. Dat vonden wij persoonlijk als twintigers wat minder, maar daar kan het restaurant uiteraard niks aan doen!
dickenjetjansen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
heerlijk gegeten, snoekbaars was prima klaargemaakt, biefstuk perfect gebakken.
Gezellige sfeer, we waren er om 18.30 uur en gingen om 23.00 uur weg!
Nathalie N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Bij binnenkomst was onze reservering via internet niet goed doorgekomen. (Wel bevestigings sms gehad) gelukkig was er plaats voor ons. (Kan gebeuren natuurlijk en was ook geen probleem) Wij hebben heerlijk gegeten alleen het personeel mag wel wat meer aandacht aan de klanten besteden dan aan hun zelf. Aantal keer gesprekken kunnen horen over shotjes maken en rookpauze.

Verder vonden we de tijd tussen de gerechten wel heel lang duren en moesten we ruim 25 min wachten op onze koffie terwijl er niet veel mensen zaten.

Het eten was prima maar het personeel zou zich wat netter kunnen gedragen.
ray1971 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten was erg goed en lekker. Vind bediening niet vriendelijk. Wordt niet consequent naar je omgekeken wanneer je na 10 minuten je bord leeg hebt.
Dus alleen voor goed eten kom ik er terug maar zeker niet voor sfeer en gastvrijheid.
Elsbeth V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker en meer dan voldoende gegeten, voor goede prijs. Voldoende keuze binnen het 3-gangenmenu. Komen zeker nog een keertje terug.
Kennert .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Altijd goed eten voor weinig geld. Prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Vooral de Irish Beef is een aanrader, heerlijk smaakvol! Wel standaard met patat en eenvoudige salade, maar dat past bij de prijs. Eigenaresse en bediening zijn altijd erg aardig en ze letten goed op. We zijn al zeker 15 keer bij Weekend geweest, we blijven terug komen. Ga zo door!
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Net terug van weekends, heerlijk gegeten. Als voorgerecht,"samen smullen". Een proeverij van 5 voorgerechtjes, echt een aanrader.Daarna zalm uit de oven, heerlijk mals en een mooi en zorgvuldig opgemaakt bord. Mijn tafelgenoot had mooi mals gebakken biefstuk. Het toetje een warme donut met ijs, ook een aanrader.
Daarnaast vriendelijk personeel en een kok die af en toe een blik in het restaurant werpt om te kijken of de gasten lekker zitten te eten.
Wat ik persoonlijk zelf jammer vind zijn de wegwerpservetten. Dit oogt goedkoop en is niet handig voor de gast. De tafellakens zijn van stof, dus de was heb je toch al. Om het compleet te maken zou ik een mooi volledig stoffen tafellinnen adviseren. Maar....we komen hier zeker nog eens terug. Goed eten voor een redelijke prijs
Ron C.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Fantastisch eetcafé in Zwolle. Alles vers en super bereid. Uitschieters zijn de gamba's met knoflookmayonaise, en de Ierse biefstuk. Super mals en qua smaak (van de lavagrill) onovertroffen Het zelf te kiezen 3-gangenmenu is qua prijs/kwaliteit erg aantrekkelijk. Komen hier al meer dan 15 jaar en nog nooit een misser gehad.
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Prima gegeten wel wat basic, de biefstuk met vis was prima. Het voorgerecht ook. De bediening is vriendelijk, we waren de laatste in het restaurant, dat was een beetje pech maar daardoor wel goed bediend. De inrichting is wel aardig maar we zaten in de serre voorin het restaurant, dat vond ik niet zo heel mooi.
Armand S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Een gezellig restaurant aan de Willemskade waar een gemoedelijke sfeer hangt en de bediening uiterst vriendelijk is.
We kozen voor de 3-gangenmenu, zelf samen te stellen uit een uitgebreide keuze aan gerechten van de kaart. De zalmrolletjes op toast uit de over, gevuld met brie en bieslook, waren heerlijk als voorgerecht. Als hoofdgerecht de Ierse diamanthaasjes met een saus naar keus was goed mals en perfect gebakken, en erbij werd de patat en groente royaal geserveerd. Tot slot de koffie speciaal, een heerlijke afsluiter van dit gezellig etentje.
We waren met een gezelschap van 4 en een kind, en werden snel en vriendelijk geholpen.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Nu al twee keer gegeten met zn vieren. Eerst het menutje op, die was toen al erg lekker. Met name de huiswijnen zijn erg lekker.
Gisteren steak & garnalen en Ceasar XL,waren allebei ook weer top. Kinderen een kindermenutje. Service is erg vriendelijk, aler en attent. De desert kaart bevat ook lekkere dingen, gisteren de chocolade cake ijs en slagroom.

JA ik blijf hier komen als ik en zwolle ben