Weduwe Van der Toorn

Treilerdwarsweg 2 2583 DA Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Weduwe Van der Toorn

Ouderwets lekkere vis

Als je het in Scheveningen hebt over 'een visje eten bij de Weduwe' weet iedereen wat je bedoelt. Ver buiten de badplaats trouwens ook. In het oudste visrestaurant van Scheveningen ligt de nadruk op de kwaliteit en niet op de entourage en frutsels. Ze serveren al 40 jaar ouderwets lekkere vis, die Scheveningse hengelaars persoonlijk langs komen brengen. Veel verser wordt het niet. Dus zit je op kantoor en loopt het water je ‘s middags al in de mond? Wacht dan niet tot de avond valt en laat je tijdens een heerlijke lunch verwennen door de zilte smaken van de zee. Grote kans dat je ‘s avonds terug wilt voor ronde nummer 2!

Meer informatie over restaurant Weduwe Van der Toorn

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00
- Lunch vanaf 12:00

Voordelig
Tjerk-Weesp R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
voor de tweede keer gegeten. Het was weer uitstekend!
een heerlijk tarbot in de roomboter gebakken. gezellige entourage
en leuke vriendelijke bediening. Kortom een aanrader.
Frank Herreveld .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De Weduwe is weer in oude luister hersteld, wat een fijn restaurant is dit weer. Heerlijke en eerlijke kost, goed gebakken vis met een simpele garnituur van sla en friet, meer heeft een lekkerbek :) niet nodig. De kreeftensoep en de koude kreeft met mayo vooraf waren perfect, grote klasse!! Nette wijnkaart met redelijke prijzen. Wij komen snel weer terug!
Poppey .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Top gegeten bij de weduwe. Tarbot, frites, zelf gemaakte mayonaise, heerlijk! Maar ook de rode poon met risotto en mossel mouclade was erg lekker. We zaten relaxed op het terras in 't zonnetje, aardige bediening en een topchef in de keuken. Dit restaurant is een absolute aanwinst voor Scheveningen en Den Haag.
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vandaag, ná een middagje strand, voor de eerste keer hier gegeten: een heerlijk krokant gebakken zeetong en 3 sliptongetjes voor mijn partner. En als dessert een crème brûlée.
Het was allemaal erg lekker! En de bediening héél fijn en gastvrij. Hier klopt alles gewoon!
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Deze cijfers zijn van mijn dochters van 14 en 15.
Sluit me erbij aan.
Heerlijk eten.
Fantastische bediening.
Niets dan lof.
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Mijn oma kwam hier al met haar canastavriendinnen. Na al die jaren is dit nog steeds een gezellige tent om een dagje Scheveningen af te sluiten. Het eten is goed; de vis is vers en de bereiding zonder opsmuk. Een acht, zou je zeggen, maar mijn lichtelijk ontevreden echtgenote vindt dat te veel. Met reden. De garnalencocktail is fantasieloos met veel te grote bladen sla die slechts als garnering kunnen dienen. En de halve kreeft is klein en te droog gegaard. Mijn vette haringen op toast en hoofdgerecht bouillabaisse maken veel goed, waardoor we toch op een dikke zeven eindigen.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Fantastisch diner gehad op het zonnige terras van de Weduwe van der Toorn. Samen met m'n oude vriend gestart met twee heerlijke garnalenkroketjes en een half kreeftje, waarna we begonnen aan twee overheerlijke hardgebakken zeetongen! Die smaakten echt super! Onder het genot van een flesje Pouilly-Fumé en aansluiten een mooie nagerecht, een mooie avond gehad. Snelle bediening en de eigenaar zelf kwam ook nog even gezellig aan tafel kletsen!
Ilse Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Geweldige avond! Met 8 personen gegeten... Chef's menu: Carpaccio van makreel/ mierikswortel haringkuitsaus... Halve kreeft/ mayo... Gebakken schol (op de graat)/ spinazie/ salade/ friet... Kaasplank... Perzik crumble met curd & ijs. Wijnen waren ook top: Abadia, Felix, Spätburgunder, Sauternes
Live muziek van Jo de Roeck unplugged door de gastvrouw geregeld
Top bediening door Rick
Top koken & gastheerschap door Edwin vd Toorn
Top gezelschap
En echt, wat is de inrichting mooi in zijn eenvoud geworden
Wij voelde ons helemaal thuis en vooral welkom en goed verzorgd
AANRADER!!!
Poppey .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij 'de Weduwe'. De makreel à la Russe, de garnalenkroketjes en de schol waren top! Erbij frietjes, mooi aangemaakte sla en gewokte spinazie, heel erg lekker.
