Way Ying

Bierens de Haanweg 34 3076 DC Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Way Ying

Mario71 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Bij dit restaurant kan je alleen van de kaart eten, en dat is best prijzig. Wij vonden de kwaliteit/prijs verhouding behoorlijk uit balans. Het eten was matig, zeker in verhouding met vergelijkbare restaurants in de omgeving. Het restaurant ziet er modern uit, maar de televisies zijn iets teveel van het goede. Ook de bar is een storend element, tijdens ons bezoek was er een grote groep aanwezig, wat een rustig diner onmogelijk maakte. Service was oké, maar dit was voor ons een eenmalig bezoek. Geen aanrader.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Haalden er wel eens afhaalloempia's die best wel lekker waren en niet duur, dus togen we met 8 personen erheen om er wat te eten. Wat aan de menukaart opviel was dat de prijzen wel erg hoog waren, zo rond de €20. Prijzen zijn erg hoog. Zo rond de €20. De kroepoek die als eerste op tafel kwam had al een nare bijsmaak (oude olie?) Vervolgens dim sum (uit een pakje?) besteld. Niet echt heel warm en voorzien van een minuscuul kommetje met saus. De hoofdgerechten kwamen met een oranje wortelroosjes die er niet erg vers eruit zagen. Mijn hoofdgerecht Mihoen Singapore smaakte wel maar mistte een zekere frisheid. Net of er een grauwsluier erover lag. Vond het voor een vrijdagavond erg stil. De inrichting was netjes. Bediening was vriendelijk. Komt toch zeker niet meer terug.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Ik laat het eten altijd thuisbezorgen, het is altijd heerlijk en goed warm. Je hoeft niet lang te wachten op je bestelling. De naam van het restaurant is trouwens Wah Ying ipv Way Ying !!
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Het is er een hele gezellige moderne zaak, de televisie staat altijd aan, maar dat is absoluut niet storend. Ik haal er wel eens af en een paar keer per jaar eten mijn vrouw en zoon hier.
De bediening is dan altijd vriendelijk en plezierig, de eigenaar kent vele vaste klanten en maakt vaak een praatje. Ook bezorgen ze aan huis.
Afgelopen weeken hadden we tomatensoep, een serie Dim Sum en een Bamiloempia vooraf. Daarna stortten wij ons op Chinese gepaneerde garnalen, gesneden kip in pikante saus en mijn zoon weet niets anders te bedenken dan sate met nassi.
Het smaakte weer geweldig, de gerechten (behalve de kroepoek vooraf) waren lekker vers en ook de presentatie zoals gewoonlijk dik in orde.
We gaan zeker weer eens terug, ondanks dat de prijzen misschien wat hoger zijn dan elders, maar hier krijg je wel waar voor je geld en dan maken die paar Euro's ook niet zo veel uit.....