Een aanwinst voor Scheveningen onder de nieuwe bezetting, no nonsense, de vis zó uit zee.
Dit gaat het in de toekomst helemaal worden, wij zijn fan!
Socar .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij waren met 3 personen en aten griet en tong,vooraf hadden we 12 oesters besteld er kwamen 2 diepe borden met elk 3 oesters.Men vertelde dat dit de laatste waren.1 bestelde toen maar een garnalen kroket.Toen die kwam waren er toch nog oesters dus 4 borden met 3 oesters.12 oesters voor 48 euro.Hallo,zijn jullie nooit in Belgie geweest .Ook de prijzen van de wijn ,de meeste 40 50 euro zijn voor dit restaurant te hoog.De griet was prima,maar verder erg hummelig.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een nieuwe mooie zaak, ruime keuze in diverse soorte vis, prettige ontvangst door het gemotiveerde personeel en de nieuwe eigenaar echt een aanrader. Met een beetje zon zit je hier op een schitterend terras aan de haven. Gewoon doen!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Voortreffelijk restaurant! Super verse vis, klaar gemaakt zonder poespas. Vis zoals het zijn moet, maar ook de bijgerechten zijn prima, zelfs de frites met de eigen mayonaise. De bediening is prima en de sfeer is heel gezellig. Het interieur is huiselijk en warm met op de achtergrond franse chansons en andere toepasselijke muziek, alles passend bij de een top restaurant in de oude stijl.
Dirk Jan H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Na een enigszins teleurstellende ervaring de vorige keer was de weduwe nu weer op haar oude peil.
De slibtong was uitstekend, zoals die hoort te zijn en de bijgerechten idem dito; over de zeebaars van mijn tafelgenoot hoorde ik ook geen klachten, in tegendeel. Bediening: vriendelijk en attent; volgende keer nog een bordje voor de graat erbij en ik ben weer blij als vanouds.
Mirjamvanstrijderegt .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Super lieve bediening, maar ze kregen het niet rond. Vis was ok, maar werd lauw geserveerd. We moesten ook veel te lang wachten op de gangen. Blijft een gaaf restaurant met fijne mensen: zowel het personeel als de klanten. Zeer goede sfeer.
HenkyM .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Mijn absolute favoriete zaak als het gata om Vis eten met een hoofdletter. Geweldige zaak met de beste visgerechten, ik nam tong en mijn vriendin zalm, we hebben echt zitten smullen. ook leuke wijnen en prima bediening
Karin/Marc C.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Heinde en voor een lange tijd, mijn "beste" Lunch met vrienden in een restaurant in Den Haag. Jong en efficiënte bediening en service;
Zeer goed eten, zeer verzadigend, vers, goed gepresenteerd en geserveerd,
prachtige wijnen en betaalbaar ook.
Een super fijn verrassing van de heer Edwin, die erin slaagt met klasse, van het opgeven van een Michelin-ster, voor een terugkeer naar Bourgeois echte keuken, lekker en pretentieloos,
in een eenvoudige setting, comfortabele stoelen en tafels, uit jaren '50.
Merci, wij komen terug. Marc en team van Le Bistrot.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wat een wereldplek aan de Scheveningse haven en de gerechten waren heerlijk. Zo vers kan een vis dus zijn. Met alle poespaskeukens tegenwoordig is het een verademing om puur voedsel te kunnen eten. Zoals het volgens mij bedoeld is. Zelfs de frieten en mayo zijn om van te watertanden.
Carry K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
De vis was top, de bediening was vriendelijk maar had het erg druk. Het decor is simpel maar daardoor juist goed. Wij komen voor het eten!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Het eten was voortreffelijk. Zowel de zalm als de bouillabaisse van mijn tafelgenoten zag er prima uit. Zelf heb ik gebakken griet op de graat gegeten, heerlijk. Alles super vers. De bediening was vriendelijk en goed. Een prima avond in een gemoedelijke ambiance, een aanrader.
Rardy .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Hier met mijn ouders gegeten. Mijn moeder had zin in een visje zonder poespas. Hier moet je zijn als je van verse vis houd. En wat ik fijn vind, ook gewoon met kop en graat! Ik had een heerlijke zeebrasem. Lekkere kropsla erbij met een heerlijke dressing. Je waant je in Portugal met uitzicht op de haven en een inrichting zonder opsmuk. Lekker en puur eten, leuke gastheer. Gewoon goed!